سایتهای فهمیدن هک شدن

۴ سایت برای اینکه بفهمیم ایمیل ، اکانت و .. ما هک شده است ؟

در دنیای امروز رخنه در داده ها رشد روزافزونی دارد و این گسترش در سرقت داده ها نگران کننده شده است.در دنیایی که پایگاه داده های شرکت های بزرگ هک می شوند و اطلاعات آنها به سرقت می رود، اینکه شما چگونه می خواهید از اطلاعات ورود و یا پسوردهای خود حفاظت کنید اهمیت دارد.

۴ وب سایت که شما را از سو استفاده و هک شدن ایمیل ، اکانت و.. آگاه می کنند !

Have you been hacked? These four websites can tell you

حملات سایبری و هک انواع زیادی دارند مثل Clickjacking  یا spear-phishing و یکی از بهترین راه حل برای جلوگیری از حملات، این است که ببینید آیا امنیت شما به خطر افتاده است. قبلا هم در انزل وب راههای فهمیدن اینکه سیستم شما در حال کنترل و جاسوسی است را مطرح کرده ایم. برای فهمیدن در خطر بودن اطلاعات و امنیت، وب سایتهایی که رخنه در اطلاعات را نشان می دهند، نقش مهمی می توانند ایفا کنند.با استفاده از این وب سایتها می توانید به صورت ایمن داده هایی را که اخیرا هک شده اند را ببینید و متوجه شوید آیا اطلاعات شما در معرض خطر است یا خیر.قبلا در مورد اطلاعات مهمی که سرقت می شوند مطالبی را بیان کرده ایم. ۴ مورد از بهترین های این وب سایتها را که برای امنیتتان به آنها نیاز دارید را به شما معرفی میکنیم.

چگونه این وب سایتها کار میکنند؟

چگونه این وب سایتها کار میکنند؟

این سایتها برای پیدا کردن هک با جست و جو، اطلاعات را از منابعی که داده های آنها هک شده اند جمع آوری می کنند و در اختیار کاربران می گذارد. البته این سایتها مانند Pastebin, individual leakers, dark web forums می توانند در مواردی مورد دسترسی هکرها به اطلاعات و پسوردها قرار بگیرند و هکرها با استفاده از آنها اطلاعات را بدست بیاورند مانند هک کردن اکانتهای فیس بوک.اگر اطلاعات خود را در این سایتهای جست و جوی هکها پیدا کردید، لازم است آنها را تغییر دهید تا از حملات هکرها در امان بمانید.

متاسفانه،بعضی سایتهای امنیتی هستند که اطلاعات ایمیل شما را جمع آوری میکنند تا جلوی تلاشهای غیر معمول برای ورود را بگیرند که برخلاف ادعای این سرویس ها بعضی از امکانات و ویژگی های آنها ابزاری برای رخنه در داده ها می شود. بنابراین انتخاب سایت ردیابی رخنه معتبر بسیار حائز اهمیت است.

فهمیدن هک شدن ایمیل آدرس و.. شما با استفاده از سایت Have I Been Pwned

استفاده از Have I Been Pwned

یکی از قدیمی ترین و محبوبترین این سایتها برای چگونه بفهمیم ایمیل ما هک شده ، Have I Been Pwned است.این سایت رخنه ها را ردیابی میکند و آنها را به صورت قانونی در می آورد و  در اختیار شما قرار می دهد. با ورود شما به این سایت،یک قسمت برای جست و جو و یک لیست از رخنه های فعلی را مشاهده خواهید کرد.کافی است ایمیل یا یوزر خود را وارد کنید و سایت برای رخنه شروع به جست و جو میکند و در صورت وجود آن علامت قرمزی را نمایش می دهد. هم چنین می توانید جست و جوهای عمیقتری را برای حساب کاربری خاصی انجام دهید و نتایج را به ایمیل خاصی بفرستید.این سایت ابزاری ساده دارد که به شما اجازه برخی شخصی سازی را نیز میدهد.

اطلاع از هک شدن ایمیل ، اکانت و.. توسط سایت BreachAlarm

سایت BreachAlarm

یکی از رقبای اصلی برای Have I Been Pwned، سایت BreachAlarm است.در حقیقت این سایت کمی پیشرفته تر طراحی شده و گزینه های بیشتری را به کسانی که می خواهند درباره رخنه های احتمالی هشدارهایی دریافت کنند،ارائه می دهد. بعضی از سرویسهای پیشرفته آن نیازمند پرداخت هزینه است که می توانید سالانه ۳۰ دلار را برای آن بدهید. اگر به دنبال سرویسی برای کارهای کوچک و یا خانواده های بزرگ هستید می توانید از BreachAlarm استفاده کنید.

استفاده از سایت Hacked Emails جهت فهمیدن هک شدن ایمیل  آدرس ما

سایت Hacked Emails

سایت Hacked Emails بیشتر روی ایمیل تمرکز دارد و ویژگی های زیادی را به همراه ندارد اما کاربری آن بسیار ساده است.طراحی سایت ساده و شفاف است که نشان دهنده این است که این سایت کلاهبردار نیست.برای این سرویس یک افزونه گوگل کروم هم وجود دارد که با استفاده از آن می توانید از این سرویس راحتتر و سریعتر استفاده کنید.

جلوگیری از هک شدن و اسکن سایت های مشکوک توسط سایت Sucuri’s Security Scanner

سایت Sucuri’s Security Scanner

Sucuri’s Security Scanner دیدگاهی متفاوت نسبت به سایتهای قبلی دارد.به شما اجازه می دهد که کل سایت را برای نشانه ای از باگ،آسیب های امنیتی و حضور هکرها چک کنید بنابراین میتواند ابزار مفیدی برای بلاگرها و کارهای آنلاین باشد.اما بهتر است علاوه بر آن، از سایتهایی که یوزر و ایمیل را چک می کنند استفاده کنید.Sucuri’s Security Scanner سرویسی را برای از بین بردن بدافزارها و مخربها نیز ارائه میکند که البته برای استفاده از آن لازم است ماهانه ۱۷ دلار پرداخت کنید. هم چنین برای وردپرس و گوگل کروم هم افزونه ای دارد که میتوانید با استفاده از آن بر همه چیز نظارت کنید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر شما تجربه ای از هک شدن و یا استفاده از سایتهای جست و جوی رخنه و هک استفاده کردید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما: شماره Private Number و Unknown Caller، No Number چیست؟
راهنما: شماره Private Number و Unknown Caller، No Number چیست؟
هشدار: هر کیو آر کدی را اسکن نکنید، هکرها در کمین اند!
هشدار: هر کیو آر کدی را اسکن نکنید، هکرها در کمین اند!
حمله فیشینگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از شر آن در امان بمانیم؟
حمله فیشینگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از شر آن در امان بمانیم؟
هک دوربین مدار بسته چگونه انجام میشود؟ آموزش روش های اساسی مقابله با آن
هک دوربین مدار بسته چگونه انجام میشود؟ آموزش روش های اساسی مقابله با آن

نظرات