6 روش برش ویرایش آهنگ اندروید برای برش، ضبط، میکس و ساخت زنگ گوشی

۶ روش ویرایش و برش آهنگ اندروید برای ضبط، میکس و ساخت زنگ گوشی

برای برش و ویرایش سریع صدای ضبط شده گوشی یا یک قطعه موسیقی، روشن کردن کامپیوتر و کار با نرم‌افزارهای تخصصی ویرایش فایل صوتی سخت و وقت گیر است. چرا در همان موبایل فایل صوتی را ویرایش نمی‌کنید؟ بله به راحتی با روش هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم این کار امکان‌پذیر است. روش های ساخت ، میکس ، ویرایش و برش آهنگ اندروید به صورت حرفه‌ای و همانند یک استودیو کامل را در این پست انزل وب بررسی خواهیم کرد.

بهترین روش های ساخت زنگ ، میکس ، چسباندن و کات کردن آهنگ اندروید

Best Edit & Cut music And Echo or Voice Enhancement Using Android Devices

این روزها ضبط دابسمش در موبایل و تب و تاب خوانندگی به لطف انواع اپلیکیشن در موبایل‌ها فراگیر شده است. اگر می‌خواهید یک دابسمش خنده دارد درست کنید، استعداد خوانندگی خود را امتحان کنید یا اهل موسیقی هستید حتماً علاقه دارید امکاناتی برای ویرایش فایل صوتی مثل برش و چسباندن آهنگ، صداگذاری روی آهنگ، اکو دادن، تنظیم صدا و میکس را خیلی سریع در گوشی موبایل انجام دهید.

برای ویرایش ویدیو در اندروید ۶ تا از بهترین برنامه‌های اندروید ویرایش ویدیو را در انزل وب معرفی کردیم. در این مطلب ۵ اپلیکیشن ویرایش آهنگ اندروید را معرفی می‌کنیم. و روش کار با یک برنامه را آموزش می‌دهیم  بعضی برنامه هایی که معرفی می‌کنیم رایگان نیستند در صورتی که امکان خرید قانونی اپلیکیشن برای شما فراهم نیست، نام آن را در سایت‌های دانلود فارسی جستجو و دانلود کنید.

برنامه حرفه‌ای ویرایش آهنگ اندروید ، تقویت و اکو دادن صدا و موسیقی Audio Evolution Mobile Studio

ویرایش آهنگ اندروید با اپلیکیشن حرفه‌ ای

اگر به دنبال یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای کار با فایل صوتی در اندروید هستید بهترین گزینه اپلیکیشن Audio Evolution Mobile Studio است. برخی ویژگی‌های جالب این اپ اکولایزر پیشرفته، میکس و مولتی تراک (multi-track) و (MIDI recording) است. از امکانات جالب دیگر اپلیکیشن صدای مجازی سازهای موسیقی است و به راحتی صدای ساز به صدای خود اضافه کنید در کنار آن انواع افکت‌های صوتی مثل کمپرسور (compressor) افکت (chorus) و برعکس کردن صوت (reverb) دارد.

اگر فکر می‌کنید کار با این برنامه حرفه‌ای سخت است اشتباه می‌کنید چون که در این اپلیکیشن ویدیوهای آموزشی خوبی قرارداده شده تا به راحتی کار با آن را یاد بگیرید. در صورتی که به دنبال امکانات مشابه این اپلیکیشن برای ویرایش موسیقی به صورت آنلاین و بدون نصب نرم‌افزار هستید حتماً سری به ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک که قبلاً در انزل وب معرفی کردیم بزنید.

برنامه ساده برش و چسباندن فایل صوتی و ویرایش آهنگ اندروید MP3 Cutter

ویرایش آهنگ اندروید برش mp3

فقط می‌خواهید بخشی از یک صدا را جدا کنید و آهنگی روی آن بگذارید؛ بهترین پیشنهاد MP3 Cutter است با محیطی ساده برای برش و ترکیب قطعات صوتی. این اپلیکیشن بسیار ساده و سبک نیاز اغلب کاربران را برطرف می‌کند. نسخه ویندوزی این برنامه نیز برای ویرایش آهنگ در کامپیوتر بسیار کاربردی است.

برش موسیقی و ساخت زنگ موبایل با برنامه MP3 Cutter and Ringtone Maker

ساخت زنگ موبایل

انتخاب یک قطعه آهنگ دلخواه برای زنگ موبایل خیلی متداول و پرطرفدار است. اگر فقط قسمتی از قطعه موسیقی برای شما زیبا است و می‌خواهید برای زنگ موبایل قرار دهید اپلیکیشن MP3 Cutter and Ringtone Maker این کار را برای شما انجام می‌دهد.

تبدیل انواع فرمت فایل صوتی ، و استخراج صدا از فیلم در گوشی‌های اندروید

تبدیل فرمت آهنگ اندروید

صدای ضبط شده با موبایل را به راحتی به فرمت MP3 تبدیل کنید یا صدای دیالوگی از یک فیلم را جدا کنید و تبدیل هر نوع فرمت موسیقی و فایل صوتی دیگر به راحتی با اپلیکیشن Media Converter امکان‌پذیر است.

تغییر سرعت آهنگ، ویرایش و افزودن صدای دلخواه در برنامه اندروید Lexis Audio Editor

این برنامه رایگان است و ویژگی جالب آن باز کردن همزمان چند قطعه آهنگ و کپی کردن قسمتی از هرکدام به دیگری است. اپلیکیشن اندروید Lexis Audio Editor در عین سادگی بسیار راه گشا است. به راحتی روی قسمت‌های مختلف بزرگنمایی کنید و قسمتی از صدا را با دقت بالا حذف کنید.

ویرایش صدا اندروید

آموزش ویرایش و برش قسمتی از آهنگ برای درست کردن زنگ موبایل با اپلیکیشن اندروید

قبلا در انزل وب ۵ سرویس برتر دانلود صدای زنگ و آهنگ اس ام اس برای گوشی به شما معرفی کردیم اما اگر میخواهید ویرایش صدا اندروید در اندروید انجام دهید ابتدا اپلیکیشن Ringtone Maker را نصب کنید. وقتی برنامه را اجرا کردید، فهرستی از فایل‌های صوتی یا آهنگ نمایش داده می‌شود که هرکدام را خواستید انتخاب کنید. اگر صدها فایل موزیک دارید به راحتی نام آن را جستجو کنید.

ویرایش آهنگ اندروید برای زنگ موبایل

بعد از پیدا کردن آهنگ مورد نظر روی روی سه نقطه جلوی نام فایل بزنید تا منویی مطابق تصویر ببینید. برای ویرایش Edit را بزنید و وارد ویرایشگر شوید.

برش آهنگ

در محیط ویرایش اگر زمان شروع و پایان قسمت دلخواه را از قبل مشخص کرده‌اید، زمان شروع و پایان را در (Start) و (End) مشخص کنید. و اگر نه روی نوار آهنگ جلو و عقب بروید تا قسمت دلخواه را پیدا کنید.

بعد از مشخص شدن شروع و پایان قسمت مورد نظر از آهنگ میزان صدا (volume) کم یا زیاد کنید و همینطور افزایش صدا در ابتدا(Fade in) و کاهش صدا در انتها (Fade out) را تعیین کنید.

تقویت صدا در اندروید

با پایان ویرایش فایل آهنگ از منوی پایین Save را یزنید و از منوی باز شده گزینه Music را انتخاب کنید. این چند گزینه فقط پوشه محل ذخیره سازی را مشخص می‌کند و تأثیر دیگری ندارد.

تنظیم صدا اندروید

در انتها پس از ذخیره فایل از تنظیمات مربوط به زنگ موبایل، زنگ موبایل ساخته شده به دست خودتان در اندروید را تنظیم کنید و از آن لذت ببرید.

نظر و پیشنهاد شما چیست؟

حتما تجربه و خود را درباره برنامه هایی که برای میکس و برش آهنگ اندروید معرفی کردیم ارسال کنید و اگر برنامه بهتری برای چسباندن و ویرایش آهنگ اندروید سراغ دارید آن را به ما نیز معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات