ایده های خلاقانه برای دکوراسیون مغازه ، مغازه ، اتاق خواب ، خانه

۱۵ سایت شامل ایده های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون منزل ، مغازه و..

بهار از راه رسیده و شاید یکی از بهترین کارها،تغییر دکوراسیون داخلی و بیرون در خانه است که باعث ایجاد تنوع،شادابی روح شما نیز می شود.یکی از منابع نامحدود برای ایده گرفتن قطعا اینترنت است که با استفاده از آن می توانید ایده های خلاقانه و جدیدی برای تغییر دکوراسیون خانه ، مغازه و محیط کار خود کسب کنید. در ادامه ۱۵ وبسایت شامل ایده های خلاقانه برای تزیین و طراحی دکوراسیون را به شما معرفی میکنیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

۱۵ منبع ایده های خلاقانه برای تزیین و دکوراسیون خانه ، اتاق خواب ، مغازه ، آشپزخانه و..

The Best 15 Sites for Home Decor and Design Inspirations

با سر زدن به بعضی وب سایتها می توانید ایده های خلاقانه ای را یاد بگیرید. در انزل وب برنامه کاربردی برای طراحی داخلی خانه را مطرح کرده ایم. ۱۵ وب سایت محبوب در زمینه دکوراسیون خانه ، مغازه ، فروشگاه ، آرایشگاه های زنانه ، آشپزخانهو..  را امروز میخواهیم به شما معرفی کنیم.بسیاری از ایده های مطرح شده در این وب سایتها نیازی به هزینه کردن های هنگفت هم ندارد و به سادگی قابل اجرا هستند.با ما همراه باشید.

کلکسیونی از ایده های خلاقانه و ناب طراحی دکوراسیون در سایت Houzz

ایده های دکوراسیون در سایت Houzz-1

سایتهای کمی هستند که مجموعه ای از ایده ها را همزمان در خود دارند و Houzz یکی از این سایتها است که به شما کمک میکند محیط خانه یا محیط کار خود  را لذت بخش کنید.این سایت برای همه فضای خانه از اتاقها تا گاراژ ایده و راه های جالبی دارد.

ایده های دکوراسیون در سایت Houzz-2

در کنار عکسهای جالب این سایت، راهنمایی هم وجود دارد که شما را برای رسیدن به محیط عالی راهنمایی و کمک میکند.

آموزش اجرا ایده های خلاقانه در منزل در سایت Bright Bazaar

Bright Bazaar که حاصل تفکر ویل تیلور است مانند غاری از رنگهای پر زرق و برق و طرحهای معاصر است.در این سایت می توانید لیستی از محصولات قابل خرید را ببینید و اگر از سایت نتوانستید خرید کنید میتوانید با استفاده از سایت آمازون از این مجله جذاب لذت ببرید.

 سایت Bright Bazaar

ایده های خلاقانه برای تزیین خانه در سایت Coco Lapine Design

شاید خیلی از افراد دیوارهای بلند و مجلل و مبلمان آنرا دوست نداشته باشند و برای این افراد سایت Coco Lapine Design  میتواند بسیار جذاب باشد. این سایت که توسط طراح بلژیکی Sarah Van Peteghem طراحی شده ایده های ساده،حداقلی را ارائه میکند.

سایت Coco Lapine Design

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون داخلی منزل در سایت Style by Emily Henderson

سایت Style توسط استایلیست،مجری تلوزیون و نویسنده Emily Henderson ارائه میشود که درآن دکوراسیون های جدید و خلاقانه به همراه هزینه نمایش داده میشود.بنابراین هر چیزی را که در آن جست و جو کنید از رنگ ها گرفته تا مجموعه ای از قابها را خواهید یافت و همه محصولات در دسترس هستند.

 سایت Style by Emily Henderson

ایده های طراحی دکوراسیون مغازه ، آشپزخانه و.. با Martha Stewart

سایت جذاب دیگر برای دکوراسیون خانه Martha Stewart است که گزیده ای از طراحان،طراحی ها و دکوراسیون است.از ساده ترین ایده ها برای آشپزخانه تا ایده های جدید برای اتاق خواب همه در این سایت وجود دارند.

Martha Stewart

در این سایت عکسهای قبل و بعد وجود دارد که برای شما احتمالا جذاب خواهد بود.هم چنین می توانید از مجموعه لیست شده در این سایت خرید هم بکنید.

ایده های دکوراسیون داخلی منزل توسط The East Coast Desi

اگر از دکوراسیون هندی لذت می برید می توایند سری به سایت The East Coast Desi  بزنید که توسط طراح داخلی Shurthi در سال ۲۰۱۶ طراحی شده است.در این سایت دکوراسیون هندی با دکوراسیون مدرنیته در هم آمیخته شده و زیبایی جدیدی دارد.

