انتقال فایل آیفون به کامپیوتر بدون آیتونز

چگونه فایل های آیفون و آیپد را بدون استفاده از آیتونز به کامپیوتر انتقال دهیم؟

امروزه پر شدن حافظه دستگاه شما میتوانید باعث کند شدن روند کار با آن شود ، پاک کردن فایل ها و انقال آنها از حافظه اولین گزینه ای است که اغلب کاربران برای سرعت العمل خود انجام میدهند ، اما اگر بخواهیم فایل ها را به گونه ای پاک کنیم که قابل برگشت نباشند و قبل از آن نیز از داده های مهم خود در ویندوز بکاپ تهیه کنیم از چه روشی باید استفاده کرد ؟ در ادامه برنامه ای را به شما معرفی خواهیم کرد که قابلیت انتقال فایل به آیفون (iPhone) ، آیپد (iPad) و ویندوز (Windows) را داراست و از طریق آن میتوانید فایل و مدیا گوشی خود را نیز به خوبی مدیریت کنید.

آموزش مدیریت و انتقال فایل آیفون و آپید به ویندوز بدون استفاده از iTunes

How to Transfer music,videos,files between iOS and iTunes,PC without any damage to iTunes library ?

قبلا در انزل وب به اهمیت مدیریت فایل و آزاد سازی فضای گوشی اشاره های زیادی کردیم ، همانطور که گفتیم با توجه به افزایش حجم اطلاعات به صورت روزانه این نیاز حس میشود که هر چند وقت یکبار حافظه دستگاه خود را از فایل های بدون استفاده خالی کنید و از داده های مهم بکاپ بگیرید یا آنها را به یک محیط امن مثل کامپیوتر منتقل کنید ، برنامه های مدیریت فایل گوناگونی برای اندروید وجود دارد اما برای سیستم عامل آی او اس (iOS) نیاز به یک برنامه مدیریت حافظه و فایل های موجود در آن مثل عکس ، ویدیو و.. بسیار بیشتر حس میشود ، در ادامه شما را با مجموعه برنامه iMyFone که یک مجموعه نرم افزار قوی برای انتقال ، بکاپ و میدیریت فایل های در آیفون ، آیپد ، ویندوز و مک است آشنا میکنیم.

آزاد سازی حافظه آیفون و آیپد توسط iMyFone Umate Pro

با توجه به اینکه حجم فایل ها نظیر عکس ، فیلم و.. آپدیت های برنامه ، بازی و سیستم عامل آیفون و آیپد بالاست احتمالا پس از مدتی نیاز به خالی کردن فایل های اضافی و بدون استفاده دارید تا سرعت دستگاه و اجرا سیستم عامل شما بهبود یابد و با پیغام هایی نظیر پیغام Not Enough Storage مواجه نشوید. نرم افزار iMyFone Umate Pro به شما کمک میکند تا اینکار را با چند کلیک انجام دهید.

ابتدا نرم افزار iMyFone Umate Pro را که برای سیستم عامل های ویندوز ، مک در دسترس است را دانلود و نصب کنید. توجه کنید که محیط برنامه در نسخه مک ویندوز بسیار شبیه بهم است و تفاوت چندانی ندارد.

پس از اجرا برنامه ، آیفون و آپید خود را به کامپیوتر متصل نمایید تا برنامه شروع به همگام سازی و شناسایی دستگاه شما کند.

آزاد سازی حافظه آیفون و آیپد توسط iMyFone Umate Pro

در مرحله بعد با صفحه اصلی برنامه مواجه خواهید شد که دارای ۵ تب به نام های زیر میباشد :

  • ۱Click Free up Space : در این بخش با کلیک بر روی Quick Sacn ابتدا فایل های دستگاه اسکن میشوند و سپس دید کلی از فضای استفاده و اشغال شده بر روی نمودار نمایش داده میشود. گزینه های کاربردی مثل junk Files ، temp files ، photos و.. نیز در پایین همین قسمت وجود دارد که دیگر پیشنهاد میکنیم برای آزاد شدن فضا بدون نگرانی از حذف شدن فایل های ضروری حتما از junk Files و temp files برای فایل های اضافی و موقت استفاده کنید.
  • Erase All Data : برای پاک سازی کامل و بدون برگشت داده های آیفون و آیپد شما کاربرد دارد. در استفاده از این گزینه نهایت دقت را داشته باشید!
  • Erase Deleted Files : برای حذف کامل  فایل هایی که در گذشته پاک کرده اید بدون قابلیت ریکاوری مجدد توسط اپ های دیگر مود استفاده قرار میگیرد.
  • Erase Private Data : این بخش برای پاک کردن داده های خصوصی شما مثل اس ام اس ، عکس های رد و بدل شده شبکه های اجتماعی و برنامه های چت مثل واتس اپ ، تلگرام ، تاریخچه تماس و.. کاربرد دارد.
  • Erase Private Fragments : گزینه ای کاربردی برای حذف داده های برنامه و بازهایی است که بعد از نصب در حافظه گوشی شما فضا را اشغال میکنند.

