رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام

علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام

دنبال کردن افراد توسط دکمه Follow یکی از کلیدی ترین گزینه ها در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تویتر و.. است ، اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران بوجود بیاید، عدم فالو شدن اکانت ها یا صفحه افراد دیگر است که در این صورت پیغام بلاک فالو و محدودیت استفاده از این قابلیت نمایش داده میشود. در این حالت شما نمی توانید شخص مورد نظرتان را فالو کنید، امروز در انل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آموزش حل مشکل بلاک و فالو نشدن پیج افراد در اینستاگرام

How To Solve The Problem Of Not Following On Instagram

اینستاگرام که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی عکس و ویدیو در بین کاربران ایرانی است  به شما این امکان را می دهد تصاویر و ویدیو های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با ان روبه رو هستند مشکل فالو نشدن بعضی از کاربران یا حتی مشکل بزرگتر این است که شما نمی توانید هیچ کاربر و صفحه ای را فالو کنید. امروز در انزل وب قصد داریم روش حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اگر اینستاگرام شما باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب که در مورد ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما است را مطالعه بفرمایید.

unfollow

رفع مشکل فالو نشدن یک شخص خاص در اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که شما نمی توانید یک شخص خاص را فالو کنید. این مشکل به این خاطر رخ می دهد که تصاویر مورد استفاده آن شخص مشکل داشته و فیلترینگ هوشمند پیج آن شخص را فیلتر کرده است. شما برای رفع این مشکل می توانید از VPN استفاده کنید. اگر شما با آپلود و دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام مشکل دارید پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

اگر نمی‌ توانید هیچ اکانتی را فالو کنید و با یک صفحه سفید هم روبرو می‌ شوید به احتمال زیاد شما با مشکل Security Code مواجه هستید. این به این معنی است که شماره موبایل خود را در اکانتتان وارد نکرده‌اید و یا شماره موبایل شما نیاز به تایید دارد. در این حالت می‌ بایست درخواست کد کنید، این کد به شماره شما SMS خواهد شد و در نهایت کد را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا مشکل شما حل شود.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

 

علت فالو نشدن پیج در اینستاگرام

ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد پس باید صبر کنید تا صفحه کاملا بارگذاری شود. اگر شما با ارور Couldn’t refresh feed در اینستاگرام مواجه می شوید پست ۶ روش رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

چرا در اینستاگرام بلاک میشویم؟

اگر شما توسط اکانت فرد خاصی بلاک شده‌ باشید نمی توانید اکانتش را فالو کنید. در این حالت با وجود اینکه تعداد پست های پیج مورد نظر بیش از صفر عدد می‌ باشد، هیچ پستی در آن پیج مشاهده نخواهید کرد.

unfollow

اگر پیغام های هشدار اینستاگرام را نمی توانید مشاهده کنید پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

علت محدودیت فالو و رفع بلاک اینستاگرام

اگر وارد پیجی می‌شوید و دکمه Follow را لمس می‌کنید و دکمه به حالت سبز رنگ و نوشته آن به Following تغییر می‌یابد، اما بعد از چند ثانیه همه چیز به حالت اول برمی گردد، نشان دهنده این است که شما توسط اینستاگرام بلاک شده‌اید. یکی از قوانین اینستاگرام این است که اگر یک کاربر تعداد زیادی پیج را در زمان اندکی فالو کند، اکانتش به مدت چند ساعت امکان فالو کردن را از دست خواهد داد. به طور مثال اگر ۲۰۰ اکانت را در ۵ دقیقه فالو کنید، بلاک خواهید شد و برای حل آن می بایست چند ساعت صبر کنید تا این مشکل به صورت خودکار توسط اینستاگرام رفع شود. توجه داشته باشید که اگر چند بار دچار این نوع بلاک شوید، جریمه های سنگین‌ تری در انتظار اکانت شما خواهد بود.

unfollow

اگر می خواهید موقعیت خود را به اینستاگرام اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید را مطالعه بفرمایید.

رسیدن به حداکثر تعداد فالور در اینستاگرام

اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

در آخر اگر می خواهید لینگ تلگرام و اسنپ چت را به اینستاگرام خود اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام و اسنپچت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نطرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش امروز انزل وب ما سعی کردیم علت فالو نشدن پیج افراد و صفحه شرکت هاو  تمام روش هایی که به حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام کمک می کند را به شما معرفی کنیم. اگر روش دیگری وجود دارد که در لیست بالا نیست آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • فرشته حبیبی بابایی says:

    سلام من وقتی فالو میکنم بعد چن ثانیه برگشت میخوره لطفا راهنمایی کنید🙏

  • احمدي says:

    وقتی فالو میکنم بعد چند ثانیه میاره (بعدا دوباره امتحان کنید)
    برای حفاظت از انجمن مان، برخی فعالیت ها را محدود مبکنیم)

  • yvfc says:

    وقتی فتلو میکنم بعد چند ثانیه میاره (بعدا دوباره امتحان کنید)
    برای حفاظت از انجمن مان، برخی فعالیت ها را محدود مبکنیم)

  • سورام says:

    بدون بلاکی و فالو کردن حد مجاز فق یه شخص نمیتونم فالو کنم کمکم کنید!

  • فاطمه عربزاده says:

    سلام ممنون از شما
    من ی پیجی رو فالو میکنم
    الان دو هفته اس که دوباره قسمت فالو رو که میزنم آبی میشه ، از اون طرف پرسیدم ، گفت اصلا درخواستی واسم نمیاد
    خواستم ببینم دقیقا مشکل چیه
    چیکار کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • فاطمه داودي says:

      سلام خسته نباشید
      برای من درخواست فالو یه شخص نمیاد
      درحالی که اون شخص ریکوئست داده ولی برای من نمیاد
      و اینکه از بقیه ی اشخاص میاد
      نمیدونم باید چیکار کنم

  • کیانوش says:

    سلام من اصلا خیلی وقت هست کسی رو فالو نکردم، ولی الان میخوام فالوکنم، فالو میشهولی چند ثانیه بعد برمیگرده به حالت اول. شما فرمودید اگر تعداد فالو در چند دقیقه زیاد بشه ایجوری میشه ولی من خیلی وقتهفالو نکردم بازم به این مشکل خوردم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • ستاره says:

    سلام من فالو میکنم یا فالو میکنم ولی اصلا به نداد دنبال کننده یا دنبال شونده اضافه نمیشه علت ورفعشو بهم میگین

  • اعظم بنی سلام says:

    من وقتی فالوپ میکنم به تعدادشون اضافه میشه و بعد از چند دقیقه بر میگرده به تعداد اول ولی الان بیش از ده روزه این مشکل دارم نه میتونم کسی رو فالو کنم نه کسی من رو

  • Uk2200.com8 says:

    سلام چرا تا فالو میکنم گزینه مشکل و سپس ارسال مشکل میاد

  • امیر says:

    سلام در اینستا مخاطبین من رو فالو میکنن ولی من می‌خوام آنها رو فالو کنم نمیشه یعنی دنبال کنندها رویه یک عددی ثابت مونده و اضافه نمیشن خواهشاً راه حل را برام توضیح بدید ممنون

  • الیسا افشار says:

    چرا مخاطبین فالوم میکنن فالوورهایه پیجم اضافه نمیشه و تقریبا دو ماهه یه اندازه ان !!!!!؟؟؟؟؟

    • زهرا says:

      سلام ،من یه پیج با ۳۷k فالوور دارم، مخاطبین فالوم میکنن اما تعداد فالوورام ثابت مونده و از اون عدد بیشتر نمیشه،مشکل چیه راهنماییم میکنید.ممنون

  • حسن says:

    سلام مشکل من این است که مردم مرا فالو می کنند ولی تعداد فالورهای من بالا نمی رود لطفا به من کمک کنید خیلی ممنون در پناه خداوند باشید🙏

  • ilia mehrazar says:

    پیام فالوو میاد و من فالوو میکنم ولی تعداد فالوور ثابت مانده لطفا این مشکل را توضیح دهید

  • مهدی says:

    با سلام
    شما میگی بهت آموزش میدم چطور از بلاک در بیای بعد نوشتی اگر زیاد فالو کرده باشی برای چند ساعت رفع بلاک میشی الان من ده روزه نمیتونم کسی رو فالو کنم این چه روش آموزش دادن بود اسمش رو گذاشتی آموزش دادن

  • فرشاد says:

    من الان یه پیج فالو کردم اما نمیاره یعنی قسمت فالوینگم صفر نشون میده اشکالش چیه؟

  • Dorsa says:

    سلام من بعد از مدت ها پستی داخل پیجم گزاشتم ولی واسه افرادی که فالوم ندارن و بلاکی در کار نبوده تعداد پست هام رو صفر میزنه بااینکه واسه فالوورام تعداد پست هام یکه و درسته علت صفر زدن تعداد پست هام چیه لطفا راهنماییم کنید

  • میلاد says:

    سلام خسته نباشید. پیج یکی از فالوورام رو تو قسمت سرچ مینویسم اصلا بالا نمیاد ولی ازطریق ی پیج دیگه سرچ میکنم بالا میاد نمیدونم بلاک شدم یا مشکل دیگه ای داره؟

    • ساسان says:

      سلام
      من یه پیجی دنبال میکردم سر یسری مسائل پیج پاک شده و دوباره راه اندازی شد با اکانت دوم فالو کردم مشکل نبود اما با اکانتی که قبلا با اون ،اون پیج فالو داشتم هرچی میزنم فالو نمیشه ولی تو قاسمت فالویینگ میزنه ینفر اضافه شده وهربار میزنم روش یه فالور به پیج طرف نشون میده اضافه شده ولی درصورتی که فالو نمیشه
      لطفا کممممممک کنید

      • Dorsa says:

        سلام من بعد از مدت ها پستی داخل پیجم گزاشتم ولی واسه افرادی که فالوم ندارن و بلاکی در کار نبوده تعداد پست هام رو صفر میزنه بااینکه واسه فالوورام تعداد پست هام یکه و درسته علت صفر زدن تعداد پست هام چیه لطفا راهنماییم کنید

      • آیدا says:

        سلام پیج من خصوصی هست مردم منو فالو میکنن ولی فالور هام بالا نمیره ثابت می مونه

      • Ayda says:

        سلام پیج من خصوصی هست مردم منو فالو میکنن ولی فالور هام بالا نمیره ثابت می مونه

  • محمدرضا says:

    من یه مدتی چند دفعه بلاک شدم الان یه یکی و‌دو ماهی هست که بلاک نیستم یعنی میتونم لایک کنم اما فالو بیش تر از ۵ نفر نمیتونم نفر شیشم میپره دلیل این نتونستن چیه؟

    • محمد رافتی says:

      منم مثل شما همین مشکلو داشتم چیشد درست شد بالاخره یا نه اینجا ک جوابی نمیدن به ما

  • محدثه says:

    سلام تو پیجم هرکی منو فالوو میکنه منم میخوام پیجش رو دنبال کنم نمیتونم اگه الان قبول کردم از پیج خارج میشم بازم وارد پیج میشم همه چیز مث اولشه

    • منم مثل شما همین مشکل رو دارم مال شما درست شد؟ says:

      منم همین مشکل رو دارم مال شما درست شد؟

      • فرید حمدانی says:

        سلام خسته نباشید من مشکلم دنبال کردن یا همان فالو کردن انجام می دهم بعد مجدادانربه ایستا برگردم میبینم همه چیز به حالتش برگشته لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم ممنون

  • شاهرخ says:

    سلام من فالورام بالا میرن بعد بر میگرده جای خودش مشکل چیه من نمی‌توانم به ۱۰۰۰برسم

صفحات 1 3 4 5