معرفی برترین ترفند های دنیای تکنولوژی

بهترین ترفند و هک های کاربردی تکنولوژی در زندگی – بخش سوم

با توجه به گسترش سریع تکنولوزی در زندگی روزمره و استفاده از اینترنت و گجت ها یادگیری ترفند و هک های کاربردی آنها باعث میشود که سرعت و برخی از کارهای که هنوز وقت گیر و مشکل هستند افزایش یابد. در ادامه این پست انزل وب بخش سوم مجموعه ترفند های کاربردی که در زمینه تکنولوژی ممکن است برای شما کارآمد باشد تهیه کرده ایم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

معرفی بهترین ترفند و هک های کوتاه کاربردی تکنولوژی در زندگی روزمره

Most Brilliant Tech Tricks and Hacks You Need To Know – Part 3

قبل از مطالعه ی این قسمت نیز پیشنهاد می کنیم بخش دوم ترفند های کاربردی تکنولوژی را که در انزل وب پیش از این منتشر شده است مطالعه کنید.

ایجاد پایه یا stand برای موبایل با استفاده از قاب کاست های قدیمی

قبلا روش های خلاقانه ساخت لوازم جانبی برای موبایل را در انزل وب آموزش دادیم که ساخت پایه برای موبایل را نیز در آن با استفاده از وسایل موجود در منزل توضیح دادیم. قاب یا کیس مربوط به کاست های قدیمی که در حال حاضر دیگر بلااستفاده شده اند ، یکی از بهترین ابزار ها برای ساختن یک پایه ی شفاف و ساده برای نگه داری موبایل می باشند. می توانید مطابق شکل زیر پایه را با استفاده از قاب کاست ایجاد کنید.

معرفی بهترین ترفند و هک های کوتاه کاربردی تکنولوژی در زندگی روزمره

تشخیص گوشی های سمت چپ و راست هندزفری

برای این که بتوانید گوشی راست یا چپ مربوط به هندزفری را سریع تر تشخیص دهید ، تنها کافیست به گوشی راست هندزفری ، یگ گره کوچک مشابه شکل زیر بزنید تا از این پس راحت تر از آن استفاده کنید.

معرفی بهترین ترفند و هک های کوتاه کاربردی تکنولوژی در زندگی روزمره

ایجاد یک تصویر زمینه برای گوشی با استفاده از شماره های ضروری

برای این که از فراموش کردن شماره ها و موارد ضروری خودتان اجتناب کنید ، تنها کافی است موارد دلخواه را به عنوان یک wallpaper ثبت کرده و به عنوان پس زمینه موبایل خود تنظیم کنید.

حذف سریع یک فایل یا فولدر

برای این که بتوانید یک فایل یا فولدر (File & Folder) را به سادگی حذف نمایید ، تنها کافیست از کلید های ترکیبی shift + delete  استفاده کنید.

تغییر ساده ی فرمت فایل های پی دی اف با استفاده از Smallpdf

برای این که فرمت فایل های پی دی اف (PDF) خود را تغییر دهید، مثلا به فرمت های JPG, PPT ، ورد یا اکسل تبدیل کنید ، می توانید از سرویس آنلاین Smallpdf استفاده کنید.

معرفی بهترین ترفند و هک های کوتاه کاربردی تکنولوژی در زندگی روزمره

بستن ساده ی تب های موجود در مرورگر

برای این که بتوانید تب های متعدد موجود در مرورگر ها را ببنید ، مثلا تب هایی که ناخواسته باز شده اند و… ، تنها کفیست روی یکی از تب های کلیک کنید و از اسکرول موجود روی موس استفاده کنید و آن را حرکت دهید.

جست وجو در گوگل بدون مشخص شده لوکیشن فعلی کاربر

برای این که بتوانید در گوگل بدون آن که مکان فغلی شما مشخص شود جست وجو کنید ، تنها کافی است که به جای سرچ گوگل در مرورگر خود ، عبارت google.com/ncr را در نوار ابزار وارد کنید.

تبدیل دست نوشته ها به فونت استاندارد تایپی

قبلا نرم افزار های تبدیل متن عکس به متن جداگانه را در انزل وب معرفی کرده ایم. دست نوشته ها را نیز به سادگی به فونت های استاندارد تبدیل کرد.برای این که بتوانید متن های خود را به سادگی به فونت استاندارد تبدیل کنید ، از سرویس MyScriptFont استفاده کنید.

