آموزش اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام شما

آموزش اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام شما

اشتراک گذاری پستهای اینستاگرام سایرین در اکانت خود یکی از بخشهای مهم شبکه های اجتماعی است. برخلاف فیسبوک و توییتر،در اینستاگرام نمیتوانید عکس و ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط سایر افراد را در حساب کاربری خود به اشتراک بگذارید و این ممکن است بعضی مواقع آزاردهنده باشد. مثلا زمانی که عکسی که دوستتان منتشر کرده و میخواهید شما هم همان عکس را منتشر کنید.باعث تعجب است که چرا اینستاگرام این قابلیت را به ویژگیهای خود اضافه نکرده است! در این مطلب انزل وب روش آسان وسریع به اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام را آموزش میدهیم.

آموزش قدم به قدم به اشتراک گذاشتن دوباره پست دیگران در اینستاگرام

How to Repost Instagram Photos and Videos

قبلا در انزل وب، اپلیکیشنهای کاربردی برای اینستاگرام را معرفی کردیم. همچنین برنامه ای برای دانلود عکسها در این شبکه اجتماعی آموزش داده ایم.به هر دلیلی،اینستاگرام تنها اجازه اشتراک گذاری عکسها را به صورت پیغام مستقیم می دهد.خوشبختانه اپلیکیشنهایی وجود دارند که اجازه این کار را به ما می دهند که یکی از آنها برنامه Repost (اندروید،IOS) است. در نسحه رایگان آن، تنها یک اسم از اکانتی که پست آنرا منتشر کرده اید روی عکس قرار میگیرد. البته این اپلیکیشن یک نسخه پیشرفته دارد که برای آن باید ۴.۹۹دلار هزینه کنید و با استفاده از آن این نمایش اسم اکانت را نخواهید داشت.

آموزش کار با برنامه Repost (ریپست) اینستاگرام

برای استفاده از برنامه Repost آدرس پست اینستاگرامی که میخواهید به اشتراک بگذارید را لازم دارید.اینستاگرام را باز کنید و روی سه نقطه سمت راست بالا پست تب کنید و گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید.

سپس،برنامه Repost را باز کنید.پستی که میخواهید به اشتراک بگذارید در این برنامه وارد میشود و در لیست New نمایش داده می شود.

روی پست برای ادامه تپ کنید.روی دکمه پایین برای تغییر مکان و رنگ آرم میتوانید تپ کنید.

زمانی که میخواهید پست را به اشتراک بگذارید،روی دکمه Repost تپ کنید و در منو باز شده گزینه Copy to Instagram را انتخاب کنید و پست در ادیتور اینستاگرام باز خواهد شد.

در این مرحله وارد اپ اینستاگرام میشوید و میتوانید فیلتر اضافه کنید و یا فقط Next را انتخاب نمایید.

همچنین اینکار باعث میشود که کپشن اصلی پست هم به حافظه کلیپورد گوشی شما اضافه شود که میتوانید با پیست کردن کپشن در Add Caption آنرا هم اضافه کنید.

در آخر،ربرای اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام روی Share تب کنید و پست در اکانت شما به اشتراک گذاشته میشود.

در پایان پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با قابلیتهای اینستاگرام و استفاده از ترفندهای آن سایر آموزشهای مرتبط با اینستاگرام در انزل وب را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهاد شما ؟

اگر از این اپلیکیشن جهت به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو دیگران در اینستاگرام خود استفاده کردید و برای شما کاربردی بود تجربییات خود را در بخش نظرات پست بیان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام را بدون مشاهده شدن ببینیم؟
خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم
چگونه بدون فهمیدن شخص مقابل استوری های اینستاگرام مشاهده و دانلود کنیم ؟
چگونه بدون فهمیدن شخص مقابل استوری های اینستاگرام را مشاهده و دانلود کنیم ؟
آموزش کامل بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه کانتکت (Contact) اینستاگرام
آموزش کامل بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه کانتکت (Contact) اینستاگرام
چه کسانی پروفایل فیس بوک اینستاگرام تلگرام واتس اپ شما را بازدید دیدن دیده اند ؟
چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و فیس بوک ما را چک میکنند؟

نظرات

  • بهرام says:

    سلام و عرض ادب . چگونه می توانم ویدئویی که قبلا به اشتراک گذاشته ام را مجدد پست کنم به طوری که لایکها و نظرات حفظ شوند و از بین نروند. سپاس

  • مهرانه says:

    عزیز این گزینه ی copy share url وجود نداره، چه کنیم؟

  • مصطفی طباطبایی says:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    خدمت شما و همه دوستان زحمت کش این مجموعه خواستم تشکر کنم بابت این اطلاعات کامل و کافی و بی نقص تو این وب سایت و آرزوی بهترین هارو براتون از خداوند متعال خواستارم.
    با تشکر
    طباطبایی از تهران

  • Mohammad says:

    عالیه بود مطالبتون پر محتوا و بی نقص ممنون و خسته نباشید به همه اعضا

  • علیرضا says:

    سلام . من از گوگل پلی دانلود کردم . و واقعا کارایی داشت براحتی . خدا پدر و مادرت رو بیامرزه . علیرضا از مشهد

  • امیر راد says:

    سلام
    من بخشی از این مواردی که آموزش دادید انجام داده ام حتی چند برنامه دانلود دانلود کرده ام ولی مشکل اینجاست که وقتی سه نقطه را میزنم اون عباراتی که گفتید نمی‌آید درعوض سه جمله گزارش
    مناسب وباقی هم در این ارتباط بعد ناکام منصرف
    میشوم ضمنا تلفن من از سیستم اندروید است ولی ios هم در اشتراک وانتقال آسانتر است

  • سینا says:

    بهترین کار کپی آدرس یو ار ال و پیست کردن تو صفحه تلگرامی.و بعد دانلود مجدد از تلگرام و سیو تو گالری .تمام.نه برنامه ایی میخود نه سخته نه پیچیده

  • Zahraa says:

    سلام من از اپلیکیشنrepostapp استفاده کردم تمامی مراحل رو هم پیش بردم اما صرفا عکس ریپست شد و برای ویدیو کاربردی نداشت..چرا؟!