تقریبا در هر بخش شما باید موارد دلخواه مانند عکس ، برنامه و.. را انتخاب و سپس بر روی دکمه Earse کلیک کنید.

پاک کردن داده های خصوصی شما مثل اس ام اس ، عکس های رد و بدل شده شبکه های اجتماعی و برنامه های چت مثل واتس اپ ، تلگرام

انتقال فایل از آیفون و آیپد به ویندوز بدون آسیب به iTunes

برنامه کاربردی دیگر از مجموعه iMyFone نرم افزار iMyFone TunesMate iPhone Transfer ویندوز میباشد. توسط این برنامه شما میتوانید بدون استفاده و آسیب به آیتونز فایل ، عکس و ویدیو های خود را به کامپیوتر انتقال دهید.

رابط کاربری نرم افزار ساده و قابل فهم میباشد و دارای ۵ بخش اصلی است. ابتدا نرم افزار iMyFone TunesMate iPhone Transfer را دانلود و نصب کنید.

پس از اجرا برنامه آیفون خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و منتظر شناسایی دستگاه توسط نرم افزار باشید. در آیفون پیغامی ظاهر میشود که باید بر روی Trust کلیک کنید.

انتقال فایل از آیفون و آیپد به ویندوز بدون آسیب به iTunes

سپس در صفحه اصلی Home پس از اتصال موفیت آمیز با سه گزینه Transfer iDevice Media to iTunes برای انتقال مدیا به آیتونز از دستگاه مورد نظر ، Transfer iTunes Media to iDevice برای انتقال مدیا آیتونز به کامپیوتر و Backup Photos to PC/Mac برای بکاپ گرفتن از عکس ها در کامپیوتر یا مک مشاهده میکند. برای انجام اکثر اینکار ها تنها نیاز به چند کلیک و انتخاب موارد دلخواه است!

iMyFone TunesMate iPhone Transfer

در بالا نرم افزار نیز ۴ تب اصلی دیگر قابل مشاهده است :

  • Music : در این یخش میتوانید موزیک های خود که شما فایل های iTunes U ، کتاب ها صوتی ، پادکست ها و پلی لیست است مدیریت کنید.
  • Videos : در این بخش ویدیوهای دستگاه بر اساس فیلم ، موزیک ویدیو ، سریال و.. قابل تفکیک و مدیریت میباشد.
  • Photos : عکس های دوربین و گالری گوشی شما در این بخش لیست میشود.
  • Apps : قابلیت حذف دسته ای برنامه و بازی های آیفون را تنها با یک کلیک دارید!

برای انتقال فایل ها از هر بخش میتوانید از گزینه Export و سپس گزینه Export to PC یا iTunes استفاده کنید.

انتقال فایل آیفون و آپید به ویندوز

همچنین در صفحه اصلی توسط دو گزینه اول یک ویزارد بسیار قابل فهم برای انتخاب و انتقال دسته ای عکس ، ویدیو و.. به کامپیوتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

انتقال فایل آیفون و آپید به ویندوز بدون استفاده از iTunes

نسخه رایگان ، پولی و تخفیف های نرم افزار

مجموعه نرم افزار های iMyFone دارای قابلیت های متعدد و کاربردی بسیاری میباشند که ما در بالا تنها به برخی از آنها را اشاره کردیم ، شما میتوانید از نسخه رایگان یا آزمایشی این نرم افزار که دارای قابلیت های محدودتری نسبت به نسخه های حرفه ای میباشد استفاده کنید و یا اینکه با خریداری نسخه کامل این برنامه از مجموعه امکانات قدرتمند آن به صورت کامل بهره ببرید.

دانلود نسخه رایگان و حرفه ای iMyFone Umate Pro برای ویندوز (قیمت نسخه حرفه ای ۲۹.۹۵$ )

دانلود نسخه رایگان و حرفه ای iMyFone Umate Pro برای مک (قیمت نسخه حرفه ای ۲۹.۹۵$ )

دانلود نسخه رایگان و حرفه ای iMyFone TunesMate iPhone Transfer برای ویندوز (قیمت نسخه حرفه ای ۲۴.۹۵$ )

علاوه بر این به مناسبت کادو روز جهانی مادر این مجموعه نرم افزار کاربردی شامل تخفیف های بیش از ۶۰% یعنی ۹.۹۵$ می باشد که پیشنهاد میکنم این فرصت را از دست ندهید!

تجربه و پیشنهادات شما ؟

تجربه شما در استفاده از مجموعه iMyFone برای آزادی سازی فضا ، افزایش سرعت آیفون و آپید و انتقال مدیا بدون استفاده از آیتونز به ویندوز چه بوده است ؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

9 روش ارور Low Disk Space و کمبود فضا ویندوز 10 ، 8 و 7
۹ روش ارور Low Disk Space و کمبود فضا ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات

  • فکور says:

    با سلام من برنامه ترانسفر را نصب گردم وقتی انسپورت تو پی سی را تیک میکنم پنجرهای باز میشود در انتها سه گزینه ریسجتر کنسل و بای چکار میتونم بکنم متشکر میشوم مرا راهنمایی کنید {خرید}