X حل مشکل اضافه کردن موقعیت دلخواه اینستاگرام

حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید

اینستاگرام در آپدیت های جدید خود قابلیت اضافه کردن مکان دلخواه ( Custom Location ) و یا لینک ها را در زیر عکس و ویدیو های آپلود شده توسط کاربران حذف کرده است و فعلا کاربران تنها میتوانند از موقعیت های ثبت شده قبلی برای عکس و ویدیو های خود استفاده کنند ، در ادامه قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که بتوانید از این قابلیت حذف شده استفاده کنید.

آموزش ثبت موقعیت جدید دلخواه در نقشه اینستاگرام

Create a Custom Location with Instagram

قبلا در انزل وب نحوه اضافه کردن لینک تلگرام و حل ارور Links asking someone اینستاگرام را آموزش دادیم ، در ادامه معرفی ترفند و رفع مشکلات رایج اینستاگرام تصمیم داریم نحوه اضافه کردن موقعیت دلخواه را در ورژن های ۷.۴ به بالا اینستاگرام که این قابلیت را ندارند معرفی کنیم

برای حل مشکل اضافه کردن محل دلخواه اینستاگرام ما باید از نقشه سرویس محبوب فیس بوک که مالک اینستاگرام میباشد استفاده کنیم ، دقت کنید که مکان های اضافه شده دلخواه که قبلا به نقشه ایسنتاگرام اضافه کرده اید با آپدیت جدید از بین نخواهد رفت و فعلا تنها امکان اضافه کردن موقعیت جدید توسط کاربران به صورت مستقیم غیرفعال شده است.

برای ایجاد موقعیت جدید در فیس بوک حتما باید از اپ اندروید ، آیفون و آپید استفاده کنید همچنین قابلیت Location Services گوشی شما نیز روشن باشد

در مرحله اول ابتدا اپ فیس بوک را باز کنید و یک پست جدید ایجاد کنید و تنظیمات حریم شخصی آن ( privacy ) را بر روی only me تنظیم کنید تا پست شما برای دیگران قابل رویت نباشد چرا که ما فقط میخواهیم از قابلیت اضافه کردن موقعیت جدید توسط انتشار پست در فیس بوک استفاده کنیم.

Create a Custom Location with Instagram

سپس بر روی آیکن location کلیک کنید و اسم مکان دلخواهی که میخواهید در اینستاگرام از آن استفاده کنید را تایپ کنید ، در صورتی که اسم موقعیت جدید شما قبلا در نقشه فیس بوک وجود نداشته باشد ممکن است که از شما درخواست اطلاعات اضافی برای ثبت آن در نقشه شود که باید آنها را نیز به دلخواه تکمیل و محل موقعیت دلخواه مورد نظر بر روی نقشه تعیین کنید ، پس انجام تنظیمات سپس بر روی Add تپ نمایید.

آموزش ثبت موقعیت جدید دلخواه در نقشه اینستاگرام

در مرحله بعد پست خود را منتشر کنید

حالا اپ اینستاگرام خود را باز و پست خود را ایجاد کنید ، بر روی Add location تپ و دقیقا نام موقعیت دلخواه خود را تایپ و جستجو نمایید

حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید

مشاهده میکنید که محل جدید به لیست موقعیت ها در نقشه اینستاگرام اضافه شده است

حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که اضافه شدن محل دلخواه شما به نقشه اینستاگرام ممکن است در بعضی مواقع مدتی طول بکشد و بلافاصله موقعیت مورد نظر به نقشه اضافه نشود.

حل مشکل اضافه کردن موقعیت دلخواه به اینستاگرام

همچنین برای استفاده حرفه ای تر از اینستاگرام مطلب قبلی انزل وب در مورد معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام را حتما مطالعه کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر شما نیز ترفند یا روش دیگری برای اضافه کردن و ثبت موقعیت ( لوکیشن ) دلخواه جدید در نقشه اینستاگرام سراغ دارید آن را در بخش نظرات معرفی نمایید

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

صفحات 1 2