پیدا کردن رمز مودم وای فای و ورود به تنظیمات بدون نیاز به دانستن نام کاربری و پسورد

آموزش پیدا کردن پسورد مودم وایرلس و ورود آسان به تنظیمات مودم بدون ریست

تا کنون برایتان پیش آمده است بخواهید وارد تنظیمات مودم خود شوید و مثلا نام وایرلس آن را تغییر دهید اما نام کاربری و رمز عبور را به خاطر نیاورید؟ در برخی از مودم ها یوزرنیم و پسورد پیش فرض معمولا راحت به خاطر سپرده می شوند اما اگر زمانی این اطلاعات را بین تمام پسورد های اکانت خود فراموش کردید چه باید کرد؟ در این مواقع دو راه وجود دارد: اول این که یک بار مودم را ریست کنید که چون باعث از بین رفتن تمام شخصی سازی ها و تنظیمات اعمال شده می شود توصیه نمی شود؛ دوم این که از مستر پسورد های موجود در اینترنت استفاده کنید که همچون یک شاه کلید و بسته به نوع مودمتان ورود شما را به تنظیمات دستگاه امکان پذیر می کنند. مطلب امروز انزل وب به معرفی هر دو این روش و شیوه استفاده از آن ها اختصاص دارد. این مطلب را از دست ندهید.

پیدا کردن رمز مودم وای فای و ورود به تنظیمات بدون نیاز به دانستن نام کاربری و پسورد

How to Find Router Default Passwords

وجود قابلیت های کاربردی مودم که بهتر است از آن ها استفاده کنید باعث می شود بالاخره روزی سری به تنظیمات آن بزنید تا بتوانید از تمام امکانات دستگاه خود بهره مند شوید. برای انواع و اقسام مودم های موجود نظیر Zyxel ، NetGear، D-Link, Asus، Belkin،TP-Link و…در دو وب سایتی که در ادامه معرفی می کنیم مستر پسورد وجود دارد و ورود آسان شما به تنظیمات مودم حتی بدون دانستن نام کاربری و رمز عبور را ممکن می کند.

ورود به تنظیمات مودم بدون رمز با استفاده از سایت Portforward

وب سایت portforward دیتابیس عظیمی از یوزرنیم و پسورد انواع و اقسام مودم های موجود در بازار مثل tp-link ،  d-link ، zyxel و.. را در بردارد. با ورود به وب سایت در صفحه اصلی راه هایی مثل ریست کردن پسورد را مشاهده می کنید. هم چنین توضیح داده شده است بعد از پیدا کردن نام کاربری و پسورد آدرس آی پی خاص مودم خود را در نوار ابزار درج کنید تا صفحه تنظیمات ظاهر شود. لیست بلندبالایی در مودم ها بر حسب حروف الفبا ردیف شده است و کافی است روی هر یک کلیک کنید. در این جا ما مودم Acer را انتخاب کردیم و همان طور که می بینید اطلاعات به شکل زیر نمایش داده شده است:

جستجو و یافتن رمز و نام کاربری پیش فرض ورود به انواع مودم ها

به علاوه نرم افزارهای انتقال پورت برای ارسال پورت های یک روتر، آی پی استاتیک، برنامه چک کردن آی پی و راهنما نصب و راه اندازی مودم در انواع دستگاه ها از سایر خدمات این سایت هستند. مشکلات خود را نیز می توانید از فروم همین سایت با سایرین در میان بگذارید.

بازیابی رمز ورود به تنظیمات مودم با سایت RouterPasswords

ساختار وب سایت routerpasswords ساده تر است. به نظر می رسد اطلاعات تعداد محدود تری از مودم ها نیز در دیتا بیس آن ثبت شده باشد. به هر حال رمز ورود و نام کاربردی برای وارد شدن به تنظیمات معروف ترین مودم ها را می توانید با انتخاب کمپانی سازنده مودم مشاهده نمایید.

جستجو و یافتن رمز و نام کاربری پیش فرض ورود به انواع مودم ها

بازیابی نام کاربردی و پسورد مودم با استفاده از ریست کردن

همان طور که گفته شد استفاده از گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان ریست کردن برای مودم چندان توصیه نمی شود؛ اما گاهی آخرین گزینه است. بدین منظور تنها کافی است دکمه ریز و مخفی زیر مودم یا پشت آن را لمس و برای ۵ ثانیه نگه دارید. مشاهده می کنید که تمام چراغ ها خاموش یا شروع به چشمک زدن می کنند تا زمانی که مودم ریست شود. به یاد داشته باشید با ریست کردن مودم تمام اطلاعات نظیر Wireless WEP، WPA و WPA2 password ریست می شوند.

جستجو و یافتن رمز و نام کاربری پیش فرض ورود به انواع مودم ها

نظرات و تجربیات شما ؟

وب سایت های دیگری را برای ریست کردن و بازیابی اطلاعات ورود به تنظیمات مودم می شناسید؟ تجربیات خود را در استفاده از این سایت ها با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

DMZ مودم چیست؟ نحوه تنظیم DMZ در مودم TP-Link ، D-link ، Zyxel و ...
DMZ مودم چیست؟ تنظیم DMZ در مودم TP-Link ، D-link ، Zyxel و..
تغییر رمز پیشفرض Admin مودم TP-Link ، D-link ، Zyxel ، ایرانسل و..
۶ روش تغییر رمز پیشفرض Admin مودم TP-Link ، D-link ، Zyxel ، ایرانسل و..
آموزش کامل آپدیت فریمور مودم TP-link ، D-link ، Zyexel و..
آموزش کامل آپدیت فریمور مودم TP-link ، D-link ، Zyxel و..
آموزش تصویری ریست مودم D-link ، TP-Link ، Zyxel و..

نظرات

  • نادرباقری says:

    آقا این مطالب برای پسورد مودم کلا شر و وررر است خودتونو مسخره کردید

  • شهرزاد says:

    سلام- من میخوام رمز وای فای ام را عوض کنم ولی نام کاربری و رمز عبور ورود به تنظیمات مودم دی- لینک را فراموش کردم لطقأ راهنماییم کنید

  • دهقان says:

    عاالی عاالی. مرسی

    • Amor says:

      سلام من چند وقتی هستش که از مودمم استفاده نمیکردم ولی الان میخوام استفاده کنم ولی رمز و یوزر را یادم نیستش راهی هستش که بتونم هک یا رمزش رو به دست بیاورم؟

      • علی ارور says:

        من هم دقیقا همین مشکل رو دارم لطفا رسیدگی کنید و جواب ما رک بدید.
        من هم یوزر نیم و پسورد مربوط به ورود تنظیمات مودم رو عوض کردم ولی الان فراموش کردم چی بود.
        همچنین نمیخوام از روش ریست کردن برای بازیابی رمز استفاده کنم به دلایل شخصی.

  • arshiya20980 says:

    بسیار هم عالی خیلی ممنون واقعا کارم گیر بود nice nice very nice

  • faeze says:

    خدا خیرتون بده الهی

  • میلاد says:

    سلام مودمم رو ریست کردم هرچی رمز وایفا رومیزنم خطا میزنه کسی پسوورد اصلی وایفا مودم ودافون رو بلده؟

  • m says:

    سلام خوبین سوال اضطراری دارررم
    مودمو میخام برم تنظیماتش
    رمزو پسورد گذاشتم قبلا
    ولی الان یادم رفته
    کامپیوترم دسرسی ندارم
    کمکم کنید با گوشی چیکارکنم برم تو.تنظیمات مودمم
    کمکم کنید الاننن
    الااان کمک کنید

    • جاوید says:

      سلام دوست عزیز من همین مشکل برام پیش اومده حتی دستگاهم ریست نمیشه و بازهم اطلاعات قبلی رو میاره و نمیشه وارد تنظیمات شد وتنها راه ریست کردن یکی اینکه باکس مخصوص وصل بشه و فلش بشه یکی اینکه ای سی مودم سخت افزاری برداشته بشه دوباره چسبونده بشه که کار تعمیرکار حرفه ای هست تا اطلاعات ریست بشه در غیر اینصورت راهی وجود نداره

  • Afshin says:

    Dametoon garm

  • sh says:

    با سلام و خسته نباشید
    واقعا عالی بود و جواب داد

  • رکسانا says:

    سلام چه جوری میشه یوزر و پسورد مودم رو از admin به چیز دیگه تغییر داد؟

  • مهرداد says:

    با عرض سلام و تبریک سال نو
    در گذشته من به راحتی و از طریق گوشی اندروید موبایل به راحتی و بدون نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه ادمین میشدم و رمز وای فای مودم رو تغییر میدادم، اما اکنون وقتی از طریق ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ مانند گذشته میخواهم وارد صفحه ادمین شوم کادری می آید که باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنم . آیا راه دیگری وجود دارد که بتوانم بدون نام کاربری و رمز عبور وارد شوم، ( البته غیر از (( ریست کردن )).
    با تشکر از شما.
    «« Meħrðað »»

    • علی ارور says:

      من هم دقیقا همین مشکل رو دارم لطفا رسیدگی کنید و جواب ما رک بدید.
      من هم یوزر نیم و پسورد مربوط به ورود تنظیمات مودم رو عوض کردم ولی الان فراموش کردم چی بود.
      همچنین نمیخوام از روش ریست کردن برای بازیابی رمز استفاده کنم به دلایل شخصی.

  • تانک ازت says:

    با کمال احترام ، تیترتون و مطلبتون خیلی زرده ، خب همه میدونند رمز و پسورد اولیه مودم چیه و رو بیشتر مودم ها هم درج شده ، لطفا راهکاری رو نشون بدید که رمز شخصی که خودمون رو مودم گذاشتیم و فراموش کردیم رو برگردونیم.