GPS ، وای فای و موقعیت مکانی جعلی

چگونه موقعیت مکانی ، وای فای و اپراتور جعلی در اندروید ایجاد کنیم ؟

با اینکه قابلیت ردیابی از طریق GPS ( جی پی اس ) در اکثر گوشی های هوشمند امروزی موجود است اما خیلی از افراد تمایلی به ردیابی مکان ندارند ، متاسفانه برای استفاده از خدمات بعضی از اپ ها و یا وب سایت ها نیاز دارید که GPS و اطلاعات دیگر گوشی یا تبلت اندرویدی خود را فعال و با آنها به اشتراک بگذارید. از همین رو امروز قصد داریم نحوه ساخت GPS ، وای فای و موقعیت مکانی جعلی و.. در اندروید را به شما آموزش دهیم.

ساخت GPS ، شبکه وای فای ، اپراتور شبکه و شناسه شناسایی غیر واقعی در اندروید

Add Fake GPS, WiFi, Cell ID & Network Operators On Android devices

اگر شما هم به دلایلی به دنبال پنهان کردن موقعیت مکانی خود هستید و میخواهید نحوه ایجاد GPS جعلی ، وای فای ، Cell ID و اپراتورهای شبکه ساختگی و غیر واقعی اندروید را بدانید ، ما را در این پست همراهی کنید. ما با استفاده از اپلیکیشن xposed و ماژول آن نحوه ایجاد موقعیت مکانی جعلی در اندروید را به شما آموزش می دهیم.  البته قبلا انزل وب در پست ، ۵ قابلیت مخفی Developers Option گوشی و تبلت های اندرویدی ، نمایش موقعیت جعلی در اندروید را مختصرا آموزش داده است. با این حال ما قصد داریم در این پست به صورت جامع به این موضوع بپردازیم.

با توجه با اینکه انجام خیلی از کارها در اندروید بدون روت کردن دستگاه غیر ممکن است، برای انجام اینکار هم حتما می بایست دستگاه اندرویدی خود را Root کنید. شما میتوانید به پست آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید مراجعه کرده و طبق دستورالعمل های ذکر شده عمل کنید. بعد از روت کردن و با استفاده از ابزارها و ترفندهای پیشرفته ای که امروز به شما معرفی میکنیم قادر خواهید بود یک موقعیت مکانی تقلبی در اندروید برای دستگاه خود ایجاد کنید.

نکته : در نظر داشته باشید بعد از روت کردن ، گارانتی گوشی از بین خواهد رفت و در صورت نصب بعضی برنامه ها و اپ ها امکان ایجاد مشکل وجود دارد.

آموزش اپ Xposed برای ایجاد لوکیشن تقلبی در اندروید

این روش بسیار ساده بوده و اولین گام برای اینکار روت کردن گوشی ، سپس نصب برنامه xposed و ماژول مربوطه می باشد. برای انجام این موارد ، مراحل زیر را دنبال کنید :

در مرحله اول ، همان طور که در بالا نیز ذکر شد می بایست گوشی یا تبلت اندرویدی خود را روت کنید. بعد از روت کردن می بایست فریم ورک Xposed را بر روی گوشی خود نصب کنید. قبل از نصب این فریم ورک حتما از مشخصات سخت افزاری گوشی خود مطلع باشید. زیرا باید بدانید آیا امکان نصب این برنامه با مشخصات سخت افزاری گوشی شما وجود دارد یا خیر. برای اینکار میتوانید پست بهترین روش های تست سخت افزار تبلت و گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

Xposed-Installer

بعداز نصب xposed شما می بایست ماژول مربوط به این برنامه را که برای ایجاد موقعیت مکانی فیک و اطلاعات جعلی برای دستگاه های اندرویدی استفاده میشود، نصب کنید. بعد از نصب ماژول lataclysm وارد محیط برنامه xposed شده و این اپ را فعال کنید. حالا شما می بایست برای عملکرد درست این اپ ، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

Lataclysm

بعد از راه اندازی مجدد ، اپلکیشن را اجرا کرده و خواهید دید گزینه های زیادی در دسترس شما خواهد بود. همان طور که در تصویر بالا نیز مشخص است شما میتوانید خیلی از مواردی را که میخواهید به اطلاعات فیک تغییر دهید. بعد از تغییرات ، دستگاه شما با اطلاعات و مکان جعلی در اپراتورهای شبکه در اندروید ثبت میشود.

این آموزش ، تنها یک پست آموزشی و جهت افزایش آگاهی عمومی نوشته شده است و انزل وب هیچ گونه مسئولیتی در قبال نتایج آن نخواهد داشت.

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که راه حل دیگری برای اضافه کردن GPS ، شبکه موبایل و وای فای و موقعیت مکانی جعلی در اندروید می شناسید، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • سید ابوالفضل حسینی طلب says:

    سلام لطفاً بگید که این برنامه می‌تونه مثل یک فیلتر شکن عمل بُکُنه

  • سید ابوالفضل حسینی طلب says:

    سلام میشه لطفاً بگید که میشه با این برنامه تحریم ها رو دور زد