معرفی و بررسی بهترین سایت های مشاور املاک و مسکن یابی فارسی

معرفی بهترین برنامه و سرویس های آنلاین مشاور املاک و مسکن یابی فارسی

پیدا کردن خانه مناسب برای سکونت این روزها در ایران کم کم از شکل سنتی خود خارج شده است و شاهد اضافه شدن سرویس های آنلاین و اپ های گوناگونی با امکانات و فیلترهای مناسب جهت جستجو ویلا، خانه، آپارتمان و.. با توجه به بودجه و امکانات مد نظر شما در سراسر کشور هستیم، امروز در انزل وب تصمیم داریم شرایط و امکانات ۷ مورد از بهترین سرویس های مشاوره املاک فارسی را معرفی و بررسی کنیم که به کمک آنها می توانید خانه دلخواه خود را بیابید.

بررسی برترین اپ و سایت های مسکن یابی و مشاورک املاک فارسی

Best Persian online service for finding home

با توجه به توسعه تیم های نرم افزاری و استارتاپ ها خوشبختانه بسیاری از فرآیندهای خرید و فروش و بررسی سنتی به حوزه آنلاین راه پیدا کردند و امروزه شاهد اضافه شدن امکانات ، آپدیت و پیشرفت های بسیار خوب در این زمینه هستیم . جستجو خانه مناسب در صورتی که محدودیت زمان و مکانی داشته باسیم یکی از کارهای نه چندان آسان در گذشته بود که امروزه میتوان اینکار بسیار سریع و راحتتر از گذشته به صورت آنلاین و توسط اپ ها انجام داد ، برای کاهش دغدغه های یافتن ملک ما در ادامه بهترین سایت های مشاور املاک فارسی زبان را به شما معرفی می کنیم.

سایت مشاور املاک دلتا

سایت دلتا از طراحی ساده ای برخوردار است و جزو سایت های با قدمت در زمینه املاک می باشد که دارای آرشیو خوبی است، دلتا از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل صفحه اصلی و اخبار ملکی و دیدنی های ملکی و نکات حقوقی و ملکی است. نحوه کار با سایت بسیار راحت است و کاربر نیازی به تایپ کردن خواسته هایش ندارد یعنی فقط با کلیک کردن می تواند موارد مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید. در صفحه اصلی شما لیستی از شهرهای ایران را مشاهده می کنید که به صورت زیر است.

mainpage

با کلیک بر روی اسم شهر، شما می توانید منطقه مورد نظرتان را با کلیک کردن انتخاب کنید.

zone

با وارد شدن به این صفحه شما می توانید ملک خود را برای خرید یا اجاره جستجو کنید، و یا اینکه شما می توانید ملک خودتان را برای فروش و اجاره در این سایت قرار دهید.

3part

به طور مثال ما می خواهیم برای اجاره ملک جستجو کنیم با کلیک بر روی اجاره ملک در قسمت جستجو ما با صفحه ای به صورت زیر روبرو می شویم.

apartment

با کلیک بر روی آپارتمان مسکونی با صفحه ای مانند زیر روبرو می شویم که شما می توانید با تیک زدن حداقل و حداکثر متراژ، ودیعه، مبلغ اجاره و زدن کلید جستجو به نتایجی برسید که با انتخاب این موارد شما می توانید توضیحاتی را در مورد ملک مشاهده کنید.

melk2

شما می توانید هریک از نتایج را با هم مقایسه کنید. بعد از اینکه ملک ورد نظر خود را یافتید می توانید از طریق شماره تلفن و یا آدرسی که در سایت ثبت شده است اقدامات لازم را اتخاذ کنید.

result

قبلا در انزل وب سایت های رزرو هتل را در پست بهترین وب سایت های فارسی رزرو آنلاین هتل به شما معرفی کردیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید.

سایت مسکن یابی دو دو تا

با ورورد به سایت دو دوتا شما به صفحه زیرو مواجه خواهید شد. کار کردن با این سایت هم بسیار ساده است در قسمت جستوی ملک شما استان و شهر و نوع معامله را انتخاب می کنید و نوع ملک مورد نظر خود را با کلیک کردن انتخاب می کنید در قسمت قیمت شما می توانید کف و سقف قیمت ملک و کف و سقف زیر بنا را انتخاب کنید و ملک را جستجو کنید.

