چگونه گوشی یا تبلت گم یا دزیده شده خاموش / روشن خود را پیدا کنیم؟ How to Find Your Stolen or Missing Phone and Tablets

۴ روش ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش و روشن

گم یا دزدیده شدن گوشی یکی از بدترین اتفاقاتی است که میتواند برای هر فردی رخ دهد و باعث شود اطلاعاتی حیاتی نظیر شماره تماس ها، عکس های شخصی و .. از دست بروند و حتی شخص در خطر سو استفاده از اطلاعات خود توسط دیگران قرار گیرد.این بار در انزل وب روش هایی برای پیدا کردن و ردیابی گوشی و تبلت گم یا دزدیده شده شما در حالت روشن یا خاموش را آموزش میدهیم.

چگونه گوشی یا تبلت گم یا دزیده شده خاموش / روشن خود را پیدا کنیم؟

How to Find Your Stolen or Missing Phone and Tablets

در زمینه آموزش گوشی های هوشمند قبلا روش هایی برای پیدا کردن مزاحم تلفنی و هکر را آموزش دادیم که پیشنهاد میکنیم حتما آنها را نیز مطالعه کنید.

توجه داشته باشید استفاده از روش های زیر به منزله پیدا شدن ۱۰۰% گوشی و دستگاه گم شده شما نیست اما احتمال ردیابی و پیگیری موقعیت گوشی نیز وجود دارد و همچنین این روش ها را میتوانید بر روی دستگاه های دگر نظیر تبلت ها نیز که دارای سیم کارت هستند نیز استفاده کنید.

پیدا کردن گوشی گم شده در حالت که خاموش است

How to find lost phone when its turned off

در صورتی که گوشی گم شده شما به هر دلیلی خاموش شده است و نمیتوانید با آن ارتباط برقرار کنید ،تنها راه ارتباط و پیگیری موقعیت سیم کارت گوشی از طریق اپرواتور تلفن همراه شما است.

برای اپراتور های تلفن همراه ایران فعلا ایرانسل و همراه اول امکان ردیابی و پیگیری گوشی گم شده را دارند .

برای سیم کارت های همراه اول میتوانید به بخش ردیابی گوشی این شرکت مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.همراه اول فعلا این امکان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

پیدا کردن گوشی گم شده در حالت که خاموش است How to find lost phone when its turned off

برای سیم کارت های ایرانسل نیز میتوانید به صفحه ردیابی گوشی مفقود شده  مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.توجه داشته باشید ثبت هر درخواست ردیابی در ایرانسل ۱۰۰ تومان هزینه دارد.

پیدا کردن گوشی گم شده در حالت که خاموش است How to find lost phone when its turned off

متاسفانه هنوز بخشی برای ردیابی گوشی گم شده با سیم کارت های رایتل و تالیا توسط این شرکت ها ارائه نشده است و در صورت اضافه شدن این امکان حتما آن را در همین بخش معرفی میکنیم.


 ردیابی گوشی گم یا دزدیده شده از طریق کد IMEI و مراجع قضایی

قبلا در بخش پیدا کردن سریال نامبر و مدل گوشی،لپ تاپ،کامپیوتر و چک کردن اصل یا تقلبی بودن به طور مفصل در مورد کد IMEI در انزل وب صحبت کردیم و طریقه پیدا کردن آن را آموزش دادیم .شما با داشتن این کد و مراجعه به مراجع قضایی میتوانید گوشی خود را ردیابی کنید اما در صورتی که این کد را ندارید و دستگاه شما اندوریدی است و از قبل آن را به اکانت گوگل خود متصل نمودید میتوانید با مراجعه به تنظیمات گوگل از بخش Android و با کلیک بر روی مثلث کوچک کنار آن لیست دستگاه های متصل به اکانت را مشاهده کنید.

 ردیابی گوشی گم یا دزدیده شده از طریق کد IMEI و مراجع قضایی

در هر بخش از این لیست نام دستگاه و در رویروی آن کد IMEI‏ قرار دارد.این کد را یادداشت و به مراجع قضایی جهت پیگیری و ردیابی بیشتر تحویل دهید.

همچنین روش های پیدا کردن کد IMEI دستگاه های اپل (Apple) نظیر آیفون،مک بوک،آیپد و.. از طریق آیتونز و روش های دیگر نیز به صورت کامل و تصویری در سایت رسمی اپل توضیح داده شده است.

 ردیابی گوشی گم یا دزدیده شده از طریق کد IMEI و مراجع قضایی

کد IMEI دستگاه های با سیستم عامل ویندوز (Windows) و ویندوز فون (Windows Phone) نیز از بخش Devices مایکروسافت در دسترس شما قرار میگیرد.

 ردیابی گوشی گم یا دزدیده شده از طریق کد IMEI و مراجع قضایی


ردیابی گوشی دزدیده شده از طریق تاریخچه نقشه گوگل

How to Track Lost Phone Location with Google Maps

اگر بر روی گوشی یا تبلت شما اپ Google Maps نصب است و قابلیت Location History آن را از قبل فعال نموده باشید میتوانید با مراجعه به بخش تایم لاین تاریخچه نقشه گوگل مسیر و مکان هایی که گوشی شما در آنجا بوده است را مشاهد و بررسی کنید.

از سمت چپ میتوانید تاریخ گم شدن گوشی را تعیین نمایید یا آن را بر روی Today (امروز) تنظیم کنید و سپس مسیر و موقعیت هایی که گوشی شما بعد از تاریخ مورد نظر در آنجا حضور داشته است را ردیابی کنید.

ردیابی گوشی دزدیده شده از طریق تاریخچه نقشه گوگل How to Track Lost Phone Location with Google Maps

اگر موقعیت جدید گوشی را پیدا نموید حتما با مراجعه به پلیس و مراجع قانونی به پیگیری آن بپردازید.


پیدا کردن گوشی گم شده در حالتی که روشن است

How to find lost phone when its turned on

در صورتی که گوشی شما روشن است و با تماس گرفتن با خط خود نتوانستید آن را پیدا و ردیابی کنید احتمال دارد روش های زیر برای پیدا کردن گوشی گم شده شما موثر باشد

پیدا کردن گوشی گم شده اندروید

How to Find and Track Lost Android Devices

در این روش گوشی شما ابتدا باید از قبل به اکانت گوگل (جیمیل) و به اینترنت متصل باشد.این روش با استفاده از قابلیت Android Device Manger صورت میگیرد که قبلا در بخش روش های برداشتن پسورد و پترن اندروید انزل وب طریقه کار آن را کاملا آموزش دادیم.

ابتدا به Android Device Manger مراجعه کنید،اگر گوشی شما به اینترنت متصل باشد موقعیت دقیق گوشی بر روی نقشه نمایش داده میشود.سپس میتوانید از طریق گزینه Ring گوشی خود را از راه دور به صدا در بیاورید تا اگر در نزدیکی محل گم شدن گوشی قرار دارید راحت تر آن را بیابید و یا از طریق گزینه Lock گوشی خود را قفل کنید تا شخص دیگری به آن دسترسی نداشته باشد.

پیدا کردن گوشی گم شده اندروید How to Find and Track Lost Android Devices

ردیابی و پیدا کردن آیفون ، آیپد ، مک بوک  و.. گم شده

How to Find and Track Lost Apple Devices

برای دستگاه های اپل میتوانید با مراجعه به سرویس icloud و اپل آیدی خود وارد داشبورد اکانت اپل خود شوید و از بخش Find My iPhone اقدام به ردیابی گوشی گم شده خود کنید این بخش بسیار شبیه به Android Device Manager گوگل است.توجه داشته باشید برای استفاده از این سرویس دستگاه شما باید به اینترنت متصل یاشد و قابلیت location services نیز بر روی دستگاه اپل شما از قبل فعال باشد.

ردیابی و پیدا کردن آیفون ، آیپد ، مک بوک و.. گم شده How to Find and Track Lost Apple Devices

سپس منو بالا صفحه را از روی All Devices بر روی نام دستگاه خود تنظیم کنید تا ردیابی آن شروع و در نهایت موقعیت آن بر روی نقشه نمایش داده شود،در نهایت همانند گوگل گزینه هایی نظیر Play Sound برای به صدا در آوردن دستگاه ، Lock برای قفل کردن و Erase برای پاک کردن اطلاعات از راه دورد نمایش داده میشود.

پیگیری و یافتن گوشی و لپ تاپ گم شده ویندوز و ویندوز فون

How to Find and Track Lost Windows and Windows Phone Devices

برای دستگاه های با سیستم عامل ویندوز یا ویندوز فون نیز میتوانید به بخش Devices مایکروسافت مراجعه و وارد اکانت مایکروسافت خود شوید سپس با کلیک بر روی گزینه  Find my phone دستگاه مورد نظر خود شروع به ردیابی آن بر روی نقشه نمایید.

پیگیری و پیدا کردن گوشی و لپ تاپ گم شده ویندوز و ویندوز فون How to Find and Track Lost Windows and Windows Phone Devices

همانند گوگل و اپل گزینه هایی نظیر Ring برای به صدا در آوردن دستگاه ، Lock برای قفل کردن و Erase برای پاک کردن اطلاعات از راه دورد نمایش داده میشود.


اپ های پیشنهادی برای ردیابی و یافتن گوشی گم یا دزدیده شده

Best Apps for Tracking Lost Phones

علاوه بر روش های فوق که در انزل وب معرفی کردیم چند اپ بسیار کاربردی و خوب نیز برای پیگیری و پیدا کردن گوشی های گم شده و یا دزدیده شده وجود دارد که البته باید قبل از گم شدن گوشی بر روی دستگاه نصب شوند.پیشنهاد میکنیم بعد از پیدا کردن گوشی خود یا قبل از اینکه اتفاق ناگوار مشابه برای شما رخ دهد اپ هایی نظیر Find My iPhone آیفون که قابلیت آنلاین آن را در بخش بالا توضیح دادیم و اپ های بسیار خوب Find My Phone و Find My Lost Phone! اندروید که برای آیفون و ویندوز فون نیز در سایت اصلی آن در دسترس است بر گوشی یا تبلت خود حتما نصب کنید.

اپ های پیشنهادی برای ردیابی گوشی گم یا دزدیده شده Best Apps for Tracking Lost Phones


تجربه و پیشنهاد شما؟

در صورتی که شما نیز روشی برای پیدا کردن گوشی یا تبلت گم شده سراغ دارید و یا اینکه تجربه استفاده از روش های بالا را دارید آنها را در بخش نظرات مطرح کنید

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • اصغر بیات says:

    سلام این اتفاق برای منم افتاد ولی خداروشکر گوشیم رو آگاهی پیدا کرد گوشی آیفون ۶s دارم
    شماره سریال گوشی رو به این شماره بفرستید #۶۱۰۱*اگه سیمکارت توی گوشیتون فعال شده باشه کد رهگیری مثبت براتون میاد که برین آگاهی براتون پیگیری میکنه فقط خیلی باید پیگیری کنید که پشت گوش نندازن
    شماره تماس من اگه سوالی هر کدوم از دوستان داشتن میتونن تماس بگیرن
    چون خودم خیلی اذیت شدم دوست دارم اگه بتونم کمک کنم
    ۰۹۱۲۸۹۹..

    • یاسمن says:

      سلام میشه ب من کمک کنید من کد پیگیری برام اومده ولی سیم کارتمو هنوز مسدود نکردم اگه این کد پیگیری مال سیم کارت خودم باشه چی؟؟کمکی هم میکنه؟

    • کاظمی says:

      سلام من گوشیمو یه هفته است گم کردم شارژش تموم شده و گوشیم هم سونی اریکسون قدیمی هست اطلاعات توش برام ارزش داره وگرنه شاید کمتر از ۵۰هزارتومن ارزش خود گوشی باشه میتونم پیداش کنم ؟

    • Mrmosi says:

      اقا شماره معلوم نمیشه اینچا
      ممنون میشم ایمیل بزنید
      Nistama@gmail.com

    • میثم says:

      دوست عزیز منم ۶s گم کردم چه کنم؟

  • هادی says:

    ملت دزدن

  • kivan says:

    سلام من گوشیم note5 بود با رمز حسگر اثر انگشت ولی دزدیده شد من سیمکارتمم سرزوندم شما چی پیشنهاد میکنید اگر برام پیداش کنید حتما بهتون یه شیرینی میدم…

  • حمید says:

    منFind my phoneرو نصب و راه‌اندازی کردم.
    اگه دور ازجون،گوشیم گم شد چطوری باید ازش استفاده کنم؟

  • rohullah says:

    موبایل گلکسی GT-I19300خودراگم کردم چه باید کنم لطفا جواب بته

  • reza says:

    سلام…اقا گوشی سرقت شده باشه میشه ردیابی کرد به شرطی که شماره ی سریال گوشی عوض نشده باشه …..چون بعضی از مولایل فروشان در قبال مبلغی که کم نیست سریال گوشی رو عوض میکنند…

  • فاطمه says:

    سلام من گوشیمو گم کردم کسی که پیداش کرد ب سرعت خاموشش کرد … برای تمام اپراتورا از مراجع قضایی نامه بردم برای ردیابی … اما اگر گوشیمو قطعه قطعه کنه … کسی میتونه به اطلاعاتم دسترسی پیدا کنه؟؟؟؟؟… گوشیم آیفون ۶s بود و متاسفانه icloud و find my phone روش فعال نبوده…

    • رضا says:

      اگه گوشی شما رو خاموش کرده پس ینی رمز روش نبوده پس با روشن کردنش میتونه به اطلاعاتت دسترسی پیدا کنه
      اما اگه تنطیمات گوشیت طوری بوده که بعد از روشن شدن رمز میخواد به هیچ وجه نمیتونه به اطلاعاتت دسترسی پیدا کنه حتی با بردن پیش کسایی که تعمیرات موبایل سرشون میشه،البته باز اینم بستگی داره به اینکه حتما اپل ایدی روش باشه که به احتمال زیاد روش اپل ایدی گذاشتی،که اگه اپل ایدی روش نبوده باشه موبایلی ها موتونن با دریافت یه مبلغی رمز گوشیتون رو باز کنن ولی چون بعد فلش یا ریست کردن آیفون،علاوه بر رمز،اپل ایدی و پسورد اپل ایدی هم نیازه نمیشه وارد گوشی شد،به این معنی که رمز رو میشه شکست ولی اپل ایدی رو نمیشه شکست و وارد گوشی شد

    • رضا says:

      حتی اگه قطعه قطعه هم بکنه،ایفون طوری طراحی شده که برخی قطعات هر موبایل ایفونی با اون یکی آیفون فرق داره و اختصاصی خودشه و یه قطعه رو نمیشه گذاشت رو یه ایفون دیگه و اطلاعاتش رو درآورد

    • اصغر بیات says:

      سلام این اتفاق برای منم افتاد ولی خداروشکر گوشیم رو آگاهی پیدا کرد
      شماره سریال گوشی رو به این شماره بفرستید اگه سیمکارت توی گوشیتون فعال شده باشه کد رهگیری مثبت براتو میاد که برین آگاهی براتون پیگیری میکنه فقط خیلی باید پیگیری کنید که پشت گوش نندازن
      شماره تماس من اگه سوالی هر کدوم از دوستان داشتن میتونن تماس بگیرن
      چون خودم خیلی اذیت شدم دوست دارم اگه بتونم کمک کنم
      ۰۹۱۲۸۹..

    • امید says:

      گوشی در یک ساندویچی جا گذاشتم تا برگردم دیدم نیست و چند روز ازش خبری نیست گوشی سامسونگ j5 است چطوری اون را پیدا کنیم.

  • امیر says:

    با سلام و احترام
    دوستانی که گوشی یا لپ تاپ خودرا گم کرده اند یا به سرقت رفته است تنها در سامانه رسمی و کشوری به نام همیاب ۲۴ ثبت نمایید و در سایت های نامعتبری که اطلاعات شخصی شما و کالا را به نمایش می گذارند جدا خودداری بفرماید تا دچار مشکلاتی هم چون اخاذی و سو استفاده از شماره تماس نشوید

    • ali says:

      جالبه در نظرات یک سایت دیگه دقیقاً عین همین عبارتو عینا نوشته بودن
      نکنه شما از مسئولینسایت همیاب ۲۴ هستی و داری تبلیغشو می کنی

  • hosein says:

    آقا درمورد گوشی های معمولی گم یاسرقتی چرا صحبت نشده فقط آندروید ووووو گوشی های قدیمی . خاموش چون هیچ سارقی معلومه که آنرا روشن نمیزاره مگر مدتی بعد ازآن استفاده کنه با سیمکارت خودش . لطفا این راهکار را راهنمایی کنید

