دلیل زود خالی شدن شارژ گوشی و تبلت چیست ؟ روش های جلوگیری از سریع تمام شدن شارژ

علت زود تمام شدن شارژ گوشی چیست ؟ راه های جلوگیری از سریع خالی شدن شارژ

نگه داشتن شارژ باتری و خالی شدن سریع آن یکی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام خرید و استفاده از گوشی هوشمند مورد توجه قرار میگیرد ، در برخی از مواقع ممکن است گوشی یا تبلت خریداری شده پس از مدتی مثل قبل شارژ باتری را نگهداری نکند و به اصلاح باتری دستگاه زود خالی شود ، در ادامه ۱۵ دلیل رایج این اتفاق به همراه راهکار های جلوگیری از آنها  را بیشتر بررسی میکینم.

دلیل زود خالی شدن شارژ گوشی و تبلت چیست ؟ روش های نگهداری شارژ بیشتر باتری

Why My Smartphone Battery Draining Too Fast ?

قبل از شروع پیشنهاد میکنیم مدت زمان نرمال نگهداری شارژ باتری گوشی و میزان شارژ شدن گوشی خود را بررسی و مد نظر داشته باشید و همچنین توجه کنید که رعایت موارد زیر به منزله افزایش فوق العاده شارژ گوشی شما نیست اما میتواند راهکار مناسبی برای نگهداری بیشتر شارژ گوشی و تبلت نسبت باتری آن باشد .اگر شارژ سریع گوشی برای شما ملاک است پیشنهاد میکنم  حتما مطلب قبلی ما در مورد چگونه گوشی هوشمند خود را سریع تر شارژ کنیم را بخوانید.

شبکه ۳g یا ۴g سیستم عامل شما در اکثر مواقع فعال است

اتصال به اینترنت از طریق شبکه های موبایل یکی از مواردی است که به صورت چشمگیر باعث کاهش شارژ گوشی شما میشود پس فقط در موارد لزوم شبکه دیتا گوشی را فعال و از اینترنت استفاده کنید، همچنین اگر در منطقه ای هستید که فقط از شبکه ۳g پشتیبانی میکند پیشنهاد میکنیم قابلیت ۴g سیستم عامل خود را غیرفعال کنید تا گوشی از حالت بررسی مداوم وجود شبکه ۴g که باتری زیادی استفاده میکند خارج شود.

دیتای شبکه 3g یا 4g سیستم عامل شما در اکثر مواقع فعال است

استفاده از اپ های پر مصرف مثل اپ فیس بوک!

برخی از اپ های گوشی به دیتای زیاد و منابع سخت افزاری بالا نیاز دارند و در نتیجه انرژی بیشتری از سیستم عامل شما میگیرند و باعث زودتر خالی شدن باتری میشوند یکی از نمونه های بارز این اپ ، اپ فیس بوک است که پیشنهاد میکنم از وبسایت یا نسخه Light آن استفاده کنید.

برای فهمیدن میزان مصرف اپ ها و دیگر بخش های اندروید از باتری میتوانید در Setting به قسمت Battery مراجعه کنید.

استفاده از اپ های پر مصرف مثل اپ فیس بوک!

WiFi ، GPS ، Bluetooth و Location Services گوشی همیشه فعال است

همانند شبکه دیتای گوشی استفاده از ابزارهای دیگر که نیاز به تبادل اطلاعات و پردازش مداوم دارند باعث میشود میزان نگهداری باتری بسیار کم تر از قبل شود پس پیشنهاد میکنیم در صورتی که نگهداری شارژ برای شما در اولویت است تا زمانی که نیاز به GPS ، بلوتوث و شبکه وای فای ندارید فعال بودن این قابلیت ها را در گوشی خود متوقف تا اثر آن را در نگهداری شارژ مشاهده کنید.

WiFi ، GPS ، Bluetooth و Location Services گوشی همیشه فعال است

همچنین Location Services یا ارائه سرویس های بر اساس موقعیت فعلی در اندروید و آیفون حجم بالای از پردازش مداوم را به خود اختصاص میدهند که بهتر است در بخش تنظیمات گوشی به اپ هایی که واقعا نیاز دارید به این سرویس ها  متصل باشند مجوز دسترسی دهید و یا کلا این بخش را غیر فعال کنید.

