چگونه آهنگ ، فیلم ، ویدیو سریال و.. را بدون ورود به سایت ها دانلود کنیم ؟

چگونه آهنگ ، فیلم ، ویدیو و.. را بدون ورود به سایت ها با لینک مستقیم دانلود کنیم ؟

دانلود فیلم ، سریال ، موزیک و.. یکی از لذت بخش ترین گزینه های وبگردی است که امروزه هر کاربر تقریبا یکبار در هفته با آن سر و کار دارد ، متاسفانه وب سایت های موجود برای دانلود مخصوصا وب سایت های ایرانی این روزها دارای تبلیغات بنری چشمک زن آزار دهنده ، صفحات پاپ آپ ، طراحی نادرست و.. هستند که باعث میشود لذت دانلود و پیدا کردن لینک مورد نظر کم و سخت تر شود ، در ادامه این مطلب انزل وب شما را با یک ترفند کوچک اما کاربردی برای دسترسی و دانلود مستقیم فایل های وب سایت بدون ورود مستقیم به صفحه اصلی آن ، آشنا میکنیم.

دانلود لینک مستقیم فیلم ، موزیک ، سریال و.. از سایت ها بدون نیاز به ورود آنها

How to download music, film ,file .. directly from website directory

ما قبلا در انزل وب برای جستجو و دانلود مستقیم آهنگ ، فیلم ، نرم افزار و.. یک موتور جستجو کاربردی را به شما معرفی کردیم که لازم بود تنها اسم فایل را مورد نظ را برای پیدا کردن لینک مستقیم دانلود وارد کنید ، اما روشی که در ادامه به شما معرفی میکنیم نیاز به استفاده از سایت واسط ندارد و شما میتوانید آن را بر روی سایت های دانلود محبوب خود که روزانه از آنها استفاده میکند امتحان نمایید.

پیش از شروع پیشنهاد میکنیم اگر مطالب و محتوا وبسایتی برای شما بسیار ارزشمند است با استفاده از روش های دانلود کامل محتوا سایت ، یک آرشیو آفلاین از آن را برای خود تهیه کنید ، همچنین ممکن است روش زیر بر روی تمامی سایت ها قابل استفاده نباشد اما با جستجو در اینترنت میتوانید از سایت های جایگزین دانلود خود را انجام دهید.

برای استفاده از این روش بر روی یک سایت مشخص ، ابتدا وارد آن شوید و یک مطلب را به دلخواه باز کنید.

بر روی دکمه یا لینک دانلود محتوا مورد نظر کلیک راست و گزینه Copy link location (درفایرفاکس) یا Copy link address (در گوگل کروم) را انتخاب کنید.

آموزش دانلود لینک مستقیم فیلم

حالا در مرورگر خود یک تب جدید باز و در قسمت آدرس کلیک راست نمایید و گزینه Paste را انتخاب کنید.

آموزش دانلود لینک مستقیم آهنگ

آدرس مورد نظر دانلود فایل نمایش داده میشود ، سایت های دانلود آهنگ ، فیلم و.. معمولا از یک رویه خاص برای آپلود فایل در دایرکتوری آپلود خود (پوشه ای که در سرور دانلود سایت مورد نظر برای قرار دادن فایل ها استفاده میشود) استفاده میکنند و اگر کمی خوش شانس باشید این دایرکتوری در اختیار شما نیز قرار خواهد گرفت.

اگر لینک مورد نظر شما به شکل زیر باشد :

http://dl.anzalweb.ir/Shahryar/Esfand95/anzalweb .mp3

باید قسمتی که نام و پسوند آهنگ ، فیلم و .. میباشد پاک کنید تا به شکل زیر تغییر پیدا کند :

http://dl.anzalweb.ir/Shahryar/Esfand95

آموزش دانلود لینک مستقیم موزیک

پس از تغییر آدرس ، اینتر کیبورد را بزنید تا در صورت باز بودن دایرکتوری دانلود ، به صفحه دانلود اسفند ماه سال ۹۵ نویسنده Shahryar سایت مورد نظر وارد شوید! این صفحه همانند یک مدیریت فایل بسیار ساده مبتدی است که معمولا دارای بخش های اسم فایل ، حجم ، تاریخ میلادی اضافه شدن و.. مهم تر از همه لینک دانلود مستقیم که در نام فایل به صورت لینک قرارد دارد میباشد.

دایرکتوری سایت

خب در این مرحله اگر به دنبال فایل خاصی از این نویسنده باشید و تعداد فایل های موجود زیاد است، کلید تریبی Ctrl+F را بزنید و اسم فایل مورد نظر را جستجو کنید ، در صورت مثبت بودن نتیجه به قسمتی که فایل های خواننده و.. مورد نظر شما آپلود شده است منتقل خواهید شد.

جستجو فایل های سایت

حالا تنها کافیست برای دانلود فایل مورد نظر ، بر روی نام آن کلیک کنید.

دانلود لینک مستقیم از هر سایتی

همچنین در صورتی که میخواهید آخرین فایل های اضافه شده به ترتیب تاریخ را مشاهده کنید بر روی عنوان بخش Date کلیک نمایید تا به صورت آخرین تاریخ اضافه شدن تا اولین ، فایل ها نمایش داده شود.

اگر موفق به پیدا کردن فایل مورد نظر خود نشدید میتوانید به صورت زیر نام خواننده ، آهنگ ، فیلم و.. مورد نظر را از دامنه سرور دانلود سایت جستجو کنید تا بسیار سریعتر به نتیجه دلخواه برسید :

site:http://dl.anzalweb.ir chavoshi

جسجتو آهنگ در اینترنت

با کمی تغییر آدرس ، براحتی میتوانید در بین پوشه های آپلود شده سایت مورد نظر جستجو کنید و بدون دردسر فایل های دلخواه خود را دانلود کنید ، به طوذ مثال با تایپ آدرس زیر به صفحه ریشه (روت سایت) منتقل خواهید شد :

http://dl.anzalweb.ir

دسترسی به روت سایت

در برخی مواقع ممکن است تلاش شما در محله اول با شکست مواجه شود و سرور امکان دسترسی مسقیم کاربران به فایل های خود را منع کرده باشد ، در این صورت بهتر است از گوگل کمک بگیرید و با جستجو کلید واژه های ثابت که معمولا سرورها سایت در دایرکتوری خود دارند و احتمالا دسترسی به آنها نیز باز میباشد چراکه گوگل توانسته آنها را ایندکس و در نتایج خود نمایش دهد استفاده کنید.

به طور مثال برای دانلود آهنگ بدون ورود به سایت میتوانید عبارت های زیر را جستجو کنید :

Index of/music

Index of/ahang

Index of/mp3

آموزش دانلود لینک مستقیم فیلم ، موزیک ، سریال و.. از سایت ها بدون نیاز به ورود آنها

برای فیلم ، سریال ، کارتون ، ویدیو ، کلیپ و.. :

Index of/movie

Index of/film

Index of/serial

Index of/cartoon

Index of/clip

شما از طریق این روش و با به خاطر سپردن نام سرور سایت مود نظر (که معمولا تا مدت تقریبا طولانی ثابت است) بدون نیاز به وارد شدن صفحه اصلی سایت میتوانید آخرین فایل های اضافه شده بر روی سایت را با لینک مستقیم دانلود کنید.

در صورتی که به دنبال فایل مخصوصی یا آرشیوی از یک خواننده خاص ، فیلم ، سریال و.. میباشد به طور مثال میتوانید عبارت های زیر را در گوگل جستجو کنید :

Index of/ahang chavoshi

Index of/music chavoshi

..

پیدا کردن آشیو آهنگ های یک خواننده

اگر با توجه به روش بالا همچنان علاقه مند به بازدید از سایت محبوب خود میباشید اما تبلیغات آزاردهنده آن باعث اذیت شما میشود میتوانید از روش های مسدود کردن تبلیغات پاپ آپ و .. مزاحم سایت ها که قبلا در انزل وب آموزش دادیم استفاده کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

آیا تاکنون از روش معرفی شده برای دانلود مستقیم فایل و.. استفاده کرده اید ؟ اگر ترفند و روش های مشابه برای دانلود بدون دردسر فیلم ، آهنگ و.. سراغ دارید تجربیات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی 17 تا از بهترین سایت دانلود و جستجوی فایل تورنت
معرفی ۱۷ تا از بهترین سایت دانلود و جستجوی فایل تورنت
معرفی 29 تا از بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب فارسی و انگلیسی
معرفی ۲۹ تا از بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب فارسی و انگلیسی
معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی
دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی
آموزش کامل زمانبندی دانلود در اینترنت دانلود منیجر (IDM) کامپیوتر
آموزش کامل زمانبندی دانلود در اینترنت دانلود منیجر (IDM) کامپیوتر

نظرات

  • علی says:

    محتوای خیلی کاربردی بود اما خوب این روزها سایتهای زیادی هستند که دانلود آهنگ ها رو ارائه می کنند. من خودم از سایت آهنگ ویدیو برای دانلود موزیک ویدیو و آهنگ استفاده میکنم چون هر دو رو در کنار هم ارائه میکنه