نشانه هایی برای آن که بدانیم گوشی ما جاسوسی میشود

چگونه بفهمیم گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است ؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ممکن است گوشی شما تحت جاسوسی عوامل سودجو قرار گرفته باشد؟ یا این که با استفاده از چه نشانه هایی می توان متوجه شد که گوشی هوشمند ما هک شده است و اطلاعات آن توسط افراد دیگر به سرقت رفته است؟ این سوال و تمامی سوالات مشابه با آن دغدغه مشترک بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند است و با توجه به این که گوشی برای اغلب افراد در حکم یک ابزار همه کاره است، اطلاعات مهمی نیز در آن ذخیره میشود و بنابراین به سرقت رفتن آن ها خسارات زیادی را ایجاد می کند. برای این که بدانید گوشی هوشمند شما در حال جاسوسی است یا نه ، نشانه هایی وجود دارد که در ادامه با آن ها اشنا خواهید شد.

علائم شنود و جاسوسی گوشی چیست ؟

How to detect if someone is spying or tracking my phone

این که چگونه بفهمیم کامپیوتر ما تحت جاسوسی و کنترل است را قبلا به صورت مفصل بررسی کرده ایم؛ برای گوشی های هوشمند نیز نشانه های ظاهری ( سخت افزاری ) و نرم افزاری وجود دارد که به شما در تشخیص این موضوع کمک می کند.

نشانه های ظاهری و سخت افزاری هک و جاسوسی گوشی

زود تمام شدن شارژ گوشی

اگر از موبایل خود استفاده زیادی نظیر بازی کردن به صورت مداوم را ندارید، می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که گوشی تحت کنترل است و بخش های مختلف آن مانیتورینگ میشود. البته به یاد داشته باشید که دلایل زود تمام شدن شارژ گوشی متنوع است.

اگر شارژ شدن دستگاه شما بیش از حد معمول همیشگی طول می کشد، می توانید از این موضوع مطمئن باشید.

نشانه هایی برای آن که بدانیم گوشی ما جاسوسی میشود

کاهش نامعمول عمر باتری گوشی

باتری نظیر وسایل دیگر عمر مفید مشخصی دارد که به وسیله عوامل مختلفی کاهش می یابد. اما اگر باتری شما به صورت نامعمول و بعد از دوره کوتاهی غیرقابل استفاده شود، احتمال جاسوسی دستگاه شما وجود دارد.

گرم شدن دائمی گوشی

گاهی گوشی بدون هیچ دلیلی بیش از حد گرم میشود. در صورتی که با موبایل خود بازی نمی کنید یا به طور مداوم با برنامه خاصی کار نکرده اید، احتمالا هدف جاسوسی قرار گرفته اید.دقت کنید که گرم شدن نسبی دستگاه بر اثر شارژ شدن طبیعی است.

دریافت تماس های توام با پارازیت

در صورتی که در طول تماس پارازیت یا نویز می شنوید که قبلا بی سابقه بوده است و شرایط محیطی و فیزیکی نظیر آنتن در آن دخالت ندارد ، می توانید از این که موبایل شما تحت جاسوسی است مطئمن شوید.

نشانه های نرم افزاری جاسوسی و هک گوشی

بررسی مصرف دیتا توسط گوشی

در گوشی های هوشمند می توان مصرف اینترنت را تحت عنوان phone’s network usage بررسی کرد. نرم افزارهای جاسوسی که برای اعمال جاسوسی در دستگاه ها نصب میشوند فعالیت خود را به واسطه ارسال و دریافت دیتا انجام میدهند که در واقع همان مصرف اینترنت است. در صورتی که تغییرات چشمگیری را در مصرف اینترنت گوشی خود مشاهده می کنید، احتمال شنود شدن دستگاه شما و جاسوسی اطلاعات آن نیز وجود دارد.

نشانه هایی برای آن که بدانیم گوشی ما جاسوسی میشود

خاموش و روشن شدن های ناگهانی دستگاه

در صورتی که موبایل شما تحت کنترل باشد، خاموش و شدن های ناگهانی و بدون نظم خاص امری دور از انتظار نیست.

دریافت پیام های غیرمعمول

در صورتی که پیام های نامرتبط و نامفهومی را دریافت می کنید که پیش از این بی سابقه بوده است، مثلا پیام هایی که حاوی تعداد زیادی کاراکتر و عدد باشد، احتمالا شما تحت کنترل قرار گرفته اید. این پیام ها مشابه کدهایی هستند که جهت ردیابی موقعیت افراد ارسال میشوند.

نشانه هایی برای آن که بدانیم گوشی ما جاسوسی میشود

راه دیگر که می تواند از جهت نرم افزاری نشانه های جاسوسی را آشکار کند، برنامه ها و اپ های ضدجاسوسی می باشند. نمونه ای از این اپ ها ، Anti Spy Mobile می باشد. گوشی های آیفون معمولا از اندرویدی ایمن تر هستند ( اگر Jailbreak یا قفل شکنی نشده باشند) بنابراین اگر گوشی شما آیفون است می توانید از ایمنی بیشتر آن مطمئن باشید؛ چرا که نصب برنامه های جاسوسی مستلزم تماس فیزیکی با دستگاه است.

نشانه هایی برای آن که بدانیم گوشی ما جاسوسی میشود

در صورتی که تقریبا با فردی که به جاسوسی پرداخته است آشنایی دارید، می توانید با یک ترفند ساده برای آن شخص تله بسازید و از ادامه شنود و سرقت اطلاعات گوشی خود جلوگیری کنید. بدین منظور طبق راهنمای زیر عمل کنید:

  1. یک مودم ارزان قیمت تهیه کنید و با استفاده از سیم های LAN مودم جدید را به مودم اصلی متصل کنید. دقت کنید که آدرس ورود به تنظیمات مودم ها با هم متفاوت باشد ؛ مثلا شرکت های سازنده با هم متفاوت باشند. اگر آدرس ورود به تنظیمات مودم فعلی شما ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ است، توجه داشته باشید که آدرس مربوط به مودم جدید ۱۹۲.۱۶۸.۲.۱ باشد.
  2. ابتدا موبایل خود را به وای فای جدید وصل کنید و سپس لپ تاپ یا کامپیوترتان را نیز به مودم جدید متصل نمایید.
  3. یکی از ابزار پکت اسنیفر که داده های رد و بدل شده  کامپیوتر را آنالیز میکند را از اینترنت با جستجو عباراتی “Open source packet sniffer” مثل دانلود کنید
  4. بعد از نصب packet sniffer ، آن را فعال کنید و یک ایمیل ارسال کنید.
  5. بعد از ارسال انبوهی از اطلاعات نمایش داده میشود. به آدرس های اینترنتی توجه بیشتری نشان دهید. در صورتی که تحت جاسوسی قرار گرفته باشید، از ایمیلی که ارسال کرده اید نسخه های زیادی به آی پی های مختلف که با آی پی سرویس دهنده اینترنت شما متفاوت است ارسال میشود. می توانید عبارت IP lookup را در اینترنت سرچ کنید تا آی پی مربوط به ISP خود را از سایر آی پی ها تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که برخی از نرم افزارهای جاسوسی، اطلاعات را به صورت دوره ای ارسال می کنند و تمام نسخه ها را به یک باره نمی فرستند. بنابراین بهتر است دستگاه خود را به مدت ۲۴ ساعت به کامپیوتر متصل نگه دارید تا از ایمنی گوشی خود مطمئن شوید. در مدت اتصال گوشی به کامپیوتر نمی توانید از آن استفاده کنید؛ چرا که سبب ایجاد بسته های اطلاعاتی میشود و نتیجه کار را با خطا رو به رو می کند.

ترفند هایی برای جلوگیری از جاسوسی موبایل

در صورتی که با وجود نشانه های معرفی شده از تحت کنترل بودن دستگاه خود مطمئن شدید، با استفاده از ترفند های زیر می توانید ایمنی دستگاه خود را بالا ببرید و از سرقت اطلاعات و خسارات احتمالی پیشگری کنید:

استفاده از گوشی های روت نشده

همان طور که گفته شد گوشی های آیفون در صورتی که قفل شکسته نباشند ایمنی بیشتری دارند. همچنین استفاده از گوشی های اندرویدی روت شده، به منزله صدور مجوز برای دسترسی هکر ها به کدهای دستگاه و تغییر آن است. بدین منظور می توانید با استفاده از راه های حذف روت اندروید پیش بروید.

استفاده از آنتی ویروس

نصب آنتی ویروس تا حدودی از نفوذ بدافزارها در گوشی های هوشمند جلوگیری می کند.

نشانه هایی برای آن که بدانیم گوشی ما جاسوسی میشود

رمزگذاری دستگاه نیز میتواند تا حدی مانع بزرگی برای جاسوسی دستگاه باشد که البته این مود برای جلوگیری از دسترسی ساده به گوشی برای نصب برنامه های مخرب کاربرد دارد.

تجربه و نظر شما ؟

به نظر شما چه نشانه های دیگری وجود دارد که با استفاده از آن ها بتوان متوجه تحت کنترل بودن گوشی شد؟ تجربه خود را با  ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
10 روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید
۱۰ روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل

نظرات

  • Milad says:

    سلام
    من حدودا دو ما پیش یکی گوشیمو هک کرد گوشیم خاموش روشن شد و همه جیز از دست رفت می‌خوام بدونم که آیا هنوز داره گوشیمو کنترل می‌کنه ؟

  • محمد قاجار هشتم says:

    چند روزه احساس میکنم پدر مادرم روی موبایلم برنامه ی جاسوسی و اینا نصب کردن
    نمیدونم فقط بعضی وقتا یه چیزایی میگن یا یه جوری میگن که انگار کردن
    چه گوهری بافشانم 😂

  • زهرا says:

    سلام من می خوام بفهمم ک چطوری دوستم گوشیمو هک کرده هیچ گونه نشانه ای ک شارژع گوشی کم بشه یا پیامک عجیب برام بیاد یا هر چیزه دیگه ای فقط مشکوکم ک هکم کرده باشه ایا ممکن است یه راهی رو بهم نشون بدین از راه تنظیمات بفهمم ک ایا هک شدم یا ن

  • شایان says:

    سلام من چند روزه پیامکای عجیب روی جیمیلم و پیامک هام میومد که هیچ وقت اون هارو سین نمیکردم تا ی روز پیامکاشو خوندم و گوشیمو خاموش کردم بعد از چند دقیقه دیدم گوشیم خود به خود روشن شد و رفت تو برنامه هام توری که نمیتونستم گوشیمو کنترل کنم بعد گوشیمو کلن خاموش کرم بعد از چند دقیقه گوشیمو روشن کردم ومشکل رفع شده بود توجه داشته باشید بیشتر هک اندروید از طریق شماره یا ایمیل انجام میشه اگر فرده نا شناسی به شما مداوم پیام میده هیچ وقت پیام هاشو نخونید اگر هم خوندید گوشیتونو شروع مجدد یا خاموش کنید.

    • رها says:

      سلام، مطالب شما بسیار مفید وآموزنده است، ممنون از زحماتتون، بنده جایی خوندم که اگه این کد رو*#۶۲# با گوشی شماره گیری کنیم متوجه میشیم که آیا گوشی وخطمون شنود میشه یا نه ومن امتحان کردم ویه شماره ی ناشناس روی صفحه ی گوشیم اومد، میخواستم بدونم آیا این درسته وصحت داره، سپاس گزار میشم اگه بنده رو راحنمایی کنید

      • Hhh says:

        سلام ببخشید مال منم همین جوری هست ایا واقعا گوشیم کنترل میشه لطفا اگ میدونید کمکم کنید

  • عاطفه آقاکریم says:

    سلام
    شماره های به دفتر تلفن من اضافه می شود چه کار کنم.

  • مبینا says:

    سلام
    گوشی من این عواملی که گفتید رو نداره ولی مامانم نمی دونم چطوری فهمیده که من دنبال چی ام چی کار میکنم
    میخوام بدونم که اگه واقعا هک شده چطور میشه فهمید؟؟
    ما چون کامپیوتر و لپتاب نداریم فقط یه دونه تب لت دارم میشه بگید چطور مطمعن شم که هک نشده و اگر هم شده چطور بدون حذف یات فایل جلوش دو بگیرم
    از یه طرف میگم درسته چون یه پوشه ای داشتم که از بازیگر محبوبم بوده که فقط فقط فقط اون پاک شده هیچ چیز دیگه ای نه

  • عالیه says:

    واتساپ میشه هک کرد؟ چجوری بفهمیم واتساپ میشع هک کرد؟خواهش میکنم جوابوبدین؟؟؟؟

  • عالیه says:

    واتساپ میشه هک کرد؟ چجوری بفهمیم واتساپ هک شده؟ خواهش میکنم جواب بدین😔😔😔😔

  • آیدین says:

    یه سوال اگه من ۸۰۲ تا شماره داشته باشم یعنی اینکه هک شدم ?