اپ های در حال اجرا وقعا از حافظه گوشی خارج نشدند

یکی از مواردی که کمتر به آن توجه میشود بستن برنامه های در حال اجرا حافظه گوشی است ، بعضی از کاربران با در نظر گرفتن اینکه با بیرون آمدن از اپ در اجرا توسط زدن دکمه home یا back اپ و پردازش مربوط به آن از حافظه گوشی خارج میشود به کار خود ادامه میدهند. اما در واقعیت اپ مورد همچنان در حافظه گوشی به حالت معلق باقی خواهند ماند و باعث کم شدن شارژ گوشی و کند شدن سیستم عامل میشود.

اپ های در حال اجرا وقعا از حافظه گوشی خارج نشدند

برای رفع این موضوع پیشنهاد میکنیم در سیستم عامل هایی مثل اندروید از برنامه هایی نظیر Super Task Killer Free استفاده کنید و یا اگر با بخش تنظیمات گوشی آشنا هستید اپ ها را از حالت اجرا خارج کنید در سیستم آی او اس و آیفون نیز بر روی دکمه Home دبل تپ کنید ، سپس از App Switcher تمامی برنامه های ذخیره شده در حافظه که به صورت معلق هستند نمایش داده میشود ، با سویپ به چپ و راست میتوانید لیست اپ ها را مشاهده کنید و با سویپ به بالا بر روی اپ مورد نظر آن را واقعا از حافظه دستگاه خارج کنید.

اپ های در حال اجرا وقعا از حافظه گوشی خارج نشدند

بروزرسانی خودکار اپ و سرویس های سیستم عامل گوشی در پشت پرده

علاوه بر برنامه های معلق در حافظه بعضی از پردازش های اپ ها و بخش های سیستم عامل گوشی شما در پشت پرده (background) در حال اجرا و آپدیت هستند و در صورتی که به اینترنت متصل باشید حتی بدون اطلاع شروع به دانلود فایل های آپدیت میکنند ، در سیستم عامل اندروید پردازش هایی نظیر Google Play Services و یا اپ  Google now و.. از این دسته هستند که با مراجعه به بخش Setting و قسمت App میتوانید وضعیت اجرا آنها را مشاهده و یا از پردازش آنها جلوگیری کنید. همچنین ما قبلا یک اپ کاربردی برای جلوگیری از دسترسی خودکار اپ و بخش های اندروید به اینترنت  را در انزل وب معرفی کردیم که میتواند به شما کمک کند.

بروزرسانی خودکار اپ و سرویس های سیستم عامل گوشی در پشت پرده

در آیفون نیز میتوانید با مراجعه به بخش Setting > General > Background App Refresh و تپ بر روی سویچ OFF این قابلیت را غیرفعال کنید.

آسیب دیدگی باتری دستگاه در اثر گرما

قرارگیری گوشی در محیط های بسیار گرم با حرارت بالا میتواند به باتری شما آسیب برساند و باعث اختلال در عملکرد آن شود پیشنهاد میکنیم حتما گوشی خود را از محل بسیار گرم مثل کنار گاز ، بخاری ، شوفاژ و یا داشبورد بسیار داغ ماشین دور نگه دارید تا باتری آن آسیب نبین به طور مثال دمای مناسب برای دستگاه های آیفون ، آیپد و.. چیزی در بین ۰ تا ۳۵ درجه سلسیوس میباشد.

آسیب دیدگی باتری دستگاه در اثر گرما

اجرا انیمیشن و جلوه های نمایشی غیر ضرورری در گوشی

در سیستم عامل های جدید مثل اندروید ۵ و iOS 9 جلوه ها و افکت های نمایشی بسیار زیادی به آنها اضافه شده است که باعث زیبا و دلنشین تر شدن کار با آنها میشود اما در صورتی که شما در موقعیتی هستید که نگهداری باتری و خالی نشدن آن برایتان مهم است و یا نیازی به این جلوه ها ندارید میتوانید آنها را غیر فعال کنید تا از حجم پردازش GPU سیستم عامل و استفاده از منابع را کم کنید.

