دیدن پروفایل خصوصی یا اکانت پرایوت (private) اینستاگرام

روش های دیدن پروفایل خصوصی یا اکانت پرایوت (private) اینستاگرام : واقعیت یا تبلیغ ؟

بسیاری از افراد بنا به دلایلی دوست دارند که عکس های کاربران اینستاگرامی که پروفایل آنها خصوصی یا private هستند را مشاهده کنند، اما آیا واقعا مشاهده پروفایل این افراد امکان پذیر است؟ گاها در پاسخ به این سوال اپ ها و سرویس های ناشناخته و غیر معتبری برای Instagram معرفی می گردد. اگر علاقه مند هستید بدانید دیدن فیلم و عکس های پروفایل اینستاگرام private و دسترسی به آن توسط این ابزار امکان پذیر است با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیشتر بررسی کنیم.

مشاهده عکس و ویدیو های پروفایل خصوصی یا Private اینستاگرام دیگران امکان پذیر است ؟

How to see pictures on instagram private and photo : instagram private profile viewers review

روشی وجود ندارد!

خیلی از افراد به دلایل مختلفی علاقه دارند که بتوانند بر روی پروفایل خود در شبکه های اجتماعی کنترل بیشتری داشته باشند و بدانند چه کسانی از پروفایل آنها در اینستاگرام را چک و مشاهده کرده است. اما از همین ابتدا باید بگوییم که به طور کلی امکان نمایش و دیدن بازدیدکننده پروفایل و اکانت شخصی شما در شبکه های اجتماعی و اپ های چت مانند اینستاگرام تا زمانی که خود این سرویس ها قابلیت و کد API برای توسعه دهنگان این سرویس ها منتشر نکنند وجود ندارد و اکثر برنامه و سرویس های موجود در اینترنت یک روش هک و کلاهبرداری محسوب میشوند! همچنین برخی از منابع روش های غیر متعارف مثل استفاده از کوتاه کننده لینک ، تصاویر QR Code و بررسی اسکن ها و .. را برای ردیابی بازدیدکننده پیشنهاد میکنند که این روش ها نیز با توجه به افزایش سطح دانش و استفاده از تکنولوژی در بین اکثریت مردم چندان کارساز نیست و به صورت کلی امکان دیدن بازدید کنندگان یک اپ یا شبکه اجتماعی تا زمانی که خود آن سرویس این قابلیت را از وبسایت رسمی و منابع معتبر معرفی نکرده باشد وجود ندارد ! هدف از پست امروز انزل وب اطلاع رسانی به کاربران اینستاگرام است تا طعمه افراد کلاه بردار واقع نشوند.

همانطور که اینستاگرام به شما اجازه مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل خود را نمیدهد منطقی است که به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت به هیچ عنوان اجازه مشاهده پست های private اینستاگرام و دیدن عکس و ویدیوهای شخصی شما را به کاربران بیرون از رنج لیست فالور های شما ندهد ، اما چرا سراسر اینترنت با جمالاتی نظیر “دیدن اکانت پرایوت اینستاگرام” ، “مشاهده پروفایل خصوصی” و از این قبیل پر شده است و هدف افرادی که سرویس هایی در مورد این موضوع معرفی میکنند چیست ؟

قبل از شروع بررسی باید به این نکته اشاره کنیم در ادامه ما اپ و سرویس های موجود را بررسی خواهیم کرد اما اگر شما به دنبالی روشی موثر و کارآمد برای مشاهده پست های private اینستاگرام در این مطلب هستید باید بگوییم که هدف ما اطلاع رسانی به عموم مردم برای جلوگیری از سو استفاده و هک شدن میباشد بنابراین برنامه یا سرویس با کارکرد صحیح به شما معرفی نخواهد شد و سرویس های معرفی شده تنها جنبه مثال کلاهبرداری و تلف کردن وقت کاربران را دارند ، در ضمن تاکیید میکنیم به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار سرویس هایی از این قبیل قرار ندهید.

آیا می توانیم ببینیم که چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را مشاهده کرده است؟

نگرانی هایی در مورد امنیت محتوای اینستاگرام وجود دارد. با وجود تلاش هایی که برای پیدا کردن روش های ردیابی فعالیت کاربران اینستاگرام وجود دارد اما این اطمینان وجود دارد که هیچ کسی نمی تواند به حریم خصوصی شما نفوذ کند. بدون تایید شما هیچ کس نمی تواند محتوای پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده کند که قبلا در انزل وب نحوه پیدا کردن پروفایل افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن را به شما آموزش دادیم. برنامه هایی وجود دارند که ادعا می کنند که می توانند محتوای خصوصی شده اینستاگرام را مشاهده کنند اما شکستن امنیت اینستاگرام کار ساده ای نیست. بنیانگذاران اینستاگرام سرمایه گذاری های زیادی در توسعه امنیت انجام داده اند. بنابراین بسیار بعید است که با یک برنامه ساده بتوانید از سیستم امنیتی اینستاگرام عبور کنید و به محتوای پروفایل کاربران اینستاگرام دست پیدا کنید که در قسمت های بعدی ما این قسمت از نوشته مان را ثابت خواهیم کرد.

instagram

برای اینکه بدانید چه افرادی شماره همراه شما را در گوشی خود دارند پیشنهاد می کنیم پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود دارند ؟ را مطالعه بفرمایید.

آیا باید تنظیمات پروفایل اینستاگرام خود را به خصوصی تنظیم کنیم؟

جواب این سوال بستگی به نحوه استفاده شما از اینستاگرام دارد شما می توانید پروفایل خود را به خصوصی یا عمومی تنظیم کنید. چنانچه هدف شما از استفاده از اینستاگرام، کسب و کار است بهتر است که تنظیمات خود را عمومی کنید. با تنظیم پروفایل خود به عمومی تعداد زیادی از کاربران به شما دسترسی خواهند داشت و با کاربران می توانید ارتباط برقرار کنید و نام برند خود را به همه بشناسانید. براساس مطالعه ای که در دسامبر سال گذشته انجام شده است اینستاگرام ماهانه بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است. تعداد زیادی از کاربران فعال شرکت های تجاری را جذب می کنند تا از اینستاگرام برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنند. از طرف دیگر اگر شما می خواهید ارتباطات اجتماعی برقرار کنید و شما نمی خواهید هر کسی اطلاعات شما را ببینند اولین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات امنیتی خود را به خصوصی تغییر دهید. به این ترتیب اگر شما یک درخواست فالو از یک شخص داشته باشید که شما نمی خواهید محتوای تان را با او به اشتراک بگذارید شما می توانید آن را نادیده و یا رد کنید.

instagram2

در اینجا با قدرت و اطمینان اعلام می کنیم که برای مشاهده و دیدن عکس های خصوصی اینستاگرام هیچ‌گونه نرم‌افزار و برنامه‌ای وجود ندارد و اگر هر زمان کسی به شما قول فروش برنامه‌ای را داد، بدانید که کلاه‌ بردار است و در حال حاضر هیچ راه نفوذی برای مشاهده اینستاگرام شخصی وجود ندارد جز فرستادن درخواست فالو و تایید توسط شخص موردنظر شما. تنها دلیل افزایش روزافزون این‌گونه سایت‌ها، فقط پول است. شما برای اینکه به‌ قول این سایت‌ ها بتوانید نرم‌افزار آنها را دانلود کنید باید یک‌ سری تبلیغ و برنامه را مشاهده و دانلود کنید. در انتها هم هیچ چیزی جز پشیمانی به دست نخواهید آورد اما برای گردانندگان این قبیل سایت‌‌ ها درآمد مناسبی را فراهم می‌ آورید.

در ادامه بعضی از این سرویس هایی که برای دیدن پروفایلهای خصوصی اینستاگرام اداعا دروغین میکنند را بررسی میکنیم ، توجه کنید تا حد ممکن حتی برای تست هم از این نوع سرویس ها استفاده نکنید.

دیدن اکانت پرایوت (private) اینستاگرام دیگران با Private Instagram Viewer

نویسندگان سایت مشاهده پروفایل های خصوصی ادعا کرده اند که آنها تلاش کرده اند بدون فالو کردن پروفایل افراد عکس های خصوصی آنها را مشاهده کنند اما راه حلی برای آن پیدا نکرده اند و صراحتا بیان می کنند که تا به حال هیچ روش یا ابزار واقعی وجود ندارد که به شما اجازه مشاهده عکس های پروفایل اینستاگرام پریوات را بدهد. بنابراین خودشان دست به کار شده اند و ابزاری رایگان به نام Private Instagram Viewer ایجاد کرده اند که عکس آن را در زیر مشاهده می کنید. در این ابزار شما فقط باید نام پروفایل شخص مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Access Now را فشار دهید. برای مشاهده پروفایل های خصوصی Instagram با استفاده از این ابزار شما نیازی به دانلود فایل ندارید و تنها از طریق مرورگر می توانید پروفایل ها را مشاهده کنید.

Private Instagram Viewer

البته اینها فقط ادعاهای این سایت است ما این ابزار را امتحان کردیم بعد از اینکه شما نام پروفایل را وارد کردید شما برای ادامه ملزم به دانلود اپلیکیشن هایی خواهید شد و از این طریق به اهداف مادی خود خواهند رسید.

view private instagram

view private instagram

دیدن فیلم و عکسهای خصوصی در پروفایل های خصوصی اینستاگرام با Instagram Viewer

Instagram Viewer نرم افزار دیگری است که توسط یک تیم پنج نفره برای دیدن محتوای شخصی پروفایل اینستاگرام توسعه یافته  است. سازندگان این برنامه ادعا کرده اند که با استفاده از این نرم افزار رایگان در عرض یک دقیقه شما می توانید پروفایل های خصوصی و یا مسدود شده را مشاهده کنید. از ویژگی های ادعا شده این نرم افزار می توان به پیگیری فعالیت ها، مشاهده عکس ها، فیلم ها، اشتراک گذاری ها، نظرات و… اشاره کرد.

viewer

خوب حالا نوبت این رسیده است که ادعای این سازندگان نرم افزار را بررسی کنیم. در کادری که در عکس بالا مشاهده می کنید آی دی اینستاگرام مورد نظر خود را وارد کردیم و دکمه CLIECK USERNAME را انتخاب کردیم. همانطور که در عکس پایین مشاهده می کنید تعداد فالور ها و تعداد فالو انجام شده و نام کامل برای ما نمایش داده می شود برای ادامه دکمه سبز confirm را انتخاب می کنیم.

viewer2

مانند تصویر زیر سه آپشن برای ادامه برای شما نمایش داده می شود، مشاهده عکس، دانلود عکس و مشاهده پروفایل. ما گزینه مشاهده عکس را انتخاب می کنیم.

3 option

در ادامه پیغامی برای شما نمایش داده می شود که به خاطر محافظت ضدبوت اینستاگرم ما فقط می توانیم برخی از اطلاعات را در سرورمان دانلود کنیم. برای ادامه مشاهده عکس ها باید مرحله Instagram Human Verification را تکمیل کنید. پس از اتمام تأیید، سرور ما برای دانلود از سر گرفته خواهد شد و شما بلافاصله می توانید عکس ها را مشاهده کنید.

viewer4

که ما هر چقدر منتظر ماندیم تا مرحله تایید به اتمام برسد، به اتمام نرسید و نتوانستیم نتیجه نهایی را مشاهده کنیم.

verify

در صورتی که می خواهید صاحب خط سیم کارت را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم پست پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و شماره تلفن ثابت را مطالعه بفرمایید.

مشاهده عکس های خصوصی پروفایل اینستاگرام با instaviewy

instaviewy یکی دیگر از ابزارهایی است که شما می توانید با وارد کردن لینک پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر، اطلاعات او را مشاهده کنید. ما این سایت را بررسی کردیم و لینک اینستاگرامی را به طور مثال وارد کردیم

instaviwey.com

سایت اعلام کرد که با عرض پوزش در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای منطقه شما یعنی ایران وجود ندارد و به نوعی یک ابزار دورغین آی پی کشور ما را تحریم کرده است !

instaviwey

برای پیدا کردن افراد و دوستان قدیمی از طریق اینترنت می توانید از ۱۵ موتور جستجویی که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

نتیجه گیری

شرکت اینستاگرام میلیاردها دلار قیمت دارد و در حال حاضر دومین شبکه اجتماعی پرکاربرد در جهان محسوب می‌شود. مسئولان اینستاگرام سالیانه میلیون‌ها دلار خرج افزایش امنیت سرویس خود می‌کنند تا کسی نتواند به این آسانی‌ها آن را هک و مورد حمله قرار دهد. اگر تصور می‌کنید که با گذاشتن چند دقیقه وقت و پیدا کردن یک سایت جعلی می‌توانید به‌ راحتی عکسهای خصوصی کاربران اینستاگرام را مشاهده و دانلود کنید، سخت در اشتباه هستید. پس لطفا گول تبلیغات دروغین را نخورید و مجددا تاکید میکنیم به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار اینگونه اپ و سرویس ها قرار ندهید.

تجربه و پیشنهادات شما ؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه سرویس و اپ هایی که ادعا مشاهده فیلم و عکسهای private یا خصوصی اینستاگرام کاربران دیگر را میکنند در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Sahyna says:

    سلام من میخوام فالویینگ های یک پیج خصوصی رو نگاه کنم و نمیخوام فالوش کنم چی کار کنم؟ کسی میدونه؟
    البته ریکوئست هم بدم قبول نمیکنه 😂

  • رضا says:

    سلام
    من پیجم پروایته الان هیچیش ندارم نه رمز ورودش نه رمز ورود جیمیل
    خیلی ابروریزی هم هست واسم
    باید زود پاکش کنم
    جدا از اینکه باید دلیتش کنم چند تا از پستام رو میخوام
    چی باید بکنم
    لطفا راهنمایی کنید
    ابرومه!

  • حامد says:

    سلام
    من میخام وارد پیج یه نفر بشم و دایرکتهاشو ببینم
    اگر کسی میتونه اینکارو برام بکنه از خجالتش در میام$$$$
    به جیمیلم پیغام بده
    هک گوشی و شماره تلفن هم اگر بتونه که دیگه عالیه
    کلاهبردارا نیان سراغم
    من خودم هفت خط روزگارم

  • fatemeh.ali.lkh says:

    مشاهده فالورای خصوصی

    • Yaprak says:

      من یه مشکلی برام تو اینستا پی اومده که مجبور شدم یه پسج جدید بزنم ولی به شدت به فالویینگای قبلیم نیاز دارم و اون یکی پیجم پرایوته و نمیتونم فالویینگامو دنبال کنم کمک کنید توروخدا

  • moh3n says:

    سلام‌ بانو روزتون ب خیر…
    اگه‌ راه ِ دیدن ِ عکس و پستای پیجی که privite و شخصیه رو میدونین مسئله بنده م خیلیییییییییی حیاطیه ممنون‌میشم ب منم‌ بگین‌چجوری میشه طوریکه طرف متوجه نشه پست و فیلمای صفحه شخصیشو دید و نفهمه¿?ممنون میشم اگه بلدین منم راهنمائی کنین?

  • سحر says:

    سلام الان من یه برنامه دانلود کردم ب نام Qeek که ب راحتی میشه عکس پروفایل اینستا رو مشاهده و حتی دانلود کرد چ پیج پی وی چ عمومی الان تکلیف چیه؟؟

  • Mike says:

    سلام
    من خیلی ها رو فالو میکنم که اکانت شون خصوصی هستش و با نرم افزار های عادی نمیتونم فیلم هایی که میذارن رو دانلود کنم آیا نرم افزاری هست که بشه فیلم ها رو دانلود کرد
    لطفاً اگه هست از طریق ایمیل جوابمو بدید

  • Noormohammadazizi says:

    دقیقا درست بررسی کردید
    منم چند بار گول تبلیغات را خوردم .برنامه ها رو دانلود کردم و امتحان ولی هیچ نتیجه ی نگرفتم بر عکس فقط اعلانهای مزاحم عصابم را داغون میکرد
    شرکت به بزرگی شرکت اینستا پشت فرمان
    ما بادوتا عکس تبلیغاتی به فکر هک
    خیلی مسخره است

  • امید says:

    سلام اگر کسی سوال و مشکلی در خصوص تلگرام و اینستاگرام داره
    ایدی تلتلگرامم @…
    مسیج بده

  • Kazem says:

    اگهکسی میتونه هک کنه بهم بگه هر چقد پول بخواد رهش میدم

  • بهمن says:

    لطفا به ….@gmail.co توضیح بدین اگه راهی داره بگین ممنون میشم

  • محمد says:

    اقا اگه کسی میتونه اینو دور بزنه بهم بگه خیلی ضروری هستش اگه کار بکنه پول خوبی میدم ایمیلمو میزارم mohamad81…@gmail.com

  • امیر حاتم خانی says:

    با سلام
    ضمن تشکر از شما یک سوال دارم
    میخواهم همه و هر کسی صفحه مرا ببیند اما نتواند با مخاطبین و مشتریان من ارتباط بگیرد و یا آنها را فالو نموده و بدینوسیله من متضرر شوم
    آیا راهی برای این جلوگیری از ورود به مخاطبین و فالورهای من هست؟
    با تشکر
    امیر حاتم خانی

  • بابک says:

    لطفا به منم ارسال کنید روش دیدن عکس ها و استوری یک پیج خصوصی رو یک مساله حیاتی هست مال من باید ببینم
    rocket_babak@yahoo.com

  • narges says:

    سلاپ چگونه ی درخواست فالو ارسال کنم در اینستاگرام لطفا زود جواب بدین

  • لیلی says:

    یعنی راهی هست که بشه پست ها و فالویینگای کسی که پیجش پرایوته دید لطفا به منم بگید ممون

  • م.م says:

    سلام خسته نباشین من چند وقتیه فعالیتم توی اینستا رصد میشه توسط کسی که کلا بلاکش کردم ب این صورت که هروقت وارد اپ اینستام میشم اون متوجهه میشه چیزی هم لایک نمیکنم فقط زمانی که وارد میشم دقیقه و ساعتشو متوجه میشه حتی لست سین هم کردم اما فایده نداشت
    پیج جدید ساختم دوباره بلاک کردم اما ب محض اینکه فهمید پیجم عوض شده دوباره میفهمه چه موقع وارد میشم
    لطفا لطفا کمک کنید واقعا برام دردسر شده ممنون میشم ازتون

  • مریم says:

    چرا میشه دید پروفایل رو البته. نیاز به این همه دردسرم نداره. آیدی اینستا رو داخل مرورگرت بزن و سرچ کن و عکس پروفایلش بزرگ واست میاد.
    ولی من دوست داشتم بدونم راهی هست پستا و فالورا و… دید. حتی بدم نمیاد دایرکتا هم چک کنم.?

    • سحر says:

      راهی هس ک بشه کاری کرد کسی نتونه عکس پروفایلو مشاهده کنه؟یا دانلود کنه؟

  • سها says:

    سلام یک سوال من پیجم پرایوت است و میخوام بدونم میشه دید چه کسی ک جزو دوستام نیست به پیجم سر میزنه و مناظره تا عمومی کنم؟
    و سوال دوم چطور میتونم بفهمم کسب اینستای من رو میبینه وقتی عمومی باشم ؟ از لیست استوری؟ از دیدم فیلم ها؟
    ممنون

  • nicolas says:

    در اون وب سایتی که معرفی کردید؛مردم در چت زنده و آنلاین احساس رضایت میکردن و میگفتن شگفت انگیزه و عالی بود و فلان…

  • ناشناس says:

    سایت instaviewy با وی پی ان رفتم برای اثبات اینکه ربات نیستیم باید تو یه سایت دیگه عضو شیم و من هرکاری کردم عضو نمیشد

    کلا دروغه

  • عبداله راد says:

    سلام من اینستاروروخصوصی تنظیم کردم ولی چندین موردداشتم که پستها وعکسای منو بازدیدکردن مشکل چیه؟؟

  • Jamejam says:

    سلام . اگر آنطور که میگی میشود وارد شد وعکسها رو مشاهده کرد لطفا راهنمایی کنید mohamkoda@yahoo.com

  • امید says:

    سلام اگر کسی درباره اینستا مشکلی داشت به ایدی تلگرام من a_a_a_6@ مسیج بده

  • شیدا says:

    لطفا هر کی میتونه به منم یاد بده 🙁

  • Baran says:

    سلام لطفا کمک کنین من اکانتمو پاک کردم تا گوشیم عوض کنم ولی رمزشو ندارم و هر چقدر تلاش می‌کنم صفحه های قدیمیمو میاره لطفا راهنمایی کنین

  • علی says:

    من می تونم راحت هکش کنم. هر مشکلی یه راهی داره. اینستاگرام نقطه ضعف های خودشو هنوز داره.

  • بهنام says:

    من مطلب شمارو خوندم اگر این مطالب راست باشه من نابغه هستم چون این سکیورتی رو با دو حرکت دور میزنم

  • آیسون says:

    ممنونم واقعا عالی بود