چگونه یاهو ، تلگرام و هر سایتی را در منو کناری فایرفاکس داشته باشیم ؟

چگونه یاهو ، تلگرام و هر سایتی را در منو کناری فایرفاکس داشته باشیم ؟

در هنگام وبگردی ممکن است که برخی از سرویس و سایت ها برای ما بیشتر از بقیه موارد مهم تر باشند و بخواهیم همیشه به صورت مداوم آنها را چک کنیم ، در این پست به شما نحوه اضافه کردن وب اپ های ضروری مثل یاهو ، تلگرام ، جیمیل و یا هر سایت دگیری را به عنوان یک بخش ثابت جداگانه به مرورگر فایرفاکس که همیشه با یک کلیک در دسترس شما میگیرند آموزش میدهیم.

چگونه سرویس و سایت های ضروری را در منو کناری فایرفاکس اضافه و نمایش دهیم ؟

How to Load a Website in Firefox’s Sidebar

قبلا در انزل وب نحوه اضافه کردن یک وبسایت به کلیک راست ویندوز و باز کردن چندین سایت مورد علاقه با یک کلیک را آموزش دادیم اما اینبار میخواهیم در این پست وبسایت مورد علاقه شما در هنگام وبگردی نزدیک تر از همیشه و درست در کنار مرورگر شما قرار دهیم تا بتوانید در هنگام وبگردی بسیار سریعتر از قبل به آن دسترسی و کارهای خود را به صورت همزمان در دو بخش جداگانه انجام دهید ، با ما همراه باشد.

ابتدا سایت مورد نظر را در تب مرورگر فایر فاکس باز کنید

به طور مثال ما در این آموزش میخواهیم نسخه موبایل وب تلگرام را به آدرس https://web.telegram.org همیشه به عنوان یک وب اپلیکیشن در منو بغل فایرفاکس خود داشته باشیم ، شما نیز میتوانید از وب سرویس های دیگر مثل یاهو میل ( Yahoo ) ، جیمیل ( Gmail ) و یا هر سایت دیگر که ترجیحا نسخه موبایل داشته و رسپانسیو باشد ( جهت نمایش بهتر در فضا نسبتا کوچک تر منو کنار ) استفاده کنید.

چگونه سرویس و سایت های ضروری را در منو کناری فایرفاکس اضافه و نمایش دهیم ؟

پس از باز کردن سایت مورد نظر در تب جدید ، تب را به صورت جداگانه در فضای خالی Bookmark Bar فایر فاکس ( مانند شکل زیر ) بکشید تا به آن اضافه شود.

How to Load a Website in Firefox’s Sidebar

پس از اضافه شدن بر روی آن کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید.

منو کناری فایرفاکس

در پنجره باز شده تیک گزینه Load this bookmark in the sidebar بزنید و بر روی Save کلیک کنید همچنین میتوانید قبل از زدن دکمه نام کوتاه تری را در قسمت Name انتخاب کنید و یا اینکه نام را به کل پاک کنید تا تنها آیکن سایت در فضای کمتی در نوار بوک مارک فایرفاکس نمایش داده شود.

منو فایرفاکس

در نهایت بر روی نام آیکن وب سایت مورد نظر کلیک کنید تا منو  کناری فایرفکاس ظاهر و وب سایت شما در آن نمایش داده شود. توجه کنید که این منو به صورت منو ثابت در کلیه تب ها قرار میگیرد و همانند یک بخش جداگانه عمل میکند که برای بستن آن باید بر روی دکمه X منو یا مجددا بر روی نام وب سایت در منو بوک مارک بالا کلیک کنید به علاوه اینکه میتوانید با کشید بخش کنار سمت راست آن  عرض منو را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

How to Load a Website in Firefox’s Sidebar

همچنین بعد از باز کردن برخی وب سایت ها مثل تلگرام از شما خواسته میشود که آیا تمایل به سوئیچ روی نسخه موبایل دارید که بهتر است برای نمایش بهتر گزینه Yes را انتخاب کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

تجربه شما  در هنگام استفاده از این روش چه بوده است ؟ اگر شما نیز از روش جالب دیگری برای بارگذاری یک وبسایت که همیشه باید مورد دسترس شما قرار گیرد در کامپیوتر استفاده میکند و ترفند و آموزش های دیگری برای آن در مرورگر های دیگر سراغ دارید می توانید آنها را در بخش نظرات معرفی کنید

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازی در مرورگر
۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید
آموزش بکاپ و بازیابی لیست پسورد های ذخیره شده گوگل کروم
آموزش بکاپ و بازیابی لیست پسورد های ذخیره شده گوگل کروم
7 افزونه کاربردی مرورگر ها که دردسر های وبگردی را کم تر میکنند !
۷ افزونه کاربردی مرورگر ها که دردسر های وبگردی را کم تر میکنند !
چگونه در آدرس بار با تایپ متن صفحات باز شده در گوگل کروم را جستجو کنیم ؟
جستجو تاریخچه وبگردی کروم با استفاده از متن کامل صفحات وب

نظرات