معرفی بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی

با توجه به افزایش مشغله های روزانه ی افراد ، کمتر کسی فرصت حمل و مطالعه ی کتاب را به طریق مرسوم دارد. از طرفی خرید کتاب به شیوه های رایج هزینه های زیادی در بردارد که شاید همین موارد سبب کاهش سرانه ی مطالعه ی افراد شده باشد. از این رو سایت های بسیاری کتاب ها را به صورت فایل های پی دی اف و صوتی تهیه می کنند و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند. در این پست تعدادی از بهترین وب سایت هایی را که امکان دانلود کتاب های صوتی و متنی را در اختیار کاربران قرار داده اند معرفی می کنیم.

بهترین سایت های فارسی دانلود و گوش دادن رایگان کتاب صوتی و متنی

Best Farsi Websites for Free Download and Listen to Audio Books

قبلا در بخش ۴۲ از معرفی وب سایت های کاربردی ، منابع اینترنتی خوبی را برای افراد کتابخوان معرفی کرده ایم. در ادامه معرفی بهترین وب سایت های فارسی برای دانلود کتاب صوتی و متنی را معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

audiolib ،مرجع دانلود رایگان کتاب های صوتی

این وب سایت را قبلا در پست معرفی بهترین وب سایت های کاربردی (۲۱) معرفی کرده ایم. در این سایت ، انواع کتب و نشریه را به صورت صوتی و البته رایگان دریافت کنید.کتاب های صوتی فارسی در دسته بندی های مختلف در دسترس است ،برای آموزش زبان انگلیسی بخشی جداگانه در نظر گرفته شده است .در مجموع با وجود نمایشنامه ها و نشریه های صوتی در این وب سایت ، می توان آرشیو کاملی از کتاب های متنوع را جست وجو کرد.

1

دانلود کتاب صوتی و متنی با آتی بوک

در آتی بوک انواع کتاب های فارسی و خارجی را می توانید به دو شکل صوتی و متنی دانلود کنید. انواع مقالات نیز در این وب سایت موجود است که به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است.بخش دیگری در این وب سایت با عنوان کتاب های موبایل قرار گرفته است که صرف برای مطالعه ی کتاب ها به صورت کاملا ریسپانسیو و پاسخ گو در تمامی دستگاه ها نظیر موبایل و تبلت می باشد.

برخی از منابع این وب سایت نظیر مقالات علمی و کتاب هایی با موضوعات خاص ، به صورت غیر رایگان و در فروشگاه این وب سایت موجود است.

2

دانلود کتاب صوتی فارسی در انواع فرمت ها در تک کتاب

این وب سایت ، یک منبع کامل و متنوع از کتاب های اندروید ، پی دی اف ، ورد و…می باشد.با استفاده از این منبع ، می توانید انواع کتاب های فارسی و انگلیسی را دانلود کنید.امکان ارسال کتاب برای نمایش در وب سایت و البته دانلود نرم افزارهای لازم برای مطالعه ی کتاب در دستگاه های مختلف ، از امکانات جانبی این وب سایت است.همچنین برای یادگیری زبان قبلا بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی را معرفی کرده ایم.

3

دانلود رایگان کتاب گویا از کتاب آوا

کتاب آوا یک مرجع متنوع برای دانلود رایگان کتاب است که شاید نسبت به سایر وب سایت امکانات متنوع تری داشته باشد. البته کتاب های موجود در این وب سایت کاملا صوتی هستند.اما بخش های جدیدی مثل شعر و دکلمه، سخن رانی و …. در این وب سایت وجود دارد که آن را نسبت به سایرین متفاوت کرده است. طراحی وب سایت نیز منحصر به فرد است و برای دانلود رایگان کتاب های گویا مناسب است.

4

کتابخانه صوتی طنین ایرانی،سایت دانلود کتاب صوتی

در این وب سایت کتاب های صوتی فارسی را به صورت رایگان می توانید دانلود کنید.اگرچه تنوع موضوعات این وب سایت کم است ، اما مجموعه مقالات و کتاب های معروف زیادی را می توانید در این وب سای به سادگی دانلود کنید.

5

دانلود مجانی کتاب های گویا در ایران صدا

ایران صدا یک رادیو اینترنتی جامع است که یکی از بخش های فعالیت آن ، کتاب های گویا است.با این که کتاب های گویا بخش کوچکی از این وب سایت هستند ، آرشیو نسبتا بزرگی از کتاب های گویا را در بردارد. برنامه های رادیویی، موسیقی و تلاوت ها ، از سایر بخش های کاربردی در دانلود کتاب های صوتی در این وب سایت هستند.

6

سخن آخر:

از بین وب سایت های معرفی شده ، کتاب آوا و البته audiolib ، با بهره مندی از یک آرشیو کامل و کاربردی برای دانلود کتاب های صوتی  الکترونیکی ، از بهترین و بزرگترین وب سایت های دانلود رایگان کتاب های صوتی (گویا) می باشند.در صورتی که وب سایت های کاربردی دیگری را می شناسید ، در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

موفق باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • دلارام says:

    سلام دوستان
    این سایتهای که ذکر کردید خیلی خوب بودن و من همه را تست کردم به نظرم برای کتابهای رایگان عالی هستند ولی یک سایتی هست به اسم لایب سان
    من چند تا کتاب ازش گرفتم خیلی خوب بود کتابهای قیمت بالای دلاری را بسیار ارزان می فروشنن و کلی کتاب رایگان هم داخلش هست.

  • مصطفی says:

    FIDIBO، کتابراه و کتاب سبز بهترین سایت ها و نرم افزارهای دانلود کتاب صوتی و متنی هستند

  • فريبا يوسفي says:

    سلام دوست عزیز
    اپلیکیشن خوانا هم کتاب‌های صوتی و متنی بسیار خوبی دارد.

  • امیر علی says:

    سلام…
    من چند مدت پیش از یک سایت پیدا کردم واقعا عالی بود هر کتابی را فکرش کنید توش بود. خیلی برام جالب بود تمام کتابهایی که می خواستم را ازش گرفتم. اسمش هست لایب سان:

  • ماکان مریدی says:

    با تشکر از این مطلب مفید
    بعنوان یک علاقمند کتاب صوتی ، به نظرم سایت سلام صدا http://www.HiWord.ir هم شایستگی اینو داشت که در ردیف سایت های ایرانی دانلود کتاب صوتی قرار بگیره
    سپاسگزارم

  • حسین زاده says:

    معمولاً همه ما در طول روز مدت‌زمانی را صرف رفت‌وآمد می‌کنیم، لذا در این زمان‌ها ذهنمان بیشتر بیکار است. مثلاً در حین رانندگی امکان اینکه از این زمان استفاده دیگری داشته باشیم تقریباً میسر نیست پس در این هنگام می‌توان به کتاب صوتی کوش داد و از این زمان‌های مرده نیز استفاده کرد.
    کتاب صوتی رامی توان در موقعی که در اتوبوس و قطار هستیم با موبایلمان کوش دهیم
    کتاب صوتی را می‌توان علیرغم اینکه پس از یک روز کاری در هنگام برگشت از محل کار به خانه رفت گوش داد.
    کتاب صوتی را می‌توان هنگام ورزش در پارک و موقع دویدن گوش داد.
    کتاب صوتی را می‌توان هنگام دوچرخه‌سواری گوش داد.
    کتاب صوتی را می‌توان قبل از خواب گوش داد.
    کتاب صوتی تجربه جدیدی نیست زیرا همه ما بارها و بارها کتاب صوتی گوش کرده‌ایم. اگر قصه‌ی ظهرهای جمعه را که زمانی از رادیو پخش می‌شد به خاطر دارید پس شما هم کتاب صوتی گوش کرده‌اید. پس چیز چندان جدیدی نیست.

  • m.g says:

    سلام مرسی از مطالب خوبتون. یه سایت خوب هست که راجع به ۴ رشته (مکانیک ، الکترونیک ، کامپیوتر و حسابداری ) مطالب خیلی خوبی داره. جالبه که بدونید تمام مطالبش دانلود رایگان.

  • نادر علی says:

    سلام دوستان
    یک سایت خیلی عالی ایرانی برای کتاب و مقاله و … خارجی دیدم واقعا شاهکاره ، اعتماد کردن به کاربرا!
    من تا حالا ۳-۴ تا کتاب گرفتم ازشون کتابایی که فقط تو آمازون بودن و قیمتاش ۵۰-۶۰ دلار
    http://filesoo.com/books/

    کلی کتاب رایگان هم داره.

  • رمان خانه says:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون.
    برای دانلود انواع رمان به صورت رایگان به سایت رمان خانه سر بزنید. (نسخه موبایل و کامپیوتر)
    http://www.romankhane.ir

  • علی محمدی says:

    با سلام

    قدرتمندترین موتور سرچ ایبوک و دانلود رایگان کتاب:
    http://downloadbook.me/

    شما از همین امروز می توانید سرچ کتاب و دانلود رایگان کتاب را انجام دهید

  • آرمین says:

    به جرعت می توان گفت یکی از بهترین انجمن دانلود رایگان کتاب انجمن زیر هست شما می توانید کتابهای موجود را به رایگان دانلود کنید
    تمام کتابهاش هم اوریجنال است و در سایت های مشابه دیده نمی شه…

    http://share-book.ir/forum.php

  • طوبی بوک says:

    ممنون از معرفی کتاب های خوب

    کتاب های علمی ایران به فرمت اندروید
    اطلاع رسانی همایش های علمی کشور
    کسب درآمد از طریق بازاریابی کتاب
    در سایت طوبی بوک
    http://www.toobabook.ir

  • رسابوک (کتابخانه صوتی همراه) با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب صوتی دارای مجوز و کیفیت با لا توسط شادن پژواک ناشر کتاب های صوتی منتشر شده است
    rasabook.com