آموزش ایجاد لایو استوری دو نفره با دوستان و تقسیم صفحه استوری در اینستاگرام

آموزش ایجاد لایو استوری دو نفره با دوستان و تقسیم صفحه لایو استوری در اینستاگرام

قابلیت لایو استوری اینستاگرام یکی از ویژگی های محبوب این سرویس به حساب می آید که از مردم عادی تا برندهای شناخته شده از آن برای اهداف مختلف استفاده می کنند. جدید ترین قابلیتی که اینستاگرام برای کاربران خود فراهم کرده، امکان لایو استوری همراه با دوستان و تقسیم صفحه استوری به دو قسمت است که در ادامه شیوه فعال سازی و انجام آن را توضیح می دهیم. با انزل وب همراه باشید.

چگونه در اینستاگرام لایو استوری دو نفره را فعال و ایجاد کنیم ؟

How To Do Live-Story With Friends On Instagram

از لحاظ فنی شما می توانید این کار را با هر کسی که در حال تماشای ویدیوی لایو شماست انجام دهید. اگر بخواهید با دوستان خود از این قابلیت استفاده کنید باید از نسخه ۲۰ و یا بالاتر اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. این قابلیت هم اکنون به صورت جهانی روی هر دو پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است. نکته‌ای که ذکر آن خالی از لطف نیست؛ دوست شما اجباری به استفاده از نسخه جدید ندارد و تنها شما با داشتن ورژن جدید می توانید از این ویژگی تازه بهره ببرید. ضمنا می توانید برای آشنایی بیشتر، مطلب آموزش و ترفند های قابلیت استوری (Story) و لایو استوری (Live Story) اینستاگرام را مطالعه نمایید.

روش اجرای لایو استوری یا پخش زنده اینستاگرام با دوستان و نمایش دو نفره افراد

برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و آیکون «دوچهره» را در بالای صفحه لمس کنید. از قسمت پایین نمای دوربین، به حالت لایو سوایپ کرده و broadcasting زنده را شروع کنید. منتظر دوستان خود بمانید تا یکی از ایشان ویدیو شما را تماشا کند. متاسفانه اگر دوست مورد نظر شما در حال تماشای ویدیو لایو نباشد نمی توانید او را دعوت (Invite) کنید.

آیکون «دو چهره» را از پایین صفحه لمس کرده و از منویی که ظاهر می شود؛ یکی از دوستانی که در حال تماشا است را اینوایت کنید. دوست شما پیامی مبنی بر ملحق شدن به لایو ویدیو شما دریافت خواهد کرد که می تواند آن را پذیرفته و یا رد کند. به علاوه در هر لحظه دوست شما می تواند لایو دو نفره را ترک کرده یا شما او را Remove کنید.

روش-اجرای-لایو-استوری-با-دوستان

به محض ملحق شدن دوست‌تان، صفحه به دو قسمت تقسیم می شود. ویدیو لایو شما در بالای صفحه و ویدیو دوست شما در پایین صفحه به نمایش در می آید. در ضمن شما قادر هستید ویدیو و صدا را استریم کنید. همچنین پیشنهاد میکنیم مطلب قبلی ما در مرود اینکه چگونه در اینستاگرام با ارسال همزمان چند عکس یا ویدیو آلبوم ایجاد کنیم ؟ را مشاهده کنید.

روش-اجرای-لایو-استوری-با-دوستان

بعد از توقف لایو استریم توسط شما، اینستاگرام این قابلیت را در اختیارتان می گذارد تا ویدیو را با فرمت MP4 ذخیره کنید و یا آن را برای ۲۴ ساعت در دسترس دنبال کنندگان قرار دهید. همچنین برای دانلود ویدیو های دوستان می توانید از آموزش های مطلب؛ چگونه بدون فهمیدن شخص مقابل استوری های اینستاگرام را مشاهده و دانلود کنیم ؟ استفاده کنید

این امکان جدید قطعا ویژگی خلاقانه و جذابی است که به قابلیت لایو اینستاگرام اضافه شده و در صورت داشتن اتصال اینترنت مناسب هیچ مشکلی در پخش دو ویدیو در کنار هم تجربه نخواهید کرد.

تجربه و نظر شما؟

آیا از ارائه این قابلیت در اینستاگرام مطلع بودید؟ به نظر شما ویژگی ایجاد لایو دونفره با دوستان و تقسیم صفحه نمایش چقدر برای استفاده روزمره یا تجاری می تواند مفید باشد؟ لطفا ما را با نظرات خود همراهی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • رخشانه اصغری says:

    من هنگام گذاشتن لابو دونفره از پیج خودم اصلا مشکل ندارم.
    ولی از پیج دیگران وقتی دعوت میشم فقط صدای من هست ک تصویر من نمیاد بالا.
    توی انواع پیجها همین اتفاق برام افتاده.
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  • آرزو says:

    سلام گوشی من مدل بالانیس .هروقت دوستام لایو میذارن نمی تونن منو دعوت بدن. نسخه جدید اینستا هم ازگوگل پلی نوشته با گوشی شما هم خوانی ندارد.راهه دیگه وجود نداره تا منم بتونم دعوت لایو هاشونو ببینم و قبول کنم؟

  • بهمن says:

    من وقتی لایومیذارم ایکون شکلک دوصورت توپایین صفحه وجودنداره تامن کسیوبیارم بالا یابه کسی درخواست بدم کسی میتونه کمک کنه

  • سعید says:

    اخرین ورژن اینستاگرام رو دارم ولی لایو دو نفره فعال نشده

  • Hasan Abdi says:

    سلام
    متاسفانه من برای دریافت مستر کارد، یا ویزاکارد دچار مشکل
    آیا راه حل است برای من؟