شخصیت کارتونی خود را با این 12 سایت بسازید

آواتار و عکس کارتونی خود را با این ۱۲ سایت بسازید

اگر مایل به استفاده از عکس های شخصی و واقعی در فضای مجازی نیستید چرا از تصاویر کارتونی که با استفاده از تصاویر واقعیتان ساخته شده اند استفاده نکنید؟ استفاده از تصویر شخصیت کارتونی به جای تصویر واقعی جالب تر و گاهی هم خنده دارتر است و از نظر امنیتی و حفظ حریم شخصی برای افراد مطمئن تر می باشد. سایت های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید شخصیت کارتونی خود را خیلی ساده طراحی کنید. در این مطلب ۱۲ سایت برتر که قابلیت های بهتری نسبت به بقیه دارند را گلچین کرده ایم. همین حالا به راحتی آب خوردن و تنها با چند کلیک تصویر کارتونی خود را ساخته و در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

معرفی بهترین سایت های ساختن شخصیت و چهره کارتونی از شما

Best Sites to Create Cartoon Characters of Yourself

قبلا هم در انزل وب یکی از وب سایت های کاربردی برای ساخت آواتار کارتونی از تصاویر خود معرفی کرده بودیم. سایت هایی که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد یک قدم جلوتر هستند و هر تصویری که آپلود کنید با بهترین کیفیت به نمونه کارتونی جذاب تبدیل می شود!

ساختن عکس کارتونی با Pho.to

با سرویس Pho.to  تصاویر خود را آپلود کنید و نمونه آبرنگی را با جلوه های خاصی که بدان اضافه می شود تحویل بگیرید ، عملکرد این سرویس چیزی شبیه به سرویس تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد که قبلا هم بدان پرداخته بودیم.

تغییرات متعددی که روی عکس ها اعمال می شوند جالب توجه هستند.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

ساخت چهره کارتونی با WeeWorld

WeeWorld بیش از این که یک سرویس آنلاین باشد بازی آنلاین و مهیجی برای چهره پردازی صورت شما است! رنگ پوست و رنگ چشمانتان را تغییر دهید و بهترین لباس را برای شخصیت کارتونی خود انتخاب کنید. حتی می توانید آیتم های خاصی را به دست گیرید و مدل موی متناسب با لباس هایتان را انتخاب نمایید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

ساختن آواتار کارتونی با Pick a Face

یکی از وب سایت های محبوب برای ساخت تصویر کارتونی از خودتان Pick a Face می باشد. محبوبیت آن شاید  به خاطر جلوه های مدرن تر و جذاب تری که دارد باشد. تنها با یک لینک ساخت تصاویر کارتونی شروع می شود. زبان خود را انتخاب کنید و در نهایت بعد از انتخاب جنسیت چهره پردازی مدرن را شروع کنید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

تبدیل عکس به شخصیت کاریکاتوری با Meez

Meez  یک سرگرمی آنلاین است و ساخت آواتار پروفایل شبکه های اجتماعی با آن به سادگی ممکن می شود. تصاویری که می سازید می توانند با سه بعدی باشند و حتی از آن ها به عنوان آواتار خود در بازی های آنلاین استفاده کنید. بعد از ساخت شخصیت کارتونی و اتمام تغییرات می توانید از داخل همین سایت مستقیما تصاویر را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک بارگذاری کنید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

کارتونی کردن تصاویر با Build Your Wild Self

Build Your Wild Self از آن دسته وب سایت های عجیب و غریب است که شخصیت کارتونی نیمه انسان شما را طراحی می کند. تصور کنید! سر شما با بدنه ای از حیوانات یکی شود. بیش تر شبیه یک موجود فضایی می شوید تا خودتان؛ اما ایده جدیدی است و از کالبد همیشگی انسانی خارج می شوید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

ساخت تصاویر خنده دار از خودتان با Moron Face

Moron Face بیش از این که یک سایت برای ساخت شخصیت کارتونی باشد تصاویر شما را به کاراکتر های خنده دار تبدیل می کند. مثلا برخی از اجزای صورت مثل لب را هدف قرار می دهد و افکت های خنده داری بدان اضافه می کند.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

ساخت آواتار با Portrait Illustration make

Portrait Illustration make هم یکی از همان وب سایت های جالب و کاربردی است که شخصیت کارتونی شما را به صورت تصادفی می سازد. تنها کافی است روی Randomizer کلیک کنید تا یکی از قالب های موجود برای کارتونی کردن تصاویرتان انتخاب شود. بعد از ساخت تصویر با راست کلیک روی هر آواتار و انتخاب Save Image آن را ذخیره سازی کنید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

ساخت آواتار کارتونی با South Park Avatar

در وب سایت South Park Avatar سه راه جهت ساخت شخصیت کارتونی خودتان پیش روی شما قرار می گیرد: استفاده از آلبوم آواتار ها و انتخاب یکی از آن ها به دلخواه، انتخاب گزینه Randomizer و ساخت تصادفی آواتار یا تغییر تصویر اصلیتان با افزودن آیتم هایی که می خواهید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

تبدیل عکس ها به کارتون با Pixton’s Picks

اگر به دنبال سرویسی برای ساخت تصاویر خنده دار و کمدی با عکس نوشته هستید از Pixton’s Picks استفاده کنید. با قابلیت افزودن متن می توانید شرایطی که در آن قرار گرفته اید یا ماجرایی که رخ داده است را به عکس اضافه کنید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

کارتونی کردن تصاویر آنلاین با Face Your Manga

آواتار کارتونی خود را با وب سایت Face Your Manga و اضافه کردن تغییراتی مثل حالت مو، رنگ مو، تغییر لباس و …بسازید. بخش های مختلف این سایت نسبت به سایر سایت هایی که معرفی کرده ایم مدرن تر و جدید تر هستند.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

تبدیل عکس به کارتون با راهنمای Turn Yourself Into a Cartoon

در راهنمای Turn Yourself Into a Cartoon سایت instructables تصاویر کارتونی به صورت حاضر و آماده در اختیارتان قرار نمی گیرند؛ بلکه آموزش های لازم برای تبدیل عکس به شخصیت کارتونی در نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ به شما داده می شود. بنابراین لازم است آشنایی مختصری با فوتوشاپ و مهارت های طراحی و ویرایش عکس داشته باشید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

تبدیل آنلاین عکس به کارتون با Custom Anime

Custom Anime نه تنها صورت شما را کارتونی می کند بلکه کل ساختار بدنتان در عکس را تغییر می دهد. مدل مو شما با انواع و اقسام لباس ها هماهنگ می شود و نهایتا تصویر کارتونی خنده داری را می توانید دانلود نمایید.

بهترین سایت های برای کارتونی کردن تصاویر

نظر و پیشنهاد شما؟

چه سرویس های دیگری را برای ساخت تصاویر کارتونی می شناسید؟ از کدام یک از وب سایت های معرفی شده استفاده کرده اید و کدام یک را برای ساخت شخصیت کارتونی از خودتان پیشنهاد می دهید؟ دیدگاه ها خود را با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک
آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک
معرفی و دانلود 9 تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
معرفی و دانلود ۹ تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
آموزش ساده ساخت افکت و فیلتر اینستاگرام
آموزش ساده ساخت افکت و فیلتر اینستاگرام
نحوه استفاده و فعال سازی افکت های اینستاگرام برای استوری ، لایو و..
نحوه استفاده و فعال سازی افکت های اینستاگرام برای استوری ، لایو و..

نظرات

  • آرش says:

    ممنون از مطلب مفیدتون،
    من معمولا برای ساخت آواتار و عکس پروفایلهام از وب سایت
    http://www.facedynamic.com
    استفاده میکنم.
    کارباهاش راحت وسریعه و رایگانم هستش و اکانت سازی نمی خواد.