اجرا انیمیشن و جلوه های نمایشی غیر ضرورری در گوشی

در آیفون با مراجعه به Settings -> General -> Accessibility -> Reduce Motion و روشن کردن سویچ ON میتوانید جلوهای تصویری و افکت های سیستم عامل را کاهش دهید.در اندروید نیز با مراجعه به بخش Developer Options و غیر فعال کردن سه قسمت Window animation scale, Transition animation scale و Animator duration scale میتوانید این کار را انجام دهید

اجرا انیمیشن و جلوه های نمایشی غیر ضرورری در گوشی

نمایشگر گوشی و میزان روشنایی و خاموش شدن صفحه

یکی از مهم ترین دلایل زود تمام شدن شارژ گوشی و نگه نداشتن باتری میزان شفافیت صفحه نمایش (Brightness)، مدت زمان روشن ماندن آن و مدت زمان فعال شدن Screen Saver است. حتما در صورتی که نگه داشتن شارژ برای شما در اولیت است توسط اپ های واسط یا خود تنظیمات گوشی این گزینه ها را از حالت بهترین اجرا و بالاترین حالت نمایش به حد متعادل و متوسط تغییر دهید.

نمایشگر گوشی و میزان روشنایی و خاموش شدن صفحه

موبایل و تبلت شما مدت طولانی روشن مانده است

خاموش یا ریستارت کردن دستگاه هر هفته یکبار باعث میشود که فایل هایی که در حافظه کش (Cache) یا معلق شده اند از آن خارج و پاک شوند و همچنین برخی از کندی ها و مشکلاتی که در حین آپدیت اپ و یا سیستم عامل به وجود آمده است از بین برود ، تجربه نشان داده است که در برخی موارد اینکار باعث عملکرد بهتر باتری دستگاه نیز میشود.

موبایل و تبلت شما مدت طولانی روشن مانده است

همگام سازی مداوم گوشی با اکانت های شبکه های اجتماعی ، ایمیل ها و..

اپ های شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام و برنامه های ایمیل و.. که به صورت مداوم خود را از طریق اینترنت همگام سازی (Sync) میکنند مصرف باتری بالایی دارند چرا که در زمان اتصال اینترنت پردازش آنها اجرا میشود و در زمانی که اینترنت نیز در دسترس نیست سیستم عامل همچنان چک میکند که آیا در حال حاضر اتصال برقرار شده است تا پردازش اجرا شود یا خیر ، پیشنهاد میکنیم از اپ هایی که نیاز ندارید دائما به اینترنت متصل باشند خارج (Sing out) و در صورت لزوم وارد آنها شوید.

همگام سازی مداوم گوشی با اکانت های شبکه های اجتماعی ، ایمیل ها و..

علاوه بر این در آیفون نیز گزینه زمانبدنی ارسال ایمیل هنگامی که دستگاه به اینترنت متصل نیست شامل یکی از همین موارد است که پیشنهاد میکنیم تا حد امکان کمتر از آن استفاده کنید.

سیستم عامل شما بیش از حد معمول باتری استفاده میکند

در سیستم عامل هایی مثل اندروید میزان نرمال و استفاده کلی سیستم عامل و سرویس های آن از شارژ گوشی ۲۵% است ، اگر احساس میکنید بدون اجرا برنامه خاص و در حالت معمولی این مقدار بیش از این حد میباشد بهتر است سیستم عامل خود را بررسی کنید و در صورت لزوم ورژن های پایین تر از سیستم عامل فعلی (Downgrade) را بر روی گوشی یا تبلت خود اجرا کنید.

سیستم عامل شما بیش از حد معمول باتری استفاده میکند

همچنین میتوانید با استفاده از گزینه factory reset  گوشی را به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردانید و یا رام رسمی گوشی را مجددا بر روی آن نصب کنید (به اصلاح گوشی را فلش کنید) فقط دقت کنید تمامی اینکارها در صورتی که تخصص کافی ندارید باید توسط افراد متخصص انجام شود.

ارسال داده های کاربر به کمپانی سازنده

مورد دیگری که از علت های زود تمام شدن شارژ گوشی است و در انزل وب آن را بررسی میکنیم فعال بودن قابلیت ارسال داده های کاربر به کمپانی سازنده گوشی در هنگام آنلاین بودن دستگاه است که اینکار باعث انجام پردازش های پشت پرده و گرفتن انرژی سیستم عامل میشود.

به طور مثال در آیفون با طی کردن مسیر Settings -> Privacy > Diagnostics & Usage  انتخاب گزینه Don’t Send از ارسال اتوماتیک اطلاعات دستگاه شما به اپل جلوگیری میکند.

ارسال داده های کاربر به کمپانی سازنده

نمایش همیشگی اعلان های برنامه ها

بخش Notification یا اعلان اپ ها در سیستم عامل ها باعث نمایش اخطار و پیغام های صادر شده توسط نرم افزار در گوشی میشود که اینکار نیز میتوانید در شارژ باتری دستگاه شما به صورت نامحسوس تاثیر گذار باشد پس پیشنهاد میکنیم فقط برای اپ ها و بخش های ضروری قابلیت نمایش پیغام (Notification ) را فعال کنید و یا اپ هایی که پیغام های متعدد را صادر میکنند امکان نمایش Notification  آنها را غیر فعال کنید.

نمایش همیشگی اعلان های برنامه ها

در اندروید با مراجعه به بخش Setting > Apps و  برداشتن تیک گزینه Show Notification هر برنامه و در آیفون با مراجعه به بخش Settings > Notifications و انتخاب گزینه On یا Off هر اپ میتوانید نمایش اعلان ها را کنترل کنید.

شارژر شما به خوبی کار نمیکند

در صورتی که گوشی خود را شب تا صبح در شارژ قرار دید و پس از فول شارژ مدتی با آن کار کردید و باتری آن به سرعت خالی شد احتمال دارد شارژر شما مشکل داشته باشد ، برای اطمینان از خراب یا سالم بودن شارژر آن برا بر روی دستگاه دیگر نیز امتحان کنید و در صورتی که این اتفاق دوباره تکرار شد شارژر خود را با شارژر جدید مخصوص مدل گوشی خود تعویض کنید.

شارژر شما به خوبی کار نمیکند

باتری گوشی شما ضعیف شده است

اگر با انجام تمامی موارد بالا باز هم باتری گوشی شما مثل سابق شارژ نگه نمی دارد و  زود خالی میشود ممکن است به علت های گوناگون مثل گرما ،گذشت زمان و تاریخ انقضا و یا دریافت شوک های الکتریکی و.. باتری ضعیف و معیوب شده و عملکرد طبیعی خود را دیگر نداشته باشد که در این صورت بهترین راه حل جایگزین کردن باتری است.

باتری گوشی شما ضعیف شده است


در پایان پس از بررسی چند مورد از مهم ترین علت های زود تمام شدن شارژ گوشی و تبلت پیشنهاد میکنیم برای بازدهی بیشتر از برنامه های مدیریت باتری و منابع سیستم عامل که برای اندروید میتوان به ZDbox و برای آی او اس به Battery Doctor اشاره کرد استفاده کنید.

