۱۰ برنامه کاربردی گوشی برای طراحی داخلی منزل و ساختمان

فضای داخلی یک ساختمان ، مهم ترین بخش یک ساختمان و محلی است که ما اکثر اوقات خود را در آن سپری می کنیم ؛ بنابراین تاثیر بیشتری در روحیه و افکار انسان دارد و این موضوع نیز توسط دانشمندان ثابت شده است. در این پست قصد داریم نرم افزار هایی که به شما در طراحی زیباتر محیط داخلی خانه ، مغازه و.. کمک می کنند را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه و محیط کار

۱۰ Applications for Home Interiors Design and Surroundings

در زمینه ویرایش تصاویر قبلا در انزل وب نرم افزار های ساخت عکس پانوراما را معرفی کرده ایم. در این پست  نیز میخواهیم برنامه هایی را معرفی می کنیم که بتوانید با استفاده از آنها و فناوری واقعیت افزوده تصاویر محیط کار و منزل خود را در  محیط طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای وارد و وسایل دیگر را که قصد خریداری و یا جا به جایی آنها را دارید با محیط فعلی هماهنگ کنید.

طراحی داخلی منزل با ColorSnap

با استفاده از این برنامه ، می توانید تمام آن چه که در ذهنتان می گذرد را با علایق خود در هم آمیزید و با استفاده از ایده های این نرم افزار ، طرح نهایی را روی محیط اطراف پیاده کنید. این برنامه می تواند ترکیب رنگ هر عکسی را در گوشی های هوشمند آنالیز کند و  سپس به شما نشان می دهد که کدام یک از ترکیب های رنگی ویلیام شرمن ، با عکس شما مطابقت دارد. ۱۵۰۰ نوع سایه در این نرم افزار وجود دارد که می توانید به سادگی آن ها را در اتاق مجازی نرم افزار تطبیق دهید و سپس ایده اصلی را دریافت کنید.این برنامه برای اندروید و iOS قابل استفاده است.

برنامه هایی برای طراحی دکوراسیون منزل و محیط کار

دانلود ColorSnap ( نسخه iOS )

دانلود ColorSnap ( نسخه اندروید)

طراحی داخلی ساختمان با Zillow Digs

این برنامه ، دیتابیسی را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانید بهترین پروژه ای را که مطابق با ویژگی های منزل شماست را انتخاب کنید. مهم ترین بخش در این نرم افزار ، قسمت تعیین بودجه است که نرم افزار با استفاده از آن ( والبته بر اساس معیار های ایالت متحده ) ، بهترین طرح را پیشنهاد می کند. امکان به اشتراک گذاری دکوراسیونی که با استفاده از این نرم افزار طراحی میشود در شبکه های اجتماعی وجود دارد.ضمنا می توانید با استفاده از برنامه های حرفه ای اینستاگرام که معرفی کرده ایم ، قابلیت های مختلفی به عکس ها اضاف کنید و در این شبکه آن ها را آپلود کنید.

10 applications for home interiors design and surroundings

دانلود Zillow Digs ( برای iOS )

دانلود Zillow Digs ( برای اندروید)

Houzz ویکی پدیا طراحی داخلی محیط کار و منزل

برخی این نرم افزار را ، مادر تمامی اپ های موجود و معرفی شده برای طراحی فضای داخلی می دانند. در شبکه ی CNN ، این برنامه را به عنوان یک ویکی پدیا برای طراحی فضای داخلی معرفی کردند. این برنامه در حدود ۵ میلیون عکس را در خود جای داده است که همگی بر اساس استایل ، تعداد اتاق و لوکیشن دسته بندی شده اند. این برنامه برای هردو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است.

طراحی داخلی منزل و محیط اطراف

دانلود Houzz ( نسخه iOS)

دانلود Houzz ( نسخه اندروید)

Homestyler Interior Design نرم افزار طراحی داخلی منزل و ساختمان

به این نرم افزار ، لقب اتاق اتصالات مجازی را داده اند. چرا که امکانات لازم برای بررسی اتصالات مجازی اجزای اتاق را دارد و می توانید به صورت سه بعدی ، مدل های مبل ، روشنایی فضا و …را در اتاق مجازی تست کنید.

ضمنا می توانید در این برنامه ، سوال های خود را نیز مطرح کنید تا طراحان واقعی به آن ها پاسخ دهند. این نرم افزار برای اندروید و iOS قابل استفاده است.

