آموزش نحوه بازی در تلگرام و معرفی معروف ترین بازی ها و ترفند افزایش امتیاز

آموزش نحوه بازی در تلگرام و معرفی بهترین بازی های منتشر شده

شاید زمانی تلگرام رقیب بسیاری از پیامرسان های محبوب نظیر واتس اپ به شمار می رفت؛ اما اکنون با معرفی قابلیت های متنوع و کاربردی در محیط تلگرام سایر برنامه های چت از دور خارج شده اند و تلگرام به یکی از محبوب ترین پیامرسان ها در کشور های مختلف از جمله ایران تبدیل شده است. یکی از قابلیت های منحصر به فردی که اخیرا به تلگرام اضافه شده است پلتفرم بازی است که باعث بازتر شدن دست برنامه نویسان برای تولید بازی ها و معرفی چندین بازی گروهی و انفرادی جدید برای تلگرام است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شوید.

چگونه در محیط تلگرام بازی کنیم ؟ معرفی بهترین بازی های تلگرام

How to Play Games in Telegram Messenger

هرچه از کاربردهای ربات های تلگرام بگوییم باز هم کم است. با وجود چالش هایی که در استفاده از این ربات ها به جهات امنیتی وجود دارد انتشار بهترین ربات های فارسی تلگرام کار فعالان این شبکه های اجتماعی را ساده تر کرده است و حال نوبت به ربات بازی در تلگرام می رسد.

پیش نیاز ها

برای بازی کردن در محیط تلگرام سیستم عامل اندروید شما باید ۴.۴ KitKat  بالاتر باشد و اگر  کاربر آیفون هستید باید از iPhone 4 و بالاتر استفاده کنید. ضمنا لازم است تلگرام خود را به نسخه ی ۳.۱۳ به روزرسانی نمایید.

گام اول: دانلود و نصب تلگرام

در صورتی که هنوز تلگرام را روی دستگاه خود نصب نکرده اید می توانید نسخه مورد نیاز خود را از سایت اصلی تلگرام دانلود کنید. همان طور که می دانید تلگرام برنامه ای منعطف است. بازی های نسخه جدید این برنامه با HTML5 طراحی شده اند و با سرعت خوبی بارگذاری می شوند.

گام دوم: جست وجوی ربات های بازی

در حال حاضر ۳۰ بازی در تلگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است که اغلب آن ها توسط ربات gamee@ و سه بازی دیگر از طرف ربات gamebot@ به کاربران پیشنهاد می شوند. برای مشاهده بازی ها تنها کافی است این عبارات را تایپ کنید و روی آن ها ضربه بزنید تا بازی ها نمایش داده شوند.

چگونه در تلگرام بازی کنیم؟

گام سوم: شروع بازی

علاوه بر روش معرفی شده در گام  دوم می توانید یک چت جدید را باز کنید و در بالای صفحه عبارات معرفی شده را تایپ کنید. برای شروع بازی بعد از نمایش نتایج باید Start را انتخاب کنید.

چگونه در تلگرام بازی کنیم؟

گام چهارم: انتخاب نوع بازی

بعد از شروع بات یا ربات می توانید انتخاب کنید که آیا بازی های تصادفی نمایش داده شوند یا این که از دسته بندی ها بازی دلخواه خود را انتخاب کنید. دسته بندی های زیادی برای بازی وجود دارد. مثلا اگر ربات gamebot@ را انتخاب می کنید می توانید انواع بازی های پرشی، پازل و جورچین رقابت های ورزشی را از میان سایرین برگزینید. برای ربات gamee@ هم بازی های Math Battle ، Corsairs و Lumber Jack را می توانید امتحان کنید.

بعد از انتخاب بازی روی آن کلیک کنید ( ضربه بزنید).