همچنین اگر علاوه بر شارژ گوشی ، حجم ترافیک و شارژ اینترنت خانه و محل کار شما نیز بسیار زود تر از حد معمول به پایان میرسد حتما مطلب قبلی ما در مورد چرا حجم اینترنت زود تمام میشود ؟ روش های جلوگیری از مصرف حجم اینترنت را مطالعه کنید

پیشنهاد و تجربه شما ؟

تجربه شما در استفاده از روش های بالا برای مدیریت بهتر باتری گوشی و جلوگیری از اتمام سریع آن چیست ؟ و اگر موارد دیگری را میشناسید که میتواند از دلایل زود خالی شدن باتری موبایل و تبلت باشد آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • کاظم says:

    سلام وقتتون بخیر
    میبخشید من گوشی جی۷ یک سال و نیم دارم ازش استفاده میکنم اهل بازی هم نیستم چندی قبل یک پیام واسم اومد که باید اپدیت کنم
    من هم اپدیت کردم اما یک چیزی که متوجه شدم بلافاصله بعد از اپدیت کردن باطری گوشیم خیلی زود شروع به خالی کردن میکنه.
    ممنون میشم راهنمایی و کمک کنید.

  • Eli says:

    باسلام
    من الان یه هفته هست گوشی سامسونگ خریدم .
    میزنم به شارژ وقتی۱۰۰% میشه بعد چند ساعت بدون اینکه باهاش کار کنم میشه۸۰% . باتریش رو هم عوض کردم.
    لطفا راهنمایی کنید

  • محدثه says:

    سلام
    گوشیم سامسونگ ۲۰۱۶است
    امروز به خاطر جابه جای سیمکارت مجبور شدم باطری رو یه چن باری دربیارمش شارژ ۱۹ درصد بود وقتی باتری دراوردم دوباره روشنش کردم ۱۱ درصد شد
    گزاشتم شارژ بشه
    وقتی ۴۰ درصد شد دوباره از شارژ کردم چون لازم داشتم بعد یه رب شد ۳۹ دوباره که روشن خاموش کردم شد ۴۲ درصد
    یعنی باتریش خراب شده
    روشن خاموش کردن باتری رو خراب میکنه؟؟؟

  • محمد says:

    سلام به دوستان عزیز ، اگه گوشی شما شارژش زود خالی میشه و باتری و شارژر دیگه هم تست کردین جواب نداد فلش بزنین اگه باز هم جواب نداد مشکل سخت افزاری گوشی شما هست که بیشتر مربوط به بخش ایسی شارژ (تغذیه) گوشیتونه که اگه خراب باشه واقعا بد شانسی اوردید،ولی نگران نباشین قابل تعویض هم هست .میتونین یک تحقیق درباره این ایسی هم بکنین .

  • علیرضا says:

    سلام گوشی من g5praimهست یه سالی هم میشه خریدم وقتی گوشیم۱۰۰درصدشارژداره تا صبح میرسه به ۹۲یا ۹۳مشکل از کجاست! گوشیم پلمب هم هست!لطفا جواب منو بدید ممنون!

  • Negar says:

    سلام من تازه باتری گوشیم رو عوض کردم
    میخاسم بدونم ک من وقتی از گوشیم استفاده میکنم تقریبا تا ۵.۶ دقیقه یه درصد از شارژم کم میشه
    طبیعیه این موضوع یا اینک زود خالی میشه؟
    ممنون میشم جواب بده یکی چون مهمه

  • Dlfan says:

    سلام گوشی من جی۷ ۲۰۱۵ شارژ ۱۰۰صد میشه وقتی که از شارژ میکشم بیرون میشه۹۴ یا۹۵درصد سر۱۵ درصد هم خاموش میشه باتری گوشی دیگه هم انداختم هم اینجوری بود نمیدونم دلیلش چی حتی با شارژهای دیگه هم شارژ میکنم همین مشکل داره بعضی وقتها خوب بضی وقت خراب

  • علیرضا says:

    سلام،موبایل من اس هشته یه چند ماهی هم میشه خریدم بعد از ابدیت کردن الان زیر پنج درصد میرسه یهو باتری خالی میکنه و زمانی هم ک ب صد درصد میرسه تا چند دقیقه چراغش سبز نمیشه میشه لطف کنید دلیلش رو بگید

    • اون اسپای says:

      من دقیقا همین مشکل رو با همین گوشی داشتم ریست فکتوری کردم درست شد

  • Mohamad says:

    لطفا جواب منو بدهید

  • Mohamad says:

    سلام گوشی هواویy560هست شارژ گوشیم هر دیقه ۱درصد خالی میشه لطفا راهنمایی کنید

  • Mohammad says:

    سلام خسته نباشید گوشی من سامسونگ j7 2016 هست و دو ساله که از این گوشی استفاده میکنم و از شارژر کارخانه هم استفاده نمیکنم از یک شارژر دیگه استفاده میکنم گوشی زود شارژ میشه ولی هر دو دیقه یک درصد میاد پایین و یه خورده دما گوشی بالا میره لطفا راهنمایی کنید.

