معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

۱۵ برنامه متفاوت چت و دوستیابی با قابلیت جستجو اطراف و افراد نزدیک

ملاقات با افراد جدید آن هم در منطقه ای تازه که چندان با اهالی آن آشنایی ندارید گاهی ترسناک و دلهره انگیز است؛ خصوصا اگر اولین بار باشد که بدان جا سفر می کنید و همه چیز و همه جا غریبه باشد. اما به لطف برنامه های چت و دوست یابی با قابلیت جستجو اطراف این دوری و این نگرانی ها مدتی است که کم تر شده است. ملاقات با افراد مختلف، آشنایی آهسته و تدریجی کم کم اطمینان شما را نسبت به دور و اطرافتان بیش تر می کند و در عین حال می توانید از مزایای آشنایی با انسان ها، استعدادها و موقعیت آن ها استفاده ببرید. اگر شما هم به دنبال دوست یابی و چت با اطرافیان و کسانی هستید که در نزدیکی شما قرار دارند مطلب امروز انزل وب و آشنایی با این ۱۵ برنامه چت را از دست ندهید.

بهترین برنامه های چت و دوستیابی با قابلیت People nearby و Look around

Best apps for chat and dating

سرویس های آنلاین چت و سرویس هایی محلی مثل تلگرام و جایگزین های تلگرام فاقد امکان جستجو محلی برای دوست یابی هستند. آشنایی و چت با کسانی که ارتباط حضوری با آن ها امکان پذیر است منطقی تر است و همین موضوع یکی از نقاط قوت برنامه های چتی است که در ادامه بدان ها اشاره خواهیم کرد.

آشنایی در رستوران با برنامه Bonappetour

برنامه چت Bonappetour یک سرویس رایگان برای کاربران وب می باشد تا بتوانند قرار های خود را در رستوران های خانگی اطراف برپا کنند و از این طریق با هم آشنا شوند. چنین برنامه ای برای برگزاری ورک شاپ و کارگاه های مختصر در محیط کوچکی مثل رستوران ها بهترین گزینه است و حتی قرار های کاری هم می تواند با صرف یک وعده غذایی در رستوران به بهترین شکل ترتیب داده شود.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

جستجو افراد و دوستیابی فراتر از مرز ها با Happn

یکی دیگر از برنامه های گفتگو و دوست یابی Happn است که یک گام نسبت به سایر برنامه ها جلو تر است. با این برنامه نه فقط اطرافتان بلکه تمام جهان قابل رصد است. هر کاربری که نظرتان را جلب کرد به دوستان خود اضافه و سپس مکالمه را آغاز کنید.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

دوست یابی و جستجو در اطراف با برنامه Party with a Local

سیستم برنامه Party with a Local به این شکل است که ابتدا با استفاده از قابلیت جستجو اطراف کاربران را به مخاطبان خود اضافه می کنید؛ سپس یک مهمانی برای آشنایی بیش تر با آن ها ترتیب می دهید و به این شکل راه را برای ارتباط گسترده تر باز می کنید.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

دوستیابی ساده و نامحدود در Wildcard

در برنامه Wildcard پروفایل هر فرد در یک کارت شناسایی خلاصه می شود. کارت شناسایی افراد را زیر نظر قرار می دهید و هر یک که از نظر شما مناسب بود را برای شروع یک ارتباط انتخاب می کنید. قابلیت ها و اطلاعات کسانی که انتخاب کرده اید قابل طبقه بندی هستند. می توانید با توجه به همین قابلیت ها از آن ها برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

یک دورهمی ساده و چت با افراد نزدیک با Grouper

برنامه دوست یابی Grouper  یک دورهمی ساده را برای آشنایی با افراد به شما توصیه می کند. در این برنامه به صورت کاملا ناشناس چت می کنید و هرگاه به نتیجه رسیدید می توانید  ارتباطتان را در یک جمع خودمانی و به صرف قهوه ادامه دهید.

استقبال از مسافران و دوستیابی با MeetnGreeted

MeetnGreeted استفاده گسترده تری برای اهداف تجاری دارد. با این برنامه کسانی که می توانند در طول سفر به شما کمک کنند را بشناسید و با کمک آن ها سفر خود را به یک تجربه تمام عیار تبدیل کنید.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

چت با افراد نزدیک و دوست یابی در طول پرواز با We Met on a Plane

حتی در طول پرواز هم فرصت دوست یابی را از دست ندهید! در سرویس We Met on a Plane جستجو بر اساس اطلاعات پرواز انجام می شود و می توانید بعد از ورود اطلاعات با تمام کسانی که به صورت همزمان با شما در هواپیما حضور دارند آشنا شوید. تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز!

