معرفی بهترین سایت های ساخت تصاویر متحرک GIF به صورت آنلاین Best Free Online Animated GIF Makers

آموزش و معرفی سرویس های آنلاین ساخت تصاویر متحرک GIF

تصاویر متحرک گیف (GIF) این روزها در بین کاربران بسیار محبوب هستند و نرم افزار و شبکه های معروفی همچون تلگرام و فیس بوک نیز با پشتیبانی از پخش آنها باعث افزایش محبوبیت و کاربرد شان شده اند ، اگر شما دوست دارید تصویر متحرک خود را ایجاد و با دوستان خود به اشتراک بگذارید ما در ادامه بهترین سرویس های آنلاین برای انجام سریع اینکار را معرفی و روش کار با آنها را آموزش می دهیم.

معرفی بهترین سایت های ساخت تصاویر متحرک GIF به صورت آنلاین

Best Free Online Animated GIF Makers

ما قبلا در انزل وب یک نرم افزار کاربردی و بسیار سبک برای ساخت تصاویر متحرک گیف در کامپیوتر را معرفی کردیم و همچنین طریق جستجو و به اشتراک گذاری تصاویر GIF در تلگرام را آموزش دادیم ، بسیاری از کاربران در مورد نحوه ساخت این تصاویر از ما سوال پرسیدند که تصمیم گرفیم از میان چندین سرویس آنلاین ساخت تصاویر گیف بهترین آنها را بررسی و به شما معرفی کنیم تا بدون نصب نرم افزار و بسیار سریع تصویر متحرک خود را ایجاد کنید.

توجه کنید که برای ساخت تصاویر GIF شما میتوانید از عکس های فریم به فریم متربط یا قسمتی از یک ویدیو استفاده کنید.

همچنین اگر میخواهید منبعی جالب و بزرگ از تصاویر جالب گیف را در اختیار داشته باشید و از آنها برای اشتراک گذاری استفاده کنید پیشنهاد میکینم از سرویسی که قبلا برای فیس بوک و.. در انزل وب معرفی کردیم حتما استفاده کنید.

ساخت آنلاین تصاویر گیف با Gifcreator

سرویس آنلاین Gifcreator با توجه به بررسی های ما از نظر طراحی ، عملکرد و گزینه های مدیریتی در جایگاه بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد . برای ساخت تصویر گیف خود فقط کافیست عکس هایی که میخواهید در یک تصویر متحرک باشند و در نهایت فریم های انیمیشن شما میشوند را توسط دکمه Upload Images انتخاب کنید

ساخت آنلاین تصاویر گیف با Gifcreator

پس از آپلود بلافاصله پیشنمایش تصویر متحرک شما در سمت راست نمایش داده میشود که خوشبختانه در این سرویس کیفیت تصویر ایجاد شده بسیار خوب و قابل قبول است.

ساخت آنلاین تصاویر گیف با Gifcreator

پس از ساخت تصویر در بخش دوم میتوانید اندازه تصویر در بخش Image Size و سرعت انیمیشن ایجاد شده را در بخش Animation Speed تعیین کنید.

بعد از مشاهده فریم به فریم انمیشیشن ایجاد شده در بخش سوم با کلیک بر روی دکمه Create GIF Animation تصویر گیف شما ایجاد میشود و میتوانید توسط گزینه های View GIF , Download GIF , Create a new GIF آن را مشاهده ، دانلود و یا تصویر جدیدی ایجاد کند.

همچننی دکمه های دیگری در کنار Create GIF Animation وجود دارد که میتوانند بر روی عکس GIF شما را در سرویس هایی نظیر PasswordTo و یا سایت های مشابه رمز گذاشتن روی فایل که قبلا در انزل وب معرفی کردیم پسورد و.. بگذارند

Imgflip سرویس ساخت آنلاین تصاویر متحرک GIF

سایت بعدی که بررسی کنیم Imgflip است ، این سرویس علاوه بر ساخت تصاویر متحرک گیف از روی عکس ها میتواند قسمتی از فایل های ویدیویی را نیز به تصویر GIF تبدیل کنید.

Imgflip سرویس ساخت آنلاین تصاویر متحرک GIF

در تب Video to GIF سایت میتوانید آدرس فایل ویدیویی از یوتیوب ، فیس بوک و.. را وارد کنید و یا اینکه آن را توسط دکمه Upload در سایت آپلود و سپس شروع به ویرایش کنید.

در تب Images to GIF نیز میتوانید با آپلود عکس ها تصاویر متحرک ایجاد کنید.

پس از آپلود عکس پیش نمایش آنها در سمت چپ نمایش داده میشود و در سمت راست تنظیماتی مثل اضافه کردن متن ، طول ، عرض ، کیفیت ، تاخیر در اجرای فریم ها و.. قرار دارد.

Imgflip سرویس ساخت آنلاین تصاویر متحرک GIF

همچنین در پنل پایین میتوانید ترتیب نمایش عکس ها را نیز جابجا کنید.

پس از انجام تنظیمات بر روی Generate GIF کلیک کنید تا تصویر شما ایجاد و برای دانلود در اختیارتان قرار بگیرد.

Imgflip سرویس ساخت آنلاین تصاویر متحرک GIF

ایجاد تصاویر متحرک گیف با Ezgif

سرویس Ezgif نسبت به دو سرویس قبلی دارای تنظیمات و امکانت بیشتری برای ساخت تصاویر گیف است.این سرویس دارای امکاناتی نظیر افکت گذاشتن بر روی عکس ها ، بهینه سازی تصویر ، جداسازی تصاویر و.. است.

ایجاد تصاویر متحرک گیف با Ezgif

برای شروع در تب GIF Maker عکس های خود را توسط دکمه Browse انتخاب و بر روی Upload کلیک کنید.

پس از آپلود تصاویر سایت به شما پیشنهاد میدهد که آنها را برای نمایش بهتر Resize کنید که این یک گزینه انتخابی است، در بخش پایین نیز میتوانید تعداد نمایش ، تاخیر در نمایش  و.. را تنظیم کنید.

ایجاد تصاویر متحرک گیف با Ezgif

بعد از انجام تنظیمات بر روی Animate it! کلیک کنید تا تصویر گیف شما ساخته شود.

ایجاد تصاویر متحرک گیف با Ezgif

پس از ایجاد تصویر متحرک گزینه های مدیریتی عکس نظیر برش عکس ، تغییر سایز ، اضافه کردن افکت و متن ، تغییر سرعت و تفکیک فریم ها نمایش داده میشود که با انتخاب هر کدام از آنها به بخش مورد نظر منتقل میشود و ابزارهای مدیریتی مرتبط در اختیار شما قرار میگیرند.

ایجاد تصاویر متحرک گیف با Ezgif

ساخت حرفه ای تصاویر متحرک به صورت آنلاین با Freegifmaker

Freegifmaker یک سرویس بسیار خوب و حرفه ای برای ساخت تصاویر گیف است که دارای سه حالت متفاوت Animated Maker برای ساخت تصاویر گیف از عکس های دلخواه ، Animated GIF Effects برای افکت گذاشتن و متحرک کردن عکس های معمولی و Reverse GIF Maker برای ساخت تصاویر متحرک GIF برعکس از تصویر GIF دلخواه شما است.

ساخت حرفه ای تصاویر متحرک به صورت آنلاین با Freegifmaker

کار با این سرویس بسیار ساده است و کافیست تنها بر روی Create GIF هر کدام از بخش ها کلیک کنید ، سپس عکس یا عکس های مورد نظر خود  را انتخاب و افکت و تنظیمات دلخواه را بر روی آنها اعمال کنید .

ساخت حرفه ای تصاویر متحرک به صورت آنلاین با Freegifmaker

این سایت دارای افکت های بسیار متنوع و جالب و تنظیمات نسبتا خوب برای ساخت عکس متحرک میباشد.

ساخت حرفه ای تصاویر متحرک به صورت آنلاین با Freegifmaker

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر شما نیز سرویس آنلاین و یا حتی نرم افزار خوب و سریعی برای ساخت عکس های متحرک GIF سراغ دارید آنها را در بخش نظرات معرفی کنید و یا تجربه استفاده از سرویس های بالا را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ
آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ (متن و تصویر)
آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش 5 روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ

نظرات

  • مدیر مجله says:

    سلام.
    خدا قوت
    من خیلی جاها رو گشتم تا بتونم یک برنامه ای که آنلاین باشه و در ضمن اینقدر دقیق و با کیفیت باشه رو پیدا کنم.
    من امتحان کردم و به بهترین نحو جواب داد.

    خدا شما ررو حفظ کنه.
    پاینده باشید.

  • افشین says:

    خدا خیرتون بده

  • کامران حیدری says:

    سلام
    دمتون گرم ، سایت تون فوق العاده ست خیلی استفاده کردم از مطالب تون و معرفی های سایت ها عالی بودش بینهایت ممنونم

  • zahra says:

    سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا عالی هستید عاااااااااااااااالی