5 وب سایت جالب برای پیدا کردن عکس شخص همزاد و شبیه شما !

۵ وب سایت جالب برای پیدا کردن عکس شخص همزاد و شبیه شما !

بحث همزاد از قدیم در میان ملل مختلف جهان مطرح بوده و در باب آن افسانه‌های گوناگونی بیان شده است. نظریه بسیار مشهوری وجود دارد که می گوید در سراسر جهان ۷ نفر وجود دارند که مشابه شما به نظر می رسند. امروز در انزل وب ۵ سایت جالب را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید همزاد و تصویر شخص شبیه به خود را در سراسر جهان جستجو و پیدا کنید.

۵ سرویس آنلاین جستجو و پیدا کردن تصویر همزاد و فرد شبیه به شما !

Find Your Twin: Best Tools To Find Your Lookalike

همزاد یا همزاده از نظر لغوی به معنای همراه زاده شده است، یعنی دو کس که در یک زمان به دنیا آمده و زاییده شده باشند. واژه همزاد همچنین می‌تواند در معنی هر دو یا چند چیزی که هم‌زمان به دنیا آمده باشند به کار برود؛ مانند افراد دوقلو و چندقلو. یا توجه به پیشرفت چشمگیر الگوریتم های پردازش تصویر در سال های اخیر و به وجود آمدن سرویس هایی نظیر که به نقاشی ، عکس های قدیمی و طرح های شما جان میبخشند ! ، پیدا کردن تصویر مشابه به عکس شما کاری دور از ذهن نیست ، قبلا در انزل وب برنامه هایی برای پیدا کردن و حذف تصاویر یکسان در اندروید معرفی کردیم که از همین الگوریتم برای یافتن عکس های مشابه استفاده میکردند ، در ادامه این پست شما را با سرویس هایی آنلاینی که مخصوص پیدا کردن چهره های مشابه هستند آشنا میکنیم.

twin

سرویس همزاد یابی Twinstrangers

به تازگی TwinStrangers در فیس بوک مربوط به شرکت اش ادعا کرده است که می تواند به افراد کمک کند تا همزادهایشان را در سراسر جهان پیدا کنند. این یک وب سایت جالبی است که بر اساس ویژیگی های صورت شما، همزادهای شما را نشان می دهند. هنگامی که شما یک حساب کاربری در TwinStrangers ایجاد می کنید، به شما این امکان داده می شود که ویژگی های چهره خود مانند شکل صورت، نوع ابرو، نوع چشم، نوع بینی و غیره را انتخاب کنید. همچنین شما باید چند تا عکس از خودتان آپلود کنید. هنگامی که حسابتان تنظیم شد، وب سایت به شما افرادی که دارای ویژگی های مشابه هستند را نشان می دهد.

twinstrangers.net

پیدا کردن عکس همزاد با TwinsOrNot

How-Old مایکروسافت را به خاطر دارید؟ این یک وب سایت سرگرم کننده است که تلاش می کند سن شما را حدس بزند و همچنین یک بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهد سن دیگران را حدس بزنید. خوب یک وب سایت جالب تر از مایکروسافت وجود دارد به اسم TwinsOrNot که به شما اجازه می دهد تا بدانید که چهره شما با چهره فرد دیگر چقدر شبیه است، برای این کار فقط یک عکس را آپلود کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا بدانید یک یک فرد تا چند درصد شبیه شما است. شما همچنین می توانید تصاویر آنلاین افراد مشهور را استفاده کنید.

twinsornot.net

جستجو عکس شبیه به شما در ILookLikeYou

ILookLikeYou یک وب سایت بسیار محبوب برای پیدا کردن همزاد است و هنوز هم بسیار قابل قبول است. هنگامی که شما در وب سایت ثبت نام می کنید، مجبورید عکس واضحی از صورت خود را آپلود کنید یا اینکه با وب کم عکس بگیرید و آن را آپلود کنید. هنگامی که حساب خود را با جزئیات دیگری مانند سن و مکان تنظیم کردید، این وبسایت به شما افرادی را نشان می دهد که به شما شبیه هستند. متاسفانه، گاهی اوقات نتایج کاملا نادرست است وعلاوه بر این، وب سایت به جنسیت توجه ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید که ILookLike شما را فقط با افرادی که در وب سایت ثبت نام کرده اند مطابقت می دهد، بنابراین اگر شما همزاد خود را پیدا نکردید نا امید نشوید زیرا ممکن است که همزاد شما در این وب سایت ثبت نام نکرده باشد.

ilooklikeyou

همزاد من کیست؟

جستجوی تصویر Reverse گوگل یک ابزار برای پیدا کردن همزاد نیست اما می تواند به عنوان یک راه حل استفاده شود. جستجوی تصویر Reverse می تواند به عنوان یک ابزار برای پیدا کردن همزاد استفاده شود و همچنین این اجازه را به شما می دهد که برای تصاویر مشابه جستجو کنید. بنابراین شما می توانید یکی از تصاویر خود را آپلود کنید و ممکن است در نتایج جستجو همزاد خود را پیدا کنید، که قبلا در انزل وب بهترین روش های جستجو و پیدا کردن تصاویر مشابه را به شما معرفی کردیم که می توانید از ابزارها و ترفندهای کاربردی جستجو هم استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از موتور های جستجویی که در پست ۱۵ موتور جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام ، شماره موبایل ، ایمیل و.. معرفی شد استفاده کنید. در نتایج جستجو، تصاویری که دارای تگ سایت های استوک (Stock) هستند برای استفاده از آنها باید اکانت خریداری کرد، اگر شما از دیدن این عکس ها و شلوغ شدن صفحه نتایج ناراضی هستید پست مخفی کردن تصاویر پولی سایت های استوک از نتایج جستجو عکس گوگل را مطالعه بفرمایید.

google

صورت شما شبیه به کدام بازیگر است ؟

celebslike هم یکی دیگر از وب سایت های همزادیابی است که با ورود به سایت و آپلود عکس می توانید همزاد خود را بیابید. مثلا در اینجا ما عکس خانم لیلا حاتمی را آپلود کردیم و به نتیجه زیر رسیدیم.

celebslike

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهاد خود را در مورد  پیدا کردن تصویر مشابه و برنامه های همزادیابی در سراسر دنیا را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سرویس های آنلاینی که به نقاشی ، عکس های قدیمی و طرح های شما جان میبخشند !
Top search engines to find images
معرفی بهترین روش های جستجو و پیدا کردن تصاویر مشابه

نظرات

صفحات 1 2