چگونه پیامک و تماس جعلی با صدای دختر و پسر در اندروید و آیفون ایجاد کنیم ؟

چگونه پیامک و تماس جعلی با صدای دختر و پسر در اندروید و آیفون ایجاد کنیم ؟

برای فرار از یک جلسه خسته‌کننده یک تماس به موبایل شما می‌تواند شما را نجات دهد، به موبایل نگاه می‌کنید و با عذرخواهی جلسه را ترک می‌کنید. برای این موقعیت‌ها می‌توانید تماس جعلی داشته باشید. پس در ادامه مطلب با آموزش ایجاد تماس و پیامک با شماره جعلی و صدای دختر و پسر در سیستم عامل های گوشی اندروید و آیفون همراه ما باشید.

آموزش ایجاد تماس و پیامک جعلی با صدای دختر و مرد آیفون و اندروید

How to Make Fake call with voice and Receive Fake SMS

هر جا و هر وقت که بخواهید به راحتی می‌توانید تماس جعلی با نام و شماره دلخواه داشته باشید و حتی صدای دلخواه هم برای مکالمه قرار دهید. ایجاد تماس جعلی یا فیک (fake call) با نصب اپلیکیشن اندروید یا آی او اس امکان‌پذیر است. در کنار تماس جعلی می‌توانید پیامک جعلی، و انواع گزارش تماس جعلی مثل تماس از دست رفته (میس کال) و تماس خروجی داشته باشید.

آموزش برنامه جعل تماس صوتی، پیامک و گزارش تماس برای گوشی اندروید

اپلیکیشن Fake Call & SMS & Call Logs برای ایجاد انواع تماس دریافتی، گزارش تماس خروجی و پیامک جعلی استفاده می‌شود. تنظیم تماس جعلی در آن ساده و راحت است. بعد از نصب اپلیکیشن آن را اجرا کنید. بعد از اجرای آن مطابق تصویر در بخش fake incoming شماره تماس گیرنده و نام آن را بنویسید. بعد تنظیم کنید چه موقع تماس جعلی گرفته شود. از ۵ ثانیه بعد می‌توانید انتخاب کنید تا ۳۰ دقیقه یا ساعت مشخصی را تنظیم کنید.

تماس جعلی موبایل

یک راه حل بسیار جالب برای زمان‌هایی که تماس جعلی تنظیم نکرده‌اید یا نمی‌دانید چه موقع به آن احتیاج دارید. استفاده از حسگر مجاورتی موبایل است. با انتخاب گزینه Prox. Sensor هر وقت نیاز به تماس جعلی داشتید کافی است حسگر مجاورتی (در همه موبایل‌ها معمولاً در قسمت بالایی صفحه گوشی در کنار اسپیکر قرار دارد) را لمس کنید. در همان لحظه تماس جعلی زنگ می‌خورد.

وقتی همه چیز را تنظیم کردید Schedule را بزنید تا ذخیره شود. در قسمت تنظیمات می‌توانید صفحه تماس را به دلخواه انتخاب کنید وزنگ مخصوص برای آن تنظیم کنید.

تنظیم دریافت پیامک و تماس جعلی در گوشی اندروید

اپلیکیشن Fake Call & SMS & Call Logs امکان دریافت پیامک جعلی را هم دارد. از منوی بالا Fake sms log را انتخاب و مطابق تصویر نام و شماره دریافت‌کننده یا ارسال کننده پیامک را وارد کنید. بعد ساعت دریافت را تنظیم و متن را بنویسید.

اس ام اس جعلی

در قسمت Message option مشخص کنید چگونه می‌خواهید پیامک را دریافت کنید؛ بصورت دریافت شده یا ارسال شده از طرف شما و بعد خوانده شده یا نشده را تعیین کنید. با زدن تیک Recived SMS notification در قسمت اعلان‌ها پیامک دریافتی نمایش داده خواهد شد.

آموزش ساخت گزارش تماس جعلی و Miss call جعلی در گوشی اندروید

در امکان جالب دیگر اپلیکیشنی که معرفی کردیم، از منوی بالای اپلیکیشن به بخش Fake call log بروید. شماره و نام را وارد کنید، بعد زمان تماس و بعد مدت زمان مکالمه جعلی را تعیین کنید.

