رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام

علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام

دنبال کردن افراد توسط دکمه Follow یکی از کلیدی ترین گزینه ها در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تویتر و.. است ، اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران بوجود بیاید، عدم فالو شدن اکانت ها یا صفحه افراد دیگر است که در این صورت پیغام بلاک فالو و محدودیت استفاده از این قابلیت نمایش داده میشود. در این حالت شما نمی توانید شخص مورد نظرتان را فالو کنید، امروز در انل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آموزش حل مشکل بلاک و فالو نشدن پیج افراد در اینستاگرام

How To Solve The Problem Of Not Following On Instagram

اینستاگرام که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی عکس و ویدیو در بین کاربران ایرانی است  به شما این امکان را می دهد تصاویر و ویدیو های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با ان روبه رو هستند مشکل فالو نشدن بعضی از کاربران یا حتی مشکل بزرگتر این است که شما نمی توانید هیچ کاربر و صفحه ای را فالو کنید. امروز در انزل وب قصد داریم روش حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اگر اینستاگرام شما باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب که در مورد ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما است را مطالعه بفرمایید.

unfollow

رفع مشکل فالو نشدن یک شخص خاص در اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که شما نمی توانید یک شخص خاص را فالو کنید. این مشکل به این خاطر رخ می دهد که تصاویر مورد استفاده آن شخص مشکل داشته و فیلترینگ هوشمند پیج آن شخص را فیلتر کرده است. شما برای رفع این مشکل می توانید از VPN استفاده کنید. اگر شما با آپلود و دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام مشکل دارید پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

اگر نمی‌ توانید هیچ اکانتی را فالو کنید و با یک صفحه سفید هم روبرو می‌ شوید به احتمال زیاد شما با مشکل Security Code مواجه هستید. این به این معنی است که شماره موبایل خود را در اکانتتان وارد نکرده‌اید و یا شماره موبایل شما نیاز به تایید دارد. در این حالت می‌ بایست درخواست کد کنید، این کد به شماره شما SMS خواهد شد و در نهایت کد را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا مشکل شما حل شود.

حل مشکل بلاک فالو در اینستاگرام

 

علت فالو نشدن پیج در اینستاگرام

ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد پس باید صبر کنید تا صفحه کاملا بارگذاری شود. اگر شما با ارور Couldn’t refresh feed در اینستاگرام مواجه می شوید پست ۶ روش رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

چرا در اینستاگرام بلاک میشویم؟

اگر شما توسط اکانت فرد خاصی بلاک شده‌ باشید نمی توانید اکانتش را فالو کنید. در این حالت با وجود اینکه تعداد پست های پیج مورد نظر بیش از صفر عدد می‌ باشد، هیچ پستی در آن پیج مشاهده نخواهید کرد.

unfollow

اگر پیغام های هشدار اینستاگرام را نمی توانید مشاهده کنید پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

علت محدودیت فالو و رفع بلاک اینستاگرام

اگر وارد پیجی می‌شوید و دکمه Follow را لمس می‌کنید و دکمه به حالت سبز رنگ و نوشته آن به Following تغییر می‌یابد، اما بعد از چند ثانیه همه چیز به حالت اول برمی گردد، نشان دهنده این است که شما توسط اینستاگرام بلاک شده‌اید. یکی از قوانین اینستاگرام این است که اگر یک کاربر تعداد زیادی پیج را در زمان اندکی فالو کند، اکانتش به مدت چند ساعت امکان فالو کردن را از دست خواهد داد. به طور مثال اگر ۲۰۰ اکانت را در ۵ دقیقه فالو کنید، بلاک خواهید شد و برای حل آن می بایست چند ساعت صبر کنید تا این مشکل به صورت خودکار توسط اینستاگرام رفع شود. توجه داشته باشید که اگر چند بار دچار این نوع بلاک شوید، جریمه های سنگین‌ تری در انتظار اکانت شما خواهد بود.

unfollow

اگر می خواهید موقعیت خود را به اینستاگرام اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید را مطالعه بفرمایید.

