رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام

علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام

دنبال کردن افراد توسط دکمه Follow یکی از کلیدی ترین گزینه ها در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تویتر و.. است ، اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران بوجود بیاید، عدم فالو شدن اکانت ها یا صفحه افراد دیگر است که در این صورت پیغام بلاک فالو و محدودیت استفاده از این قابلیت نمایش داده میشود. در این حالت شما نمی توانید شخص مورد نظرتان را فالو کنید، امروز در انل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آموزش حل مشکل بلاک و فالو نشدن پیج افراد در اینستاگرام

How To Solve The Problem Of Not Following On Instagram

اینستاگرام که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی عکس و ویدیو در بین کاربران ایرانی است  به شما این امکان را می دهد تصاویر و ویدیو های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با ان روبه رو هستند مشکل فالو نشدن بعضی از کاربران یا حتی مشکل بزرگتر این است که شما نمی توانید هیچ کاربر و صفحه ای را فالو کنید. امروز در انزل وب قصد داریم روش حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اگر اینستاگرام شما باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب که در مورد ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما است را مطالعه بفرمایید.

unfollow

رفع مشکل فالو نشدن یک شخص خاص در اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که شما نمی توانید یک شخص خاص را فالو کنید. این مشکل به این خاطر رخ می دهد که تصاویر مورد استفاده آن شخص مشکل داشته و فیلترینگ هوشمند پیج آن شخص را فیلتر کرده است. شما برای رفع این مشکل می توانید از VPN استفاده کنید. اگر شما با آپلود و دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام مشکل دارید پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

اگر نمی‌ توانید هیچ اکانتی را فالو کنید و با یک صفحه سفید هم روبرو می‌ شوید به احتمال زیاد شما با مشکل Security Code مواجه هستید. این به این معنی است که شماره موبایل خود را در اکانتتان وارد نکرده‌اید و یا شماره موبایل شما نیاز به تایید دارد. در این حالت می‌ بایست درخواست کد کنید، این کد به شماره شما SMS خواهد شد و در نهایت کد را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا مشکل شما حل شود.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

 

علت فالو نشدن پیج در اینستاگرام

ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد پس باید صبر کنید تا صفحه کاملا بارگذاری شود. اگر شما با ارور Couldn’t refresh feed در اینستاگرام مواجه می شوید پست ۶ روش رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

چرا در اینستاگرام بلاک میشویم؟

اگر شما توسط اکانت فرد خاصی بلاک شده‌ باشید نمی توانید اکانتش را فالو کنید. در این حالت با وجود اینکه تعداد پست های پیج مورد نظر بیش از صفر عدد می‌ باشد، هیچ پستی در آن پیج مشاهده نخواهید کرد.

unfollow

اگر پیغام های هشدار اینستاگرام را نمی توانید مشاهده کنید پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

علت محدودیت فالو و رفع بلاک اینستاگرام

اگر وارد پیجی می‌شوید و دکمه Follow را لمس می‌کنید و دکمه به حالت سبز رنگ و نوشته آن به Following تغییر می‌یابد، اما بعد از چند ثانیه همه چیز به حالت اول برمی گردد، نشان دهنده این است که شما توسط اینستاگرام بلاک شده‌اید. یکی از قوانین اینستاگرام این است که اگر یک کاربر تعداد زیادی پیج را در زمان اندکی فالو کند، اکانتش به مدت چند ساعت امکان فالو کردن را از دست خواهد داد. به طور مثال اگر ۲۰۰ اکانت را در ۵ دقیقه فالو کنید، بلاک خواهید شد و برای حل آن می بایست چند ساعت صبر کنید تا این مشکل به صورت خودکار توسط اینستاگرام رفع شود. توجه داشته باشید که اگر چند بار دچار این نوع بلاک شوید، جریمه های سنگین‌ تری در انتظار اکانت شما خواهد بود.

unfollow

اگر می خواهید موقعیت خود را به اینستاگرام اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید را مطالعه بفرمایید.