    • hosein says:

      وقتی توخدمات میری سیمکارت رو بسوزونی سریع انجام می‌شود. ولی میگن دنبال گوشیت نگرد که ما گشتیم و فایده نداشت توهم بیخود وقتت رو تو کلانتری ودادگاه نگذرون . آدم سرد میشه . درصورتیکه واقعا بااین امکانات پلیس وسایبر وچه وچه که داریم درکشور . باید وباید با ارائه سریال نامبر گوشی حتی با یک پیامک اونو پیدا کنن نه حالا ۳ سوته یا ۳ روزه آقا یکهفته . واین باشد آرزوی ما تاکی وکجا بهش برسیم .چون اموال مردم هم بیت الماله وحمایت میخاد . والسلام

  • مرتضی says:

    یه سوال وقتی که گوشی دزدیده باشه اقا دزده همون موقع میره وگوشی رو فلش می کنه و همه چیزاش پاک میشه حتی برنامه هایی که برای ردیابی هست پاک می شه و سیم کارت رو بر میداره که کسی گوشی رو پیدا نکنه

  • م.ج says:

    .من گوشیم نوت سه بود استخر بودم ازم زدن . رفتم دادگاه گفت اگه پیدا نشد ماه دیگه بیا خلاصه من هفت ماه پشت سر هم رفتم تا بلاخره ردیابی شد مکانو گرفتم زنگ زدم به پسر عمو هام با چند تا موتور رفتیم در خونش در زدیم باز کرد گفتم گوشیم رد کن بیاد وگرنه ….. . گفت نمیدم هیچ گ… نمیخوری منم گفتم باش سوار شدیم شب نفری با نیم متر زنجیر برگشتیم در زدیم تا اومد بیرون .طوری زدیمش که وقتی رفتیم تو خونش نتونست بلند شه جلومونو بگیریه رفتیم داخل زنش جیغ زد گوشیش ای هفت بود برداشتم کیس کامپیوترشم برداشتم کلید پزو شم پسر عموم برداشت بردیمش پیش شوهر عمم اوراقش کرد سه تومن بهمون داد لاش ماشینشم با بنز خاور برد خارج شهر.اون موقع ما با چفیه دور صورتمون پیچیده بودیم نتوسنت ثابت کنه.

    • Siamak says:

      داداش کارتون خیلی درسته شما.ایول
      یه کمکیم به ما میتونید بکنید؟

    • حسن says:

      تو باز قرص هاتو نخوردیا!!!!! هم اینکه فیلمای هندی علمی تخیلی زیاد می بینی ها جیگر بابا!!!!!!!!!

    • محمد says:

      اولن … نگو
      دومن رفتی تو خونه یارو ورود زدی بدون اجازه غیرقانونیه.
      ناموصشو دیدی که باز غیر قانونیه.
      یارورو زدی که دیه بدی آدم میشی.
      ازش دزدی هم کردی.
      رو هم دیگه ۵۰ ۶۰ میلیون باید خسارت و دیه و اینا بدی یه ۲۰ سالم برا جرمایی که گفتم تو زندان عروست میکنن.
      خلاصه که خوش بگذره.
      سومن هم دوباره میگم … نگو.

    • شاهین نجفی says:

      دادا ساغی یت کیه//ادرسش وشماره موبایلشو بده میخام بفرستم واسه ساغی هایه کلمبیا .جنسش بایدصادر بشه به کلمبیا

  • سجاد says:

    گوشی هایی که سریال نامبرشون در اختیار صاحب گوشی نیست بدلایلی مثل مفقود شدن جعبه ؛ راهی برای پیدا کردنشون هست؟؟؟

    • 12 says:

      بله
      شماره سریال گوشیتونو از خط قبلیتون که رو گوشی بوده بر میدارن و پیگیری میکنن

  • محمد غلامعلی زاده says:

    من یک گوشی سامسونگ e7 بعنوان نو خریداری کردم ولی وقتی خواستم جی میل خودم رو فعال کنم دیدم جیمیل فرد دیگری فعال شده است
    حالا سئوال من اینه چگونه میتونم بفهمم این گوشی از چه موقعی استفاده شده و آیا میشه فهمید چه سیم کارتی روی دستگاه استفاده شده ؟
    ممنون

