بهترین برنامه ها برای دانلود آسان از یوتیوب The Best Youtube Video Downloader Software's

معرفی بهترین نرم افزار های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب

یوتیوب ، بزرگترین مرجع برای آپلود و مشاهده ویدئو ها است و روزانه میلیون ها بازدیدکننده دارد ، یکی از بزرگ ترین مشکلات کاربران در هنگام استفاده از این سرویس ، دانلود فایل های ویدیویی است ، در ادامه قصد داریم شما را با بهترین نرم افزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب آشنا کنیم

بهترین برنامه ها برای دانلود آسان ویدئو و فیلم از یوتیوب

The Best Youtube Video Downloader Software’s

قبلا روش های دانلود کامل سایت ها را در انزل وب معرفی کردیم که با استفاده از آن ها بتوانید محتوا سایت ها را به همراه تمامی عکس ، ویدیو و.. دانلود و به صورت آفلاین مشاهده کنید. در این پست نیز نرم افزارهایی برای دانلود و مشاهده آفلاین ویدیو های یوتیوب معرفی می کنیم.

دانلود ویدیو های یوتیوب با استفاده از Softorino

Softorino قابلیت هایی دارد که به جرات می توان گفت در هیچ یک از نرم افزار های مشابه که برای دانلود ویدیو می باشد نمی یابید ؛ نظیر دانلود مستقیم ویدیو های یوتیوب در دستگاه های اپل و بدون نیاز به iTunes.

با این برنامه میتواند فایل ها را با فرمت MP3 یا M4A دانلود کنید و یا ویدیو ها را با کیفیت های ۴Kو ۱۰۸۰p مشاهده نمایید.

هم اکنون نسخه های ویندوز و مک این نرم افزار وجود است و می توانید به صورت رایگان نرم افزار را دانلود و با ثبت ایمیل خود ، فعال کنید.

بهترین برنامه ها برای دانلود آسان از یوتیوب

دانلود از یوتیوب با استفاده از Freemake

یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی برای دانلود مستقیم  ویدیو و فیلم از یوتیوب ، Freemake می باشد. تنها کافی است که URL سایت را کپی کنید و در فیلد مربوط به نرم افزار پیست کنید. سپس می توانید به سادگی ویدیو ها را دانلود کنید.

همچنین این برنامه امکان دانلود مسقیم ویدیو را بدون نیاز به کپی کردن آدرس و تنها با نصب افزونه برنامه در فایرفاکس ، در اختیار کاربران قرار داده است.

از امکانات جانبی این نرم افزار می توان به تبدیل فرمت ویدیو به سایر فرمت های نظیر Mp3  و امکان تقسیم سرعت دانلود و محدود کردن آن ، در صورت دانلود همزمان سایر برنامه ها ، اشاره کرد.

بهترین برنامه ها برای دانلود آسان از یوتیوب

دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب توسط نرم افزار Free Studio

FreeStudio محیط کاربری ویژه ای دارد و مدرن تر است. بدون توجه به مدل دستگاه شما و سیستم عامل شما ( اندروید ، iOS و…) می توانید ویدیو ها را دانلود و تبدیل فرمت دهید.

همچنین می توانید ویدیو ها را برای دستگاه های خاص بهینه کنید. مثلا ویدیو را برای گوشی ویندوزی بلک بری بهینه کنید. همچنین قبلا نیر در پست ۱۰ برنامه کمیاب اندروید انزل وب یک اپ کاربردی برای دانلود ویدیو از Youtube معرفی کردیم.

بهترین برنامه ها برای دانلود آسان از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب توسط aTube catcher

با aTube catcher می توانید ویدیو را به صورت مستقیم از سایت مربوطه دانلود کنید و روی سیستم خود ذخیره کنید. به علاوه با ویژگی های مختلف دیگر این برنامه ، ویدیو را ویرایش کنید و تغییراتی در فرمت آن ایجاد کنید.

کار کردن با این برنامه نسبت به سایر نرم افزار ها دشوار است. اما اگر حرفه ای باشید و اندکی دانش در این زمینه داشته باشید ، بهترین ابزار برای دانلود ویدیو است.

میتوانید نرم افزارهای مشابه را در مراجع دانلود نرم افزار که قبلا معرفی کردیم ، دانلود نمایید.

بهترین برنامه ها برای دانلود آسان از یوتیوب

دانلود ویدیوهای Youtube با استفاده از آپارات

در صورتی که امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب را با استفاده از نرم افزار های معرفی شده ندارید ، می توانید ابتدا یک حساب کاربری در آپارات بسازید و ویدیو های یوتیوب را در آپارات آپلودکنید و سپس از این سرویس دانلود کنید.

دانلود ویدیوهای Youtube با استفاده از آپارات

تجربه و پیشنهادشما؟

در صورتی که برنامه های دیگر برای دانلود آسان از یوتیوب می شناسید ، تجربه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تبدیل ویدیو به mp3 : آنلاین و آفلاین
آموزش تبدیل ویدیو به MP3 : آنلاین با لینک مستقیم دانلود و روش آفلاین

نظرات

  • حمید says:

    کدوم از این برنامه ها بدون نیاز به فیلترشکن میتونه دانلود کنه؟

  • حسین says:

    فعلا دارم با آپارات میگیرم ، امکان خیلی خوبیه
    ممنون انزل وب

  • حسین says:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ممنون از سایت عاااالی تون
    خیلی مطالب مفید و کاربردی ای دارین
    متاسفانه نتونستم از برنامه Freemake استفاده کنم و بعد از پیست کردن آدرس در برنامه ، نمیتونه دانلود کنه و یه ضربدر بغل آدرس میزنه

    حالا برنامه های دیگه هم امتحان میکنم

    باز هم ممنون