بهترین منابع برای دانلود قالب های رایگان ایمیل

اغلب ما برای ارسال ایمیل و رد و بدل کردن آن ها میان دوستان و همکاران ، از ساختار ساده و معمول ایمیل ها که بین همه رایج هستند استفاده می کنیم. برای این که ایمیل های ارسالی ظاهری شیک تر و کاربرپسند تر داشته باشند و از شمایل ساده ی رایج خود خارج شوند ، سرویس های رایگانی را در پست امروز انزل وب برای دانلود قالب ایمیل معرفی خواهیم کرد.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

Free Email Templates Resources

قبلا در ارتباط با ایمیل ، ثبت و مدیریت آن آموزش های زیادی را در انزل وب مطالعه کرده اید. مثلا مخفی کردن ایمیل حین ثبت نام و …اغلب افرادحین کار با سرویس های ایمیل و یا طراحی یک سرویس جدید، مهارت کامل در کدنویسی را ندارند و دانشی کافی در زمینه ی Html و Css نیز در اختیار ندارند. به همین دلیل می خواهیم برای این افراد که مهارت کافی در طراحی قالب های حرفه ای ندارند ، قالب های زیبایی را معرفی کنیم تا ایمیل های متفاوت تری را بتوانند ارسال کنند .

دانلود قالب رایگان ایمیل در ۹۹ Designs

۹۹ Designs یکی از بهترین مراجع برای دانلود قالب های ایمیل در دسته بندی های مختلف  و بر اساس نام  طراحان می باشد.قالب های مربوط به پیغام های ایمیل در این وب سایت ، در ۴ رنگ اصلی در دسترس می باشد.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

دانلود قالب رایگان ایمیل در Cake Mail

Cake Mail قالب های ایمیلی را برای اهداف مختلف نظیر  رستوران های زنجیره ای که نیاز به ایمیل دارند، ایمیل مدارس و دانشگاه ها و …به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

ساخت خبرنامه ی ایمیلی ریسپانسیو با Campaign Monitor

در این وب سایت ، ۳۶ قالب رایگان برای خبرنامه ی ایمیلی عرضه شده است.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

ارسال ساده تر ایمیل با قالب های ایمیل Email on Acid

با استفاده از قالب های رایگان این منبع ، می توانید ایمیل های خود را راحت تر ارسال کنید. هر سرویس ایمیلی که از این قالب استفاده کند ، می تواند از مزایایی نظیر پیش نمایش ایمیل بعد و قبل از ارسال ،امکان ۱ تا ۳ ستونه کردن ساختار و نمایش فول ریسپانسیو آن استفاده کنید. در دستگاه هایی با اسکرین کوچک تر ، برای نمایش بهتر،  ۲ یا ۳ ستون به ۱ ستون تبدیل میشود.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

دانلود قالب ایمیل ریسپانسیو درJason Rodriguez

Jason Rodriguez  ، طراحی چیره دست می باشد که قالب های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می هد. نمایش ریسپانسیو ایمیل ها در هر نوع دستگاهی ، از قابلیت های مهم این قالب هاست.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

دانلود قالب ایمیلی رایگان در Litmus + Stamplia

Litmus یک سرویس آنالیزگر رایگان و Stamplia یک مارکت اینترنتی معتبر است که با همکاری یکدیگر ، ۷ قالب ریسپانسیو ایمیل رایگان را منتشر کرده اند. تمامی قالب های در دستگاه های دیگر نظیر موبایل تست شده است.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

قالب های رایگان ایمیل در Mailchimp

مسلما وب مستران با نام تجاری Mailchimp آشنا هستند. Mailchimp یک سرویس دهنده ی رایگان برای راه اندازی خبرنامه ی اینترنتی است. البته این برند خدمات دیگری را نیز ارئه می دهد. این تیم ، تعدادی از قالب های ریسپانسیو را برای ارسال خبرنامه های اینترنتی در اختیار کاربران قرار می دهد که از طراحی منحصر به فردی برخوردارند.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

