بهترین سایت ساز های رایگان برتر

بهترین سایت ساز های حرفه ای رایگان برای کسب کار و سایت های شخصی

امروزه اگر تسلط کافی به کدنویسی و طراحی تخصصی سایت نداشته باشید از سرویس هایی متنوعی برای ساختن سریع و آسان سایت های تجاری و شخصی میتواننید استفاده کنید که انتخاب بهترین آنها کار آسانی نیست زیرا هر سایت ادعای بهتر بودن از بقیه را دارد.اما در واقع  همه این سایت ها مناسب نیستند و هر کدام دارای ویژگی خاص خود میباشند که در ادامه آنها را در انزل وب بررسی میکنیم.

معرفی بهترین سایت ساز آنلاین و رایگان برای ساخت سریع و حرفه ای وب سایت

۸ Best Free Website Builders

در زمینه طراحی و ساخت سایت قبلا در انزل وب به معرفی بهترین هاست های رایگان پرداخته ایم. امروز میخواهیم لیستی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت ساز های رایگان برای ساختن سریع و آسان سایت را به شما معرفی کنیم.در معرفی بهترین این سایتها،نقاط قوت و ضعف هر کدام را بررسی کرده ایم و به آنها امتیاز داده شده است.شرایط انتخاب هر سایت شامل:کارایی نسخه رایگان،ویژگی ها و کارایی از دید کاربر،وجود و یا قابلیت آپلود کردن قالبهای شخصی،کیفیت،گزینه های خاص و منحصر به فرد و غیره بوده است. سایتهایی که در ادامه معرفی میکنیم همگی مجانی هستند و بدون نیاز به مهارت خاصی در برنامه نویسی میتوانید با استفاده از آنها سایت بسازید.

سایت ساز آنلاین چیست ؟

اسم آنها کاملا عملکردشان را توضیح میدهد، ابزاری که به شما توانایی ساخت وب سایت را میدهد.با استفاده از اکثر سایت سازهای رایگان به سادگی میتوانید سایت های خود را ایجاد کنید،بدون اینکه نیاز به دانش خاصی در زمینه کدنویسی داشته باشید. برخی از این سرویس ها دارای قالب های متنوع با امکان نمایش رسپانسیو در موبایل ، تبلت و.. هستند.

سایت ساز مجانی WebsiteBuildes

WebsiteBuildes به شما اجازه ایجاد وب سایت تقریبا حرفه ای را به صورت رایگان میدهد.یکی از نقاط مثبت این سایت،دارا بودن مجموعه ی بزرگی از طراحی ها برای سایت است که شامل بیش از صد طرح آماده جذاب برای سایت است.با قابلیت آسان Drag&Drop این سایت به راحتی و بدون استفاده از کدنویسی HTML میتوانید وب سایت خود را بسازید.همچنین این سایت یک اسم برای زیر آدرس را به صورت رایگان در اختیار شما میگذارد.

سایت ساز مجانی WebsiteBuildes

سایت ساز مجانی SiteBuilder

لیست را با معرفی یک سایت ساز جدید ادامه میدهیم.با SiteBuilder میتوانید به صورت رایگان سایتهای خیره کننده ای بسازید.در این سایت گروه های مختلفی از قالبهای رایگان برای سایت وجود دارد و با استفاده از این سایت میتوانید بیش از یک سایت به صورت رایگان بسازید و با گزینه های آن به راحتی میتوانید بلاگ خود را به سایت اضافه کنید.

سایت ساز مجانی SiteBuilder

سایت ساز آنلاین با قالب های رایگان ucraft

یکی دیگر از سایت سازهای رایگان ucraft است که سایتی تقریبا جدید در این زمینه است. با استفاده از نسخه رایگان این سایت میتوانید یک صفحه سایت و یک زیر دامنه را بسازید.قالبهای آماده و جالب این وب سایت برای ساختن سایتهای شخصی مناسب است.

سایت ساز آنلاین ucraft

سایت ساز حرفه ای SITE123

یکی از ساده ترین،راحتترین و سریعترین سایتها، SITE123 است و با استفاده از راهنمایی آن به راحتی سایت خود را میتوانید بسازید.با نسخه رایگان آن میتوانید یک سایت SEO را روی زیر دامنه با تگ شناور Powered by SITE123 بسازید و ۵۰۰ مگ حافظه و یک گیگ پهنای باند هم داشته باشید. وب سایت های ساخته شده با این سایت حتی بر روی مرورگرهای موبایل هم قابل نمایش است.

سایت ساز مجانی SITE123

سایت ساز آنلاین رایگان WebStarts با مجموعه قالب های جذاب

سایت WebStarts سرویسهای استاندارد با بعضی تفاوتها را دارا است.سایت رایگان شما شامل ۵ صفحه خواهد بود و ۱۰ مگ حافظه و پهنای باند محدود ۵ گیگ و آرم WebStarts در تمامی صفحات نمایش داده می شود. در حال حاضر با بروز رسانی های انجام شده در این سایت مجموعه ای از قالبهای جذاب را ارائه میدهد.

سایت ساز آنلاین WebStarts

سایت ساز سایت شخصی و تجاری Moonfruit

Moonfruit یک سایت ساز رایگان به همراه قالبهای خلاقانه است که مجموعه رایگان آن شامل یک وب سایت با حداکثر ۱۵ صفحه در زیر دامنه دوم،۲۰ مگا بیت حافظه و پهنای باند ۱ گیگ است. Moonfruit یک نسخه مخصوص موبایل هم ایجاد میکند و میتوانید آنرا در Facebook هم قرار دهید.

سایت ساز مجانی Moonfruit

فروشگاه و سایت ساز رایگان Webnode

Webnode ارائه دهنده نسخه رایگان برای سایتهای شخصی و مغازه های آنلاین است که هر دو محدودیتهای یکسانی مثل پهنای باند ۱ گیگ و فضای حافظه کم (۱۰۰ مگابایت برای سایتهای شخصی و ۱۰MB برای مغازه آنلاین) دارند.تعداد اجناسی که در مغازه آنلاین میتوانید ارائه دهید هم ۱۰ مورد است.نسخه رایگان آن با موبایل هم مطابقت دارد.

سایت ساز رایگان Webnode

سایت ساز رایگان آنلاین Webs

میتوانید با Webs سایت خود را به صورت رایگان بسازید.مجموعه رایگان شامل یک وب سایت با تبلیغات منطبق بر نسخه رسپانسیو گوشی است که پهنای باند ۵۰۰MB و فضای ۴۰MB را دارد.برای فروشگاه مجازی هم تعداد آیتمها به ۵ مورد محدود است.

سایت ساز رایگان آنلاین Webs

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر شما سایت ساز آنلاین و حرفه ای رایگان دیگر میشناسید و از آن استفاده کرده اید، تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • امیرعلی محمدی says:

    قطعاً پیشنهادم سی فایوه
    به چندین دلیل: اولیش وردپرسی بودنشونه دوم توسعه پذیری سرویس هست سوم پشتیبانی عالی چهارم کلاس های آموزشی هفتگی ای که دارن و درآخر تجربه استفاده ی خودم و صحبت با پشتیبانی و تیم مشاوره شون من رو قانع کرد که از سرویس شون استفاده کنم. عالین عالی

  • محمد says:

    من نمیدونم هاست و دامنه اینا چیه یا کدوم برندش خوبه برای همین سایت ساز ها رو مقایسه کردم و از سی فایو سایت گرفتم هر چی که سایت لازم داشتو بهم دادن اموزش استفاده هم دادن خیلی خوب بود

  • بهرام وحیدی says:

    نظر آپلود خور کاملا تایید میشه.
    Wix.com یک سر و گردن از بقیه بالاتر هست که در لیستتون نیومده
    البته نمونه ایرانی Wix.com هست که امکانتشون دست کمی از ویکس نداره
    مثل سایت ساز وبزی و سایت ساز پوش
    در کل کاش به جای یک ترجمه، سایت ساز های ایرانی رو معرفی میکردید.

  • حمید says:

    در نمونه های ایرانی من با دوتا کار کردم خوب بود یکی کاموا برای فروشگاهی بود و آن یکی هم نوین سایت ساز بود که برای شرکتی فوق العاده بود.

  • مهران says:

    نمونه های ایرانی زیادی هست

  • آپلود خور says:

    wix.com هم هست که از همه بهتره
    قابلیت های زیادی داره مثل css animation و
    آپلود عکس های مورد نظر به صورت های مختلف
    آپلود فیلم جهت نمایش در پس زمینه
    ولی مشکل اصلیش اینه که ما رو تحریم کرده و مستقیم نمیشه ازش بهره برد

    • هرمز says:

      من یه سایت کامل باهاش ساختم یکروز که خواستم لاگین کنم پیغام داد که کاربری با نام کاربری و پسورد وجود نداره . اصلا پیشنهاد نمیشه کلی کار میکنی یکدفعه میبینی آیدیتو بسته و همه زحماتت باد هوا میشه

      • هدایت says:

        ویکس داخل ایران فیلتره،بهتون پیشنهاد میکنم از سایت ساز سی فایو استفاده کنید،چت انلاین فوق العاده ای دارن که سوالاتتون رو پاسخ میدن و کلی پیشنهاد خوب دارن،پشتیبانی خوب و سایت هاشون هم عالیه