  • محسن says:

    سلام به تنظیمات گوشی خود بروید و( صرفه جویی انرژی) را فعال کنید و هیچ وقت آن را غیر فعال نکنید دیگر هیچ وقت شارژ باتری گوشیتان سریع خالی نمی شود . این روش ۱۰۰ درصدجواب می دهد

  • mojtaba says:

    سلام گوشی من ۳ساعته با روشن بودن نت میرسه به۱۰درصد
    بدون اینکه نت روشن نباشه۵ساعته میرسه به۱۰درصد
    گوشیم j2 هست
    طبیعیه یا باتریشو عوض کنم؟

  • Soheil says:

    سلام.گوشیم نوکیا۶هس تقریبا یه ماهه خریدم ولی حس خوبی نسبت به باتریش ندارم دلیلش اینکه باتریش۳۰۰۰میلی آمپره ولی عملکردش شبیه باتری۳۰۰۰میلی امپری نیس و یکم زود خالی میشه.اگه شش ساعت استفاده کنم از۱۰۰درصد می‌ره ۱۵،بتظرتون زیادی خالی میشه یا طبیعیه؟

  • MAHDI says:

    سلام اگه باتری گوشی غیر قابل تعویض باشه جهت بهبودی باتری باید چه کار کرد؟؟

  • masoud says:

    سلام دوستان خسته نباشید . بنده یه گوشی ایفون Se خریدم . هفته اول باتریش عاااالی بود حرف نداشت . ی روز گوشیم تو شارژ بود ک دیدم درصدش گیر کرده نمیره بالا دیگه گوشیو از شارژ کندم بعد متوجه شدم کابلم سوخته بعد این ک این اتفاق افتاد گوشیم خیلییی زود شارژ خالی میکنه ب حدی شده گوشیو صد در صد میکنم میزارمش کنار شب میزارمش کنار صب گوشیم خاموشه خیلی داغونه نگرانم لطفا راهنماییم کنین

  • محمدرضا says:

    منو یکی از دوستام شارژرمون قاطی شد گوشی من سامسونگj7 2016 مال اون ۲۰۱۵ چطوری باید تشخیص بدیم کدوم مال کیه؟

  • غلامعلی says:

    سلام منs3دارم ۴.۵سال پیش خریدم گوشیمو من باطریم ۲ساعت طول میکشه تا خالی بشه باطریم باد کرده وقتی دندان میزنم یکم فشار میدم میشه ۱۰۰درصد و همون دو ساعت میتابد باطری اشکال نداره؟ من چون کارگرم این روش بدردم میخورد سریع شارژ میکنم

  • mehrdad says:

    من هم یه مدتی با باتری گوشی مشکل داشتم چون مشکلم حل شد گفتن اطلاع رسانی کنم شاید بدرد کسی بخوره
    مشکل این بود که باتری بشدت داغ میکرد و یکساعته خالی میشد البته باتری نزدیک دو سال کارکرده بود و عمر خودشو کرده بود و باید تعویض میشد باتری اصل خریدم ۶۵ تومن و کامل شارژش کردم ولی بازم گوشی داغ میکرد ولی کمتر و تا ده ساعت شارژ نگه می داشت دوباره بردم مغازه گفتن ریست فکتوری کنم منم ریست کردم و دوباره فول شارژ کردم . البته زیاد باهاش کار نکردم ولی ۲۰ درصد تا ۱۰ ساعت کار داده و دیگه داغ نکرده امیدوارم مشکل بقیه هم حل بشه . تا جایی که من اطلاعات دارم این مشکل میتونه با فلاش هم حل بشه یا اینکه احتمالش هست اتصالات دستگاه دچار مشکل شده باشه . بهر حال باتری عمر محدودی داره و حتما باید عوض بشه

