عکس تصویر زمینه بک گراند برای گوشی اندروید ، آیفون

۲۰ سایت برتر دانلود عکس برای تصویر زمینه گوشی های اندروید ، آیفون و..

انتخاب یک تصویر زمینه خوب برای گوشی میتواند در روحیه شما بسیار موثر باشد ، مطمئنا وب سایتهای زیادی برای دانلود عکس بک گراند برای گوشی های مختلف وجود دارد اما تعداد کمی از آنها هستند که می توانید براساس گروه های مختلف تصاویر را انتخاب کنید. در ادامه ۲۰ سایت رایگان برتر برای دانلود عکس بک گراند برای گوشی را معرفی میکنیم که این وب سایتها به دلیل تنوع در تصاویری که ارائه می دهند و دانلود آسان عکسها در لیست قرار گرفته اند.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

۲۰ سایت برتر دانلود عکس زمینه ( بک گراند ) گوشی های اندروید ، آیفون و..

۲۰ Sites to Download Wallpapers for Android Phone for Free

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کیفیت عکس ها و صفحه نمایش موبایل ها بالا رفته است و همه دوست دارند از تصاویر با کیفیت برای بکگراند گوشی خود استفاده کنند. قبلا هم بهترین وب سایتهای دانلود عکس با کیفیت برای کامپیوتر و لپ تاپ ها را در انزل وب معرفی کرده ایم ، در لیست امروز می خواهیم این وب سایتها که برای گوشی مناسب هستند را معرفی کنیم،

سایت دانلود عکس برای گوشی اندروید AndroidWalls

AndroidWalls گستره ی بزرگی از تصویر زمینه را در بر میگیرد و شامل ۱۵ گروه بندی متفاوت است.تمامی این تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا هستند.

AndroidWalls

بک گراند برای گوشی های اندرویدی در AndroidPIT

AndroidPIT منحصر به بکگراند نیست و وب سایتی کلی در مورد تازه های اندروید است.در کنار آموزشها و مطالب مفیدی که برای کاربران اندرویدی ارائه می دهد،تصاویری گسترده ای هم برای تصویر زمینه دارد که می توانید از بین آنها انتخاب و به راحتی دانلود کنید.

AndroidPIT

Android Central  تصویر زمینه گوشی لمسی اندروید سامسونگ و..

سایت دیگری که در لیست امروز قرار دارد Android Central است که مانند سایت AndroidPIT برای کاربران اندروید بسیار جالب خواهد بود.تصاویر با کیفیت موجود در این سایت را می توانید به صورت رایگان و آسان برای گوشی خود دانلود کنید.

Android Central

مجموعه Mobiles Wall تصویر زمینه گوشی اپل ، اندروید ، سامسونگ و..

یکی از بهترین وب سایتها که منحصر به تصاویر برای عکس بک گراند است سایت Mobiles Wall است.تصاویر در گروه های مختلف برای دسترسی آسان قرار داده شده اند و یکی از ویژگی های این سایت امکان دانلود تصاویر با توجه به نوع گوشی است.

Mobiles Wall

سایت دانلود عکس گوشی Free HD Wallpapers

در وب سایت Free HD Wallpapers عکسها با کیفیت HD هستند و برای دانلود برخی از آنها نیاز به پرداخت هزینه است.یکی از مشکلاتی که این سایت دارد این است که تصاویر هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل مناسب هستند و این انتخاب تصاویر برای موبایل را کمی مشکل میکند.

free make

سایت عکس پس زمینه گوشی Tech-support Alert

یکی دیگر از وب سایتهای تصویر بک گراند Tech-support Alert است که تصاویر در گروه های مجزایی قرار دارند اما یکی از مشکلاتی که این سایت دارد این است که شاید به راحتی نتوان تصاویر را دانلود کرد و اطلاعات در مورد سایز آنها وجود ندارد.در این سایت هم چنین در مورد برنامه های اندروید اطلاعاتی وجود دارد.

Tech-support Alert

سایت عکس موبایل mob.org

این وب سایت دارای هزاران تصویر برای بک گراند است و به سادگی با استفاده از گروه بندی موجود در این سایت می توانید تصویر زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

mob.org

سایت دانلود عکس گوشی Appstorm.net

یکی از بهترین منابع برای دانلود عکس برای تصویر زمینه Appstorm.net است که بک گراندهای زیبایی در آن طراحی شده است.یکی از مشکلات این وب سایت نبود گروه بندی خاص برای تصاویر است.

Appstorm.net

تصویر زمینه فول اچ دی برای گوشی اندروید و آیفون Interfacelift

یکی از سایتهایی که مجموعه هایی از تصاویر زیبا برای دانلود دارد Interfacelift است که می توانید با توجه به نوع دستگاهتان اندروید ، آیفون ، آیپد و.. این تصاویر را دانلود کنید.

سایت عکس Interfacelift

Zedge سایت بک گراند گوشی HD و Full HD

سایت Zedge تصویر زمینه فول اچ دی زیادی را برای دانلود آسان در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان در این سایت بک گراندهای مورد نظر خودتان را با ترکیب کردن چند تصویر، متن و رنگها بسازید.

Zedge

سایت تصویر زمینه اندروید و آیفون mobile9

مجموعه ای از تصاویر زیبا و آسان برای دانلود در سایت mobile9 قرار دارد. بهتر است برای دانلود راحتتر برای خودتان اکانت بسازید.

سایت mobile9

سایت بک گراند گوشی Cell Mind

سایت Cell Mind مجموعه ای از عکس تصویر زمینه برای گوشی ،زنگ موبایل است و برای دسترسی ساده است.تنها مشکلی که در این سایت وجود دارد نبود بکگراند برای موبایلهای HTC است.

Cell Mind

تصویر زمینه گوشی هوشمند DeviantArt

در این سایت هنرهای کاربران وجود دارد که می توانید دانلود کنید.جست و جو در این سایت کار ساده ای است.

DeviantArt

مرجع عکس زیبا برای بکگراند گوشی

وب سایت Digital Blasphemy یکی از بهترین سایتها برای تصاویر ۳D است که ممکن است برخی از آنها رایگان نباشند.

Digital Blasphemy

بک گراند گوشی موبایل Live Wallpapers

سایت Live Wallpapers از بهترین منابع برای دانلود عکس تصویر زمینه برای گوشی است که تصاویر و تم های زیبایی در آن وجود دارد.

Live Wallpapers

سایت دانلود عکس گوشی WallpapersWide

تمامی عکسهای WallpapersWide به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و برای گروه های مختلف تصاویر را در این سایت می توانید جست و جو کنید.

WallpapersWide

بک گراند گوشی سامسونگ ، آیفون و.. My Colour screen

در  My Colour screen علاوه بر عکسهای زیبا برای بکگراند می توانید زنگ موبایل و تمهای مختلف را نیز دانلود کنید.

My Colour screen

سایت تصویر زمینه گوشی ۱-Mobile

در وب سایت ۱-Mobile بازی،برنامه ها و عکس برای گوشی وجود دارد که به راحتی می توانید آنها را مشاهده و دانلود کنید.ممکن است بعضی از عکسها در این سایت رایگان نباشند و برای دانلود آنها هزینه ای در خواست شود.

1-Mobile

تصویر زمینه گوشی لمسی اندروید در Android Freeware

Android Freeware یکی از منابع دانلود عکس تصویر زمینه برای گوشی است که همزمان در آن برنامه ها و بازی ها نیز برای دانلود وجود دارند.

Android Freeware

سایت عکس گوشی لمسی Wallpapers Home

و اما آخرین سایتی که در لیست امروز ما قرار دارد Wallpapers Home است که برای دسکتاپ هم تصاویری در این سایت موجود است.

Wallpapers Home

نظر و پیشنهاد شما؟

شما برای دانلود عکس تصویر زمینه برای گوشی اندروید ، آیفون و.. از چه سایتهایی استفاده میکنید؟ اگر با سایت و یا برنامه هایی در این زمینه آشنایی دارید ما را نیز از آنها مطلع کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 3 روش حذف بک گراند فیلم آنلاین
آموزش ۳ روش سریع حذف بک گراند فیلم آنلاین

نظرات

  • مهتاب says:

    سایت جوهره به این خوبی چرا اسمشو نیاوردید ؟ فک کنم دو سه سالی میشه اومده و خیلی هم خوبه واسه دانلود عکس پس زمینه ، اصلا مرجع دانلود عکس پس زمینه هستش ، بهش سر بزنید و دیگه به این سایت های خارجی و محدودیت هاشون نیازی ندارید. تمامی سایت ها به سختی میشه عکس توش دانلود کرد ، من خودم از سایت جوهره که ایرانیم هستش استفاده می کنم و خداییش خیلی ازش راضیم و تموم عکساشم با کیفیت و رایگانم هستش .