شکستن شیشه ماشین در شرایط اضطراری برای نجات خود

۷ روش شکستن شیشه ماشین در شرایط اضطراری برای نجات خود

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در داخل ماشین گیر افتاده باشید و تنها راه نجات شما شکستن شیشه ماشین از داخل باشد اما برای شکستن شیشه ماشین، وسیله مناسبی در اختیار ندارید. امروز در انزل وب به شما نحوه شکستن شیشه ماشین در شرایط حیاتی با ابزار داخل خودرو یا وسایل بسیار ساده را آموزش خواهیم داد.

نحوه شکستن شیشه ماشین با شمع ، انگشت ، نمک و… در شرایط اضطراری

۷ ways for Break a Car Window

حتما شما هم ماجرای فوت شدن کودکی که چندی پیش در ماشین گیر افتاده بود را شنیده اید. اگر می خواهید همچنین ماجرایی دوباره تکرار نشود با دیدن ماشینی که کودک یا حیوان خانگی در آن است و رها شده است سعی کنید صاحب ماشین را پیدا کنید. در صورتی که موفق به این کار نشدید با ۱۱۰ تماس بگیرید. اما اگر ماشین متعلق به خودتان است و کودک یا حیوان خانگی شما در آن گرفتار شده است شما چاره ای ندارید جز اینکه شیشه ماشین را بشکنید. شیشه جلوی ماشین نسبت به شیشه عقب ماشین دارای استحکام بیشتری است و مقاومت بیشتری در مقابل ضربه دارد. بنابراین برای شکستن شیشه ماشین سعی کنید شیشه عقب را بکشنید.

Break a Car Window

شکستن شیشه ماشین با شمع خودرو

برای شکستن شیشه ماشین با شمع خودرو ویدیوی زیر را مشاهده کنید. جالب است بدانید که این روش شکستن شیشه ماشین، روش کار سارقی بود که خودروی طرف مقابل را تعقیب می کرد و هرکجا که ماشین متوقف می شد با یک عدد شمع موتور خودرو که بر سر آن کش شلوار به طول حدودا یک متر وصل شده و اطمینان از اینکه مدارک یا پول‌های دریافتی از بانک را در کدام طرف خودرو نگه داشته با سرعت و شدت تمام به شیشه خودرو ضربه وارد کرده و شیشه به طور کامل شکسته و حداکثر در عرض کمتر از ۴۰ ثانیه سرقت را انجام می‌داد.

شکستن شیشه ماشین با پشتی صندلی

فرض کنید که خود شما در داخل ماشین گیر افتاده اید، باید چکار کنید؟ اگر شما در ماشین گیر افتاده اید و وسیله ای برای شکستن شیشه ماشین ندارید می توانید از پشتی صندلی ماشین خود استفاده کنید.

شکستن شیشه ماشین با پشتی صندلی

(پایه های) پشت سری صندلی ماشین عمدا بصورت تیز و جداشدنی ساخته می شوند تا در مواقع اضطراری برای شکستن شیشه ماشین استفاده شوند.

شکستن شیشه ماشین با پشتی صندلی

صندلی پشت سری را از جای خود در آورده و پایه های فلزی آن را در لبه شیشه خودرو قرار داده و صندلی پشت سری را به سمت خود می کشید با این کار شیشه بدون اتلاف وقت خرد می شود.

شکستن شیشه ماشین با پشتی صندلی

نحوه شکستن شیشه ماشین در آب افتاده

فرض کنید که در ماشینی که درهای آن بسته است گیر افتاده اید و در آب پرتاب شده اید، برای رهایی خود چه کار می کنید؟ در کانادا ۱۰ درصد از مرگ و میر مربوط به غرق شدن در ماشین است و هر ساله در آمریکا ۴۰۰ نفر در حالی که در ماشین گیر افتاده اند غرق می شوند. در حالی که در ماشین گیر افتاده اید تماس گرفتن را فراموش کنید چونکه شما در حال غرق شدن ستید و باید خیلی سریع عمل کنید. آرامش خود را حفظ کنید چونکه استرس و دستپاچگی انرژی شما را کاهش می دهد. کمربند ایمنی خود را باز کنید. مسلما لگد زدن به در و پنجره فایده ای نخواهد داشت. اگر شیشه ماشین هنوز از سطح آب بیرون است و با پایین کشیدن شیشه ماشین آب به داخل ماشین وارد نمی شود با استفاده از سیستم الکتریکی، شیشه را پایین بکشید و خود را از شیشه بیرون بکشید، اما اگر سیستم الکتریکی کار نمی کند با استفاده از یک شی نوک تیز به مرکز شیشه بکوبید همچنین می توانید از صندلی پشت سری استفاده کنید. حالا خود را از شیشه بیرون بکشید و خود را به سطح آب برسانید.