2*2

مزیت هایی که این سایت نسبت به سایت دلتا دارد این است که شما راحتتر می توانید در سایت آگهی ثبت کنید و ازطریق این آگهی ملک خود را اجاره و یا به فروش برسانید. مورد بعدی این است که این سایت تبلیغات و یا بازاریابی شبکه اجتماعی را هم در نظر گرفته است که این خود می تواند باعث شناخته تر شدن سایت دو دو تا شود. علاوه بر این امکان نمایش املاک بر روی نقشه نیز وجود دارد. در تصویر زیر ما برای اجاره واحد مسکونی در سنندج سرچ کردیم که به نتیجه زیر رسیدیم  که باید بگوییم دیتابیس اطلاعاتی این سایت نسبت به سایت دلتا کمی ضعیف و محدود تر است و اغلب در شهرهای بزرگ شامل موارد ایندکس شده مناسب می باشد.

result

با انتخاب دکمه جزئیات بیشتر و مشخصات تماس ما به صفحه زیر می رسیم که در آن مقدار ودیعه و اجاره و مشخصات و موقعیت ملک درج شده است که طراحی این صفحه کمی شلوغ و بی روح است.

2*2

و در انتها ملک های مشابه به شما پیشنهاد داده می شود، اما این پیشنهادات می تواند متعلق به شهر های دیگری باشد.

similarity

سایت مشاور املاک مشاور

هدف اصلی تشکیل گروه مشاور تسهیل مبادلات ملک و مسکن در سطح ایران بوده است. این سایت هم مانند سایت های قبل امکان جستجو براساس استان، شهر، منطقه، نوع ملکف حداقل و حداکثر قیمت و تعداد خواب را فراهم آورده است. برتری که سایت مشاور نسبت به سایت های دیگر دارد این است که با عضویت در سایت به محض اضافه شدن ملک موردنظرتان شما مطلع می شوید. می توانید در کمتر از ۱ دقیقه ملک خود را به صورت رایگان برای فروش یا اجاره اضافه کنید. به نظر می رسد که این سایت رضایتمندی مشتری را هم در نظر گرفته است چون قسمتی به نام شکایات برای کاربران در نظر گرفه است. علاوه بر قسمت شکایات قسمت دیگری به نام استخدام برای کسانی که با خرید و فروش املاک یا توسعه وب یا بازاریابی آشنا هستند فراهم آورده است.

moshaver

برای پیدا کردن اطلاعات مناسب از شهرهای ایران قبلا در انزل وب بهترین سایت های فارسی گردشگری ایران و جهان به شما معرفی کردیم.

سایت  و اپ جستجو مسکن ihome

سایت ihome هم یکی دیگر از سایت های مشاور املاک و مشکن یابی می باشد که برای جستجو محله یا شهر، نوع ملک، قیمت و تعداد اتاق را در نظر گرفته است. در این سایت محله های محبوب و آژانس های املاک برتر لیست شده اند. سایت مشاور املاک ihome دارای اپلیکیشنی است که به وسیله آن می توانید ملک ها را جهت خرید و اجاره بهتر و راحت تر جستجو کنید. در این اپلیکیشن عکس و فیلم تمام امکلاک وجود دارد و امکان مشاهده موقعیت ملک بر روی نقشه وجود دارد. طراحی این سایت نسب به چند سایت قبلی مدرن و قابل قبول است علاوه بر اینکه در اپ این سرویس نیز امکانت و جستجو خانه براحتی قابل انجام است.

ihome

سایت مشاور املاک آلونک

سایت الونک فقط برای مشاوره املاک به تهرانی ها ساخته شده است و تنها دارای دو فیلد نوع ملک و محله برای جستجو می باشد. این سایت علاوه بر معرفی آژانس های همکار، اخبار و مقالات مرتبط با ملک را به کاربران عرضه می نماید. این سایت هم دارای اپلیکیشن است که می توانید از بازار یا گوگل پلی و یا App store دانلود کنید. آلونک با توجه به طراحی بسیار خوب و تبلیغات بسیار زیاد در زمینه آرشیو و فعالیت کاربران کمی ضعیف تر به نظر میرسد البته باید به این نکته توجه کرد که قدمت این سایت نسبت به سرویسی های نظیر دلتا کمتر است و احتمال رشد آن در آینده وجود دارد.