طراحی دکوراسیون منزل و محیط کار

دانلود Homestyler Interior Design (نسخه iOS)

دانلود Homestyler Interior Design ( نسخه اندروید)

طراحی داخلی تصاویر زنده محیط اطراف با Curate

علاقمندان به هنر طراحی فضای داخلی می توانند با استفاده از این برنامه ، اجزایی را که تصمیم دارند در فضای مد نظر خود قرار دهند را شبیه به یک پازل در کنار هم قرار دهند تا نهایتا به طرح مودعلاقه خود دست یابند.

به همین منظور دیواری خالی در این برنامه وجود دارد که می توانید تصاویر خود را در آن آپلود کنید. دقیقا مثل چسباندن پوستر به دیوار! ضمنا می توانید عکس های دلخواه خود را از میان آثار هنرمندان بزرگ نیز انتخاب کنید.

Curate

دانلود Curate (نسخه iOS)

دانلود Curate ( نسخه اندروید)

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و منزل با LikeThat Décor and Furniture

دیتابیس این برنامه ، حاوی ۲۵ میلیون تصویر از دکوراسیون های مختلف می باشد که می توانید بخشی از این تصاویر را کراپ کنید و یا از اصل تصاویر استفاده کنید و آن ها را در کنارهم قرار دهید تا نهایتا با استفاده از قطعات موجود ، بتوانید مقایسه کلی داشته باشید و طرح دلخواه را انتخاب کنید.

10 applications for home interiors design and surroundings

دانلود LikeThat Décor and Furniture ( نسخه iOS)

دانلود LikeThat Décor and Furniture ( نسخه اندروید)

MagicPlan اپ حرفه ای طراحی داخلی دکوراسیون منزل

با استفاده از این برنامه ، ابعاد و اندازه های مورد نظر خود را ابتدا تعیین می کنید و سپس اجزای مختلف را داخل فضای موجود قرار می دهید.این برنامه می تواند فضای میان وسایل را با استفاده از تصاویری که آپلود می کنید تخمین بزند. بنابراین وسایلی را که در اتاق مجازی برنامه قرار می دهید ، در واقعیت تداخلی با هم ندارند.

برنامه هایی برای طراحی دکوراسیون منزل و محیط کار

دانلود MagicPlan ( نسخه iOS)

دانلود MagicPlan ( نسخه اندروید)

ترکیب رنگ برای طراحی داخلی با اپ MyPantone

این برنامه ؛ داور نهایی برای انتخاب رنگ ها است. با استفاده از MyPantone ، ترکیب رنگ مناسب برای محیط مدنظر شما بر اساس پارامترهای مختلف پیشنهاد داده میشود . همچنین وقتی که عکسی را آپلود می کنید ، برنامه به صورت هوشمند ، رنگ های به کار برده شده را شناسایی می کند و نهایتا یک پالت رنگ برای رنگ های به کار برده شده در عکس می سازد.

برنامه هایی برای طراحی دکوراسیون منزل و محیط کار

دانلود MyPantone ( نسخه iOS)

دانلود MyPantone ( نسخه اندروید)

BrightNest برنامه طراحی دکوراسیون داخلی

دو پارامتر اصلی در طراحی فضای داخلی عبارتند از  انتخاب استایل مناسب و سپس اتصال و هماهنگ سازی اجزا با هم. این برنامه ابزاری دیجیتالی است که به شما در رعایت این دو اصل مهم کمک می کند. در این برنامه بخش های مختلف را به صورت گام به گام طراحی می کنید و سپس به هم متصل می کنید تا طرح نهایی ایجاد شود.

طراحی دکوراسیون

دانلود BrightNest ( نسخه iOS )

دانلود BrightNest ( نسخه اندروید)

Home Design 3D Gold نرم افزار ساده طراحی دکوراسیون داخلی

این برنامه ، ابزاری مدرن برای طراحی داخلی و البته خارجی است. با استفاده از کشیدن و رها کردن اجزا ، می توانید طرح خود را پیاده کنید و نمای محیط مدنظر خود را از بالا مشاهده کنید. برای شروع ابتدا برنامه را باز کنید. اتاق دلخواه را انتخاب کنید ، سقف و دیوارهای اتاق را بردارید و  سپس وسایل را در آن قرار دهید. می توانید نمای سه بعدی و دو بعدی را برای نمایش اجزا انتخاب کنید.

Home Design 3D Gold

دانلود Home Design 3D Gold ( نسخه iOS)

دانلود Home Design 3D Gold ( نسخه اندروید)

تجربه و پیشنهادشما؟

آیا نرم افزار های کاربردی دیگری برای طراحی فضای داخلی می شناسید؟ پیشنهاد خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات