دانلود صدای زنگ و آهنگ اس ام اس برای گوشی

۵ سرویس برتر دانلود صدای زنگ و آهنگ اس ام اس برای گوشی

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در یک مکان عمومی، یک زنگ زیبای موبایل توجه شما را به خود جلب کرده باشد. زنگ موبایل یا رینگتون چیزی است که باعث متمایز شدن شما و تشخیص سریع تر در یک مکان عمومی می شود. اگر شما هم می خواهید زنگ های خاص و حرفه ای و جدید بر روی موبایل اندروید ، آیفون و.. خود داشته باشید پست امروز انزل وب که در مورد معرفی سایت های ارائه دهنده زنگ گوشی و SMS است را دنبال کنید.

معرفی بهترین سایت های دانلود زنگ اس ام اس و آهنگ موبایل

Best website for download mobiles ringtones and sms notification sounds

برای اعلام تماس در تلفن می بایستی از اصواتی استفاده کرد که دارای زیر و بم (فرکانس) مختلف و شدت گوناگون باشد تا افراد مختلف با شنوایی متفاوتی که دارند بتوانند آنها را بشنوند ضمن اینکه از زیبایی و یا دلنشینی هم بی بهره نباشند.

زنگ های تلفنی در قالب های مختلف و عمدتا قالب مدیا و mp3 عرضه می شود تفاوت در حجم کل آن می باشد و ضمن اینکه قاعدتا زنگ های mp3 کمی زیباتر و جذاب تر از فرمت های پیشفرض گوشی میتواند باشد. قبلا در انزل وب ۲۰ سایت برتر دانلود عکس برای تصویر زمینه گوشی های اندروید ، آیفون و.. را به شما معرفی کردیم، امروز ما در انزل وب به شما ۵ سایت معرفی خواهیم کرد که از طریق این سایت ها می توانید تعداد زیادی زنگ تلفن (ringtone) ملایم، غمگین، کوتاه، باکلاس، شیک و… را برای گوشی های اندروید ، آیفون و.. دانلود کنید.

دانلود صدای زنگ موبایل، آهنگ اس ام اس، تم ها و ..در mobile9

با استفاده از mobile9 شما می توانید گوشی های خود را با استفاده از والپیپرهای زیبا، رینگتون ها، بهترین صدای اعلان و موارد دیگر منحصر به فرد و شخصی سازی کنید. mobile9 یکی از بهترین سایت هایی است که امکان دانلود رایگان زنگ گوشی، اس ام اس شیک و باکلاس با صدای ملایم، غمگین و… را برای کاربران فراهم می کند. سایت mobile9 حدود ۱۶,۳۲۵,۸۵۶ فایل برای گوشی های اندرویدی و iOS و گوشی های ویندوزی ارائه می دهد. شما می توانید استیکرهای رایگان فیس بوک را به طور رایگان برای چت، ارسال پیام و موارد دیگر دانلود کنید و آهنگ هایی که کاربران دیگر آپلود کرده اند را دانلود کنید. شما می توانید نسخه های اندرویدی، iOS، ویندوزی را از گوگل پلی، App store، windows store دانلود کنید.

mobile9

مجموعه آهنگ زنگ موبایل اندروید ، آیفون و.. برای دانلود

Zedge یکی از قدیمی ترین برنامه های زنگ موبایل و والپیپر اندروید و آیفون بوده و اکثر کاربران با آن آشنایی دارند. در این برنامه آهنگ و پس زمینه تلفن همراه بصورت رایگان و در شاخه های مختلف برای شما آماده شده است. در این برنامه آهنگ های معروف و یا آهنگ فیلم ها برای دانلود رایگان وجود دارند. در سایت Zedge شما می توانید آهنگ های زنگ موبایل و اس اس ام موبایل و والپیپرهای خود را آپلود کنید. برنامه Zedge را از گوگل پلی، App store و windows store  می توانید دانلود کنید.

zedge

آهنگ زنگ تماس، هشدار پیام SMS جدید برای گوشی

اگر از آهنگ های زنگ هشدار، زنگ تماس، زنگ اس ام اس و… خود خسته شده اید می توانید مجموعه آهنگ ها یا رینگتون های گوشی خود را از طریق دسته بندی هایی که سایت notificationsounds در اختیار شما قرار می دهد بروزرسانی کنید. شما می توانید تمام آهنگ های زنگ موبایل را به طور رایگان دانلود کنید و از آنها به عنوان زنگ هشدار، تایمر، ویجت، زنگ اس ام اس و … استفاده کنید. شما حتی می توانید یک زنگ خاص را به دوستان و خانواده خود اختصاص دهید.

notificationssounds

دانلود زنگ موبایل سامسونگ، هوواوی و…

سایت mobilesringtones یکی دیگر از سایت هایی است که شما به صورت رایگان می توانید آهنگ های زیبا را برای گوشی های هوشمند خود دانلود کنید. هنگامی که وارد سایت می شوید از طریق منوی categories می توانید آهنگ ها را با دسته بندی های مختلف مشاهده کنید و جدیدترین آهنگ ها در قسمت latest ringtones قرار دارد و محبوب تریم رینگتون ها را می توانید در قسمت top ringtones مشاهده و دانلود کنید. برای دانلود برنامه mobilesringtones شما می توانید تنها از طریق گوگل پلی اقدام فرمایید.

mobilesringtones

Funonsite ، جدید ترین آهنگ های زنگ موبایل MP3 برای گوشی های هوشمند

آخرین سایتی که امروز خدمت شا معرفی می کنیم سایت funonsite هست که شما می توانید آهنگ گوشی مورد نظر خود را به صورت mp3 دانلود کنید، در این سایت همچنین می توانید والپیپرهای زیبایی دانلود کنید. این سایت هم مانند سایت قبلی دارای دسته بندی است و جدیدترین آهنگ ها و محبوب ترین آهنگ ها در قسمت های جداگانه برای شما طبقه بندی شده اند.

funon site

علاوه بر سایت هایی که در بالا معرفی شد قبلا در انزل وب، وب سایت های پخش آنلاین و گوش دادن به موسیقی و صدا آرامش بخش و ملایم را به شما معرفی کردیم که در صورت تمایل می توانید از این وب سایت ها نیز برای دریافت آهنگ های آرامش بخش استفاده کنید.

پیشنهاد شما؟

در صورتی که وب سایت یا برنامه کاربردی دیگری در زمینه دانلود زنگ اس ام اس و گوشی به صورت تکی یا گروهی می شناسید و از آن ها استفاده می کنید، از طریق قسمت دیدگاه ها آنها را به سایر کاربران معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تغییر صدای زنگ اس ام اس ، تماس و.. گوشی اندروید
۵ روش تغییر صدای زنگ اس ام اس ، تماس و.. گوشی اندروید
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۱

نظرات