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

برنامه Bumble با قابلیت nearby برای یافتن دوستان جدید

Bumble برنامه ای متفاوت برای دوست یابی است که در آن این بار خانم ها هستند که قدم اول را برای آشنایی بر می دارند. هماهنگ شدن کاربران زمانی انجام می شود که هر دو با استفاده از سرویس swipe جستجو محلی را آغاز کرده باشند. تصاویر مچ یا هماهنگ شده کاربران هم فقط تا  ۲۴ ساعت قابل مشاهده است و اگر تا آن زمان کاربر را اد نکنید حذف می شود.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

یافتن افراد نزدیک و چت به سبک Beer

در برنامه Beer ارسال درخواست دوستی برای افرادی که در اطراف شما قرار دارند با یک واژه صورت می گیرد: Beer! با همین واژه دوستانتان را برای صرف نوشیدنی دعوت کنید.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

دوست یابی با افراد اینستاگرام و فیس بوک با برنامه Hinge

در برنامه Hinge دوست یابی نسل سومی با استفاده از پروفایل شما در انواع شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. اگر در فیس بوک، اینستاگرام و…هستید صفحات شما توسط کاربران این برنامه چک می شود و می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

یک قرار ملاقات دل چسب با برنامه Glimpse

در برنامه دوست یابی Glimpse این بار از تصاویر خود در اینستاگرام استفاده کنید و اجازه دهید دیگران پست های شما را مشاهده کنند. اخیرا لینک ارتباط مستقیم این دو برنامه با هم فراهم شده است تا کاربران بتوانند بدون دردسر کمبود اصلی شبکه های اجتماعی برای دوست یابی را برطرف نمایند.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

GetReal ، برنامه چت با قابلیت پیداکردن افراد نزدیک

برنامه GetReal یک چت روم برای مکالمه نیست. در این سرویس کاربران اطراف به شما  بر اساس مهارت ها و علایقشان نمایش داده می شوند و این بار باید بدون چت کردن کاربران اطراف خود را برای قرار ملاقات دعوت کنید.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

دوستیابی بر اساس علایق با برنامه Chatous

Chatous برنامه ای مخصوص آن دسته از کاربران است که می خواهند بر اساس معیارها و اعتقاداتشان جدی ارتباط برقرار کنند و به دنبال ارزیابی دقیق اطرافیان خود هستند. شیوه جستجو هم ساده است. هشتگ مربوط به علاقمندی خود را تایپ می کنید تا موارد مشابه نشان داده شود.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

برقراری ارتباط کاری و هدفمند از طریق Treatings

یکی از نقاط قوت برنامه Treatings شباهت آن به یک شبکه اجتماعی است که با شهرت کاربران همراه است. این برنامه زمینه مناسبی برای شناخت اهل فن و افراد متخصص در زمینه های مختلف فراهم می آورد.

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

چت و دوست یابی بر اساس سلایق موسیقی در برنامه Tastebuds

با برنامه Tastebuds این بار بر اساس علاقمندی موزیک و سبک دلخواهتان چت کرده و ارتباط جدیدی را بنیان گذاری کنید. این برنامه پلتفرم خوبی است تا احساس درونیتان به واسطه شناخت فردی هم سلیقه به جهت موسیقی نفس بکشد!

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی

نظرات و تجربیات شما ؟

استفاده از کدام یک از برنامه های معرفی شده را تجربه کردید و از امکانات آن به عنوان یک پلتفرم دوست یابی راضی بوده اید؟ چه برنامه های مشابه دیگری را پیشنهاد می دهید؟ ما را از دیدگاه خود مطلع سازید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه به پیغام SMS ، تلگرام ، واتس اپ و.. بدون باز کردن برنامه اصلی پاسخ دهیم؟
۲ روش جواب دادن سریع به پیام ها بدون باز کردن برنامه اندروید
برنامه های چت مخفی و ناشناس برای اندروید و آی او اس
۱۰ برنامه چت برای ارسال پیام به صورت ناشناس
چگونه در واتس اپ پیام ها را بدون خوردن تیک خوانده شدن و با حالت ها متفاوت بخوانیم و ارسال کنیم ؟
دو قابلیت مخفی واتس اپ : خواندن پیام بدون خوردن دو تیک و تعیین حالت متن ها
جدیدترین ترفند ها و آموزش های تلگرام - بخش دوم Telegram Tips and Tricks
مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم

نظرات

صفحات 1 4 5 6 7 8