  • علی says:

    مرسی مطالب جالبی بودند

  • امیر رضا says:

    یک سایتی هست تازه باهاش اشنا شدم مثل اینکه از اماکن و موبایل فروشی ها استعلام میگیرن و اگه شما شماره سریال گوشیتون رو درش ثبت کنین شخص سارق موقع فروش موبایل به دام میفته. اسمش همیاب ۲۴ هست

  • بیشتر توضیح دهید
    من یک آیفون ۵اس دیروز یهنی ۲۹ اردیبهشت ۹۵ گم کردم چه کنم خاموش هستش و لکیشن و ایناشم فعال نی

  • روشنك says:

    سلام. من مشکلی دارم در رابطه با گم شدن گوشیم. گوشیه من در منزل گم شده ولی به هـیچ وجه نمیتونم پیداش کنم. اپل ۴s خاموش شده. بدون سیم کارت. واقعا همگی کلافه شدیم اینقد گشتیم. نه کسی دزدیده. نه بیرون از خانه برده شده. چ کنم؟

    • khtr says:

      سلام تونستین گوشیتونو پیدا کنید؟! واسه ی منم همین مشکل پیش اومده نمیدونم چیکار کنم

    • امیر says:

      دادااچچ باس بگم ک باید باارامش و ریلکس بیخیال گوشی بشی?

    • یک زن says:

      سلام . یه بار گوشی من هم اینطوری شده بود. بعد فهمیدم که گوشیم از لای مبل راحتی سر خورده و رفته داخل مبل. یعنی ما متکای مبل رو در آوردیم و دیدیم داخل مبل که تو خالی بود رفته بود. شما هم شاید این اتفاق براتون افتاده باشه. من از حس ششمم فهمیدم وگرن نمیشد فهمید چون گوشی من هم خاموش بود. خلاصه یکی از مبلها رو شکافتم و درش آوردم.

    • عاشقه دلشکسته says:

      یکی از اعضای خانوادتون برداشته و میخواد اذیتتون کنه.
      من گلکسیG7 دوروز بود خریده بودم که ناگهانی تو یه کوچه یه نفر دویید طرفم گوشیو قاپید و رفت اون لحظه توSYGICبودم و مکان نما روشن بود اما الان گوشیم سه هفتس خاموشه و سیمکارتش هم از مخابرات تحویل گرفتم به مراجع غذایی هم رفتم گفتند تا گوشیت روشن نباشه نمیتونیم براتون پیگیری کنیم شما نظری دارید که درحالت خاموش بتونم گوشیمو ردیابی کنم و بفهمم کجاس.جعبه گوشی هم دارم.اگر راهی میدونید لزفا یا بهم پیام بدید یا تماس بگیرید یا تلگرامم پیام بدین لطفا ۰۹۱۰۹…

    • حسن حسنی says:

      اگه معتقد باشید و مسخره نکنید میشه با یه صلوات خاص ژیداش کرد.
      من خودم تست نکردم ولی دوستان صمیمی و صادق بارها با این ترفند گمشده هاشونو ژیدا کردن.

      اللهم صل علی موسی بن جعفر ولی امرک

      هیچ چیزو تو دنیا مسخره نمیشه کرد. شاید جواب داد

  • رویا says:

    خانم نازنین درست میگویید این سایت واقعا در پیدا کردن کالاهای دیجیتال گم شده یا پیدا شده تک و بی رقیب هست. منم موبایلم رو توش ثبت کردم

  • Mostafa says:

    سلام من یه نوت ٣ داشتم سرقت شده
    یه سیم کارت ایرانسل روش بود که سند نداشت
    به دادگاه مراجعه کردم گفت سیم کارت باید مسدود کنی
    اما سیم کارت نمیدونم به نام کیه
    چه جوری میشه مسدود کرد سیم کارتو

  • مجید says:

    سلام
    من از برنامه آنتی ویروس و ضد سرقت Avast استفاده می کنم (Avast Anti-theft) که امکانات کاملی را برای ردیابی و قفل کردن گوشی از طریق پیامک و یا وب از راه دور ارائه می کند . که بعضی از آنها عبارتند از : مکان یابی گوشی گمشده ، قفل کردن گوشی ، ارسال پیام برای شخص یابنده گوشی ، روشن کردن GPS ، روشن کردن دیتای موبایل ، پاک کردن اطلاعات گوشی ، دریافت پیامک خالی شدن باتری ، دریافت پیامک تعویض سیم کارت بهمراه شماره سیم کارت جدید و قابلیتهای متنوع دیگر . در ضمن لایسنس آن هم مجانی است.

  • نادرانصاری says:

    سلام من تبلت Lenovo داشتم سیم کارت همراه اول داشتم که خطم رو سوزوندم حالا چطور ردیابی کنم

  • نسترن بردبار says:

    سلام
    سامانه DigiLost.ir هم می تونه تو پیدا شدن گوشی کمک کنه

  • اصغر پلنگ says:

    واقعا توضیحات شما افتضاح بود این رو که همه میدونن
    تشکر از سر کار گذاشتن مردم

  • amir says:

    اگر گوشیه گم شده رو با گوشیه دیگه پیدا کنه خوبه

  • ss says:

    عالی بود ممنون

  • Saeid says:

    بسیار عالی بود متشکرم

  • amir says:

    من گوشیم گم شده روشنم هست کسی ‍پیداش هم نکرده چکار کنم؟

    • علی says:

      اگر از قبل حسابی در گوشی خود ساخته باشید که کارش پیدا کردن گوشی گم شده باشه مثلا برای گوشی های سامسونگ samsung account داشته باشید و قبلا گزینه find my mobile را فعال کرده باشید، این گوشی بلافاصله پس از وصل شدن به اینترنت موقعیت خودش رو به حساب شما ارسال میکنه.حتی می تونید اطلاعات توش رو از راه دور پاک کنید.برای سونی و آیفون هم مثل همین راه وجود داره
      ولی نکته اینجاست که باید قبل از گم شدن یا دزدیده شدن گوشی به فکر باشید !

  • gh says:

    با سلام اگر آیپد خاموش و سیم کارتی هم درونش نباشه و گمشده باشه چجوری میتوانیم اون رو پیدا کنیم با تشکر

    • علی says:

      اگر دستگاه شما رو از لحاظ فیزیکی دستکاری نکرده باشند مثلا قطعات اونو از هم باز نکرده باشند بالاخره یک روز این گوشی برای استفاده فردی روشن می شود. در این صورت اگر از قبل حسابی در گوشی خود ساخته باشید که کارش پیدا کردن گوشی گم شده باشه مثلا برای گوشی های سامسونگ samsung account داشته باشید و قبلا گزینه find my mobile را فعال کرده باشید، این گوشی بلافاصله پس از وصل شدن به اینترنت موقعیت خودش رو به حساب شما ارسال میکنه.حتی می تونید اطلاعات توش رو از راه دور پاک کنید.برای سونی و آیفون هم مثل همین راه وجود داره
      ولی نکته اینجاست که باید قبل از گم شدن یا دزدیده شدن گوشی به فکر باشیم.

  • خزرجى says:

    خوشمان آمد
    اما من از اپلیکیشن lookout استفاده میکنم، بعد از سرقت یا گم شدن گوشى میتوان از لبتاب وارد سایتشان شد و صدایی را در آن فعال کرد یا محل آن را روى نقشه دید و یا میشود براى یابنده گوشى اس ام اس ارسال کرد

  • ابراهیمی says:

    مطلب بسیار مفید و کاربردی بود. سپاسگذارم

    • علیرضا says:

      سلام من پنج روز پیش J7 سامسونگ خریدم سه روز پیش ازم دزدیدن.میشه راهنمایی کنید چطور میتونم پیدا کنم گوشیمو.اطلاعات داخلش خیلی مهم هست که پخش نشه.اینم ای دی تلگرامم اگر کسی میتونه کمکم کنه به تلگرامم پی ام بدهEshgalireza
      اینم شمارم هست۰۹۳۸۱۸…

      • ام البنین says:

        سلام گوشیم گم شده از طریق مراجع قانونی هم اقدام کردم اما الان نزدیک ۳هفته هست که خبری نشده چیکار کنم

صفحات1 2 3 10