  • آیدین says:

    یه سوال داشتم اگه یع دفعه ۸۰۲تا شماره از سرتاسر ایران بیاد یعنط هک شدیم

  • saeed.Azizi. says:

    سلام با تشکر و قدردانی از رلهنمائی جامه و دسترسی آسان برای آگاهی لازم از سوی شما .
    تقاضادارام. در رابطه با مسدود کردن شخصی که از راه دور کنترل تنظیمات گوشی و برنامه و مجوزها را دارد را چگونه مسدود و حذف نمائیم. که سه تا چهار سال می باشد. اذیت و ازار و تعرض به حریم خصوصی و خانوادگی ما را مخفیانه انجام می دهد . مثال مانند: تغییر دادن مجوز دادن به برنامه ای . عکس های گالری را یا حذف می کند یا عکس اضافه می کند . مخفی کردن برنامه ها . خود را بعنوان سرپرست با ترفندی معرفی کردن وووووو خواهشمند است در صورت امکان کمک و یاری فر مائید. تا از این همه اذیت و ازار که حتی منجر به اختلاف های خانواده گی ما گشته است . رهایمان سازید. با تقدیم احترامات و سپاس گذاری .
    ۰۹۱۲۵۶۴۳…. saeed.Azizi.

  • امیررضا says:

    سلام ببخشید لطفا هرکی میدونه جواب بده
    من گوشیم سامسونگه و جدیدا بالای گوشیمی اعلانی میاد مبنی بر اینکه شبکه شما پایش میشو یا به انگلیسی(network may be monitored) این آیا همون جاسوسی هست یانه؟ و اگر هست چیکار کنم از شرش خلاص شم تورو خدا اگه میدونید بگید

  • SB says:

    سلام من گوشیم سامسونگ هستش هر وقت که تلفنی با کسی صحبت میکنم همش صدا برمیگرده یعنی بعداین که یه کلمه میگم فورا همون تکرار میشه بدون این که انتن ضعیف باشه.خیلی هم دیر شارژ میشه اولا که گرفته بودم تویک ساعتو ۲۰.۱۰ دقیقه شارژ میشد اما الان بعد از ۹ ماه دقیق ۴ ساعت طول میکشه یعنی ممکنه که گوشیم شنود بشه.اگه کسی اطلاعی داره بگه ممنون میشم

  • زینب says:

    سلام خسته نباشید
    گوشی من ، برداشتمش وارد واتساپ شدم بعد تو واتساپ هی اسکرول می کردش ، وارد گروه شد و پیامارو با سرعت زیاد بالا پایین می کرد و عکسای پروفایلارو می دید و هرکاری کردیم از واتساپ بیرون نیومد .گوشی یه نوتیف داد که حالت امن رو فعال کنید منم کردم.
    گوشی من چجوری هک شده/
    نمیشه عاملشو پیدا کرد؟
    چجوری جلوگیری کنم که باز از این اتفاقا نیفته؟
    لیست برنامه ها رو نگاه کردم چیز جدیدی وجود نداشت تو لیست برنامه ها
    ممنون میشم کمک کنین

  • Amirali says:

    سلام منم احساس میکردم هک شدم ولی نمیدونم حسم درست بود یا نه خودم احتمال میدم که ویروس بود چون یک بار منه ساده لوح یه ادم …. یه برنامه بهم داد نصب کردم رفتم توش گوشیم گیر کرد توش کلی فش مش نوشته بود ولی بل اخره انقدر کلکل کردم اومدم بیرون بعد بعدا هی یدفعه وسط کار گوشیم ریستارت میشد و هی فایل های عجیب قریب تو دستگاهم میومد اخر هم یه بار گوشیمو ریست فکتوری کردم دیگه درست شد
    میخواستم بگم ریست فکتوری کردن حتما جواب میده
    اگرم یه وقت دیدین بازم شک دارین همه چیه گوشیتونو خاموش کنین مثل بلوتوث،لوکیشن،وای فای حتا اگر هم به مودم وصل نیست!! و دیتای موبایل
    و اینکه گوشیتو بزارین رو حالت هواپیما چون این جوری صد در صد غیر ممکنه که بتونن بازم هک کنن چون انتن گوشی قطع میشه با این کار که هک کردن غیر ممکنه!

    • Zohre says:

      من یک همکار فضول دارم سرکار که از اشناهاشون تو اداره آگاهی کار میکنه و براش یک بار گوشی یک نفر رو بازدید کرده حالا حس میکنم گوشی منم بازدید میکنن و پیام هامو و اینستا رو چک میکنه از کجا بفهمم یا چیکار کنم نتونن خیلی ناراحتم وگرنه چیز خاصی تو گوشی ندارم ولی از فضولی کردن یک شخص تو حریم خصوصیم ناراحتم شدیدا چیکار کنم؟

    • saeid says:

      داداش گلم ، گول انتن و هواپیما را نخورید ،منو هک کردند طوری که با شماره سیم کاذت داخ گوشیم رفته بودند تو سایتهای شرط بندی و کلی پول به جیب زدند ،اونم با شماره موبایل من ، اکانت گوگل من ، کا ت بانکی داخل حساب من ! با اجازه ت هم الان ۳ ساله که با هکر همزیستی دارم ، خیلی چیزها ازش یاد گرفتم ،،،،،، غقط یه نصیحت خلاصه به همه آبجیا و داداشام ،،،،،شاید هر دوست و اقوام شماره موبایلتو داشته باشه ، ولی مدل و برند گوشیتو به هیچ کس نگو ، دور از جون همگی خر نشید تو عروسی و مهمونی بگند ،گوشیتو بده ببینم عمو چه خوش دسته، چه خوش سلیقه ای به خدا ، ما الان چند وقته میخوایم گوسی بخریم ولی ……… . اصلا نگو ، چرا اصلا بدی گوشی را ،اگر هم دادی اصلا مدلشو نگو ، گمراهش کن که باور کنه ، منو همینجوری خرم کردند ، مدل و سایز و قیمت و از کی خریدم و کروکی مغازه را هم کشیدم ،نگو هکر همیشه در کمینه ، اگه روش نوشته سامسونگ بگو هواوی . پررو باش .بگو هوواوی. اگر نشد ، مدلش نه نه نه دیگه اونونگید ،اگر هم اصرار اصرار ،مثلا اگر مدلش T23i89 هست شما بگید ۸۹i32P . . و اینکه اولین نشانه هک شدن و شنود و از این گستاخ یها ، باید از چشمهات کثک بگیری و ببینی همه چیز عادیه. حتی یک خط ،مخصوصا سطر اول بالاا و آخر پایین ،متلا همیشه رنگی بود اما الان سیاه و سفیده، یا متلا یک پارازیت نازک نازک از گوشه بالا میاد میره پایین ، مثل اینکه با دو تا انگشت چه جوری کتاب را ورق میزنید ، از بالای صفحه کتاب با دو تا انگشت وذق ثیزنید ،همونجوری تو گوشیتون پارازیت موقعی که تو، توی اینترنت ذاری وب گردی میکنی و هر صفحه ای جدید که باز میکنی یه پارازیت ازنجوری از اون بالا میاد تا پایین تو گوشه،، یا اینکه گوشیتون شبها نزنید به شارژ و بخوابید هکر به راحتی از برنامه گوشیم گم شده و برنامه گوشیت را از راه دور باز میکنه و کارهاشو میکنه و قفل میکنه و میره، من میگم شارژ کردن گوشی را تو طول روز جلو چشماتون انجام بدید ،شبها همونجور که روشنه بذارید حالت مزاحم و حالت استراحت . یا اصلا خاموشش کنید ، ولی به شارژ نباشه. و اینکه گوشی را شبها نذاریذ زیر بالش و بخوابید ، هکر از سنسور های حرکتی و حرارتی متوجه میشه که خوابه خوابی و کارهاشو میکنه، بزارید رو مبل و یا صندلی یا میز کوچیک کنار تخت یا رختخوابتون، دیگه دلم براتون بگه ،داغ کردن گوشی و زود شارژ خالی کردن دیگه قدیمی شده، الان دیگه از ‌آی پی و مک آدرس تبلت و گوشی میاد و میرهذسراغ Quick share گوشی و هر چی میخواد را توسط وای فا روشن یا اینترنت گوشی برمیداره میبره و کلاغ پر . امیدوارم آموزنده باشه، فقط راستی مراقب برنامه های که نصب میکنید باشید ، نصب که میکنید خوب دنبالش کنید ببینید خودشه یا تبدیل به یک بذنامه دیگه ای میشه ، مثلا دیشب و پریشب من ۲ تا برنامه…….. .
      مراقب زیبائیهاتون باشید .

