6 ابزار محاسبه ترافیک ، پیدا کردن سایت مشابه ، کلمات کلیدی و.. سایت ها

۶ ابزار محاسبه ترافیک ، پیدا کردن سایت مشابه ، کلمات کلیدی و.. سایت ها

با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت و گسترش فعالیت های اینترنتی بازار خرید و فروش وب سایت داغ داغ است. افراد زیادی وجود دارند که وب سایتی را راه اندازی می کنند و پس از مدتی آن را ارزش گذاری کرده و می فروشند. اگر قصد خرید یک وب سایت جدید را دارید یا می خواهید بهترین وب سایت را با توجه به تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک واقعی آن جهت تبلیغات انتخاب کنید تخمین بازدید کنندگان ، کلمات کلیدی و.. سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر وب سایت ها یا ابزارهای آنلاین بسیاری وجود دارند که ارزش گذاری سایت ها را بر اساس جدید ترین معیار های روز انجام می دهند. در ادامه با ۶ مورد از بهترین ابزار های کاربردی تخمین ترافیک ، کلمات کلیدی برتر و.. آشنا خواهید شد.

 ۶ سرویس فهمیدن تعداد بازدید ، بک لینک ،کلمات کلیدی و.. سایت ها

Websites to Track a Website’s Traffic

ارزش و قیمتی که بعد از استفاده از ابزارهای قیمت گذاری آنلاین برای هر سایت در نظر گرفته می شود کاملا دقیق نیست. مسلما عوامل مختلفی در مقایسه بهترین وب سایت های رزرو آنلاین هتل ،وب سایت های فرلوشگاهی برای خرید اینترنتی کالا و…نقش دارند که لازم است بعد از بهره گیری از این ابزار ها نگاهی ریزبینانه و جزئی مجدد بدان ها داشته باشید.

تخمین ترافیک و پیدا کردن سایت های مشابه با SimilarWeb

وب سایت SimilarWeb یکی از بهترین آنالیزگرها بر اساس رنکینگ یا رتبه بندی بهترین وب سایت ها در هر زمینه است. البته می توانید دامین یا آدرس اینترنتی وب سایت مدنظرتان را نیز وارد کنید و ارزش  ، سایت های مشابه یا قیمت آن را به صورت جداگانه مشاهده نمایید.

قیمت گذاری آنلاین و ارزش گذاری وب سایت ها

در صفحه رنکینگ پارامترهای متفاوتی از جمله رتبه بندی جهانی، رتبه بندی کشوری و رتبه بندی در یک دسته بندی خاص نمایش داده می شود. البته این موارد تنها بخشی از اطلاعاتی هستند که می توانید از هر وب سایت به دست آورید. ترافیک ماهانه، متوسط ترافیک، ترافیک ورودی به شبکه های اجتماعی و اطلاعات جانبی در همین ارتباط را می توانید از طریق این وب سایت مشاهده کنید.

محاسبه ارزش گذاری و ترافیک دامنه وب سایت با Quantcast

بدون شک سرویس Quantcast یکی از کاربردی ترین ابزارهای رایگان قیمت گذاری سایت ها است؛ اما در استفاده از این ابزار باید به دو نکته توجه داشت: اولا صحت اطلاعات صد در صد نیست و ثانیا در نمایش اطلاعات محدودیت هایی نظیر وب سایت الکسا وجود دارد. هر وب سایت قطعا برای استفاده از ابزار Quantcast باید خوراک یا فید وب سایت خود را مبتنی بر دیتا موجود راه اندازی کند. این وب سایت داده های شگفت انگیز و متنوعی را به شما ارائه خواهد داد. تفکیک جنسیتی، علاقمندی کاربران در رسانه های اجتماعی و خود سایت تنها بخشی از این اطلاعات هستند.

قیمت گذاری آنلاین و ارزش گذاری وب سایت ها

فهمیدن بازدید روزانه ، ماهانه و سلانه سایت ها با SitePrice

وب سایت SitePrice یک ابزار تخمین و قیمت گذاری مستقیم و بدون دخالت مستقیم آمار رتبه بندی و رنکینگ می باشد. بازدید روزانه، بازدید کنندگان منحصر به فرد روزانه، درآمد حاصل از آگهی های روزانه، تعداد بک لینک و سن دامنه در این سرویس مشخص می شود و قیمت گذاری هم بر اساس همین پارامتر ها انجام خواهد شد.

قیمت گذاری آنلاین و ارزش گذاری وب سایت ها

آنالیز ایندکس شدن در موتورجستجو و بازدید وب سایت با StatChest

در StatChest قیمت گذاری سایت بر اساس عواملی چون ترافیک سایت از دیدگاه موتور جستجو، سرعت صفحه، بازدید رسانه های اجتماعی و…انجام می شود به یاد داشته باشید که استاندارد های StatChest با سایر آنالیزگرهایی که معرفی کردیم متفاوت است و ممکن است اعدادی که نشانگر ترافیک سایت شما با استفاده از این ابزار باشند با سایر وب سایت ها نظیر Quantcast  متفاوت باشند. شاید این موضوع به دلیل واقع نگری یا رعایت جوانب احتیاط از سوی مدیریت این سایت باشد!

قیمت گذاری آنلاین و ارزش گذاری وب سایت ها

فهمیدن تعداد بازدید سایت با Traffic Estimate

ابزار Traffic Estimate شاید ایده آل ترین سرویس برای ارزش گذاری سایت نباشد اما اطلاعات کاربردی آن نظیر ترافیک یک ماه و یک سال گذشته در کنار ظاهر ساده و کاربر پسند این سرویس را محبوب کرده است. با Traffic Estimate حتی می توانید کلمه کلیدی مدنظرتان را روی نمودار جستجو کنید تا اطلاعات دقیقی از رقبا خود به دست آورید.

قیمت گذاری آنلاین و ارزش گذاری وب سایت ها

تخمین ترافیک بک لینک سایت با SEMRush

SEMRush در درجه اول یک سرویس رایگان برای بهینه سازی موتورهای جستجو است؛ به این معنا که می توانید از آن به عنوان یک ابزار کاربردی جهت جستجو کلمات کلیدی استفاده کنید. اگر کاربر حرفه ای هستید با استفاده از این سرویس قادر هستید به اهداف جستجو های انجام شده پی برید.

قیمت گذاری آنلاین و ارزش گذاری وب سایت ها

تجربه و پیشنهاد شما ؟

تا کنون از این قبیل وب سایت ها برای تخمین ارزش و اطلاعاتی همچنون بک لینک ، کلمات کلیدی ، سایت های مشابه و.. وب سایت خود استفاده کرده اید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات