اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک

آموزش اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک

اگر به تازگی یک اکانت جیمیل ، یاهو یا آوت لوک ساخته اید و یا اینکه میخواهید از ایمیل خود به صورت حرفه ای استفاده کنید پیشنهاد میکنیم امضا شخصی خود که میتواند نام برند شما یا متنی ثابت به همراه عکس باشد  را به ایمیل های ارسال شده از اکانت مورد نظر اضافه کنید ،در ادامه ما را همراهی کنید تا آموزش اضافه کردن امضا به ایمیل های یاهو و جیمیل و اوت لوک را به شما آموزش دهیم.

آموزش قرار دادن امضا برای ایمیل های Yahoo، Gmailو Outlook

How to Add a Signature to a Gmail , Yahoo and outlook Account 

شما بدون داشتن امضا هم میتوانید ایمیل خود را ارسال کنید ولی فراموش نکنید ایمیل بدون امضا مانند نامه بدون آدرس است. وجود امضای شما که میتواند حاوی نام ، نام خانوادگی ، سمت شغلی یا تحصیلی ، شماره تماس و لینک شبکه های اجتماعی تان باشد به نوعی هویت ارسال کننده را مشخص میکند. حتما اگر از ایمیلتان در حوزه های تجارت و کار استفاده میکنید یک امضای پیشرفته و قانونی برای خود ایجاد نمایید. حتی امضاها نیز میتوانند از نظر حقوقی به شما کمک کنند. مثلا زمانی که ایمیل مهمی را اشتباهی برای فرد دیگری ارسال کرده باشید براساس وجود بند قانونی تعریف شده در امضای شما ، فرد مذکور قادر نخواهد بود هیچ گونه استفاده قانونی از اطلاعات قید شده در ایمیلتان داشته باشد.

و اما برای استفاده شخصی ، وجود امضا در پایین ایمیل به نوعی احترام شما به مخاطبتان را خواهد رساند. در ایمیل های شخصی شما میتوانید تنها نام و یا یک جمله تشکر آمیز قید کنید تا هربار نیاز به تایپ این موارد نباشد. در هر صورت وجود امضا برای ایمیل در دنیای دیجیتال امروز به نوعی از الزامات محسوب میشود. اگر شما قصد ایجاد امضای دیجیتال و پیشرفته برای خود و کل سازمان یا شرکت تان را دارید میتوانید از سرویس docusign.com استفاده کنید. اما اگر یک امضای ساده هم نیاز شما را برطرف میکند می توانید از سرویس mylivesignature برای ساخت امضای دیجیتال به زبان انگلیسی بهره ببرید. اما ما در زیر نحوه قرار دادن امضا برای ایمیل های یاهو ، جیمیل و آوت لوک را آموزش داده و خواهیم گفت که چطور امضای ساخته شده توسط ابزار mylivesignature را در امضای خود قرار دهید.

اگر به تازگی از سرویس های ایمیل استفاده میکنید توصیه میکنیم پست نکات و ترفند های کاربردی سرویس جیمیل و یاهو میل را حتما بخوانید.

اضافه کردن امضا به جیمیل ( Gmail )

ابتدا وارد اکانت جیمیل خود شده و سپس از سمت راست صفحه ، بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

2016-09-25_080636

بعد از اینکه وارد بخش تنظیمات ایمیل خود شدید ، اسکرول را کمی به سمت پایین حرکت دهید تا باکس Signature را مشاهده کنید.

2016-09-25_081022

بعد از اینکه باکس مربوط به ساخت امضا را پیدا کردید شروع به تایپ امضای مد نظر خود کنید، خواهید دید به محض تایپ اولین کلمه رادیو باتن No Signature غیرفعال می شود.

اگر ایمیل های شما جنبه تجاری دارد پس اطلاعات محل کار ، سمت شغلی ، آدرس و اطلاعات تماس تان را در یک قالب منظم یادداشت کنید. شما میتوانید تصویر و امضایی که توسط سایت mylivesignature به صورت رایگان ایجاد کرده اید، اینجا به صورت عکس وارد کرده و به امضای خود اضافه کنید. همچنین شما میتوانید لینک وب سایت خود را نیز به امضای خود اضافه کنید. اگر میخواهید آدرس شرکت یا سازمان خود را نیز قید کنید توصیه میکنیم آن را به گوگل مپ لینک نمایید.

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که ایمیل های دیگر سرویس دهنده ها ، مثل یاهو ، آوت لوک ، ایمیل های سازمانی یا ایمیل دیگری از جیمیل را بر روی این اکانت خود ست کرده اید تا از این طریق بتوانید تمام ایمیل هایتان را یکجا چک کنید؟ جای نگرانی نخواهد بود زیرا برای ساخت امضا برای هر ایمیل نیاز نیست وارد آن اکانت شوید بلکه همان طور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در قسمت بالای باکس میتوانید برای هر اکانت امضای متفاوت ایجاد نمایید.

2016-09-25_082459

ابتدا باید از منوی دراپ دان ، اکانت موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس امضای موردنظرتان را درج نمایید.

مسئله دیگری که در ساخت امضا در جیمیل اهمیت دارد، محل قرارگرفتن امضا در ایمیل های برگشتی ( Reply شده ) است. همان طور که در تصویر زیر می بینید اگر تیک گزینه مشخص شده را بزنید در ایمیل های برگشتی به جای اینکه امضای شما در پایین آخرین ایمیل ذکر شود در پایان هر Reply ذکر خواهد شد.

2016-09-25_083356

و برای اضافه کردن تصویر به امضای خود باید عکس موردنظرتان را در گوگل درایو آپلود کنید. وقتی بر روی آیکون عکس کلیک میکنید تا تصویر مورد نظر خود را وارد کنید محیط گوگل درایو برایتان باز خواهد شد که میتوانید از عکس هایی که قبلا آپلود کردید استفاده کرده یا اینکه همانجا عکس جدید خود را آپلود کنید و به امضای خود اضافه نمایید.

2016-09-25_091311

در نهایت بعد از انجام تمام تغییرات ، گزینه Save Changes را بزنید تا از این پس ایمیل های شما شامل امضا باشد.

درج امضا در ایمیل یاهو ( Yahoo )

مراحل اضافه کردن امضا در ایمیل یاهو هم مشابه جیمیل می باشد. شما بعد از ورود به اکانت یاهو خود از قسمت سمت راست ، آیکون چرخ دنده را انتخاب و بر روی Settings کلیک کنید. سپس در بخش تنظیمات بر روی تب Writing email کلیک نمایید.

2016-09-25_095415

حال شما قادر خواهید بود فیلد مربوط به Signature را ببینید سپس از منوی دراپ دان گزینه Show a rich text signature را انتخاب کنید.

2016-09-25_100326

سپس برای شما باکسی باز خواهد شد که در آن میتوانید امضای خود را درج نمایید. مانند مواردی که در بالا برای جیمیل توضیح دادیم در اینجا هم میتوانید عکس و لینک به امضای خود اضافه کنید و بعد از قید اطلاعات گزینه Save را بزنید تا تمامی تغییرات ذخیره گردد.

ایجاد کردن امضا در آوت لوک ( Outlook )

اگر شما هم از سرویس ایمیل مایکروسافت یعنی Live یا برنامه مدیریت ایمیل Outlook استفاده میکنید برای ساخت امضا طبق عکس زیر از سمت راست صفحه بر روی گزینه Options کلیک کنید.

2016-09-25_111503

سپس در سمت چپ صفحه منویی برای شما باز خواهد شد که تنظیمات هر بخش Outlook را برای شما نمایش میدهد. از منوی سمت چپ ، گزینه Email signature را از بخش Layout پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

2016-09-25_112007

بعد از کلیک کردن بر روی این گزینه در سمت راست برای شما باکسی باز خواهد شد که شما میتوانید از این طریق امضای خود را درج کنید. دو گزینه در بالای باکس درج امضا قابل مشاهده است که با تیک زدن آنها ، امضای ایجاد شده به تمامی ایمیل هایی که از این بعد ارسال میکنید اضافه خواهد شد و همچنین در ایمیل هایی که فوروارد یا ریپلای می شوند نیز اضافه خواهد گردید.

2016-09-25_112026

امیدواریم پست امروز که سعی کردیم در آن به صورت ساده و صریح درج امضا برای ایمیل های یاهو ، جیمیل و آوت لوک را به شما آموزش دهیم مفید واقع شده باشد. اگر به تازگی مقالات انزل وب را دنبال میکنید میتوانید پست های گذشته در مورد ترفندهای مربوط به ایمیل را در لینک مربوطه مطالعه فرمایید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر شما هم برای قرار دادن امضا برای ایمیل های یاهو ، جیمیل و آوت لوک نکته ای می دانید که در بالا قید نکردیم، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات

  • محمد سالمي says:

    سلام
    چطوری میتونم عکس یا لوگوی مورد نظرم رو زیر شماره تلفن در انتهای ایمیل یاهو اضافه کنم؟

  • محمدی says:

    چطوری عکس اپلود کنیم گزینه اضافه کردن عکس نداره (یاهو)

  • Jasmine says:

    سلام. ممکنه راهنمایی کنید که چطور در برنامه ی اندرویدی My Mail می شه برای امضا؛ عکس انتخاب کرد؟؟
    خیلی موضوع ضروری ایه اما هرچی میگردم گزینه ای برای اضافه کردن عکس وجود نداره. ممنون از سایت خوبتون

  • زهرا says:

    مطلب تون کامل و عالی بود