Amazing Android Apps that Work With Your Android Sensors

برنامه های شگفت انگیزیی که با حسگر اندروید شما کار می کنند

کاربران گوشی های اندروید ، دائما به دنبال ، اپلیکیشن های جدید هستند که بتوانند از قابلیت های این گوشی های هوشمند استفاده ی بیشتری ببرند. گوشی های اندرویدی ، سنسور ( حسگر) هایی دارند که قابلیت های شگفت انگیزی که به موبایل های هوشمند افزوده است. این قابلیت ها، با استفاده از اپلیکیشن هایی که تولید میشوند ، در این پست به معرفی این اپلیکیشن ها می پردازیم.

معرفی اپ هایی که با سنسور اندروید کار می کنند

Amazing Android Apps that Work With Your Android Sensors

پیش از این مطالب زیادی در انزل وب معرفی کردیم که در آن ها بیشتر به معرفی نرم افزار ها و اپلیکیشن های پرکاربرد پرداخته ایم. بهترین برنامه های پرکاربرد برای اینستاگرام را معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها استفاده از اینستاگرام راحت تر میشود و یا این که برنامه های کاربردی تناسب اندام را معرفی نمودیم . در این پست نیز تعدادی از اپلیکیشن هایی که با استفاده از حسگر و سنسور های اندرویدی کار می کنند ،بیشترین امتیاز را کسب کرده اند و کاربران زیادی از آن ها استقبال کرده اند را معرفی می کنیم. به این ویژگی هر یک از برنامه ها توجه کنید و سپس برای دانلود اپلیکیشن مورد نیاز خود اقدام کنید.

شناسایی اجرام آسمانی با Star Chart GPS

برنامه ی Star Chart GPS یک نرم افزار کاربردی برای مشاهده ی آنلاین اجرام آسمانی به صورت زنده می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن موقعیت دقیق اجرام و سیاره ها را پیدا می کنید و سپس با استفاده از آماری که در نرم افزار در ارتباط با مختصات هر یک از عناصر به شما داده میشود ،از این پس می توانید راحت تر موقعیت یابی کنید.

1

ضربان سنج اندرویدی Runtastic Heart Rate Monitor

یکی از نرم افزار های کاربردی برای اندازه گیری ضربان قلب شما می باشد که با استفاده از حسگر گوشی شما که روی فلاش لنز دوربین جلو قرار دارد ، نبض شما را بررسی می کند. دانلود و نصب این نرم افزار نیز خالی از لطف نیست.

2

تشخیص قدرت وای فای با استفاده از WiFi Analyzer

این ابزار ، یک آنالیزگر آنلاین برای استفاده از وای فای در هر محیط است. بعد از آن که دستگاه اندرویدی شما وای فای را در اطراف شما شناسایی کرد ، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید بهترین محل برای اتصال به وای فای با کیفیت عالی و قدرت اتصال قابل قبول را شناسایی کنید.

3۳

تبدیل موبایل به یک کنترل همه کاره با IR Universal Remote IR sensor

این اپ یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای تبدیل موبایل به یک نسخه همه کاره است. با استفاده از این برنامه موبایل شما به یک ریموت کنترل تبدیل میشود و می توانید برای کنترل صدای وسایل اطراف نظیر تلویزیون از آن استفاده کنید.

4

قدم سنج اندرویدی WalkLogger pedometer

با استفاده از این برنامه پیاده روی دقیق تری داشته باشید. می توانید تعداد گام های خود را به صورت دقیق بشمارید و سپس میزان کالری ای را که طی آن فعالیت از دست داده اید ، مشاهده کنید.

5

فلزیاب اندرویدی Metal Detector

با استفاده از این برنامه ، فلزات و اشیای فلزی اطراف خود را شناسایی کنید. این نرم افزار با استفاده از قطعه ی آهنربایی به کار رفته در دستگاه اندرویدی شما کار می کند.

6

بررسی وضعیت هوا با استفاده از Thermometer app

این برنامه بر اساس حسگر های دمایی موبایل شما ، دمای بیرون و خارج را آنالیز می کند و اطلاعاتی دقیق از دمای فعلی را با دو واحد فارنهایت یا درجه ی سانتی گراد ارائه میدهد.

7

زلزله سنج اندرویدی Earthquake Sensor

برنامه بعدی که در انزل وب معرفی میکنیم کوچک ترین لرزش اطراف را تشخیص میدهد و قبل از این که این تکان ها شدت یابد ، با زنگ هشدار مخصوص خود ، کاربر را مطلع می کند.

8

موج سنج اندرویدی Radiation Detector

استفاده از این نرم افزار شاید برای کاربران عمومی کاربردی نباشد .اما این موج سنج ها برای آژانس های امنینی و تشخیص امواج یونیزان مناسب است. هرچند که نمونه های تخصصی تر آن امروزه استفاده میشود.

9

صدا سنج اندرویدی Sound Meter

این برنامه یک نرم افزار کاربردی برای تشخیص و تنظیم شدت صوت می باشد. قدرت صدای اطراف با واحد دسیبل نشان داده میشود و برای کسانی که نیاز به اندازه گیری شدت صوت دارند ، ابزار مناسبی است.

10

تجربه و پیشنهاد شما؟

در صورتی که نرم افزار کاربردی دیگری را برای استفاده ی بهتر و بیشتر از حسگرهای اندرویدی می شناسید ، تجربه ی خود را از قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

موفق باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات