دانلود منیجر برای اندروید

معرفی ۵ برنامه برتر دانلود منیجر برای اندروید

امروزه با توجه به پیشرفت گوشی های هوشمند استفاده از کامپیوتر برای انجام کارهای روزمره کمرنگ تر شده است. از این رو اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از گوشی و یا تبلت اندرویدی خود برای انجام امور کاری و شخصی استفاده میکنید حتما به یک دانلود منیجر نیاز خواهید داشت زیرا افرادی که تجربه کار با اندروید را دارند قطعا میدانند برای دانلود فایل های بزرگ و ویدیوهای طولانی در اندروید نیاز به یک ابزار مدیریت دانلود دارند تا از شکست در دانلود جلوگیری کنند. امروز ما را با آموزش و معرفی ۵ اپلیکیشن مدیریت دانلود در اندروید همراهی کنید.

۵ اپ برای مدیریت دانلود در گوشی و تبلت های اندرویدی

Five Download Manager app for Android phones and tablets 

ما قبلا در انزل وب برنامه ای برای افزایش سرعت دانلود با استفاده همزمان وای فای و اینترنت گوشی را معرفی کردیم حال اگر میخواهید موزیک ، فیلم ، ویدیو و یا فایل را در دستگاه اندرویدی خود بدون هیچ مشکلی و با سرعت بالاتر دانلود و بهتر مدیریت کنید حتما ما را امروز همراهمی کنید. قصد داریم امروز بهترین اپ ها برای مدیریت دانلود در گوشی و تبلت های اندرویدی را آموزش دهیم:

افزایش سرعت دانلود در اندروید با اپ Advanced Download Manager

اپ Advanced Download Manager یا ADM را میتوانید به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن در گوگل پلی بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود داشته است. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود ۳ فایل را به صورت همزمان از طریق مرورگرهای مختلف دانلود کنید. این ابزار سرعت دانلود شما را نیز افزایش میدهد. همچنین از قابلیت های این برنامه میتوان به متوقف شدن ( pausing ) دانلود زمان اتمام باتری گوشی اشاره کرد. در هنگام به وجود آمدن ارور ، عدم اتصال به وای فای و یا خروج از برنامه به صورت خودکار دانلود های شما متوقف خواهد شد و بعد از برطرف شدن مشکلات و یا اتصال مجدد به وای فای به صورت خودکار دانلود ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین میتوانید تعیین کنید که دانلود تنها زمانی که از وای فای استفاده میکنید فعال باشد. این نرم افزار کوچک به راحتی قادر خواهد بود فایل های بزرگتر از ۲ گیگابایت را با سرعت بالا دانلود کند.

Advanced-Download-Manager

مدیریت دانلود در اندروید با استفاده از Download Manager

برنامه Download Manager همان طور که از نام آن مشخص است بر روی مدیریت دانلود تمرکز دارد. شما میتوانید لینک فایل ، فیلم و یا موزیک هایی را که میخواهید دانلود کنید ، در برنامه وارد کرده و دانلود های خود را به راحتی و حتی برای حجم بیش از ۲ گیگابایت انجام دهید. این اپ همچنین قادر به شناسایی خودکار لینک ها در مرورگر میباشد. رابط کاربری این برنامه خیلی ساده بوده و اگر میخواهید برنامه ای بدون ضرر برای مدیریت دانلود خود انتخاب کنید، این اپ انتخاب درستی میباشد. در بخش تنظیمات میتوانید حداکثر دانلودهای موازی خود را به ۱۰ تغییر دهید و همچنین به شما این امکان را میدهد که برای بهینه سازی دانلود ، اندازه بافر را تغییر دهید.

Download-Manager

بالا بردن سرعت دانلود اندروید با توربو دانلود منیجر

یکی از بهترین انتخاب ها برای دانلود در اندروید ، استفاده از اپ Turbo Download Manager است. با استفاده از این برنامه علاوه بر مدیریت دانلودهای متعدد میتوانید سرعت دانلودهای خود را تا ۵ برابر بیشتر کنید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و آسان می باشد. این اپ به شما امکان دانلود همزمان چندین فایل ، بهینه سازی بافر ، مکث و ادامه پیدا کردن دانلود در هر زمان و بازیابی لینک در مرورگرها را میدهد. این برنامه در اندروید ۵ به بالا قابل اجرا می باشد و شما میتوانید فایل هایی دانلودی خود را در SD کارتتان ذخیره کنید.

Turbo-Download-Manager

دانلود منیجر برای اندروید

برای مدیریت دانلود در اندروید اپ Download Manager for Android پیشنهاد میشود که یکی از محبوب ترین اپ ها در گوگل پلی با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود می باشد. این برنامه قادر به دانلود انواع فایل های مختلف با پسوندهای  APK / RAR / ZIP / MP3 / DOC / XLS و غیره با افزایش ۳ برابری سرعت دانلود می باشد. این اپ همچنین شامل یک مرورگر اختصاصی می باشد که نحوه عملکرد آن مانند مرورگرهای دیگر است ولی در واقع کل فرایند برای شما ساده تر شده است. شما میتوانید از این مرورگر برای دانلود فایل هایتان استفاده کنید و یا میتوانید لینک مورد نظر را در برنامه برای دانلود وارد کنید. این نرم افزار از دانلودهای همزمان هم پشتیبانی میکند.

Download-Manager-for-Android

قابلیت دیگری که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار میدهد مدیریت فایل ها ها و موزیک هایتان است. بنابراین اگر میخواهید یک نرم افزار مدیریت دانلود و یک نرم افزار مدیریت فایل را در کنار هم داشته باشید استفاده از این اپ انتخاب درستی است. همچنین اگر نیاز دارید در طول دانلود از میزان درصد دانلود و یا نوتیفیکیشن ها آگاه شوید توصیه میکنیم حتما روش روشن نگه داشتن صفحه نمایش گوشی در تمام روز بدون مصرف باتری را مطالعه کنید.

دانلود فایل های مختلف در اندروید با دانلود منیجر Download All Files

آخرین اپلیکیشنی که قصد داریم در این پست به شما معرفی کنیم، اپ Download All Files می باشد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمام فایل ها با فرمت های مختلف را دانلود کنید و همچنین دانلودهای خود را اولویت بندی نمایید. این نرم افزار یکی از قابل اعتماد ترین و سریع ترین اپ ها در گوگل پلی می باشد و رابط کاربری آن ساده و جذاب طراحی شده است. این برنامه قابلیت توقف دانلود در زمان قطع اینترنت و سرگیری مجدد بعد از اتصال را دارا میباشد.

Download-All-Files

در نهایت ما در بالا ۵ اپ کاربردی و پرطرفدار برای مدیریت و افزایش سرعت دانلود در اندروید را به شما معرفی کردیم. برنامه هایی که در بالا آموزش دادیم رایگان بوده و به راحتی قابل نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد با این وجود اگر میخواهید از اپلیکیشن پولی برای مدیریت دانلود در اندروید استفاده کنید، توصیه میکنیم آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید را مطالعه نمایید.

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که برای اپلیکیشن دیگری برای مدیریت دانلود در اندروید می شناسید، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • سهیل says:

    سلام
    این برنامه ها مثل idm قابلیت دانلود ویدیو های آنلاین رو دارند؟

  • lxp says:

    Application e “LoaderDroid” ham appe foqoladeyie vase download
    barresi konid age ok bud ezafe koni 😉

  • حسین says:

    سلام
    سایت خیلی خوبی دارید من تا موقعی که از ویندوز استفاده میکردم سایت شما هم می دیدم اما از وقتی به دلایلی به لینوکس کوچ کردم فونت نوشته های سایت شما برام بهم ریخته هستش.با Inspect Element که چک کردم ظاهرا نام فونت Yekan هستش اما من سایر سایت هایی که از فونت یکان استفاده میکنن مثل سایت parsijoo.ir رو بدون مشکل فونت باز میکنم و این مشکل رو فقط در سایت شما دارم.
    برای درک بیشترتون اسکرین شات از مشکل گرفتم که در این لینک http://pictik.ir/qx.png می تونید ببینید.
    توزیع لینوکسی هم که استفاده میکنم لینوکس Elementary که بر پایه لینوکس Ubuntu هستش می باشد.
    این نظر هم چون تو کادر نظر نوشتن هم این مشکل هستش اول در ویرایشگر خود لینوکس نوشتم و بعدش اینجا کپی کردم 🙂
    من بی صبرانه منتظر درست شدن این مشکل هستم.
    خیلی ممنون.

    • شیما عظیمی says:

      با سلام ، حسین عزیز …
      ممنون از اینکه مشکل را به ما اطلاع دادید ، این مساله را به بچه های فنی تیم ارجاع دادیم. به زودی مشکل حل خواهد شد.

      سپاس از لطف و پیگیری شما

  • pouyan says:

    سلام. ممنون از شما. در هیچ کدوم از اینها نمیشه ساعت خاصی به دانلود منیجر داد تا دانلود خودکار از اون ساعت اجرا بشه؟ مثل idm کامپیوتر

    • علیرضا آرک says:

      دوست عزیز،من خیلی وقته که از برنامه Advanced Download Manager یا ADM استفاده میکنم درواقع تمام چیزهایی که در idm بود درadm هم میتونی پیدا کنی،از جمله دانلود زمانبندی شده…..من خودم از شرکت شاتل اینترنت گرفتم ،شب تا صبح هم رایگان هست بخاطر همین دانلود هامو تو اون ساعت انجام میدم بدون اینکه از خواب بلند شم،البته برنامه های دیگه رو امتحان نکردم شاید اونا بهتر عمل کنن…..