چگونه در تلگرام بازی کنیم؟

مطابق با شکل بالا می توانید انتخاب کنید که آیا بازی را تک نفره انجام دهید یا با سایر دوستانتان رقابت کنید. بعد از انتخاب گزینه مد نظر شما بازی بارگذاری خواهد شد. در صورت نیاز می توانید با آموزش نصب همزمان دو یا چند برنامه اندروید اکانت های مختلف ایجاد کنید و از اکانت های دیگر خود برای بازی کردن استفاده کنید.

گام پنجم: کنترل بازی

اغلب بازی های تلگرامی با دو دکمه کنترل می شوند و بنابراین کنترل آن برای اغلب افراد ساده است. تلگرام نیز امتیاز شما و دوستانتان را هر لحظه ثبت می کند.

چگونه در تلگرام بازی کنیم؟۴

معرفی بهترین بازی های تلگرام

پس از معرفی نحوه بازی در محیط تلگرام به صورت گروهی و تکی در ادامه شما را با برخی از بهترین بازی های تلگرام که همگی بر اساس تکنولوژی HTML5 هستند آشنا میکنیم ، توجه کنید که برای انجام این بازی ها در نسخه کامپیوتر باید از مرورگر کامپیوتر استفاده کنید:

بازی های ربات Gamebot

بازی LumberJack تلگرام

در این بازی شما نقش یک چوب بر را بر عهده دارید که تا قبل از اینکه فرصت تمام شود باید با کلید های چپ و راست تنه درخت را برید و به قسمتی که شاخه وجود ندارد حرکت کنید !

بازی LumberJack تلگرام

بازی Corsairs تلگرام

در این بازی شما باید با چپ و راست کردن دکمه ها کشتی را از شلیک گلوله ها نجات دهید و سکه های دور دایره را جمع کنید

بازی Corsairs تلگرام

بازی ریاضی تلگرام

در این بازی باید تا تمام شدن وقت درست یا غلط بودن معادله ریاضی نمایش داده شده را تعیین کنید ، در صورت جواب درست وقت اضافه به عنوان جایزه و جواب غلط نصف شدن وقت را به همراه دارد.

بازی ریاضی تلگرام

بازی های ربات Gamee تلگرام

Qubo حفظ تعادل مکعب

در این بازی باید مکعب را زدن دکمه پرش یا تپ کردن بر روی استوانه ها نگه دارید و تا افتادن استوانه فعلی با حساب فاصله بر روی استوانه بعد بپرید ، گیم پیلی این باز با چند بازی معرفی شده کمی متفاوت است.

Qubo حفظ تعادل مکعب

Space Orbit تلگرام

گیم پلی و روش این بازی همانند Corsairs است و تنها محیط بازی در فضا انجام میشود

Space Orbit تلگرام

Karate Kido قطع کردن تنه درخت با ضربات کاراته

این بازی نیز شبیه LumberJack است و تنها کارکتر بازی با یک فرد کاراته کار که با دست و پا باید تنه درخت را قطعه قطعه کند تعویض شده است

Karate Kido قطع کردن تنه درخت با ضربات کاراته

بازی متفاوت Spiky Fish

در این بازی شما باید ماهی را با زدن دکمه Space به غذایی که در محیط بازی قرار گرفته است برسانید ، برای چپ و راست رفتن در محیط بازی باید از ضربه زدن به دیوار ها کمک بگیرید اما باید حواستان جمع باشد که به تیغ هایی که ظاهر میشوند برخورد نکنید !

بازی متفاوت Spiky Fish

بازی فوتبال تلگرام

یکی از جالب ترین بازی های منتشر شده Football Star است که شما در نقش یک بازیکن در زمین فوتبال باید در زمان مناسب که توپ فوتبال در دایره مشخص شده قرار گرفت به توپ ضربه و امتیاز جمع کنید ، در صورت ناموفق بودن شما بازکین به زمین خواهد افتاد و باید خود را برای دور بعد آماده کنید.

بازی فوتبال تلگرام

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هر روز بر تعداد بازی های منتشر شده برای این ربات ها و ربات دیگر Telegram اضافه میشود و در لیست بالا ما تنها به چند مورد از این بازی ها که دارای شهرت بیشتر هستند اشاره کردیم همچنین علاوه بر دو ربات فوق لیست ربات های بازی تلگرام را میتوانید در وب سایت botsfortelegram مشاهده کنید و از بازی های دیگر مثل شطرنج تلگرام و .. به صورت گروهی یا انفرادی لذت ببرید.

تجربه و نظرات شما ؟

کدام یک از بازی های کنونی تلگرام را برای بازی کردن پیشنهاد می دهید؟ نظرات خود را مطرح کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • songul says:

    سلام چرا من نمیتونم توی تلگرام کامپیوتر این بازی ها رو بازی کنم ؟

  • علی says:

    سلام من میخام بدونم بازی های گیم گات در تلگرام برای ورودش ازمون های داره که بعضیا این ازمونا بلدن ولی من پیدا نمیکنم تو اینترمت که سرچ میکنم چطور باید اموزش ببینم؟

    • Ali says:

      ولی ربات بازی گیم نگار یه چیز دیگه است
      @…
      چالش اطلاعات هست و گروهی و دو نفره هم میشه بازی کرد

  • Hami says:

    من از ربات بازی کنیم استفاده میکنم که همه چیز داره لطفا در موردش مطلب بنویسید تا بقیه هم بشناسنش ، بین ربات های بازی از بقیه بهتره @bazikonim_bot

  • NEGIN says:

    این برنامه همه بازی هارو ساپورت نمیکنه ولی این ربات تلگرامی که من عضو شدم داخلش همه بازی های تلگرامی رو هک میکنه
    اینم لینکش

  • Sahar says:

    سلام . چطور اسمم رو از جدول امتیازات پاک کنم؟؟

  • جلال says:

    سلام مال من تا امروز اشکالی نداشت ولی الان گزینه play رو نمیاره و بالاش نوشته paused چیکار کنم درست بشه

  • yalda says:

    سلام من وقتی میخوام بازی کنم یک صفحه ی سفید با آرمه gameeباز میشه که شروع میکنه به لود شدن بعد تا اخر لود میشه اما اتفاقی نمیفته چیکار کنم بازی باز شه؟

  • سحر says:

    سلام بازی هست که تو گروه بشه انجام داد
    اگر هست ممنون میشم بگین..

  • alireza says:

    سلام و خسته نباشید
    من ایفون ۵s دارم و وقتی میخوام بازی کنم ناخداگاه بازی با مرورگر safari باز میشه و وقتی بازی میکنم چون مرورگره وقتی که چند بار تاچ میکنم صفحه زوم میشه و نمیتونم بازی کنم
    الان میخوام که فقط با خود تلگرام بازی کنم
    چیکار کنم؟؟؟

    • مهدی says:

      سلام.داداش شما برو تو تنظیمات تلگرام یه گزینه ای داره به اسم”لینک های خارجی را درون برنامه باز کن”فقط کافیه تیکشو بزنی

  • Farid says:

    من جدیدن بازی های تلگرامم با سافاری باز میشه
    قبلن داخل تلگرام باز میشد
    الان میام بازی کنم دبل کلیک میشه زوم میکنه نمیشه بازی کرد کسی میدونه باید چیکار کنم؟

    • مهدی says:

      سلام داداش شمام همون کار رو ک ب آقا علیرضا گفتم انجام بدی حله برین تو تنظیمات بعد تیک “لینک های خارجی رو درون برنامه باز کن “بزنید درست میشه.
      البته چون من موبوگرام دارم و زبونشم فارسی و شاید شما تلگرام داشته باشین و زبان انگلیسی فک کنم اونی که گفتم یه همچین چیزی باشه!??
      (open link in…)بقیشم نمیدونم??

      اگه اینام نشد دبل کلیک نکنین???

  • s.mahdi says:

    سلام وقت بخیر ، ما هم یک بات بازی داریم بازی ها کاملا ساخت گروه ماست،
    نام بات :‌ @avingamebot
    آدرس بات : https://telegram.me/avingamebot

  • sajad says:

    عالی بود.