موتور جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام ، شماره موبایل ، ایمیل

۱۵ موتور جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام ، شماره موبایل ، ایمیل و..

این روزها هویت هر کسی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، دقیق یا غیردقیق و گسترده یا مبهم در اینترنت ثبت شده است. هر کسی در طول عمرش حداقل فعالیتی در اینترنت دارد که به واسطه آن ردپایش در فضای وب و دنیا پر رمز و رازش ثبت می شود. بنابراین پیدا کردن افراد تنها با داشتن اطلاعات ناچیزی از او در این دنیا کار ساده ای است. به خصوص اگر این اطلاعات را در موتور های جستجو جالبی که برای پیدا کردن افراد طراحی شده اند وارد کنید. این موتور های جستجو قادر هستند از طریق پارامتر های خاصی که وارد می کنید کل دنیا اینترنت را زیر و رو کنند تا بتوانید دوست و آشنای جدید و قدیمی خود را از این طریق ییدا کرده و با آن ها تجدید دیدار کنید. برخی از این موتور های جستجو را تست و ارزیابی نمودیم که در این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

۱۵ موتور جستجو  جالب برای پیدا کردن افراد و دوستان قدیمی از طریق اینترنت

Best People Search Engines

این موتورهای جستجو با برنامه های چت و دوستیابی با قابلیت جستجو اطراف تفاوت زیادی دارند. این سرویس های آنلاین صرفا ابزاری برای شناسایی بقیه هستند تا بتوانید از طریق آن اطلاعات تماس را برای ارتباط گرفتن با افراد دریافت نمایید و در واقع پلی هستند که شما را به گفتگو و ارتباط نزدیک تر با شخص موردنظرتان نزدیک تر می سازند.

جستجو افراد با اسم ، شماره تلفن و موبایل ، ایمیل و.. از طریق Pipl

Pipl سرویس رایگانی است که با استفاده از آن می توانید افراد را در سراسر دنیا از جمله ایران را بر اساس نام، نام کاربری، موبایل و ایمیل ردیابی کنید. اگر آدرس ایمیل فرد موردنظرتان را ندارید می توانید با استفاده از بهترین روش های جستجو و یافتن آدرس ایمیل دیگران از طریق اینترنت که قبلا در انزل وب معرفی نمودیم آدرس ایمیل را حدس بزنید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

در این سرویس می توانید پارامتر هایی نظیر سن و موقعیت را به دلخواه فیلتر کنید که این به دقت جستجو خیلی کمک می نماید.

پیدا کردن افراد در اینترنت با Peek You

سرویس Peek You چیزی شبیه به Pipl است و همان اطلاعات را از شما برای شناسایی افراد می خواهد. اما اطلاعاتی که در صفحه نتایج نشان داده می شود زیاد و متنوع است و باعث می شود دسترسی به آن چه که می خواهید کمی مشکل شود.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

اطلاعات فرد در پروفایل صفحات اجتماعی، ایمیل و حتی جستجو های ضبط شده از فرد در وب هم ممکن است در این سرویس نمایش داده شود. اگر اطلاعات دقیق باشد حتی می توانید تصویر فرد را در صورت وجود ببینید. Peek You یکی از بهترین سرویس های تحت وب برای جستجو اطلاعات افراد و مشاهده همزمان تصویرشان است.

پیدا کردن افراد در آمریکا با ZabaSearch

اگر به دنبال اطلاعات خاصی نظیر شماره تلفن، آدرس و ایالت محل زندگی شخص خاصی که ساکن آمریکا است می گردید می توانید از ZabaSearch استفاده کنید. ZabaSearch از بهترین ابزار های موجود برای بررسی اطلاعات آنلاین ذخیره شده از افراد است. در این موتور جستجو بخشی هم برای گفتگو مستقیم با فردی که به دنبال او هستید طراحی شده است.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

پیدا کردن افراد در آمریکا با Whitepages

Whitepages سرویس مستقیم و خوبی برای ردیابی افرادی است که ساکن آمریکا هستند. فیلتر هایی نظیر سن و موقعیت مکانی که در بخش جستجو در نظر گرفته شده است باعث می شود خیلی ساده به همان کسی که به دنبال او هستید برسید.

ظاهر ساده و قابلیت های بی شماری نظیر نمایش اطلاعات خانواده، مخاطبان و جزئیات کسب وکار افراد Whitepages را متمایز می کند.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

جستجو افراد در اینترنت با BeenVerified

اگر به دنبال اطلاعاتی نظیر شماره تلفن، ایمیل و …دیگران هستید تنها با پرداخت هزینه اشتراک در سرویس BeenVerified می توانید به آن ها دست یابید. البته نمایش اطلاعات پایه در BeenVerified کاملا رایگان است و فقط برای مشاهده اطلاعات جزئی است که باید اشتراک خریداری کنید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

دست یابی به اطلاعات افراد در Address Search

جستجو نام و آدرس افراد به همراه اطلاعات تماس نظیر ایمیل تنها بخشی از امکانات Address Search می باشد. البته این سرویس فقط به کاربران آمریکایی محدود است. اطلاعات آدرس و موقعیت مکانی افراد در این سرویس مخفی است و برای مشاهده آن ها می توانید از طریق ایمیل در همین سایت با فرد موردنظرتان در ارتباط باشید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

جستجو اطلاعات افراد از طریق گوگل

گوگل سرویسی برای جستجو اطلاعات افراد نیست اما حجم اطلاعات کاربران که در طول دوره های مختلف در گوگل ثبت می شود منبعی معتبر و قابل اعتماد است تا بتوانید اطلاعات جزئی زیادی از افراد به دست آورید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

جستجو افراد مختلف با Criminal Searches

Criminal Searches سرویسی برای مشاهده سوابق قضایی افراد است. همان طور که از نام این موتور جستجو پیدا است می توانید با ورود نام افراد مختلف اطلاعات قضایی و زمینه های جنایی هر کسی که بخواهید را در این سرویس مشاهده کنید. فیلتر های خاصی هم وجود دارد که به دقت جستجو کمک خواهد کرد.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

پیدا کردن افراد در شبکه های اجتماعی با Lullar

Lullar سرویسی مختص پیدا کردن افراد از طریق پروفایل شبکه های اجتماعی آنان است. یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و…توسط این سرویس پشتیبانی می شوند. تنها کافی است نام یا ایمیل این افراد را وارد کنید تا جستجو گسترده ای در انواع شبکه های اجتماعی صورت گیرد.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

جستجو اطلاعات شرکت ها با Infobel

اگر به دنبال اطلاعات کمپانی یا کارمندان یک کمپانی خاص هستید Infobel پیشنهاد ما به شما است. Infobel اطلاعاتی نظیر زمینه کاری، تاریخ راه اندازی شرکت و موقعیت آن ها را در ۵۱ کشور دنیا در دست دارد که با جستجو کوتاهی در آن می توانید به این اطلاعات دست یابید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

جستجو اطلاعات شخصی و حرفه ای افراد با Yasni

Yasni ابزاری کاربردی برای جستجو افراد از طریق زمینه کاری و البته اطلاعات شخصی آن ها نظیر ایمیل و نام است. موقعیت محل کار و زمینه کاری فرد مورد نظرتان را می توانید در این سرویس مشاهده کرده و به اطلاعات خصوصی دیگری نیز دست پیدا کنید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

پیدا کردن افراد با سرویس Facebook Friend Browser

اگر می خواهید به اطلاعات افراد بر اساس پارامتر های متنوع خیلی سریع دست پیدا کنید از Facebook Friend Browser استفاده کنید. به صورت پیش فرض اطلاعات افراد در پروفایل فیس بوک قابل مشاهده است اما شما می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. اگر فرد موردنظرتان یکی از ۱.۷۹ میلیارد کاربر فعال فیس بوک باشد جستجو اطلاعاتی نظیر نام، محل تحصیل و مکان زندگی خیلی ساده می شود.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

یافتن حرفه ای افراد با Person LookUp

Person LookUp همزمان اطلاعات فرد مورد نظر شما را در چند موتور جستجو کاوش می کند و بر اساس پارامتر های مختلف افراد را طبق موقعیت مکانی آن ها پیدا می کند.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

جستجو دقیق افراد با Find People Search

اگر به دنبال اطلاعات دقیقی درباره آدرس، شماره تلفن و ایمیل افراد هستید با Find People Search نتایج دقیقی را خصوصا برای افراد ساکن در آمریکا به دست می آورید. با این سرویس می توانید به افرادی که به دنبال آن ها هستید ایمیل هم ارسال کنید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

برای جستجو به نام یا آدرس ایمیل افراد و ایالت محل زندگیشان نیاز دارید. حتی می توانید از جانب سرویس Find People Search اعلاناتی زمانی که اطلاعات فرد موردنظرتان به روز شد دریافت نمایید.

پیدا کردن مشخصات افراد مختلف با MyLife

MyLife یک سرویس کاربردی است که می توانید در آن با تنظیم نیازهای خود دقیقا همان اطلاعاتی از افراد مختلف را به دست آورید که می خواهید. برای استفاده از این اطلاعات حتما باید اکانت رایگان ایجاد کنید تا بعد از ورود به حسابتان این اطلاعات نمایش داده شود. جالب تر این که در این سرویس می توانید اطلاعات موجود درباره خودتان را هم ویرایش کنید و آن ها را بر اساس آن چه که می خواهید قابل رویت باشد مدیریت نمایید.

موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق اینترنت

تجربه و پیشنهادات شما ؟

اگر از سرویس های معرفی شده برای جستجو افراد استفاده کردید نظرات خود را با ما در میان بگذارید. کدام موتور جستجو شما را بهتر برای مشاهده اطلاعات فرد موردنظرتان یاری نمود؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • fatemeh says:

    سلام من نه می دونم اسمشون چیه و نه شماره تلفن ازشون دارم ولی باید باهاشون حرف بزنم چیکار کنم

  • میثم زمانی says:

    دنبال فردی ب اسم داوود صادقی ساکن قم هستم کسی میتونه کمک کنه

  • زهرا says:

    هیچ کدوم بدرد نخورد

  • Bahar says:

    دنبال آقای مهدی رازی ساکن اصفهان سن حدودا ۴۰ سال محلی که اون سالها زندگی میکرد وخونه پدریشون بود سال۸۰ جابر انصاری اصفهان بود شماره تماس وادرسش رو میخام لطفا کمک کنید پیدا کنم ممنون

  • Bahar says:

    سلام دوستان
    من دنبال آقایی میگردم درشهر اصفهان به اسم مهدی رازی میدونم خونه پدریشون سال ۷۵ تا ۸۰ در محله جابر انصاری اصفهان بود حودا ۴۰ ساله باید باشن لطف کمک کنید پیداش کنم سپاسگزارم

  • fatemeh says:

    سلام من دنبال شخصی ب اسم مهدی بهرامی هستم ک ساکن تهران هستند، ۲۴ سالشون و جز این مشخصات چیزی نمیدونم خاهش میکنم اگه میتونید پیداشون کنید ب این ایدی در تلگرام پیام بدید. fatemee_202

  • محرم راه نو سهلان says:

    میخام بدونم که متاهل یانه

  • شفیع علیزهی says:

    سلام دوستا من دنبال یکی از همکلاسی های قدیم میگردم که توی مدرسه سعدی توی کرمان توی خیاوان جهاد بود توی سال ۱۳۹۱ باهم بودیم اسمش حسین زراعتی بود حالا فامیلیشو درست یادم نیست ولی اسمش حسین بود دنبال اون میگردم حسین اگه اینو خوندی منم شفیع کلاس اول یادته دوستی داشتی به اسم من اگه دیدی ایمیل بده من فورن جواب میدم

  • Reza says:

    من دنبال یکی از دوست های قدیمیم میگردم ولی با هیچکدوم از این ها نتونستم پیداش کنم

  • هانی says:

    یک نفر داره با اسم من کار میکنه این نفر کی هست توشرکت بیز من شکایت دارم

  • هانی عساکره says:

    یک نفر داره با اسم من داره کار میکنه تو شرکت بیز میخوام بدونم این نفر کی هست من شایت دارم

    • سیاوش says:

      سلام من پدربزرگم زنی دیگه تو ته ان داسته گحله امین حضو هر چند وقت یکبار نیان هرسین به دنبال ما متاسفانه اسم پدر بزرگم با پسوند نمیگن که متوجه بشن وادرس بدن چطور میشه
      زود تر به نتیجه رسیثبت احوال تهران هم رفتم زندوم ثبت نشده نوضوع مال ۷۰ سال پبسه

  • فاطمه says:

    سلام برنامه مزاحم یاب یا تروکالر رو نصب کن شماره وارده کنی اسم و فامیل میده بهت

  • منصور قسيمي says:

    ضمن عرض سلام ووقت بخیر خواستم حضورتان به خاطر این کار شایسته (پیداکردن دوستان )عرض ادبی نمایم ودست مریضادی بگویم.اینجانب حدود سال ۱۳۷۲ بافردی بنام اسمعیل ظریف اهل کجاباد(جوجه وار)ازتوابع شهرستان تبریزدرشرکت پتروشیمی همکار ودوست صمیمی بودیم مدتی است که واقعا به فکرشم ودلم می خواهد به هرطریقی که باشدپیدایش کنم اگرمرا دراین راستا کمک نمایید بینهایت ممنون ومتشکر میشوم ۰۹۱۴۱۸۴… قسیمی

  • عماد جوانمردی says:

    سلام من عمادجوانمردی ساکن تبریز هستم من دنبال یک بازیگر به اسم taner ölmez هستم درترکیه استانبول لطفا پیدا میکنید

  • کیان says:

    شماره معلمم آقای محمد نبی اولاد قباد بودم کسی میتونه پیدا کنه

  • امیر says:

    سلام دوستان دنبال فردی به نام محمد میرزا نیا هستم که اسم پدرشم جلال میرزانیاست .از رفیقای دبیرستانم بود ولی دیگه شمارش از دسترس خارج شده .اگه کسی میتونه کمکم کنه خیلی ممنون میشم

  • مریم معروفی says:

    میخوام بدونم کسی به اسم مرضیه حبیبی بند بونی چکاره هست

  • ZCK says:

    من تمام این سایت ها رو امتحان کردم اما وقتی مشخصات رو وارد میکنم یا قبول نمیکنه یا هیچی نمیاره میشه بگید دقیقا چیکار کنم که کاربر ایرانی رو هم پیدا کنه؟

  • محمد says:

    سلام من دنبال یه مرد هستم .اسم وفامیل نام پدرو شمارشو دارم حتی عکس شو. کلاه برداری کرده از من ..حکم جلب هم دارم ولی نمیتونم پیداش کنم .کمک میخام

  • Reza says:

    سلام.من چند تا از این روش ها رو امتحان کردم.نمبربوک که اصلا جواب نداد.برایpipl.comهم که اکانت میخواد.توی فرم ثبت نامش نام شرکت و علت استفاده میخاد که من هرچی میزنم قبول نمی کنه.
    لطفاً کمک کنید.

    • هانی says:

      یک نفر داره با اسم من کار میکنه این نفر کی هست توشرکت بیز من شکایت دارم

  • بیتا says:

    سلام
    من آدرس یک خانم را میخام شماره موبایل شو دارم آدرس خونش میخام کسی میتونه کمک کنه
    ۰۹۱۰۶۸۸۴…
    پیام بفرسته

  • Si says:

    سلام من شماره رو دارم و اسمو فایلشو میخوام لطفا کمک کنید

  • ثمین says:

    من دنبال یه فردم اسم و فامیلش رو کامل میدونم شماره اش رو گم کردم چطور پیداش کنم

  • فهیمه says:

    تورو خدا کمکم کنید که چطوری یه شخص رو پیدا کنم فقط اسم و فامیلشو و کد ملیش رومیدونم و نام کاربریش تو تلگرام .همین.

  • رامین says:

    اسم فامیل طرف رو میدونم شماره موبایلش رو هم میدونم فقط تلفن ثابت و ادرس رو میخوام پیدا کنم یکی کمکم کنه

  • کامل خان says:

    یک جمیلم را عوض کردم خالت دو مرحله را فعال کردم اما شماره یازیابی اشتباه زدم میشه برایم

  • Fayyazi says:

    من دنبال سلیمان دونل
    مهرداد مهرابی
    هستم پیدا کنم جایزه خوب دارید

  • Vahid says:

    من فق دو عکس از آنها دارم نه نام و نه آدرسشان را بلد نیستم

  • مرتضی says:

    سلام دنبال شماره تلفن شخصی هستم فقط اسمو آدرسشو دارم حتی شهرتش نمیدونم چیه،چطوری میتونم شماره موبایلشو بدست بیارم

  • شکوه says:

    وحید منو به اسم مریم میشناخت
    الان ساکن کرج هستم
    لطفا کمکم کنید تا از وحید یه خبری بگیرم

    • تنیان says:

      وحید ددست پسرت بوده؟؟ یا زده در رفته؟؟ خوب میخواستی بهش ندی که الان پشیمون نشی

صفحات 1 2 3 4 5