رسیدن به حداکثر تعداد فالور در اینستاگرام

اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

در آخر اگر می خواهید لینگ تلگرام و اسنپ چت را به اینستاگرام خود اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام و اسنپچت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نطرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش امروز انزل وب ما سعی کردیم علت فالو نشدن پیج افراد و صفحه شرکت هاو  تمام روش هایی که به حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام کمک می کند را به شما معرفی کنیم. اگر روش دیگری وجود دارد که در لیست بالا نیست آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • Leila says:

    سلام ببخشید در اینستاگرام من و فالو می کنند اما رقم فالو تغییر نمی کنه دلیلش چیست؟

  • Amir says:

    خیلی ممنونم.موثر بود??

  • tanha says:

    سلام من با یه شماره تماس و ایمیل و اکانت در اینستا گرام توسط شخصی بلاک شدم بعد از آن با شماره و ایمیل و اکانت جدید وارد اینستا شدم و روز اول شخص پیدا کردم و بعد از آن مجددپیام not user found می داد و بعد با اکانت جدید دیگه پیدا نکردم دلیلش چی میتونه باشه؟

  • یوسف says:

    سلام.ببخشید من وقتی پیجی رو فالو میکنم همون لحظه مینویسه فالو شد بعد به تعداد فالوهام اضافه نمیشه وبعد از چن مدتی بحالت قبلی برمیگرده انگار فالو نکردمش.مشکل ر و چطور رفعش برطرف کنم؟

  • فاطیما says:

    ینی به یه نفرم جواب ندادن ولی ملت همیشه در صحنه بازم سوالاشونو میزارن ?
    عزیزان این متنو کپی کردن و گذاشتن توی سایتشون و کپی کننده محترم هیچ تخصصی نداره در این مورد. پس خودتو هلاک نکنید ?

  • یلدا says:

    سلام من حدودا ۴ماهه وقتی کسی رو فالو میکنم خود به خود انفالو میشه .این مشکل رفع نشده بعد ۴ماهه .لطفا راهنماییم کنید.ممنون

  • آوش says:

    سلام
    من بعضیا از دوستامو نمیتونم پیدا کنم تو اینستا نه اونا منو بلاک کردن ن من اونارو
    میشه راهنمایی کنین؟

  • حامدبراهویی says:

    سلام ببخشید من یک نفر رو فالو میکنم ولی بعد که صفحه رو می بندم دوباره خود به خود انفالو میشن یعنی باید رو دوباره فالوش کنم و باز دوباره همین اش همون کاسه است

    • مهرشاد says:

      شما به توی ۵ دقیقه ۲۰۰نفر رو فالو کردید براب همین اینستا شماره رو بلاک کرده چند ساعت صبر کنید تا رفع بشه اگه دوباره با این مشکل مواجه شدید بدونید که جریمه سنگینی رو دارید

  • Samaneh says:

    سلام وقتدبخیر. من یکی از دوستانم رو بلاک کردم و ایشون هم‌من رو بلاک کردن. حالا میخوام دوباره فالوش کنم . اما نمیتونم صفحه ش تو اینستا پیدا کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

  • reyhanehdanae says:

    سلام من یک صفحه در اینستگرام با ایدی reyhaneh….l@ دارم تعداد فالوئر هایم بالاست و ۸۳k است. و همه پیج هایی که الان دنبال میکنم خیلی وقت است که دنبال میکردم یعنی بیش از ۱ماه ولی دیروز و امروز میخواهم چند پیج دنبال کنم ولی هرکاری نمیشود با پیج های دیگر امتحان کردم اصلا امکان فالو کردن هیچ پیجی به من نمیدهد اگر میتوانید راهنمایی ام کنید. لطفا

  • سالار says:

    یک اکانت ساختم وقتی که ۴٠ نفرو فالو میکنم دیگه نمیتونم کسیرو فالو کنم تا چند روز باید چه کار کنم برای حل این مشکل

  • رضا says:

    This action was blocked.please try again later.we restrict certain content and actions to protect our community.Tell us if you think we made a mistake

    چند روزه میخوام دوستم رو فالو کنم این متن بلافاصله برام میاد…من فقط بیست شش نفر فالو کردم البته بیست هفت نفر بود دوستم منو بلاک کرد بود بعد منو از بلاکی در اورد بهم در خواست فالو داد من میخوام فالوش کنم این متن انگلیسی برام میاد الان چند روزه منتظرم …لطفا کمک کنید از این حالت خارج بشه

  • Ayshin_juju says:

    من به خاطر بعضی چیز ها مجبور بودم کسایی ک فالو کردمو ان فالو کنم به تعداد خیلی زیادی هم نکردم ولی بلاک شدم و کسیو هم نمیتونم فالو کمم

  • فرزانه says:

    من نه میتونم فالو کنم نه بک بدم چیکار کنم درست شه،دوروزو هست,تعداد فالورام تغییر نمیکنه

  • فرزانه says:

    من نه میتونم فالو کنم نه بک بدم چیکار کنم درست شه،دوروزو هست

  • فرزانه says:

    من فالواینگ هارو لغو کردم رفتم فالورامو فالو کنم،نکرد دیگه،نه تنها اون بلکه تمام پیج ها،چیکار کنم؟کمک کنید

  • محمد says:

    سلام،مشکل اینستام اینه ک نه میتونم کسی فالو کنم نه بک بدم گزارش خطا برام میاد موقع بک دادن

  • شهریار says:

    سلام من وقتی یکی رو ان فالو می کنم بعدا می خوام فالوکنم نمی تونم دیگه فالو کنم اون شخصو باید چی کار کنم

  • مریم یاری says:

    سلام.خسته نباشید.من یه پیج دارم که خیلی برام میاد دارند فالوو میکنند ولی اضاف نمیشه به دنبال کننده هام.مشکل یعنی چی هستش؟؟

  • Şahin türk says:

    سلام خسته نباشید. میخوام در انستاگرام کسی را follow کنم followig نمیشه چکار کنم؟

  • مهدی says:

    با سلام ببخشید مشکلی برام پیش اومده در اینستاگرام من مدتی است هیچ هشتگی رو فالو یا ادد کنم البته با فالو کردن پیج ها مشکلی ندارم ولی موقع فالو هر هشتگی ارور میده هشتگ دنبال نشد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • مهدی says:

    سلام،مشکل اینستام اینه ک نه میتونم کسی فالو کنم نه بک بدم گزارش خطا برام میاد موقع بک دادن

  • حبیب says:

    سلام سوال داشتم اگه جواب بدید ممنون میشم.پیجم توسط افراد فالو میشه ولی تعداد فالورام تغییر نمیکنه چیکار باید بکنم

  • راحل says:

    سلام…یه سوال خواهشن جواب میخوام من دیشب سیصدوسی تا فالو داشتم..پیچم خصوصی هست وهرشب عمومی میکنم تا واردپیچ شن بعدخصوصی…ولی دیشب که عمومی کردم تعدادفالورهام افزایش نیافت وکسی هم واردپیچم نشد…دونه دونه خودم که میزدم واردپیچ میشدن ولی ازامروز اونم نمیشه مشکل چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  • مرضیه says:

    سلام من اکانت جدید ساختم و توی مدت زمان کم خیلی پیج رو از اکانت قبلیم فالو کردم الان تقریبا ۲۰ روزه که نمیتونم هیچ پیجی رو فالو کنم سبز میشه و دوباره انفالو میشه چکارکنم ؟ ممنون میشم کمکم کنید مرسی.

  • صهیب says:

    سلام و خسته نباشید .
    مشکل انیستاگرامم اینه که فالوینگهام خودش افزایش می یابد بدون اینکه من کسی را فالو کنم .

  • غفار says:

    من نمیتونم کسی رو دنبال کنم دکمه آبی رنگ هست اونو میزنم ولی دوباره همون حالت آبی میشه

  • Eli says:

    من نمیتونم انفالو کنم، انفالو ک میکنم ابی رنگ میشه ولی بعد از چند ثانیه دوباره ب حالت اول برمیگرده، چ کنم؟! از دیشب این اتفاق افتاده

  • محمد says:

    بسیار مفید بود .. ممنون

  • خلیل says:

    دلیل اینکه اکانت من خودکار افرادی روکه نمیخام فالوکنم فالومیکنه چیه

صفحات 1 2 3 4 5