رسیدن به حداکثر تعداد فالور در اینستاگرام

اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

در آخر اگر می خواهید لینگ تلگرام و اسنپ چت را به اینستاگرام خود اضافه کنید پست حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام و اسنپچت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نطرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش امروز انزل وب ما سعی کردیم علت فالو نشدن پیج افراد و صفحه شرکت هاو  تمام روش هایی که به حل مشکل فالو نشدن در اینستاگرام کمک می کند را به شما معرفی کنیم. اگر روش دیگری وجود دارد که در لیست بالا نیست آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • محمد says:

    سلام من چندروزه نمیتونم کامنت یا لایک کنم حتی نموتنم اشخاص رو آنفالو کنم همش این پیام میاد
    This action was blocked. Please try again later. We restrict certain content and actions to protect our community. Tell us if you think we made a mistake.
    کمک کنید

  • مجتبی says:

    سلام منم این یکماهه نمیتونم فالو کنم فالو میکنم بعد چند ثانیه نگاه میکنم فالو نشده لطفا راه حلش چیه چیکار باید بکنم ، ممنونم

    • Mohmd says:

      منم این‌مشگلودارم‌اگه متوجه شدیدراه حلشو ممنون میشم بگید
      ۰۹۱۰۵۸۱۱…

    • منم اینجوری شدم ‌میشه بگید شما چیکار کردی says:

      میشه راهنمایی کنید من نمیتونم کسیو فالو کنم و قالویینگ هامو نمیشه باز کنم ببینم

  • علی says:

    سلام وقت بخیر . پیجی را چند وقت پیش بلاک کردم ولی الان هر کاری میکنم نمیتونم اون پیج از بلاک خارج کنم . تموم مراحل طی میکنم و میرسم به رفع مسدودی ولی بازم نمیتونم فالوش کنم . ممنومم

  • فرهاد says:

    سلام‌من حدود ۶ماه هست کسی رو‌نمیتونم فالو کنم و کسی که به منو‌فالو‌میکنه درخواستشو‌ قبول میکنم ولی سریعا باز دوباره به حالت اولیه بر میگرده چیکار کنم

  • زهراشمس says:

    من امروزخیلی ادمارولایک کردم وکامنت گذاشتم حالانمی تونم فالو ولایک وکامنت بذارم بایدچیکارکنم

  • لیلا says:

    سلام . من بلاک فالو شدم از طرف اینستا ، پیجی رو نمیتونم فالو کنم ، فکر میکنم به این دلیل باشه که زیاد فالو و انفالو کردم الان حدود ۱۰ روزه که این مشکل رو دارم چطور رفعش کنم؟

    • مهدی says:

      سلام منم همین مشکلو دارم لطفا اگه راهی پیدا کردی به منم بگو اخه منم چند روزه نمیتونم کسیو فالو کنم

  • Najmah says:

    من الان چندروزبلاک شدم ونمیتونم کسیو فالوکنم .تعدادبازدیدهای استوری امم کم شده اگه میشه راهنمایی کنید حدودیه هفته هست که بلاکم

  • الهام says:

    سلام….من هم الان تقریبا دو ماه هستش که هر کس برای من ریکواست میفرسته رو مستطیل آبی که میزنم سفید میشه ولی وقتی از اینستاگرام خارج میشم و دوباره وارد میشم همون مستطیل مجدد آبی میشه و نمیتونم کسی رو فالو کنم میشه راهنمایی بفرمایید

  • abed says:

    مطالبتون عالی و جامع بود..ممنون از سایت خوبتون
    ..موفق باشید

  • توفیق says:

    سلام پیج من چند روز بلاک شده و نمیتوانم هیچ کس را فالو کنم الان تقریبا ۱۰ روزه اینجوریه نمیدونم باید چکار کنم یا چه مدت باید صبر کنم
    راهنمایی کنید لطفا
    مرسی از زحماتتون

  • مهدی says:

    با سلام.من یه مدت اشتباهی زیاد فالو کردم و حالا با محدودیت مواجه شدم و هی پیام این عملکرد مسدود شد نشون میده.افراد جدیدم میخان فالو کنن تو امار عضو ها اضافه نمیشن.خواهشا یه راهنمایی بکنین چند روزه همینجور پا در هوا موندم.
    در ضمن یه ربات مطمئن و پرکاربرد هم بهم معرفی کنین برای مدیریت اینستا
    ممنون

  • Mohammad nejafy says:

    سلام .مشکل من در اینستا فقط نمی تونم فالو کنم .هر کسی را که میخوام فالو کنم .پیام مسدود شدن را نشون میده.لطفا راهنمایی کنید .با تشکر

    • sinakhan says:

      سلام من مییخام افراد دیگررافالوکنم پیام بلاک میادنزدیک ۵۰۰۰نفرفالوکردم رهنمایی کنیدتشکر

  • امیرهمتی says:

    باسلام بنده چندروزیه که نمیتونم کسی روفالو کنم لطفابرای حل مشکل مراراهنمایی بکنید

  • امیرهمتی says:

    باسلام بنده وقتی میخوام کسی رافالوکنم علامت فالوسبز میشه وتعداد فالوها اضافه میشه ولی بعد ازچند لحظه همه چیز به حالت اول برمیگرده

  • عاطفه says:

    منم نه میتونستم فالو کنم نه پستی رو لایک کنم .آپدیت کردم درست شد

  • Fatemeh says:

    Chnd roz mishe vli hnoz az block insta kharj nshodm v nmitonm kesi ro foloow knm

  • امیر says:

    چجوری شماره موبایلو تایید کنم؟

  • ارش says:

    نزدیک ب سه هفته هست ک نمی تونم کسیو فالو کنم خواهشا راهنمایی کنید چکار کنم چرا اینجوری شده

  • حمیدرضابراتی says:

    الان یکهفته بیشتره که نمیتونم هیچ صفحه ای رو فالووکنم، چیکاربایدکنم؟!

  • Shiva says:

    اینستا دیگه گندشو در اورده هر سری یه مسخره بازی کلا پیجمو به گند کشید با هجده هزار فالوور مجبورم کرد پیج جدید بسازم دوباره ساختم الانم فالو نمیکنه هر روز یه ادا اطوار داره گند بزنن بهش

  • امیرحسین says:

    سلام. من تو اینستا کسایی که من رو فالو کردن نمیتونم درخواستشون رو قبول کنم.. وقتی روی مستطیل های آبی رنگ میزنم تا درخواستشون رو قبول کنم و اون مستطیل ها سفید میشن. وقتی از اینستا خارج میشم و مثلا یک ساعت بعد میام میبینم که بازم اون مستطیل ها(پیج افراد) آبی شده.. منو راهنمایی کنین لطفا..

    • سحر says:

      منم همین مشکل رو دارم راهشو پیدا کردی به منم بگو لطفا

    • الهام says:

      سلام، منم همین مشکل رو دارم اگر راهش رو پیدا کردین و درست شد ممنون میشم من رو هم راهنمایی بفرمایید

  • Solmaz says:

    سلام .طبق توضیحات بالا متوجه شدم مشکل صفحه اینستاگرام خودم رو،بلاک شدم ،(الان مدت زمان زیادیه )که با این مشکل مواجه هستم ،و رفع نشده این مشکل ،چه طور می‌توانم رفع بلاک بشوم.لطفا راهنماییم کنید،باتشکر.

  • فهيمه احمدي says:

    سلام توضیحاتتون خیلی مفید بود

    فقط من تعداد ٣٠٠ فالو در فکنم زیر ۵ دقیقه انجام دادم

    دو بار دیگه هم اینکارو کردم

    فکر میکنین تا کی اینستا محدودم کنه و نذاره فالو کنم؟

  • Saye says:

    من الان چند روزه نمتونم فالو کنم لطفا راهنمای کنید:(

  • محمدجمالی says:

    دوهفته بود دنبال کننده وشونده وکامنت های ارسالی ولایکهایم بالانمیامد.سه روزقبل درست .شددوباره خراب .علت چیست ؟

  • محمدجمالی says:

    دنبال کننده ودنبال شونده ام بالانمیاید.دوهفته است .یکروزچندساعت درست شد.دوباره قطع شد.درضمن کامنتهای ارسالی ولایک های پستم تنهادرصفحه اصلی نشان داده میشود.ودرروی نشانه قلب که میزنی هیچکدام نیست .مشکل چیست .ممنون

  • سحر says:

    سلام
    من امروز کلا نمیتونم کسی را فالو کنم فالو میشه ولی به حالت قبل بر می گردد و ولی پست و کامنت مشکل ندارم کنم ؟ ۴۴۱ فالور دارم ۴۰۰ تا فالو کردم

  • محمودشاهپری says:

    باسلام خدمت مدیر سایت من سه روزه که وارد اینستاگرام شدم هفتاد تا فالور داشتم صدو پنجاه تا فالویینگ بعد رفتم صدو بیست تا فالویبنگ هامو انفالو کردم حالا از دیروز تا حالا دیگه نمیتونم کسی رو فالو کنم حتی مخاطبین رو لطفا بگید چیکار کنم

  • Bardya says:

    سه روزه که نمیتونم کسی رو فالو کنم.

  • صیاد علیجانی says:

    اکانت جدیدی دیروز غروب ساختم اما ۲۴ نفر رو فالو کردم ۲۲ نفر هم من را فالو کردند در عرض ۲ ساعت اما تا الان که ۱۴ ساعت گذشته دیگه نمیتونم کسی رو فالو کنم

صفحات 1 2 3 4 5
×