The East Coast Desi

ایده های خلاقانه برای تزیین خانه Nora Schneider

به عقیده آنها با ترکیب اجسام مختلف و مکانهای مناسب برای آنها میتوان به قله دکوراسیون رسید و Nora Schneider بدون شک به این نکته اشاره میکند.عکسهای این سایت شما را ترغیب میکند که همین الان برای تغییر دکوراسیون داخلی پذیرایی ، آشپزخانه وو.. خانه خود دست به کار شوید.

خانه Nora Schneider

ایده های تزئیین دکوراسیون داخلی منزل و.. Ardesia Design

Ardesia Design سایتی است که ترکیبی از زیبایی ها، دیزاین های چشم نواز و لوازم زیبا است که خانه را به بهشتی زیبا تبدیل میکند.می توانید  بعضی از طراحی ها را در قالب پی دی اف دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

سایت Ardesia Design

Home & Design ، ایده های دکوراسیون داخلی و تزیین منزل با وسایل قدیمی یا مدرن

یک سایت دیگر درلیست ما، Home & Design است که برای طراحان تازه کار میتواند مفید باشد که همه چیز را از ابتدا تا انتها به صورت کامل توضیح داده است.با استفاده از این سایت می توانید ایده های جدیدی را ببینید و خودتان آنها را اجرا کنید.

سایت Home & Design

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزلApartment Therapy

Apartment Therapy فقط مخصوص جاهای کوچک نیست و برای همه فضاها ایده هایی را دارد.برای هر گوشه و فضا ایده های جالبی در این سایت است.با استفاده از عکسهای قبل و بعد،خودتان را برای کارهای جالب آماده کنید.

سایتApartment Therapy

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل Southern Living

خانه زمانی لذت بخش است که وسایل شخصی را به آن اضافه کنید.چیزی مثل عکسهای خانوداگی،یا یادگاری های شخصی.قسمتی از سایت Southern Living آموزشهایی را به شما میدهد که میتوانید با آنها محیط خانه خود را لذت بخش و جذاب کنید.

سایتSouthern Living

با سر زدن به قسمت دکوراسیون بهار آن، بهترین ایده های دکوراسیون به همراه گلهای بهاری را ببینید.

ایده های خلاقانه و جالب طراحی دکوراسیون Amber Interiors

برای طراحان داخلی علاقمند Amber Interiors میتواند یک سایت جذاب باشد.در این سایت طراحی های شیک و استایلیش را خواهید دید.مانند سایت Apartment Therapy شاید پروژهای بزرگ را به شما نشان ندهد اما لیستی از کارهای دستی آسان را در اختیار شما قرار میدهد.

سایت Amber Interiors

شاید یکی از جذابترین قسمتهای این سایت Get The Look باشد که طراحی ها و حتی محلی که میتوانید وسایل را بخرید به شما معرفی میکند.

سایت Amber Interiors

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون داخلی پذیرایی و.. Lark & Linen

سایت Lark & Linen یک مجموعه ای از دکوراسیون منزل و موارد مرتبط است.حتما سری به قسمت  tip & tricks sections بزنید و چیزهای جالبی ببینید.

سایتLark & Linen

ایده های خلاقانه و جالب برای دکوراسیون داخلی The Jungalow

دکوراسیون دوست داشتنی را در سایت The Jungalow’s می توانید ببینید.با جست و جو در سایت آموزشهای زیادی را ببینید.

سایتThe Jungalow

ایده های دکوراسیون Remodelista

برای ایده ها و پروژه های آسان تغییر دکوراسیون، Remodelista میتواند یک سایت ایده آل باشد.به سادگی با راهنمایی های این سایت می توانید پروژه ها و حتی نورپردازی داخلی خانه را انجام دهید. قبلا هم درباره روشنایی خانه LED  و خلاقیت در این زمینه آموزشی داشته ایم.

سایت Remodelista

تجربه و پیشنهادشما؟

وقت آن رسیده که دست به کار شوید و دکوراسیون خانه ، اتاق خواب ، مغازه ، آشپزخانه و محیط کار خود را تغییر دهید. از تجربیات خود در این راه ما را نیز آگاه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

15 تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته
۱۵ تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته
آموزش 7 روش از بین بردن زردی پلاستیک وسایل برقی
آموزش ۷ روش از بین بردن زردی پلاستیک وسایل برقی
آموزش تصویری 4 روش ساخت وایت برد در خانه
آموزش تصویری ۴ روش ساخت وایت برد در خانه
آموزش تصویری ساخت عینک محافظ چشم در خانه
آموزش تصویری ساخت ماسک و عینک محافظ چشم در خانه

نظرات