خاموش کردن آلارم با صدا

خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی

وقتی صبح زود با صدای زنگ ساعت (Alarm) گوشی خود بیدار می شوید و هنوز خواب آلود هستید، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که زنگ آلارم ساعتتان را خاموش کنید. شاید همیشه دوست داشتید که بتوانید این آلارم را با صدایتان خاموش نمایید. با استفاده از روشی که به شما آموزش میدهیم می توانید با گفتن یک فرمان صوتی و سپس تشخیص صدای شما توسط گوشی اندروید ، زنگ آلارم ساعت خود را متوقف یا خاموش کنید.

چگونه با استفاده از فرمان صوتی و صدا خود زنگ آلارم گوشی را متوقف کنیم ؟

How to Stop Phone Alarm Clock in the Morning from your Voice

تاکنون ترفندهای زیادی در انزل وب به شما آموزش داده ایم که باعث می شود بتوانید در دنیای پیشرفته تکنولوژی هوشمندانه رفتار کنید. ترفندهایی مثل  ۴ روش اضافه کردن فرمان حرکتی در اندروید، ۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید، آموزش تنظیم خودکار میزان صدای اندروید در زمان های خاص و خاموش و قفل کردن صفحه نمایش اندروید با استفاده از حسگر اثر انگشت. امروز با روشی که به شما آموزش خواهیم داد قادر خواهید بود زنگ هشدار ساعت خود را با صدایتان خاموش کنید.با استفاده از اپلیکیشنهای جالب اندرویدی که در حقیقت  اپلیکیشنهایی برای آلارم هستند می توانید با صدای خود آلارم را متوقف کنید. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

خاموش کردن زنگ گوشی به وسیله صدا با استفاده از اپلیکشین WakeVoice Trial alarm clock

اول از همه نیاز است که اپلیکیشن WakeVoice Trial alarm clock را دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه

بعد از نصب برنامه، آنرا روی دستگاه خود اجرا کنید.

اجرای اپلیکیشن WakeVoice

پس از طی کردن مراحل اولیه با تپ بر روی دکمه Next ، سپس آلارم خود را با تپ بر روی گزینه + تنظیم کنید.

تنظیم آلارم

گزینه “Speech Synthesis” و “Voice Recognition” را انتخاب کنید. “voice Recognition” به فرمان صدای شما برای توقف آلارم گوش خواهد داد و “Speech Synthesis” برای نمایش وضعیت آب و هوا روی صفحه گوشی در زمان زنگ خوردن آلارم است.

تنظیم دو گزینه

با استفاده از گزینه “test” از کار کردن اپلیکیشن مطمئن شوید.

تست برنامه

سپس شنونده گوگل نمایش داده میشود که برای توقف آلارام باید کلمه “Stop” را بگویید.

شنونده گوگل

حالا آلارم گوشی متوقف شده و جزییاتی درباره آب و هوا،اخبار و … برای شما نمایش داده می شود.همچنین می توانید سایر تنظیمات مثل تعیین کلمه منحصر به فرد برای متوقف شدن ، تاخیر در زنگ (Snooze) و… را در بخش Voice recognition برنامه شخصی سازی کنید.

استفاده های دیگر از برنامه

خاموش و تاخیر زنگ گوشی توسط فرمان صوتی با استفاده از اپلیکیشن Voice Snooze Alarm

این یک اپلیکیشن دیگری برای متوقف کردن آلارم با استفاده از صدا است و با اینکه اینترفیس ساده ای دارد اما واقعا کاربردی است! این برنامه برای تشخیص صدا نیاز به اینترنت را دارد اما اگر اینترنت شما قطع باشد جای نگرانی نیست چون که برنامه میتواند برای تشخیص صدا به صورت خودکار اینترنت را فعال کند.

برای شروع ابتدا اپلیکیشن Voice Snooze Alarm را دانلود و نصب کنید.

پس از اجرای آن، صفحه ای مثل پایین میبینید. روی گزینه “Add alarm” تپ کنید.

اجرای برنامه

زمان،زنگ ساعت و سایر تنطیمات را انجام دهید.

تنظیم ساعت

سپس در صفحه اصلی، به تنطیمات بروید و روی “Deactivate Voice Command” تپ کنید. در اینجا می توانید فرمان صدا را تنظیم کنید که به صورت پیشفرض روی Deactivate ست شده است و در صورت لزوم میتوانید آنرا شخصی سازی کنید.

بعد از تنظیم آلارم، صفحه تنظیمات آن را به شکل زیر را میبینید:

تنظیم فرمان

پس از تپ بر روی گزینه Save و ذخیره کردن تنظیمات، وقتی ساعت در زمان مقرر به صدا در آمد  کلمه “Deactivate” یا فرمان صوتی که به دلخواه تنظیم کردید را بگویید تا آلارم گوشی خود را غیرفعال نمایید که جزو آسانترین روش ها برای غیر فعال کردن آلارم میباشد.

استفاده از برنامه

تجربه و نظر شما ؟

در مطلب امروز به شما اپلیکیشن هایی برای خاموش کردن آلارم گوشی اندرویدی با صدا را آموزش دادیم. اگر از اپلیکیشن های دیگری برای این کار استفاده مکیند آنها را در بخش نظرات معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

وش انتقال تمام اطلاعات (شماره ، SMS و..) یک گوشی اندروید به اندروید دیگر
۷ روش انتقال تمام اطلاعات مثل اس ام اس ، شماره تلفن و.. از یک گوشی اندروید به اندروید دیگر

نظرات