چگونه نمادهای ناشناخته را با رسم شکل آنها آنلاین شناسایی کنیم ؟

برای خیلی از ما پیش آمده است که در فضای مجازی ، کتاب ها ، جامعه و یا وبگردی هایمان به نمادها و اشکالی برمیخوریم که معنی آن را نمیدانیم از این رو لازم است در مورد این اشکال و نمادها اطلاع کسب کنیم، امروز در انزل وب قصد داریم سرویس آنلاینی را به شما معرفی کنیم که شما را قادر میسازد براحتی با کشیدن نماد موردنظر معنی و مفهوم آن برای شما نمایش داده شود.

تشخیص آنلاین شکل و نماد های ناشناخته با استفاده از کشیدن آنها

How To Identify An Unknown Symbol By Drawing It

بدون هیچ مقدمه ای ، وارد وب سایت mausr شوید، این سرویس که توسط تیم marekfiser.com ارایه شده است به شما کمک میکند که به معنی نمادها و اشکال به کمک ترسیم آنها پی ببرید. این سرویس منبع باز بوده و توسعه دهندگان آن کد آن را در دسترس عموم قرارداده اند تا برنامه نویسان دیگر در صورت تمایل بتوانند آن را توسعه دهند.

وقتی وارد mausr شوید یک باکس سفید مشاهده خواهید کرد که میتوانید نماد خود را در آن ترسیم کنید تا این سرویس براساس پایگاه داده خود لیستی از نمادهای نزدیک به شکل ترسیم شده شما را برایتان نمایش دهد. در پایین این باکس دکمه Clear مشاهده میشود که با کلیک بر روی آن شکل ترسیم شده شما پاک خواهد شد و شما میتوانید مجددا نماد جدیدی ترسیم نمایید.

2016-10-01_133024

اگر از طریق گوشی وارد این وب سایت شده اید به راحتی میتوانید با کشیدن نماد موردنظر با کمترین خطا به معنی آن دست پیدا کنید ولی اگر از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر وارد شدید می بایست با استفاده از موس نماد خود را ترسیم نمایید.

2016-10-01_125353

بعد از کشیدن و ترسیم نماد موردنظرتان همان طور که در تصویر بالا نیز دیده میشود نمادهای نزدیک به شکل ترسیم شده شما برایتان فهرست می شوند. قسمت جذاب این سرویس اینجاست که شما میتوانید Unicode هر نماد را نیز در پایین آن مشاهده کنید تا اگر خواستید از آن در مطالب یا وبلاگتان استفاده نمایید. همچنین اگر در تصویر بالا دقت کنید متوجه خواهید شد در زیر همه نمادهای فهرست شده ، درصدی از شباهت با شکل ترسیم شده شما نیز قید شده است تا بتوانید تشخیص دهید کدام نماد به شکل ترسیمی شما نزدیک تر است.

اگر میخواهید در مورد نحوه چگونگی تشخیص این سرویس اطلاع پیدا کنید میتوانید بخش SymbolDrawings را در این وبسایت مطالعه کنید. در این بخش یک سری از نمادهای اصلی لیست شده است که با کلیک روی هرکدام میتوانید ببینید دقیقا با کشیدن چه اشکالی آن نماد برای شما نمایش داده میشود.

2016-10-01_130808

در قسمت Symbols ها نبز می توانید لیست تمام نمادهای موجود در پایگاه داده این سایت را مشاهده کنید. تعداد ۱۱۰ نماد که در پایگاه داده این وب سایت ثبت شده و به شما در یادگیری و استفاده از Unicode ها کمک خواهد کرد.

در نهایت در بخش Symbols teaching میتوانید این سرویس را جهت تشخیص صحیحتر یاری نمایید، با کلیک بر روی هرکدام از گزینه هایی که در تصویر زیر دیده می شود یک سری نماد به شما نشان داده میشود که شما آن را ترسیم و برای این سایت ارسال خواهید کرد تا در تشخیص بهتر این ابزار در آینده کمک کرده باشید.

2016-10-01_131449

شما می توانید از این سرویس به عنوان یک ابزار آموزشی جهت فراگیری Symbol ها یا جهت ساخت یک نماد برای مجموعه یا سازمان خود بهره ببرید. اگر از مطالعه این پست لذت بردید لطفا آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در پایان توصیه میکنیم در زمینه سایت های کاربردی و جالب پست معرفی ۴ سایت که از فناوری های جالب و حیرت آور استفاده میکنند که به تازگی در انزل وب منتشر شده را مطالعه فرمایید.

تجربه و نظر شما ؟

امروز ابزاری جهت شناسایی اشکال و نمادهای ناشناخته به شما معرفی کردیم اگر شما هم ابزار یا سرویس خاصی در این زمینه می شناسید، تجربه خود را در در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات