رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام

علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام

دنبال کردن افراد توسط دکمه Follow یکی از کلیدی ترین گزینه ها در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تویتر و.. است ، اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران بوجود بیاید، عدم فالو شدن اکانت ها یا صفحه افراد دیگر است که در این صورت پیغام بلاک فالو و محدودیت استفاده از این قابلیت نمایش داده میشود. در این حالت شما نمی توانید شخص مورد نظرتان را فالو کنید، امروز در انل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آموزش حل مشکل بلاک و فالو نشدن پیج افراد در اینستاگرام

How To Solve The Problem Of Not Following On Instagram

اینستاگرام که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی عکس و ویدیو در بین کاربران ایرانی است  به شما این امکان را می دهد تصاویر و ویدیو های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با ان روبه رو هستند مشکل فالو نشدن بعضی از کاربران یا حتی مشکل بزرگتر این است که شما نمی توانید هیچ کاربر و صفحه ای را فالو کنید. امروز در انزل وب قصد داریم روش حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اگر اینستاگرام شما باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب که در مورد ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما است را مطالعه بفرمایید.

unfollow

رفع مشکل فالو نشدن یک شخص خاص در اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که شما نمی توانید یک شخص خاص را فالو کنید. این مشکل به این خاطر رخ می دهد که تصاویر مورد استفاده آن شخص مشکل داشته و فیلترینگ هوشمند پیج آن شخص را فیلتر کرده است. شما برای رفع این مشکل می توانید از VPN استفاده کنید. اگر شما با آپلود و دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام مشکل دارید پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

اگر نمی‌ توانید هیچ اکانتی را فالو کنید و با یک صفحه سفید هم روبرو می‌ شوید به احتمال زیاد شما با مشکل Security Code مواجه هستید. این به این معنی است که شماره موبایل خود را در اکانتتان وارد نکرده‌اید و یا شماره موبایل شما نیاز به تایید دارد. در این حالت می‌ بایست درخواست کد کنید، این کد به شماره شما SMS خواهد شد و در نهایت کد را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا مشکل شما حل شود.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

 

علت فالو نشدن پیج در اینستاگرام

ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد پس باید صبر کنید تا صفحه کاملا بارگذاری شود. اگر شما با ارور Couldn’t refresh feed در اینستاگرام مواجه می شوید پست ۶ روش رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

چرا در اینستاگرام بلاک میشویم؟

اگر شما توسط اکانت فرد خاصی بلاک شده‌ باشید نمی توانید اکانتش را فالو کنید. در این حالت با وجود اینکه تعداد پست های پیج مورد نظر بیش از صفر عدد می‌ باشد، هیچ پستی در آن پیج مشاهده نخواهید کرد.

unfollow

اگر پیغام های هشدار اینستاگرام را نمی توانید مشاهده کنید پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

علت محدودیت فالو و رفع بلاک اینستاگرام

اگر وارد پیجی می‌شوید و دکمه Follow را لمس می‌کنید و دکمه به حالت سبز رنگ و نوشته آن به Following تغییر می‌یابد، اما بعد از چند ثانیه همه چیز به حالت اول برمی گردد، نشان دهنده این است که شما توسط اینستاگرام بلاک شده‌اید. یکی از قوانین اینستاگرام این است که اگر یک کاربر تعداد زیادی پیج را در زمان اندکی فالو کند، اکانتش به مدت چند ساعت امکان فالو کردن را از دست خواهد داد. به طور مثال اگر ۲۰۰ اکانت را در ۵ دقیقه فالو کنید، بلاک خواهید شد و برای حل آن می بایست چند ساعت صبر کنید تا این مشکل به صورت خودکار توسط اینستاگرام رفع شود. توجه داشته باشید که اگر چند بار دچار این نوع بلاک شوید، جریمه های سنگین‌ تری در انتظار اکانت شما خواهد بود.

unfollow

اگر می خواهید موقعیت خود را به اینستاگرام اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید را مطالعه بفرمایید.

رسیدن به حداکثر تعداد فالور در اینستاگرام

اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

در آخر اگر می خواهید لینگ تلگرام و اسنپ چت را به اینستاگرام خود اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام و اسنپچت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نطرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش امروز انزل وب ما سعی کردیم علت فالو نشدن پیج افراد و صفحه شرکت هاو  تمام روش هایی که به حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام کمک می کند را به شما معرفی کنیم. اگر روش دیگری وجود دارد که در لیست بالا نیست آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • امیرارسلان says:

    من متاسفانه تو چند دقیقه ۳۰۰ نفر رو فالو کردم و الان بلاک شدم چند بار هم این اتفاق برام افتاده حالا چیکار کنم چقدر باید منتظر بمونم؟؟

  • اوزگور says:

    من تعداد ۵۰ الی ۶۰ نفر رو فالو کردم و بعد از اون وقتی دکمه‌ی فالو رو میزنم چراغ سفید شده و بعد از دو ثانیه دوباره آبی میشه و کلید علامت رو به پایین بغل فالو کم رنگ میشه.
    لطفا راهنمایی کنید. ?????

    • مجتبي says:

      سلام
      چند وقتی میشه که نمیتونم کسیو فالو کنم
      همینکه فالو میکنم بعد چند ثانیه دوباره برمیگردی حالت أولیه سبز میشه انگار که فالو نکردم
      چیکار باید بکنم تا مشکلم حل بشه

  • محمدرضا says:

    سلام،پیج من به طور خودفالو میکنه مثلا اگه فالویینگ ۱۰۰نفرباشه بعد نیم ساعت که میام میبینم شدن۳۰۰نفر چیکارکنم؟ممنون.

  • من says:

    من اکانت شخصی رو فالو میکنم ولی نمیتونم پستاشو ببینم بلاک هم نیستم در همه موارد هم اینطور میشه

    • رسولپور says:

      سلام خسته نباشیدمثال ۷۵۰۰نفر رو دنبال میکنم اومدم ۱۰تا ۱۵۰نفری رو که دنبال کردن رو زدم جای علامت دنبال کردن نشون میدم بعد که از اینستاگرام که میام بیرون دوباره نگاه میکنم همون ۷۵۰۰نفر هستن اضافه نشدن ممنون میشم از راهنمایتون

    • مرتضی says:

      سلام بنده هر چی فالو میکنم بعداز چند دقیقه همون فرد به حالت قبل میشه فالو میکنم سفید میشه به محضی یه دقیقه میگذره باز ابی میشه لطفا راهنمایی کنید

  • مرتضی says:

    سلام توروخدا کمکم کنین پیجم ۱۳۷کاس و الان یک ماه بیشتره ک ریزش بدجور دارم یعنی در روز بخوام کسیو فالونکنم صدتا انفالومیشم و دوم پستی ک میزارم هیچ کدامش بالای ۵۰کا بازدید نمیخوره اکسپلور نمیشه کلیپام قبلا خیلی عالی بود ولی الان یک ماهه هیچ کس نمیدونه مشکلش چیه و همیشه انلاین درحال پست گزاشت بودم بازم نمیدونم چرا لایکا انفالو بازدید اکسپلور نمیشم جوابم را به جیمیلم بدید ممنون میشم منتظرتم توروخدا ابروم دارع میره بگو مشکل چیه

    • ♡atosa ♡ says:

      سلام بزن افزایش فالور یه چن نفریو آن فالو کن اونایی ک بک ندادن حل میشه مثلا کسی ترو فالو نکرده باشه تو ۶۰۰ نفرو فالو کنی دیگه نمیشه بک بدی چن به حد اکثر میرسه الانم فالو کرده هات زیاده احتمالا آن فالو کنی حله

  • roghi says:

    دوستان من پیجم برام نمیاد ینی سرچ میکنم میگه همچین ایدی موجود نیس . بخاطر فالو کردن بیش از حد ولی الان چیکار کنم پیجم برگرده?

  • roghi says:

    دوستان من پیجم برام نمیاد ینی سرچ میکنم میگه همچین ایدی موجود نیس . بخاطر فالو کردن بیش از حد ولی الان چیکار کنم پیجم برگرده?

  • رضا حسینی says:

    با سلام رضا حسینی هستم متاسفانه یه مدتی طولانی میشه که نمیتونم کسی رو فالو کنم یعنی در مرحله اول فالو میشه و بعد از مدتی انگار اصلا فالو نشده و خیلی دچار مشکل شدم لطفا کمک کنید تا مشکلم حل بشه.
    ممنون

  • Pedram says:

    ‌من تعداد کسایی که فالوت کردم زیاد نیست ولی تا روی هر شخصی برا درخواست میزنم هیچ عکس العملی نشون نمیده میپره چکار کنم

  • آوش says:

    من هرکی فالو میکنم بعد چن دقیقه انفالو میشه البته بیشترشون ن همه اونایی ک فالو کردم پسوردمو عوض کردم اینستا فالو رو هم پاک کردم ولی باز درست نشد
    چیکار کنم؟
    تورو خدا یه راه حلی بگو

  • Hojjat says:

    سلام.من وقتی داخل صفحه فالورهام میشم همه رونمیبینم یعنی چندتایی نیستن ولی سرچ میکنم بالا میایندمشکل ازچیست قبل ازاین درست بود

  • Fatima says:

    سلام پیج من به طور خودکار اکانت ها رو فالو میکنه و اکثرا هم خارجین
    البته بعد اینکه برنامه ۴liker رو نصب کردم اینجوری شده
    کسی میدونه باید چیکار کنم تا مشکلم حل شه؟؟
    لطفااااااااااا جوااااب بدید…

    • متین says:

      سلام مشکلتون حل شد؟ واسه منم همین مشکل پیش اومده
      تورو خداااااا یکی بگه اکانتم چرا داره همه رو فالو میکنه خودکار که همه هم خارجی ان ولی نمیزاره به صورت دستی یکیو فالو کنم؟

  • داریوش says:

    سلام، ببخشین مشکلی که برای اینستای بنده تو ویندوز پیش اومده اینه که افرادی که request دادن رو نمیتونم ببینمشون و فقط تعدادشون اون بالا میاد و برام باز نمیشه تا متوجه بشم که کیا فالو ریکوئست دادن. ممنون میشم راهنمایی کنین

  • رضا حسینی says:

    سلام در حدود ۵ ماه میشه که من نمیتونم کسی رو فالو کنم

  • Hanieh says:

    سلام من نمیتونم کسی و فالوو کنم درصورتی که توی مدت زمان کوتاه پیج های زیادیم فالوو نکردم مشکلم چیه و کی حل میشه ممنونم

  • محمد says:

    آقا دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید نوشتید همیشه حق شما صفحه اول گوگله

  • Samad says:

    من یک شخص رو فالو کرده یودمش بعدش انفالوش کردم.الان دوباره میخوام فالوش کنم اما نمیشه رد میکنه

  • صدف2 says:

    من هر پیجی فالو میکنم سریع باز یه حالت اول بر میگرده ولی پیج زیادی فالو نکردم یعنی از طرف اینستا بلاک شدم چقدر وقت میبره درست بشه؟

  • dash.vahiid says:

    چرا نمی تونم کسی رو فالو کنم

  • mohammad .snd.69 says:

    سلام چرااونهاییکه مرادنبال میکنندبه تعداددنبال کننده هایم اضافه نمیشوند.ممنون

  • محمد says:

    یه نماز وحشت بخونین همتون اینستاتون درست میشه

  • Z says:

    واسه من فالور و فالویینگ هام برابره ولی فالویینگامو یدونه بیشتر نشون میده.چیکار میتونم بکنم

  • مهرداد says:

    ممنون جواب مشکلمو گرفتم با تشکر و سپاس

  • فرهاد says:

    سلام لطفا راهنمایی بفرمایید
    پیج بنده ۹۸۲فالووردارم ولی ده روز است که دوستان زیادی فالو میکنند ولیکن عدد افزایش نمی یابد و همان ۹۸۲باقی مانده است ممنونم

  • امير says:

    سلام.ببخشید من حدود ۴۵٠ تا فالور دارم یعنی مشکل تعداد فالور ندارم. ولی فقط میتونم ١٩ نفر فالو کنم و وقتی ١٩ تا تموم میشه ،میزنه فالو کردی میرم یه صفحه دیگه دوباره میرم اون صفحه میزنه فالو نکردی!تا یه مدت هم همش اینطوره و نمیشه بیشتر از ١٩ تا فالو کرد. بعد چند ساعت فک کنم بازم فقط ١٩ تا میشه امتحان نکردم

  • علیذ says:

    چرا هر کی رو تو اینستا فالو میکنم فالو نمیشه مثلا ۲۰ رو فالو میکنم ۳ تا فقط فالو میشه تعداد ففالویینگ ۵۰۰۰ تعداد فالویر ۶۰۰۰ تا چه کار کنم تعداد بیشتر فالو کنم تا پیچم فالویرش بره بالا

  • مصطفي says:

    سلام بیشتر از ٢٠ تا نمیتونم فالو کنم چیکار کنم

  • علی says:

    سلام من یکسالی هس از اینیستاگرام استفاده میکنم تقریبا۳۰۸تا فالور داشتم ولی بعد از اینکه چند نفر فالوم کردن ولی تو قسمت فالور هام فقط همون۳۰۸نفره نه بیشتر میشه نکمتر از یه گوشی دیگه امتحان کردم فرقی نداشت لطفا کمکم کنید

  • Parinaz says:

    سلام من میخوام تو قسمت بیو اینستا بیوگرافیم رو بنویسم ایمیل یاشماره میخواد وقتی هم میزنم قبول نمیکنه مشکلش چیه؟؟؟کسی میدونه؟؟؟ممنون میشم بگید

  • کیانا says:

    سلام من ۷۵۰۰دنبال کننده دارم والان میخوام فالو انجام بدم شخصی یا صفحه ای اصلا انجام نمیده یعنی بعدازفالو کردن اشخاص اونجا توصفحم میزنه دنبال کردن ولی بعدازچنددقیق برمیگرده به همون ۷۵۰۰تا چکارباید انجام بدم تا بتونم مجدد فالو کنم صفحه ای رو .ممنون .

    • Farshid_pod says:

      دقیقن منم همین مشکلو دارم و فالور های منم ۷۵۰۰ تا هستش هر جا خوندم نوشته بود بلاک شدی تا یه مدت ولی نمیدونم چرا ازاد نمیشه البته بستگی به following هم داره من با اینکه به همه بک دادم ولی بازم این مشکل برام پیش اومده امیدوارم از بلاک در بیام

صفحات1 2 3 5