alonak

برنامه و سرویس مسکن یابی دیوار

سایت دیوار یکی از مشهورترین سایت هایی است که در آن کاربران علاوه بر ملک، ماشین و موارد دیگر را می توانید به عنوان آگهی ثبت کنید و در صورتی که قصد خرید یا اجاره ملک داشته باشید می توانید به سادگی با انتخاب شهر و پر کردن فیلدهای املاک و محله به لیست متنوعی از املاک با رنج های قیمتی مختلف دست یابید. این سایت هم دارای اپلیکیشن می باشد که می توانید از طریق اپلیکیشن ملک خود را بیابید و یا برای فروش یا اجاره در معرض دید همه بگذارید. از لحاظ گرافیک این سایت نسبت به سایت های دیگری که معرفی کردیم دارای رنگ و لعاب کمتری است اما از لحاظ تنوع ملک نسبت به سایت های قبلی دارای برتری است.

divar

دیوار با اینکه یک آچار فرانسه همه کاره محسوب میشود و امکانات خیلی تخصصی برای جستجو مسکن نداشته باشد اما تعداد بالای کاربران این سرویس باعث شده است که سرعت خرید و فروش خانه ، ویلا ، آپارتمان در این سرویس نسبت به سایر رقبا بسیار بالاتر باشد.

اپ و بخش جستجو املاک شیپور

سایت شیپور هم یکی دیگر از سایت های مشهور در زمینه آگهی است که مانند دیوار های قبل دارای فیلدهای جستجوی نوع ملک، شهر، حداقل و حداکثر متراژ، تعداد اتاق، حداقل و حداکثر قیمت است. شیپور که رقیب جدی دیوار محسوب میشود دارای اپ اندروید و آیفون نیز هست و در سال های اخیر فعالیت کاربران در آن رشد چشمگیری داشته است. شما می توانیید آگهی ها را به صورت رایگان در این سایت ثبت کنید و بعد از مدتی شاهد تماس های خریداران باشید. یکی از مزیت های خوب شیپور امکان انتخاب و جستجو ملک در شهرستان های کوچک یک استان می باشد.

shaypoor

تجربه و پیشنهاد شما؟

در بالا سعی کردیم بهترین سرویس های فارسی زبان که از نظر طراحی و آرشیو ملک در جایگاه مناسبی قرار دارند را به شما معرفی کنیم ، اگر شما سایت یا اپ مناسب دیگری را در زمینه خرید ، فروش و رهن و اجاره املاک میشناسید آن را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • آرش فرحزاد says:

    سایت املاک خونه چی جامع ترین سامانه هوشمند رهن و اجاره خانه، آپارتمان،ویلا و خرید و فروش املاک با قابلیت مقایسه عکس و قیمت میباشد.

  • بهنوش طباطبایی says:

    سلام من از طریق سایت املاک آرش مدیر ، در شهر مشهد خونه دلخواهمو پیدا کردم ضمن اینکه پرسنل بسیار محترمی دارند.از این طریق از زحمتشون متشکرم

  • جفاکش says:

    مقاله بسیار مفید، مخصوصا برای من، چون من یک نماینده جدید در اینجا در دبی هستم. من در حال فرآیند نوشتن مشخصات شخصی خودم هستم و این فقط چیزی بود که من به دنبال برخی از الهام بخش بودم! متشکرم

  • محمد قاسمی says:

    سلام بله سایت هایی هم وجود دارن که به صورت محلی در حال کار کردن هستن
    http://www.maskanmardani.com

  • کارشناس ملک says:

    سلام
    ممنون از مطلب خوبتون فقط چند تا نکته:
    ۱. ترتیب سایت هایی که معرفی کردید با واقعیت متفاوته، دیوار بالاتر از همه ایناست اینو همه ما مشاورا میدونیم
    ۲. سرویسای جدید راه اندازی شده که چند وقتیه ما ها داریم استفاده میکنیم ولی مطلب شما انگار یه مقدار قدیمیه، بهتر بود سایتایی مثل ملک رادار، اسکانو و شابش خیلی خبو کار کردن چرا اونا نیستن؟

    • سلام این شماره ها رتبه سایت ها نیست و ما ادعا نکردیم که چه سایتی از دیوار بهتر یا ضعیف تر هست
      و سایت هایی که در این نوشته معرفی شده سایت هایی هستند که مدیر سایت انتخاب کردند