سرویس رایگان ایمیل MailGun

MailGun یک سرویس رایگان و البته ساده است که ۳ قالب اصلی را برای ارسال ایمیل طراحی کرده است که به انتخاب خود کاربر قابل تنظیم است. این قالب ها ، به صورت جداگانه برای تیم های طراحی که قصد معرفی یک سرویس ایمیل جدید را دارند به صورت جداگانه و رایگان  قابل دانلود است.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

قالب های رایگان ایمیل در Pixel Buddha

قالب هایی که در این وب سایت معرفی میشوند برای ساخت ایمیل و مهم تر از آن ، برای معرفی آخرین اخبار و مقالات جدید نیز کاربردی است.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

سرویس ایمیل SendWithUs

قبلا امن ترین و رمزگذاری شده ترین سرویس دهنگان ایمیل را در انزل وب معرفی کرده ایم.  SendWithUs یک سرویس کامل و مجزا دیگر برای ارسال ایمیل می باشد که ۱۰ قالب مجانی و ریسپانسیو اختصاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. علاوه بر قالب ها ، از خود این سرویس برای ارسال پیغام های تایید هنگام ثبت سفارش بیشتر استفاده میشود.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

دانلود قالب های رایگان با Shina Charles Memud

Shina Charles Memud ، یکی از سرویس های رایگان  بازبینی شده برای ارسال ایمیل است. این تیم ، قالب های معرفی شده در پیام رسان  Mailchimp را ویرایش کرده و در بخش هایی نظیر ردیف بندی عناصر آن را تغییر داده است و ضمنا اصلاحات لازم برای برای شباهت به سرویس های معروفی نظیر هات جمیل و یاهو اعمال کرده است.برای یادگیری بهتر ساختار ایمیل و جیمیل و ترفند های مرتبط با آن ، پستی تحت عنوان  ترفند های کاربردی ایمیل و جیمیل را در انزل وب معرفی کرده ایم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

قابلیت های مختلف سرویس دهندگان دیگر نظیر مسدود کردن آدرس های مزاحم در یاهو و جیمیل که قبلا روش کار را در انزل وب آموزش داده بودیم نیز به این سرویس رایگان ارسال ایمیل افزوده شده است.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

قالب های ایمیل در Zurb

Zurb ،چهار  قالب ساده و رایگان را برای سیستم های ارسال خبرنامه و تیم هایی که قصد راه اندازی سرویس جدید ارسال ایمیل را دارند طراحی کرده است. این قالب های قابل شخصی سازی هستند و البته همگی ریسپانسیو می باشند.

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

تجربه و پیشنهاد شما؟

امیدوارم از این مطلب استفاده ی کافی  را برده باشید. در صورتی که منابع دیگری را برای دانلود قالب های ایمیل میشناسید ، از بخش نظرات دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

موفق باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات

  • لیلیوم says:

    عالی بود ممنون

  • nasim says:

    سلام و عرض احترام . من می خواستم ایمیل تبلیغاتی رو درست کنم . در ابتدا می خواستم بدونم روند کار این سایت ها به چه صورت هست ؟
    چطور می توانم قالب ها رو در ایمیل قرار بدم ؟ آیا باید از برنامه ای غیر از جیمیل استفاده کنم ؟

    وی اینکه سایت هایی ایرانی ای با این امکانات اومده اما چطور مطمئن شم که ایمیل هایی که در اونجا ارسال میشه سینک میشه با ایمیل من یا نه ؟ واقعا انقدر گشتم توی نت خسته شدم. تنها جایی که کامنت ها رو جواب میدن انزل وب هست. ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • رضا says:

    سلام خسته نباشید لطفا توضیح بدهید چطوری میشه از این سایت ها قالب رو دانلود کرد من هرکاری کردم نشد.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      لینک دانلود در هر سایت موجوده ، اگر مشکل دانلود دارید ار پ روکسی استفاده کنید
      موفق باشید

  • طراحی سایت says:

    باتشکر از مطالب خوبتون.