استفاده از افکت های عکس پرسیما از طریق تلگرام کامپیوتر

استفاده از افکت های عکس برنامه پریسما از طریق تلگرام کامپیوتر

اگر شما هم از طرفداران برنامه پریسما (Prisma) هستید و از فیلترهای آن لذت میبرید به شما توصیه میکنیم امروز با ما همراه باشید. خیلی از افراد از اینکه برای استفاده از افکت های پریسما مجبور به نصب اپ باشند ناراضی هستند. امروز آموزشی را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید از فیلترهای زیبای پریسما بدون نیاز به نصب برنامه استفاده نمایید، در ادامه با نحوه استفاده از برنامه پریسما برای ایجاد فیلترهای زیبا بر روی تصاویر با کمک تلگرام ما را همراهی کنید.

استفاده ربات تلگرام پریسما برای ایجاد افکت های عکس زیبا از روی کامپیوتر

Apply Prisma Effects to Your Photos With Telegram Bot

اگر بخواهیم به صورت مختصر برنامه پریسما را توضیح دهیم، می توان گفت Prisma یک برنامه فوق العاده و پرطرفدار برای ایجاد فیلترهای زیبا برای تصاویر می باشد. اولین بار که نسخه iOS این برنامه ارایه شد با استقبال مخاطبان روبه رو گردید. شما میتوانید به راحتی عکس هایی که با کمک این اپ ایجاد شده است را در شبکه های اجتماعی مختلف شناسایی کنید. بعد از استقبال کاربران ، نسخه اندروید این اپ نیز منتشر شد. متاسفانه تنها کاربران گوشی های موبایل و تبلت ها قادر به نصب این اپ و استفاده از افکت پریسما هستند. از این رو ما بر آن شدیم تا آموزشی را برای کاربرانی که میخواهند از طریق دسکتاپ نیز از این فیلترها برای ایجاد تصاویر زیبا استفاده نمایند، آماده کنیم.

اگر شما میخواهید افکت پریسما را بر روی تصاویر موجود روی کامپیوتر خود نیز امتحان کنید جای نگرانی نخواهد بود. امروز قصد داریم ایجاد تصاویر زیبا با افکت پریسما از طریق تلگرام را به شما آموزش دهیم و از این پس شما قادر خواهید بود با استفاده از ربات تلگرامی که در زیر آن را معرفی و آموزش میدهیم از این افکت ها براحتی و بدون نیاز به نصب اپ استفاده نمایید. اگر میخواهید بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام را نیز بشانسید، انزل وب قبلا پست جامع و کاملی را در این باره منتشر کرده است.

Telegram-

اولین مرحله برای استفاده از این افکت و اعمال آن بر روی تصاویر موجود بر روی کامپیوتر ، نصب نسخه دسکتاپ تلگرام و یا استفاده از ورژن تلگرام وب است. اگر در تلگرام حساب کاربری نداشته اید از طریق صفحه تلگرام وب یک اکانت ایجاد کنید. بعد از اینکه شماره تماس و نام کشور خود را وارد و سپس تایید کردید، یک کد فعالسازی دریافت خواهید کرد که با وارد کردن آن، اکانت شما به درستی فعال میشود. حالا میتوانید بدون نیاز به نصب اپ و یا نصب نسخه دسکتاپ از امکانات تلگرام به صورت آنلاین بهره مند شوید.

telegram-2

در مرحله بعد می بایست وارد صفحه ربات Prisma شوید و این ربات را بر روی تلگرام خود فعال کنید تا به لیست کانتکت های تلگرام شما اضافه گردد. سپس وارد ربات شده و استارت را بزنید. اگر از نسخه دسکتاپ استفاده میکنید می بایست start/ را تایپ و ارسال کنید.

prismadesktop-start

سپس پیغامی برای شما نمایش داده میشود که برای مشاهده فیلترها باید مجددا filters/ را تایپ و ارسال کنید. بعد از تایپ و ارسال عبارت، لیستی از فیلترها برای شما به نمایش در می آید. شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه More فیلترهای بیشتری را از ربات درخواست کنید. حال نوبت انتخاب فیلتر مورد نظر و در نهایت آپلود عکس می باشد. برای اینکار بر روی دکمه زیر فیلتر مورد نظر ( use filter ) کلیک کنید تا فیلتر ست گردد سپس عکس موردنظر خود را آپلود نمایید.

2016-08-08_194240-2

بعد از آپلود عکس با عبارت your file is processing روبه رو می شوید و به این معناست که می بایست مدتی را برای اعمال فیلتر بر روی عکستان منتظر باشید. در نهایت ربات برای شما عکسی که فیلتر موردنظرتان بر روی آن اعمال شده را ارسال میکند. همان طور که در تصویر بالا مشخص است عکسی که ما برای ربات ارسال کرده ایم به صورت زیر در آمده است.

photo_2016-08-08_19-52-36

اگر شما به فیلترهای حرفه ای تر و تنظیمات پیشرفته ای احتیاج دارید، توصیه میکنیم پست معرفی ۹ سایت برتر ویرایش عکس آنلاین را مطالعه فرمایید و اگر میخواهید بدون نیاز به پریسما تصاویر خود را به صورت آنلاین به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ ) تبدیل کنید، حتما به پست مربوطه در انزل وب مراجعه نمایید. اگر این پست را پسندید، آن را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر شما هم ربات خاص دیگری برای ایجاد تصاویر زیبا با افکت پریسما می شناسید، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام
معرفی بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام
آموزش کار با قابلیت جستجو و پخش خودکار تصاویر متحرک GIF ، جلوگیری از دانلود خودکار در تلگرام کامپیوتر و کار با ربات های داخلی تلگرام How to work with Telegram Sending GIF and GIF Bot , Automatic Download Settings and Inline Bots
آموزش قابلیت های جدید تلگرام : ربات های داخلی ، تصاویر متحرک ، تنظیمات دانلود خودکار کامپیوتر

نظرات