  • Amirho3ein says:

    سلام
    مدل گوشی من گلکسی j7 prime هستش
    شارژش میکنم دوازده ساعته خالی میشه بدون اینکه استفاده بکنم همه چیز:وای فای بلوتوث ونت ….همه چی خاموش
    لطفا بگین چرا؟؟؟؟

  • محمد says:

    منم همین مشکلو داشتم گوشیمو دو روز خاموش کردم بعد دوروز به حالت قبل برگشت

  • مهسا says:

    من باتری گوشیم کاملا سالمه ولی پاوربانکم گوشی منو اصلا شارژ نمیکنه درحالی ک بقیه گوشیارو شارژ میکنه مشکلش از چیه؟؟؟

  • مهسا says:

    من باتری گوشیمو تازه عوض کردم لی الان وقتی میزنم ب شارژ تا ی حدی بالا میره بعد نمیره روشن خاموش ک میکنم درست میشه مشکل از چیه میشه لطفا جواب بدین

  • سعید از دهدشت says:

    گوشی من گالکسی سامسونگ s 5هستش خیلی زود شارژش تموم میشه میخوام ببینم مشکلش چیه

  • نسرین says:

    سلام.
    وقتی شارژ گوشیم ب۳۰‌‌٪میرسه به دودقیقه نمیکشه ک میشه ۱۵٪بعد۱٪بعدم که خاموش میشه.میخاستم ببینم مشکلش چیه چیکاربایدانجام بدم.
    ممنون

    • حمید says:

      – حالت اول :
      از گوشی بک آپ گرفته و اون رو ریست فاکتوری کنید
      در غیر اینصورت باطری باید تعویض شود

  • اهاری says:

    گوشی من سامسونگ مدل جی۵ هست باتری نو و اصلی برا گوشیم خریدم تقریبا الان۲ماهه
    الان باتریم سالمه باد نکرده ولی ۳روزه باتری خالی میکنه
    شارژ میکنم بعدش سریع خالی میشه میخواستم علتشو بدونم چرا؟

  • دیاکو says:

    سلام.باتری گوشی من بدون کار کاردن پایین میاد میخواستم بدونم مشکلش چیه؟؟مدلش گلکسی نوت ۵ هست.

  • ساناز says:

    شارژ گوشی من به سرعت کم میشد و گوشیم خاموش میشد بردم تعمیرگاه گفت از باتریشه. باتری نو انداخت اما الانم زود شارژ کم میکنه . استفاده خاصی هم ندارم فقط یه تلگرام چک میکنم. لوکیشن و اینا خاموشه نور صفحه م حداقله. تقریبا هر ساعت ۲۰ درصد شارژ کم میکنه. نمیدونم چشه

  • Amirmasoud says:

    من وقتی گوشیمو میزنم به شارژ وقتی به ۶۰درصد میرسه یکدفعه شارژش به ۱۰۰درصد میرسه و میزنه شارژ کامل شد و وقتی هم تا ۵۰درصد باطری رو استفاده میکنم یعنی به ۵۰درصد که میرسه یکدفعه به صفر درصد میرسه و خاموش میشه، میشه بگید مشکل از چیه؟ ممنون…

    • محمد says:

      به گوشیت یه فلش بزن اگه درس نشد باتریت رو عوض کن واگه باز هم درس نشد نتیجه میگیریم که گوشیت خرابه.

  • Alireza says:

    من شارژ گوشیم که به ۲۰درصد برسه خیلی سریع خاموش میشه اگه۲۰درصد شد بزنم تو شارژ همینجور کم میشه تا به۱درصد برسه بعد شارژ میشه میخواستم بدونم علتش چیه و باید چیکار کنم تا درست بشه؟

    • سارا says:

      سلام منم باطری گوشیم و تازه عوض کردم ولی مثل مال شما میشه
      خیلی ناراحتم ??

صفحات 1 2 3 4 5