شکستن شیشه ماشین بانمک

این روش شکستن شیشه ماشین خیلی ساده و جالب است و باز هم ابتکاری از دزدان ماشین است. با زدن آب دهان به نمک و پرتاب آن به سمت شیشه، شییشه ماشین خیلی راحت شکسته می شود.

Break a Car Window

علاوه بر این نمک کاربرد های دیگری دارد مثل روشن نگه داشتن لامپ که قبلا در انزل وب راجع به آن صحبت کردیم.

شکستن شیشه با انگشت

این روش شکستن شیشه ماشین بخشی از آموزش نیروهای آتش نشانی برای کمک به قربانیان احتمالی داخل خودرو است.

شکستن شیشه بدون صدا

برای انجام این کار  باید لنگی را خیس کنیم و بر روی شیشه ماشین پهن کنیم به طوری که تمام شیشه را فرا گیرد. بعد با وزنه ای یا هر چیزی که بتوان شیشه را خرد کرد بر روی شیشه ماشین ضربه می زنیم تا شیشه بشکند و موقع فرود آمدن دستمال (لنگ) را به طوری می گیریم که  شیشه در روی دستمال فرو بریزد. شیشه های ماشین این خاصیت را دارا هستند که وقتی دستمالی یا لنگی خیس بر روی آن بگذاریم ، به آن می چسبد.

شکستن شیشه با آب یخ

اگر شما با استفاده از یک مشعل شیشه را حرات دهید و بعد آب یخ بریزید شیشه ماشین خرد و ریز می شود.

Break a Car Window

اگر شما نیازی به شکستن شیشه ماشین خود ندارید حتما به دنبال روش هایی برای خش گیری شیشه ماشین خواهید بود بنابراین پیشنهاد می کنیم پست ۵ روش رفع خط و خش عمیق و سطحی شیشه ماشین ، عینک ، ساعت و.. را مطالعه بفرمایید و اما اگر شیشه ماشین شما بخار میکند پست ۲ روش جالب برای جلوگیری از بخار کردن شیشه ماشین را مطالعه بفرمایید

نظرات و پیشنهادات شما ؟

در پست امروز انزل وب ۷ روش برای شکستن شیشه ماشین به شما معرفی کردیم اگر علاوه براین روش ها، روش دیگری برای شکستن شیشه ماشین می شناسید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی مهم ترین اقدامات و نکات قبل سفر با ماشین
بررسی مهم ترین اقدامات و نکات قبل سفر با ماشین
طریقه صحیح بستن درب رادیاتور ماشین و علائم اشتباه بستن آن
طریقه صحیح بستن درب رادیاتور ماشین و علائم بستن اشتباه آن
آموزش تصویری نحوه روشن كردن ماشين دنده اتومات
آموزش تصویری رانندگی و نحوه روشن کردن ماشین دنده اتومات
تشخیص علائم و زمان تعویض لنت ترمز عقب و جلو ماشین
تشخیص علائم و زمان تعویض لنت ترمز عقب و جلو ماشین

نظرات

  • علی احمدی says:

    اون شمع ک میکن بعضی ها فکر میکن خود شمع رو باید برتاب کنید .ولی اینجوری نیست …قسمت پایین شمع که رنگ سفید داره میگن چینی شمع اونو میشکونی به اندازه یه نخود با اب دهنت نم میدی بهش حدود ۱۵ثانیه بعد از فاصله نیم متری با ضرب پرتاب میکنی بدوننن کوچکترین صدایی کل شیشه پودر میشه

  • nyam says:

    سلام بخاطرفشاراب درهابازنمیشن.

  • سولماز says:

    ممنون خیلی عالی بووود ای لاو یو
    درضمن اون دوستی ک نیاز ب آب هویج داره اگ آب …هم بخوره بیشتر نتیجه میگیره.‌‌…

  • من نفرت انگیز says:

    با تشکر . جالب و ممنون از توضیحاتتون

  • مهدی says:

    راحت میشه شیشه رو خورد کرد خخخخخ

    اون اتش نشانیشو تست کردم خخخخ لایک

  • smaeil says:

    کلیپ شکستن باشمع موتورهم که ناقصه ماکه چیزی نفهمیدیم

  • smaeil says:

    چرافقط شیشه یعنی توشرایط اضطراری درب ماشین باز نمیشه .بهترنیست روشهایی هم برای
    بازکردن درب که خطرش کمتره بذارید

  • zana says:

    خیلی متن ضعیفی بود، هیچ توضیحی یا کلیپی نبود یا حتی نحوه اجرای روشی مثل شکستن با انگشت !!!!!

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ویدیو ها در متن هستند دوست عزیز

    • ثریا داسیان says:

      سلام همونطورکه مدیرمحترم سایت فرمودند فیلم ها تو متن قرار گرفته اند
      آب هویج هم پیشنهاد میدم بهتون:D