استفاده از کتابخانه ی موزیک و صدای یوتیوب

شاید تصور کنید که یوتیوب تنها یک مرجع برای دانلود ویدیو می باشد .اما با استفاده از Youtube Audio Library ، می توانید موزیک محبوب خود را جست وجو کرده و دانلود کنید.

مطالعه و مقایسه انواع گوشی ها با استفاده از ProductChart

اگر قصد موبایل جدید دارید ، می توانید با استفاده از  سرویس ProductChart ، مدل گوشی مد نظر خود را با سایر مدل های موجود مقایسه کنید و نتیجه گیری کنید.

حل ساده و سریع تر مسائل ریاضی با استفاده از PhotoMath

در صورتی که برای حل مسئله ی ریاصی مدنظر خود مشکل دارید و یا نیاز دارید که برخی از محاسبات خود را به صورت سریع تر انجام دهید ، از اپلیکیشن رایگان PhotoMath استفاده کنید.

معرفی بهترین ترفند و هک های کوتاه کاربردی تکنولوژی در زندگی روزمره

جلوگیری از نمایش تبلیغات حین بازی با موبایل

همان طور که می دانید بسیاری از بازی های موبایل ،حاوی تبلیغاتی هستند که به اشکال مختلف نمایش داده میشوند. برای جلوگیری از نمایش این تبلیغات ، حین بازی موبایل خود را روی حالت پرواز قرار دهید.

نمایش و ویرایش فایل های پی دی اف با سرویس PDFEscape.com

پیش از این نرم افزار ویرایش متن و عکس پی دی اف را در انزل وب معرفی کرده ایم. البته می توان به صورت آنلاین نیز این کار را انجام داد. با استفاده از سرویس PDFEscape.com ، قادر خواهید بود فایل هایی را که امکان ویرایش و یا نمایش آن را در موبایل یا هر دستگاه دیگری ندارید ، مشاهده و ویرایش کنید.

Noteflight ، بهترین منبع آنلاین نوت های موسیقی

با استفاده از این وب سایت Noteflight ، می توانید نوت های موسیقی مدنظر خود را دانلود و پرینت بگیرید ، نوت های خود را برای سایر کاربران آپلود کنید و یا این که نوت ها را به صورت آنلاین ویرایش کنید.

Noteflight ، بهترین منبع آنلاین نوت های موسیقی

مرتب سازی ایمیل ها بر اساس فایل های پیوست شده در آن ها

در صورتی که لیست بلندی از ایمیل را در inbox خود مشاهده می کنید و به دنبال فایل خاصی که در یکی از آن ها پیوست شده است می گردید ، می توانید با جست وجوی عبارت has:attachment ، در بخش جست وجوی جیمل ، ایمیل هایی که حاوی فایل های پیوست شده هستند را مشاهده کنید.

نمایش آنی موقعیت و وضعیت هوای منطقه در گوگل

برای این که بتوانید به سادگی وضعیت آب و هوای منطقه خود را مشاهده کنید ، از ساختار زیر استفاده کنید و به جای location ، موقعیت فعلی خود را وارد کنید.

“[location] weather”

 سخن آخر:

امیدوارم از این مجموعه ی آموزش ترفند های تکنولوژی که طی سه پست در انزل وب معرفی شد ، استفاده کافی را برده باشید. در صورتی که ترفند های تکنولوژی دیگری را میشناسید ، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

موفق باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
حذف اطلاعات از اکانت گوگل
آموزش کامل ۴ روش حذف اطلاعات از اکانت گوگل برای حفظ حریم شخصی
راهنمای تبلیغات در گوگل و معرفی مزایای گوگل ادوردز
حذف اکانت جیمیل
چگونه جیمیل را پاک کنیم ؟ حذف اکانت جیمیل ، گوگل پلاس و گوگل پلی به صورت دائمی

نظرات

  • mehdi says:

    واقعا عالی کارتون … امیدوارم همچنان ادامه بدید چون با بقیه سایتا فرق میکنید … موفق باشید