  • امیر says:

    اینا که گفتین درست اما
    گوشی رو اگه فرمت کنی
    لپ تاپ رو اگر ویندوزشو عوض کنی
    خب این کارها دیگه لازم نیست

  • روشنگ says:

    سلام یه پیج تو اینستام از اون دوتا هست به یکی پیام میدم تو دومیشم هست یعنی توسط اون فرد هک شدم

  • saeid says:

    سلام و عرض خسته نباشید.
    می خواستم بپرسم امکان داره از راه دور یعنی یه شهر دیگه گوشی ایفون من هک شده باشه؟ اونم با باز کردن لینک صفحه اینستا ک در شبکه اجتماعی فرستاده شده برام؟؟؟
    تشکر

  • Fateme says:

    سلام میخواستم بدونم کسی که رشته اون برنامه نویسی باشه میتونه گوشی و هک کنه!؟ چندوقت پیش یه نفر تویه تلگرام پی ام داد اما شمارم و نداشت اما الان شمارم و داره و نمیدونم از کجا داشته اش هم برنامه نویسیه

  • ساسانم says:

    تازگییا یه مطلبی پخش شده که اگه اخر IMEI گوشی یه ممیز و عدد اصافه شده باشه گوشی تحت شنود قرار داره کسی اطلاعی داره و اگه همچین چیزی باشه چطوری میشه این عدد آضافه وممیز رو از IMEIگوشی حذف کرد. گوشی سامسونگ S5 هستش قبلاحدود چهار ماه پیش که چک کردم این ممیز رو نداشت اما الان یه ممیز و عدد دو اضافه شده ممنون میشم اگه کسی از دوستان اطلاعاتی داره راهنماییم کنه

  • سین الف says:

    با سلام و تشکر
    مدتیست یک صدای نوتیفیکیشن بدون هیچ علامت یا چیز دیگری یهو از گوشیم میشنوم
    که نمیدونم مربوط به چیست.
    قبلا روزی یکبار بود حالا روزی دوسه بار میشنوم
    ایا نشانه هک شدن یا کنترل شدنه؟!

    • تس says:

      موبایل من بعضی وقتا بیخودی خاموش میشه ولی چیزای دیگه رو نداره
      آنم مشکوکم که پدر مادر گرامی برنامه جاسوسی ریختن
      چیکار کنم

  • Mohamad says:

    سلام گوشیه من ایسوز زنفون ۵ هست چند روزه تو.دوربین گوشیم که میرم حالت تغیر سلفی به دوربین اصلی نیست حذف شده میشه راهنماییم کنین برا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • yazdan says:

    سلام گوشی من هیچ کدوم از این مشکلاتو نداره ولی بعضی از اوقات آهنگ های گوشیم خود به خود عوض میشه این نشانه از هک شدنه یا نه

  • سمی says:

    سلام.من وارد برنامه واتس اپ میشم یکی از شماره ها یک دفعه مثل صفحه دکست تاپ رفرش میشه و فقط هم همون شماره این اتفاق براش می افته.

    • ... says:

      سلام‌من گوشیم‌ایفن ۵هست مدتی پیام های تحدید ‌کننده برام‌میومد‌ از سایت امریکایی که نمیشد پیداش کرد بعدش برای اطرافیانم‌هم‌این پیام ها میرفت از گذشته‌ من اطلاعاتی داشت که مطمعن‌شدم یا اشناست یا گوشیم‌هک شده از برنامه های اینستا و‌تلگرامم و‌وات ساپم‌برای دیگران‌اسکیرین میفرستاد‌ و راجبم چیزای بد میگه چند وقت پیش خبر دار شدم‌از طرف من توی اینستا برای دوستام‌ پیاما وهمون اسکیرینا فرستاده میشه با این که من همه برنامه هام رو‌ پاک‌کرده بودم‌با گوشی یکی وارد اینستام شدم‌ و‌دیدم‌داره عکسا و‌پیامام همینجور از طرف من برا بقیه میره هر چی پیگیری کردم‌پلیس رفتم‌پیگیری نکردن و‌گفتن‌همه چیزت رو‌پاک‌کن‌و‌عوض کن‌ولی این اتفاق داره برا اطرافیانم‌میفته‌من چجوری باید این شخص رو‌ پیدا کنم و مطمعن شم الان گوشیم تحت کنترل نی

  • مجیب says:

    سلام وقتتون بخیر گوشی من یه مدتی هست وقتی زنگ میخوره و جواب میدم یه صدایی مثل صدای مانند خطای کامپیوتر می‌شنوم و این صدا تا پایان مکالمه چندین بار شنیده میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید با کمال تشکر

  • Asal says:

    سلام من توی تلگرام از یه رباتی استفاده کردم بعد فهمیدم ربات نیست یه شخصه بعد جدیدا توی هر گروه یا کانالی میرم اونم اونجاست بعد من فکر کنم شماره تلگرامم رو پنهان کردم چون قابلیت جدید تلگرام همینه که شماره رو پنهان نمی کنه مگر اینکه خودت بخوای بعد اون شخص همش با اسم حساب کاربری پاک شده و بدون عکس ظاهر میشه بعد میترسم اون شمارم رو پیدا کرده باشه و بخواد از اطلاعات یا سادگیم استفاده کنه لطفا کمکم کنید دارم سکته میکنم میشه هک شده باشم یا اتفاق دیگه ای افتا ده باشه فقط لطفا زود تر کمکم کنید تلگرامم اصلیه

  • رضا says:

    سلام…من گوشیم سامسونگ جی ۳ هست… یک سالی میشه که خریدمش….تا حالا بی سابقه بوده ولی مدتی هست که تقریبا یک هفته ای میشه که پیام هایی واسم میاد در با حروفات مختلف و شماره های مختلف که وقتی زنگ میزنم … میبینم یکیش مال پاکستان یکیش لهستان .. جزیره من .. . تونگا و…. هست میترسم گوشیم هک شده باشه میشه کمک کنید?

    • علیرضا says:

      سلام رضا روی گوشیت نرور گر orfox یا ortor رو نصب کردی ؟ یا به دارک وب یا دیپ وب یا دارک نت رفتی؟

  • محمد says:

    سلام
    من گوشی آیفون ۷ دارم…چنتا سوال داشتم..۱.ios چقدر امنیت دارهو قابل هک شدن هست براحتی یا نه؟؟ ۲.اگر کسی شماره منو داشته باشه میتونه منو هک کنه؟؟ اگر هک کرد از کجا باید متوجه بشم؟؟ کمک کنید لطفا….

    • علیرضا says:

      سلام محمد بستگی به شخص هک کننده داره که چقدر کار بلده اگر یه نفر وارد باشه به راحتی ایفون رو هک میکنه مثلا اگر یک نفر از دارک وب بخواد میتونه حتا شرکت های بزرگ رو هم هک کنه

      • آیسان says:

        سلام ببخشید . من گوشیم خودش وارد برنامه بازار و تلگرام میشه ، مثلا من توی یک برنامه دیگه هستم و ناگهان تلگرام یا بازار بالا میان . یک نفر هم من رو تهدید کرد که میتونه با دوربین گوشیم وقتی ک گوشیم روبه روم باشه ازم عکس بگیره . میشه کمک کنین خواهش میکنممممم

  • امیر says:

    وقتی مرورگرم رو باز میکنم در سابقه جستجو چیز هایی رو میبینم که اصلا تو مرورگرم اونا رو جستجو نکردم

  • ╰━═━⊰❀❀AMIR⊱━═━╯ says:

    مطمعا شدم ک گوشیم هک شده من اپ های مختلفیو نصب کردم ک کد یا چیزایی دیگه ازم خواسته و صد در صد هک شدم گدشیمم ایفون نیست گلکسی جی ۷ کور هستش کسی میتونه کمک کنه خواهش میکنم ریسک نکنه بگه از طریق ۰۹۹۰۴۵۱۷… یا ایمیل …@email یا تل @… ممنونم ازتون دوستان

صفحات 1 4 5 6 7