ثبت گزارش تماس جعلی در موبایل

در قسمت پایین صفحه نوع گزارش تماس جعلی را مشخص کنید ورودی(incoming) خروجی (Outgoing) یا از دست رفته (Missed) از امکانات جالب دیگر این اپلیکیشن قابلیت پخش صدا در حین تماس است. برای پخش صوت در قسمت تنظیم تماس جعلی آن را انتخاب کنید.

معرفی اپلیکیشن تنظیم تماس جعلی با صدا

اپلیکیشن Fake-Call Me Free را نصب کنید. در ابتدا که برنامه را اجرا کنید به شما اخطار داده می‌شود که از این اپلیکیشن برای کارهای غیرقانونی استفاده نکنیدAgree را بزنید و وارد اپلیکیشن شوید.

تماس جعلی صوتی

بهتر است اول تنظیمات را انجام دهید. پس به منوی تنظیمات بروید. در قسمت تنظیمات موارد زنگ دلخوه برای تماس جعلی، خاموش یا روشن بودن ویبره را تعیین کنید.

jkzdl jlhs [ugd

در قسمت پایین تنظیمات، آیتم‌های صوت حین مکالمه را مشاهده می‌کنید. یک فایل صوتی برای مکالمه جعلی از قبل ضبظ کنید و از گزینه Select a audio file آن را انتخاب کنید تا حین مکالمه پخش شود. متأسفانه این امکان رایگان نیست و باید مبلغ اندکی برای فعال سازی پرداخت شود. البته میتوانید نسخه حرفه ای را وب سایت های ایرانی رایگان دانلود کنید.

گزارش تماس جعلی اندروید

در صفحه اصلی اپلیکیشن تماس جعلی مطابق تصویر شماره، نام زمان تماس از ۵ ثانیه بعد تا ۵ دقیقه بعد یا زمان مشخص (Customize) را تعیین کنید. با زدن Call me تماس جعلی تنظیم خواهد شد.

دریافت تماس جعلی

اپلیکیشن تماس جعلی و پخش صدا در حین مکالمه جعلی برای آیفون

برای گوشی‌های آیفون (iOS) چندین اپلیکیشن وجود دارد که برای ایجاد تماس جعلی استفاده می‌شود ما در این آموزش از اپلیکیشن Spoof Call که ساده و کاربردی است استفاده می‌کنیم.
بعد از دانلود و نصب آن از طریق اپ استور آن را اجرا کنید.

در صفحه اصلی چند آیتم می‌بینید، از اولین گزینه Time شروع می‌کنیم، در اینجا زمان تماس را مشخص می‌کنید. از ۳ ثانیه بعد تا ۱ ساعت بعد.

تماس جعلی در آیفون
در بخش بعدی نام تماس گیرنده را بنویسید . و از بخش Ringtone and vibration پخش زنگ و ویبره را روشن کنید. در صورت تمایل برای پخش زنگی به جز زنگ تماس واقعی آن را انتخاب کنید.

زنگ خور جعلی اندروید آیفون

در بخش Voice برای پخش یک صوت از قبل ضبط شده فایل آن را انتخاب کنید تا پس از پاسخ به تماس پخش شود و یک مکالمه شبه واقعی را اجرا کنید. و در بخش آخر تصویر صفحه دلخواه در حین تماس را تنظیم کنید و یا این گزینه را غیر فعال کنید تا همان صفحه اصلی نمایش داده شود.

پخش صدا جعلی در مکالمه
در انتها کافی است Start Call را بزنید و منتظر تماس جعلی باشید.

تماس فیک
تنظیم تماس جعلی در گوشی اندروید و آیفون به لطف اپلیکیشن‌ها کار آسانی است اما باید شما بتوانید به خوبی نمایش را اجرا کنید تا هیچ‌کس به شما شک نکند. یک ترفند جالب دیگر موقعیت مکانی ، وای فای و اپراتور جعلی است که برای استفاده از برخی اپلیکیشن‌های وابسته به مکان خیلی کاربرد دارد.

نظر و پیشنهاد شما چیست؟

شما از چه برنامه هایی دیگری برای ایجاد تماس جعلی در اندروید و آیفون استفاده می‌کنید؟ چه ترفندهای دیگری برای فرار از موقعیت‌های خسته‌کننده پیشنهاد می‌کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات