چگونه دستگاه‌ شنود ، دوربین مخفی و سایر ابزار جاسوسی را در خانه پیدا کنیم ؟

چگونه دستگاه‌ شنود ، دوربین مخفی و سایر ابزار جاسوسی را پیدا و شناسایی کنیم ؟

امروزه نظارت بر موارد خصوصی زندگی افراد تبدیل به امری بسیار متداول شده است و دلایل زیادی برای جاسوسی کردن از افراد وجود دارد.دلایلی مثل اینکه شما یک فرد مهم از نظر اجتماعی،سیاسی و یا دولتی باشید،اینکه همسر و شریک شما به شما شک داشته باشد،افراد نزدیک به شما تحت نظر باشند و غیره. بنابراین بسیار مهم است که بدانید آیا تحت نظارت هستید و یا خیر. در ادامه نشانه هایی که احتمال شنود شدن شما را می دهند و راههای پیدا کردن وسایل شنود و جاسوسی را بیان میکنیم.

آموزش شناسایی و پیدا کردن دستگاه شنود ، دوربین مخفی و سایر ابزار جاسوسی

How to Find Spy Bug and Hidden Camera in Your Home or Office

در دنیای گسترده امروز و با بالا رفتن ارتباطات بین افراد و پیشرفت تکنولوژی امکان جاسوسی کردن برای کسب اطلاعات افراد و سوء استفاده از آنها افزایش یافته است که با دانستن مواردی ساده می توانیم از احتمال جاسوسی شدن کامپیوتر و یا تحت کنترل بودن گوشی های هوشمند آگاه شویم.

علائم و نشانه های شنود شدن شما

اگر تصور میکنید که هدفی برای شنود شدن هستید، ممکن است افراد به مکالمات شما گوش دهند و اطلاعاتی را از این طریق به دست بیاورند. اگر کسی که می شناسید مثل دوست، همسایه در مورد موضوعی که از آنها پرسیدید چیزی را که قبلا در مکالمات خود گفته اید را میداند اما به صورت فرضیه خودش و یا اینکه کس دیگری به او گفته است نشان می دهد،با او بحث را ادامه ندهید و بدانید که مکالمات شما شنود شده است.

یکی دیگر از نشانه ها بسیار مهم شنود شدن،دیدن اطلاعاتی مرتبط با خودتان را در اخبار و رسانه ها است که هیچ کس حتی دوستان نزدیک به آنها دسترسی نداشتند.یکی از ترفندهای جاسوسان برای ایجاد ترس در قربانیان خود،این است که آنها بدانند تحت نظر و جاسوسی هستند.نشانه دیگر این است که خانه شما به هم ریخته شده باشد اما چیز خاصی دزدیده نشده است.

ابزار استراق سمع

به نویزهای موجود و یا هر صدای غیر عادی دیگر مثل خش خش، قطع صدای طرف مقابل برای چند ثانیه در تلفن های ثابت حین مکالماتتان دقت کنید چون ممکن است نشانه تغییر خط،افزایش صدا و شنود باشد.ممکن است تلفن شما زمانی که در حال استفاده از آن نیستید صداهایی ایجاد کند که این میتواند نشان دهنده شنود شدن و استفاده از تلفن به عنوان دستگاه شنود باشد.تماسهایی که در آن کسی صحبت نمیکند در صورتی که صداهایی مثل بوق یا خش خش شنیده شود هم می تواند نشانه شنود شدن توسط دستگاه تلفن باشد.

ابزار استراق سمع

کشف و پیدا کردن دستگاه استراق سمع

رادیو را روشن کنید و روی بلندترین و آخرین موج اف ام تنظیم کنید.رادیو را در اطراف بچرخانید و اگر صداهایی از آن شنیدید آنرا به حرکت در بیاورید تا صدای شنیده شده بلندتر شود.این گونه می توانید منبع استراق سمع را پیدا کنید.

تا تاریک شدن هوا صبر کنید سپس با استفاده از یک چراغ قوه نورانی،نور را به آینه ها بندازید و سپس به زمین.اینکار را چندبار تکرار کنید تا اگر وسیله ای برای استراق سمع وجود دارد پیدا کنید.

کشف و پیدا کردن دستگاه استراق سمع

زمانی که خونه ساکت است و صداهای بیرون خانه هم کم است در خانه بگردید و تمامی وسایل برقی مثل یخچال یا کامپیوتر را خاموش کنید.در سکوت در خانه به دنبال صدای غیرعادی بگردید و سعی کنید منبع آنرا پیدا کنید.

تمامی کلیدها و پریزهای برق را چک کنید.سعی کنید آنها را تکان دهید تا اگر اخیرا جا به جایی در آنها صورت گرفته باشد را متوجه شوید.به هر کدام که مشکوک شدید با قطع برق و باز کردن آن،مطمئن شوید که پشت آن چیزی قرار داده نشده است. لامپ ها،زنگ خطر آتش و دیوارها را نیز چک کنید.روی دیوارها به دنبال نشانه ای از ضربه و یا خراب شدن رنگ بگردید.وسایل خانه را برعکس کنید تا بتوانید زیر آنها را برای وجود دستگاه احتمالی ببینید.هم چنین هر سوراخ و قفل درها را نیز چک کنید.

پیدا کردن منبع شنود

ردیابی و پیدا کردن دستگاه شنود

دستگاه ردیابی شنود قادر است دستگاههای الکترونیکی که در خانه جاسازی شده اند را با فرستادن امواج الکترومغناطیسی ردیابی کنند. با در دست گرفتن آنها و گشتن در خانه، در صورت وجود دستگاه شنود هشدارهایی را می شنوید.ممکن است با استفاده از این دستگاهها و به خاطر موج اف ام رادیو در زمان نزدیک شدن به رادیو نیز هشدارهایی بشنوید.بنابراین هر دستگاهی که ممکن است روی عملکرد این ردیابها تاثیر بگذارد را خاموش کنید. هم چنین یک نوع ردیاب های GPS وجود دارند که با استفاده از آنها میتوان دستگاههای شنود جاسزی شده در خانه،ماشین و غیره را پیدا کرد.

دستگاه ردیابی شنود

استفاده از گوشی هوشمند برای ردیابی وسایل جاسوسی

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما گوشی های هوشمند قادرند دوربین های مخفی را شناسایی کنند که دو راه متداول برای شناسایی وجود دارد و در انزل وب قبلا روشهای تشخیص دوربین های مخفی آموزش داده شده است.راه اول استفاده از سخت افزار گوشی هوشمند برای شناسایی امواج الکترومغناطیسی است که با نصب یک اپلیکیشن و گشتن در یک منطقه،با دیدن امواج قوی الکترومغناطیسی می توان دوربینهای مخفی را پیدا کرد.راه دیگر شناسایی از طریق بازتاب نور از لنز است که این روش شاید زیاد قابل اطمینان نباشد.

استفاده از گوشی هوشمند برای ردیابی وسایل جاسوسی

 استفاده از برنامه گوشی اندروید یا iOS برای شناسایی دوربین های مخفی

برای هر دو سیستم عامل گوشی های هوشمند اپلیکیشنهایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید دوربین های مخفی را پیدا کنید. به عنوان مثال اپلیکیشن Hidden Camera Detector برای iOS یکی از گزینه های خوب است و برای اندروید هم اپلیکیشن Hidden Camera Detector مناسب است.هم چنینی میتوانید از Glint Finder برای شناسایی لنزهای مخفی استفاده کنید.

 استفاده از اندروید یا iOS برای شناسایی دوربین های مخفی

آموزش کار با دوربین یاب اندروید ، Hidden Camera Detector

Hidden Camera Detector یک اپلیکیشن قدرتمند و رایگان در اندروید است. با اجرا شدن این اپلیکیشن،توسط ردیابی امواج رادیویی به آسانی میتوان دوربینهای مخفی شده را پیدا کرد.الگوریتم این شناسایی کاهش نویز ایجاد شده امواج الکترومغناطیس است.

اپلیکیشن hidden detect

بعد از اجرای برنامه در صورت پیدا کردن دوربین،علامت قرمزی در اپلیکیشن ظاهر می شود و در برخی مواقع ممکن است به خاطر وجود دستگاههای دیگر این علامت ظاهر شود بنابراین لازم است با دقت مکانها را جست و جو کنید.یک ویژگی دیگر موجود در این اپلیکیشن،وجود حالت مادون قرمز است که دوربینهای دورتر را نیز می توان شناسایی کرد.این کار با قرار دادن موبایل در منطقه ای که ممکن است دوربین وجود داشته باشد و نمایش دیسک سفید روی موبایل امکان نشان دهنده وجود دوربین است.

نظر و پیشنهاد شما؟

آیا تا به حال تحت نظارت بوده اید و یا بی خبر از شما فیلم گرفته شده است؟تجربیات خود را در زمینه کشف و شناسایی دستگاه شنود و سایر ابزار جاسوسی با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • شاه غلام says:

    ببخشید شما نمایینده کدام یک از ارگانهای امنییتی هستید؟مگه تو این مملکت اصلا از این کارها مشه؟

  • shahin says:

    salam be karshenas ya motekhases baraye peyda kardane dorbine makhfi dakhele manzel ehtiyaje shadid daram lotfan email bezanid s_palang2007@yahoo.com

  • رامین says:

    دوستان تورو خدا رو جمله بندیاتون یخورده کار کنید . آخه این جمله ها و دستور زبان واسه کجاست ؟؟‌ حرفای بعضیا رو میخونی نه سر جمله معلومه نه تهش !!! کلا یه سری کلمه های بی ربط چیدن پشت سر هم . زبون مادریتونم مشکل دارین ؟

  • علی says:

    سلام، توجه داشته باشید برای کنترل شما لازم نیست حتما دستگاهی در محل زندگی و محل کار شما نصب کنن، شما از طریق گوشی موبایلتان ویا کامپیوترتان به راحتی کنترل میشوید، بطورمثال همین که تصمیم به سفر میگیرید مکرر پیام خدمات مسافرتی مانند تور، هواپیما،قطار،هتل وغیره برایتان میاد برای توضیحات بیشتر ۰۹۱۲۱۵۰۰…

  • مریم نوروزی says:

    صدای هرکس تو گوشتون میپیچه معلومه که شنودتون کرده…ازش شکایت کنید.دوسال تا پنج سال زندان داره.و بیست میلیون جریمه نقدی.ویا هردوتاش.حتما شکایت کنید.دولت پیداش می‌کنه براتون.جریان رو به دادگاهای قضایی گزارش بدید.حتما

  • کورش says:

    سلام خسته نباشید خاهش میکنم اگه میشه کمکم کنید دشمن دارم تمام حرکات وحرفی که تو خونه می‌زنم داره کنترل میشه همه جای خونه را گشتم چیزی پیدا نکردم اعصابم داغون شده دیگه به حدی رسیدم که چند بار میخواستم بکشمش لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  • Ali.vahed says:

    Salam.
    بنده تخصص در شنود یابی ودوربین یابی با دستگاه دارم وزمینه کاری مون بخشی عمدش همینه کسی اگر کمکی خواست خوشحال میشم بتوانم کمکی ارائه بدم.فقط در صورتی که مالک خودشون باشن پیش اومده رفتیم برای شنودیابی بعد از نیمساعت شخص دیگری وارد شدن وگفتن کی اجازه داده شما وارد این جا بشید.

    • هادی صالحی says:

      وقت بخیر دوست عزیز یه همسایه روبروی خونه ما که میشه کوچه پشت خونمون طبقه سوم بادوربین لنز دار هم شنود میکنه هم تصویر ومیبینه البته تصویرو قرمز حرارتی میبینه ولی صدای نفس کشیدن من و میشنوه چیکارکنم به نظرت به هرکی هم میگم میگه مدرک داری پنجره روتیغه کردم دوبارهکندم الان ۲۰۰تا کاربن زدم تصویرو نبینه میره ابالا روسقف یا ازیر کف اتاق میبینه میشنوه منزل ما قدیمی و ۲طبقه ونیم که شخصی میرم فوحش میدم زن وبچه بی فایده است

    • پرستو says:

      من حس میکنم توی ماشینم همسرم شنود گذاشته. کسی میتونه به من کمک کنه؟ میتونم با شما تماس بگیرم منو راهنمایی کنین؟

    • M.r says:

      سلام.شما کجا تشریف دارید؟چطوری ارتباط برقرار کنم باهاتون.نیاز هست منزل بنده چک بشه

    • مریم نوروزی says:

      من شنود شدم و به کمکتون نیاز دارم. شما مم اینه… هرکی خواست کمک کنه زنگ بزنه و….
      ۰۹۱۹۳۴۹….

      • دوست says:

        سلام دوستان تلفن من در حال شنود است و تلگرام واتساپ وانیستاگرام هم هک شده اگه واقعا کسی میتونه کمک کنه از لحاظ مالی مشکلی نیست فقط سر کاری نباشه چون تا حدودی سر در میارم
        ۰۹۱۲۱۴۳…

    • مریم says:

      سلام روزتون بخیر من کمک لازم دارم و خودم مالکم لطف میکنید کمکم کنید ؟؟

    • هوشنگ says:

      سلام دوست عزیز خوبید می شه شماره تماس بدید بابت چند تا سوال ممنون میشم

    • .... says:

      ببخشید چطور میتونم ازتون بخوام ک خونم چک بشه شما کدوم شهر هستین؟

    • سایه says:

      سلام وقت بخیر.من به دستگاه شنودیاب نیازدارم.ممنون میشم کمکم کنید.شماره تماس ۰۹۲۱۳۰۷….

    • shahin says:

      baradar elahi man doret begardam man to khonam dorbin kar gozashtan zendegimooo ba khak yeksan kardan ye zang be eman bezan toro ghoran 0938718….

    • شاه غلام says:

      من تمام گزارشهای پایین صفحتون خوندم تمامی انها با میکروچیپهای تزریقی یا خوراکی الوده شدن واز طریق هوش مصنوعی کنترل میشن من خودم با این موضوع در گیر هستم اکثر هم خیال میکنند دیوانه شده اند فقط این رو بگوییم که از این فناوری‌در جنگ سوریه داعش استفاده شد

    • سلام من نیاز ب کمک دارم‌..لطفا کمک کنید ۰۹۲۱۳۰۷... says:

      سلام من نیاز ب کمک دارم لطفا کمکم کنید تادستگاه شنودرا پیداکنم ۰۹۲۱۳۰۷…

  • اریان says:

    سلام.خدمت همه عزیزان.هر کسی شکی یا شبهه ای بابت نصب شدن دستگاه شنود یا دوربین در محل کار منزل ماشین ویا هر مکان دیگه ای که ایشون خودشون مالک باشن بنده میتونم با دستگاه براشون پیدا کنم.اما به شرطی که به مشکل نخوریم پیش اومده رفتیم برای چک کردن توی منزل مسکونی بعد از نیمساعت یه نفر اومده میگه کی به شما اجازه داده وارد ملک بنده بشید و…۰۹۱۹۹۶۶۵….

  • saed says:

    خانوم اگر مشکلتون حل نشده حتمان شماره بدین حلش میکنم

  • Sisili says:

    سلام. دنبال کاراگاه خصوصی میگردم. ساکن کرج هستم. اگر کسی هست ایمیل بزنه. سپاس

  • قربونعلی says:

    سلام
    شنود خطرناک نیست بلکه اطلاعات شخص که ایجاد خطر می کنه یه قانون طلایی وجود داره اگه احساس می کنید تعقیب یا شنود یا رصد می شید بدونید که حتما داره این اتفاق می افته بهش میگن گزارشات آکاشیک (A.R) تنها کافی برای مقابله دائما اطلاعات غلط بدید و یا با زدن ضدتعقیبهای پی در پی و خندیدن و چشمک زدن به افرادی که تو سه مسیر انتخابی مختلف از طرف خودتون اونها رو می بینید این افراد رو از دور بازی خارج کنید هیچی برای یه رصد کننده دردناکتر از این نیست که شناسایی بشه به بازی گرفته بشه و در نهایت مجبور به ترک صحنه بازی بشه… اطلاعات غلط و سوخته فراموش نشه! مؤید باشید انشالله برادر کوچیکتون قربونعلی التماس دعا

  • حسن منصوری says:

    سلام کی میتونه دوربین مخفی رو پیدا کنه

  • پروین says:

    سالهاست که بخاطرموضوع دوربین ها عذاب میکشم درخانه خودم امنیت ندارم خانواده حرفموباورنمیکنن ولی خودم صددرصدمطمینم درخانمان منو میبینن وصدایم رامیشنوند همه جاراگشتم چیزی پیدانکردم کمکم کنیدبه مهتابی های خانه وتلویزیون خانه مان شک دارم ایادرمهتابی تلویزیون وپریزها ی خانه یاحتی دیوارهای سفیدخانه میشودکارگذاشت ؟چطورپیداکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  • بی نام says:

    سلام دنبال کسی هستم درباره ی دوربین مخفی و شنود اطلاعاتی بهم بده

  • سلام says:

    من یک دستگاه میکروفون یاب روموبایلم نصب کردم باکمال تعجب روی رادیاتورهای منزل فعال شد ووجودمیکروفون رااعلام کردوقتی پیچ پایین رادیاتور رابازکردم یک حلقه شش ضلعی کوچک داخل آن دیدم هرکار می کنم حلقه رابیرون آورم نمی شودفکر می کنم آچارمخصوص ویک آدم قوی می خواد که بیرونش بیاره کسی می تونه بگه چجوری بیرون بیارمش من حتی یک عکس هم ازش دارم ولی اینجا امکان ارسال عکس نیست

  • نداورمزیار says:

    وقت بخیر لطفا ایرادهای. گوشیرو. اعلام.کنید. فوراً

  • زی says:

    سلام نرم افزاری هست که بشه اگر جایی شنود میشه پیداش کرد ؟؟مهمه لطفا راهنمایی کنید

  • سیدجعفراحمدی‌ says:

    سلام‌کسی‌ردیاب‌ونرم‌افزار‌شنود‌پخش‌صدا‌‌درفضای‌مجازی‌روداره‌به‌این‌شماره‌زنگ‌بزنه۰۹۲۲۶۳۸۸…

  • خاص says:

    دوستان شوهرم بخاطر یه زن میخوادطلاقم بده ، داره حرفامو شنود میکنه از دهنش پروند فهمیدم چطوری پیدا کنم توروخدا کسی میدونه کمک کنه

    • Reza.panahy59 says:

      سلام وقت بخیر،این آدرس ایمیل منه ،دوست دارم تاجاییکه ممکنه واسه حفظ زندگیتون بهتون کمک کنم.امیدوارم که مثمرثمرباشه.

  • اراد says:

    من دستگاهی دارم که میتونه صد درصد دستگاهای شنود و دوربین های مخفی رو پیدا کنه اگه کسی خواست بهم ایمیل بده تا کمکش کنم

    • خاص says:

      لطفا راهنمایی کنین پیدا کنم انگار دارم از خونه شنود میشم

    • ازاده says:

      میشه لطفا من رو راهنمایی کنید،احساس میکنم کسی تو ماشینم شنود گذاشته،چه جوری پیداش کنم

    • رضا فریدنیا says:

      سلام من در یتیم خانه ای کار میکنم که انبار دار مطمعنم دزدی کرده پدرم مسول اینجاست قطعا در اطاق پدرم هم دوربین هست هم میکروفن مخفی ولی یک دوربین مدار بسته مخصوص اطاقم داریم نمیدانم چطور پیدا کنم ولی وایرلس هست بخاطر این یتیمان کمکم کنید شمارمم ۰۹۲۲۷۳۵۱… بخدا چند صد میلیون خوردن پناه منو این بچه ها شمایید منتظرم بتوانید اس بدید ایمیل بلد نیستم گوشیمم اپل ۶هست ولی بلد نیستم خوب باهاش کار کنم ۷۰ یتیم حقشان در خطر و منتظر کمک هم وطنشانن تورو بخدا من از اذر بایجان شرقی هستم ارادتمندتان رضا تورو خداااااااااااااااااا دعاتون میکنم

    • جاسم says:

      سلام ممنون اگر توضیح-مشخصات و قیمت را ایمیل کنید

    • اصغر says:

      لطفا برام ارسال کنید

    • مریم says:

      سلام من حس میکنم همسرم داخله خونه یا تلفنه همراهم شنود و دوربین مخفی کار گذاشته لطفا کمکم کنید نیاز به کمک دارم چطور میتونم پیداشون کنم ؟؟؟

    • Bahar says:

      من همسرم نمیزاره حتی با خانواده ام حرف بزنم و کلی پرونده داره که رابطه های نامشروع داشته میخوام کمکم کنید دوربین و شنود گذاشته میخوام پیداش کنم خواهش میکنم کمکم کنید

    • Hasti says:

      سلام من دستگاه شنود یاب میخواستم،احساس میکنم شنود میشم
      میتونین کمکم کنین

    • mohamad.r says:

      سلام دوست عزیز من احتیاج به شما دارم هزینشم.مشکلی نداره میشه شماره بزارین

    • Slm bi zahmat ba man tamas bgirid man donbale peyda kardan hastam says:

      Lotfan tamas bgirid

    • رونیکا says:

      لطفا کمکم کنید
      منم یاتوخونه م شنودگذاشته شده یا توسط تلفن همراهم شنودمیشم
      شماره م ۰۹۳۶۶۸۳..
      به ایمیلم یه شماره بفرستیدخودم باهاتون تماس بگیرم

  • امیر حسین says:

    سلام
    در جواب آقا داریوش باید بگم که این یه مشکل ذهنی هست(قصد بی احترامی یا مسخره کردن ندارن)
    شما میتونید به رانشناس یا روانکاو مراجعه کنید وبه راحتی مشکلتون رو حل کنید.

    • علیرضا says:

      احتمالا شمام جز همون کسایی هستید که این کار رو برای دیگران انجام میدن..این روزا باب شده هر کاری خاستند با آدما انجام میدند بعد اتهام بیماری روانی میزنند

  • علی 09104523595 says:

    باسلام , مدتی هستش فکرمنو مشغول کرده, همسایه ها از چه طریقی متوجه میشه که من صبح از خواب بیدار شدم , طبقه بالایی ما بمحض اینکه صبح چشمم باز میشه شروع میکنه ب رژه رفتن, شب هم میفهمه چشمم پر خواب باز یه کرمی میریزه , اگه مدونی از چه نرم افزاری استفاده میکنه , این شماره منه رهنمایی کن , جبران میکنم ۰۹۱۰۴۵۲۳… زمانی

  • داریوش09905359... says:

    درجواب امیرآقاداداش الحمدللاه من ازلحاظ عقلانی درسلامتی کامل بسرمیبرم وهیچگونه مشگلی ندارم.بعدهم اگرحرفی میزنم باسندومدرک قانونی میزنم.اماهمه میترسن دست بهش بزنن وبرام ازبین ببرنش.توعمرم تاحالا نمیدونم توحم یعنی چی.بعدهم همین اطلاعات نداشتن ماهاباعث عقب افتادگی مون شده

  • داریوش09905359486 says:

    اگراطلاعاتی داریدراجب این شنود که داخل بدن کارگذاشته میشه.بهم کمک کنید.به خدا من جزع خوبی به مردم کاری نکردم.کمکم کنید.تروخدا

  • داریوش says:

    تروخدااگه راه حل برای این مشگل داریدکمکم کنیدبه خدازندگیم خراب کردن آرامش وآسایش ازمن گرفتن.به جزع اون داعم باصحبت کردن توگوشم اذیتم میکنن.تروخداکمکم کنید.من نه کاره ای هستم یک لوله کش ساده هستم اماهمسایه هام خیلی بهم حسادت میکنن.تروخدادنیاروبهم میدین.کمکم کنین تاآخرعمرم نوکریتونومیکنم

    • ناشنماس says:

      داداش من چیزی از علوم الکترونیک سرم نمیشه که بهت بگم .اما اون نصفه کاره .شایدم کمتر از نصف .بیشتر کار دسته خالقه که ادما وقتی هراس بدلشون میشینه ازش غبفل میشن .بخدا توکل کن و باورتو با یاداوریه تجربه های قبل تقویت کن .از هیچیم نترس .خدا پشتت باشه شیره نری .

  • داریوش says:

    منم مشکل درگیری باشنودکارگذاشته داخل بدنم رادارم لطفا کمکم کنیددعاتون میکنم.دنیاروبهم میدین

    • امیر حجله طلب!! says:

      داریوش جان خیلی مشکل دارب باید بری امین آباد خخخ.کسی که دنبال توهم زدن و نشون دادنم باشه و هستش رودست و بدل خورده حالیش نیست!!!

      • سلام says:

        فکر کنم تووتمام کسایی که مردم روجاسوسی می کنن باید برن امین آباد

      • سیدحسین says:

        عالی و فوق العاده…

        نکته، اگر شنود تلفنی توسط وزارت اطلاعات که دستگاهها و سیسمتهای مخابرات و ارتباطات، دستشون هست و دیگه نیازی به جاسازی دستگاه شنود موبایل و … ندارند؛ چه باید کرد؟!…
        سپاس

    • علیرضا says:

      معمولا این کار رو اشخاص خیلی نزدیک به آدم انجام میدند

    • محمدرضا says:

      داریوش جان درست .من حرفای تو رو تایید میکنم.و قبول دارم.شنود رو و حرفای تو رو قبول دارم.اینا به هیچ چیز اعتقاد ندارن برای هدف شومشون هر کاری رو میکنن.۰۹۱۰۹۴۵۶… قط اس بده.کارت دارم

  • اسمانی says:

    سلام دانلود نمیشه دوربین مال گوشی چکار کنم؟instalمیزنم نصب ودانلود نمیشه اصلا میزنم روی نصب هیچ اتفاقی نمیوقته

  • علی says:

    سلام ، افراد مجرد مطمعن باشن ، همسایه های اطراف … و اما نقطه ضعف شان اینجاس که ، tv رو خاموش کنید در سکوت شما ، انها منفجر میشن . و یا شب تا اخر وقت بیدار نباشید ، سعی کنید زودتر از اونا ب خواب برید.

    • داریوش says:

      درجواب علی رضا جان داداش درست حدس زدی این اشخاص بامصموم کردن افکار خوانواده ها کارشون راشروع میکنند بعد میان کنترل ذهن راکار میزارندوشروع به آزار اذیت میکنند…وهر غلطی بخواهند باآن شخص انجام میدن.امیدوارم که سردشمنم هم نیاد دردی بالاتراز این نیست
      که آرامش توازت بگیرند

  • saideh says:

    عالیبود

  • پرهام says:

    من بیشتر دنبال پولم برای پول تفکر میکنم برای پول بر ارزشها معیار میزارم
    ولی برای پول سنت شکنی نمیکنم وبرای پول اعتقاد زیر پا نمیذارم
    رباتی رو طراحی میخوام کنم که برای همه سنین مناسب و میتونه تفکیک خواسته کنه هر سنی خواسته خواست خودش
    ربات درخدمت یوتیوب و شامل ارزش معنوی و دنیایی میشه معنوی مالکیت نصبی مادی معامله پرداخت قبل از سررسید برای شروع

صفحات1 2