10 سایت برتر

معرفی بهترین سایت های TOP 10 در زمینه های گوناگون

اگر شما هم پیگیر سایت هایی با لیست ۱۰ تا از برترین ها هستید و میخواهید در زمینه های مختلف از برترین افراد تا بهترین مدها و تکنولوژی ها مطلع شوید امروز با ما همراه باشید. در این پست قصد داریم منابع برتر در زمینه TOP 10 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمک آن  برترین های دنیای موسیقی ، فیلم ، فضای مجازی ، مقالات علمی و دنیای تجارت مطلع شوید. در ادامه انزل وب را با معرفی بهترین سایت های TOP 10 در زمینه های مختلف همراهی کنید.

۱۰ تا از برترین ها در زمینه های متفاوت را در این سایت ها پیدا کنید

The Best Top 10 Sources

وب سایت هایی که اطلاعات مربوط به تاپ تن ها را پوشش میدهند معمولا از طرفداران بالایی برخوردار هستند. اکثر افراد علاقه مند هستند تا از برترین های دنیا در حوزه کاری یا ورزشی خود مطلع شوند. به همین دلیل پایگاه ها و وب سایت هایی برای جمع آوری و انتشار اینگونه آمار به وجود آمدند که ما در زیر ۹ سایت در زمینه های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد که با کمک آنها میتوانید به Top 10 های مختلف در تمامی زمینه ها دسترسی پیدا کنید.

برترین های سیاسی ، فرهنگی و تاریخی

وب سایت listverse.com یکی از بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال تاپ تن های تاریخی و سیاسی هستند. اگر میخواهید در مورد گذشته و پیشنیان اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما به این وب سایت مراجعه کنید. بهترین Top10 های سیاسی گذشته و حال در این وب سایت در دسترس شما قرار دارد، کافی است شما از منوی بالای سایت نوع دسته بندی خود را انتخاب کنید تا به تمام مطالب آن دسته دسترسی پیدا کنید.

2016-09-18_182320

همان طور که در تصویر بالا نیز مشخص است، دسته بندی تاپ تن های این سایت شامل اطلاعات عمومی ، سبک زندگی ، دانش و جامعه بوده که مثلا در بخش اطلاعات عمومی تاپ تن هایی در مورد برترین کتاب ها ، مسایل تاریخی ، حقیقت ها و باورهای غلط گنجانده شده است.  یکی از نقاط قوت این سایت طراحی خوب آن می باشد زیرا بعد از باز شدن هر تاپ تن شما میتوانید به مقاله بعدی و قبلی آن نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین قادر خواهید با استفاده از گزینه RANDOM LIST یک تاپ تن به صورت تصادفی مشاهده نمایید. در نهایت در سایدبار این وب سایت تاپ تن هایی که بیشترین بازدید را داشته اند قابل مشاهده می باشد.

Top 10 مجله تایم

مجله Time.com یکی از مجلات پر بازدید بوده که در زمینه های مختلف مطالب خود را منتشر میکند. یکی از بخش های جذاب این مجله تاپ تن هایی است که هرساله در حوزه های محتلف منتشر میکند. شما میتوانید به بخش تاپ تن های این مجله مراجعه کرده و مقالات منتشر شده را مطالعه فرمایید.

2016-09-18_191117

TOP10 های فناوری و تکنولوژی

و اما افرادی که پیگیر بهترین گجت ها یا فن آوری های روز هستند حتما می بایست به بخش Top 10 های وب سایت stuff.tv مراجعه کنند. همان طور که در تصویر زیر نیز مشخص است شما میتوانید در بخش های مختلف تکنولوژی و فن آوری در مورد بهترین و جدیدترین گوشی ، هدفون ، بازی و… اطلاع یابید.

18_191736

بعد از کلیک بر روی دسته مورد نظر لیستی از برترین های آن بخش برای شما نمایش داده میشود. این وب سایت یکی از کامل ترین تاپ تن ها در بخش های مختلف تکنولوژی را برای شما گردآوری کرده است.

برترین ها در حوزه های گوناگون

بی شک وب سایت thetoptens یکی از کاملترین مرجع های تاپ تن در زمینه های مختلف می باشد. با مراجعه به صفحه اول این وب سایت شما میتوانید برترین تاپ تن ها را مشاهده کنید. دسته بندی هایی که این وب سایت در قالب آنها مطالب خود را منتشر میکند در تصویر زیر مشخص است. برای مشاهده تمام دسته بندی های از منوی بالای سایت گزینه All Lists را انتخاب نمایید.

2016-09-18_192256

این وب سایت از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده و یکی از جامع ترین وب سایت ها در حوزه تاپ تن است. همچنین رتبه این وب سایت در جستجوهای گوگل قابل توجه بوده و مخاطبان فراوانی را به خود جذب نموده است. در صفحه اول این وب سایت شما با رقم ۹۸,۴۶۵ روبرو می شوید که نشان دهنده تعداد تاپ تن های منتشر شده است.

۱۰ تا از برترین موزیک ها در ماه و سال های مختلف

حالا به سراغ موزیک و موسیقی برویم، خیلی از علاقه مندان موزیک مشتاق هستند تا از برترین موزیک ها در سالهای مختلف آگاه باشند. برای مشاهده بهترین آهنگ ها در سالهای مختلف، وب سایت top10songs انتخاب درستی می باشد. هرچند که در حوزه موسیقی وب سایت های فراوانی برای دسته بندی موسیقی وجود دارد ولی این وب سایت در عین سادگی ، جامع بوده و لیستی از برترین های موسیقی در سالهای مختلف را برای شما آماده کرده است.

بعد از انتخاب سال موردنظر ، لیستی از برترین موزیک های آن سال برای شما به نمایش در می آید که با کلیک بر روی هر آهنگ میتوانید نام خواننده ، نام آلبوم و زمان انتشار آن را مشاهده کنید. در صفحه اول این وب سایت به صورت پیش فرض لیستی از برترین موزیک های هفته برای شما نمایش داده میشود. همچنین در این وب سایت شما میتوانید به موزیک مورد علاقه خود رای دهید.

2016-09-18_194601

برترین هشتگ های اینستاگرام

با استفاده از وب سایت Top-HashTags.com میتوانید لیست برترین هش تگ های اینستاگرام را مشاهده کنید. همینطور که در تصویر زیر رویت میکنید میتوانید متن موردنظر خود را تایپ کرده تا تگ های مرتبط و تعداد استفاده از آن تگ ها برای شما نمایش داده شود.

2016-09-18_202449

همچنین میتوانید با انتخاب گزینه Top HashTags برترین تگ های حال حاضر اینستاگرام را مشاهده کنید. یکی از قابلیت های جالب این سایت این است که شما میتوانید از بخش Convert & Analysis HashTags برای تبدیل متن خود به هشتگ استفاده نمایید. در این قسمت بعد از تایپ متن آن را به هشتگ تبدیل کرده و در زیر آن نیز تعداد استفاده از آن هشتگ را نمایش میدهد. همچنین ما قبلا در یک پست جامع و کامل انزل وب ، مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام را به شما معرفی کردیم.

برترین هشتگ های توییتر

اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر هستید و میخواهید از برترین و پرطرفدارترین هشتگ ها اطلاع پیدا کنید سری به وب سایت whatthetrend.com بزنید. در این وب سایت شما میتوانید پرطرفدارترین هشتگ ها در ۳۰ روز گذشته را مشاهده کنید. همچنین در بخش پایین این وب سایت میتوانید جدیدترین هشتگ های ایجاد شده را نیز بررسی کنید.

twitter

در نهایت با مراجعه به صفحه اول وب سایت میتوانید جدیدترین hashtag را براساس کشور موردنظرتان مشاهده نمایید.

برترین جستجوهای گوگل

با استفاده از سرویس Google trends شما میتوانید از برترین جستجوهایی که در گوگل صورت گرفته مطلع شوید تا در جریان داغ ترین مطالب و اتفاقات قرار بگیرید. همان طور که در تصویر زیر نیز مشخص است شما میتوانید کشور موردنظر و سال مدنظر خود را انتخاب کنید تا براساس سال و کشورتان ، برترین جستجوهای صورت گرفته در زمینه های مختلف را برای شما به صورت دسته بندی نمایش دهد.

2016-09-18_222945

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی مراجع و وب سایت هایی که در بالا معرفی شد دارای بازدید و بروز رسانی مناسب هستند همچنین ما قبلا در انزل وب قبلا در یک پست جامع و کامل بهترین سایت های استخدام و کاریابی در داخل و خارج از ایران را بررسی کردیم که شما در آن میتوانید با بهترین سایت های آگهی ، استخدام و سایت های فریلنسری آشنا شده و بهترین سایت های استخدام و کاریابی را بشناسید.

estekhtam

تجربه و نظر شما ؟

در بالا ما بهترین سایت های TOP 10 در زمینه های مختلف را به شما معرفی کردیم اگر شما هم در این زمینه وب سایت خاصی را می شناسید حتما تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • محمد شیرازی says:

    ممنون از مقاله فوق العاده.
    اخیرا منم با یک سایت ایرانی مواجه شدم که داره فعالیت واقعا حرفه ای در زمینه تاپ تن انجام میده اسمش کی خوبه دات کام هست من تبلیغش تو سایت انزل وب دیدم البته یعنی سایت خودتون بخش ارز دیجیتال بود

  • عرفان says:

    ممنون ایولا