هک موبایل هک گوشی از طریق با شماره تلفن موبایل

هک گوشی از طریق شماره تلفن ، اس ام اس و.. امکان پذیر است؟ راه های جلوگیری از هک

هک شدن تلفن همراه کابوس بسیاری از افراد است و متاسفانه هک گوشی از طریق شماره تلفن نیز در دنیای امروز امکان پذیر است. حتما برایتان پیش آمده که لحظه ای به گوشی تان نگاه کنید و با خود بگویید که آیا گوشی من هک شده؟ اینبار در انزل وب تلاش کرده ایم برای بالا بردن آگاهی هرچه بیشتر شما را با روش های جلوگیری از هک گوشی از طریق شماره تلفن ، اس ام اس و.. مطلع کنیم.

هک گوشی با شماره موبایل و اس ام اس چگونه انجام میشود؟ روش مقابله با هک

Is Possible Hack Someones Phone By Number And SMS ?

اما نگران نباشید، چرا که یک هکر با اطلاعات معمولی نمی تواند هک گوشی با شماره تلفن یا اس ام اس ساده را انجام دهد و اگر اینگونه نبود همه افراد دفترچه تلفن شما در حال خواندن ایمیل شخصی تان بودند و یا پیامک ها، عکس ها و اطلاعات شما را می دیدند. در نتیجه اموزش هک گوشی از طریق شماره تلفن کار آسانی نیست، پس مطمئن باشید که هک از طریق شاره موبایل کار آسانی نیست اما برای جلوگیری از این موضوع در این مطلب برخی روش های جلوگیری از هک و حفظ امنیت بیشتر را در انزل وب به شما معرفی می کنیم.

برای پیشگیری از هک از طریق شماره موبایل گوشی خود را دست هر کسی ندهید

قبلا راه های جلوگیری از هک شدن گوشی بدون اجازه شما از طریق اس ام اس ، وای فای و.. را معرفی کردیم اما معمولا هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه هک گوشی با شماره بر روی تلفن دارند، بنابراین توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را به دست هر کسی ندهید و به همه ی افراد اطمینان نکنید. با این حال روش های هک گوشی اندروید با شماره تلفن متنوع هستند و در نتیجه قبل از نصب هر نرم افزاری که دسترسی به شماره تلفن و یا مکان یابی شما را می خواهد با احتیاط و بررسی اولیه عمل کنید.

هک گوشی با پیامک

احتمال هک از طریق شماره موبایل با وجود رمز کاهش می یابد

شاید ابتدایی ترین اقدام برای جلوگیری از هک موبایل از طریق شماره تلفن گذاشتن رمز بر روی گوشی و نرم افزار ها باشد. فراموش نکنید که برای پیشگیری از هک گوشی از طریق تلگرام و یا موارد این چنینی باید رمز خوب و مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید و اگر گوشی شما قابلیت استفاده از اثر انگشت که یکی از بهترین روش های امنیتی است را به عنوان رمز عبور را دارد، حتما از آن استفاده کنید تا دانلود هک گوشی اندروید از طریق دستگاه شما انجام نشود. اگر میخواهید بفهمید که چگونه بفهمیم گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است ؟ این مطلب را در انزل و حتما بخوانید.

امنیت بیشتر گوشی با حسگر اثر انگشت

برای جلوگیری از هک کردن موبایل از طریق اینترنت از ایمیل های متنوع استفاده کنید

اگر تا به امروز برای همه کارها و اکانت های خود از یک ایمیل مشابه استفاده می کردید، همین حالا از انجام اینکار منصرف شوید. چرا که با قرار دادن یک ایمیل مشابه برای همه اطلاعات خود این امکان را به هکر ها می دهید تا با پیدا کردن تنها یک رمز به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. پیشنهاد ما این است که برای نرم افزار های معمولی که اطلاعات خاصی را در آن ها ذخیره نمیکنید یک ایمیل جداگانه به کار ببرید. همچنین برای حساب های بانکی و اطلاعات مالی از ایمیل های گوناگون با رمز قوی استفاده کنید.

دانلود برنامه هک گوشی با داشتن شماره

هک گوشی با اس ام اس چگونه اتفاق می افتد؟

ایمن بودن اینترنت شما نیز در هک نشدن گوشی تاثییر فراوانی دارد، پس بهترین راه های جلوگیری از هک شدن وای فای ( Wi-Fi ) را مطالعه کرده و انجام دهید. اما در جواب سوال چگونگی هک گوشی با شماره تلفن و پیامک باید گفت که این کار عموما از طریق پیامک های نامربوط نرم افزارهای مختلف انجام می شود یعنی ممکن است برایتان پیامکی بیاید و از شما بخواهد تا برای مثال نرم افزار اینستاگرام یا فیسبوک خود را تایید (Verify) کنید و یا یک پیامک از بانک خود دریاف کنید که باید آن ها را نادیده بگیرید این موضوع به صورت کامل در مطلب هک کردن تلگرام ، اینستاگرام و.. شما و دیگران چگونه انجام میشود ؟ روش های مقابله چیست؟ بررسی کردیم. مسئله اینجاست که اگر از یک شماره موبایل برای ایمیل، حساب های بانکی و نرم افزار ها استفاده کنید، هکر می تواند با دسترسی به شماره شما و دریافت تنها یک پیامک به هک موبایل از طریق شماره تلفن برسد و تمامی اطلاعات شما را تغییر دهد. بنابراین برای پیشگیری از چنین اتفاقی به هر پیامکی پاسخ ندهید و تعبیرات لازم را در نظر بگیرید.

هک گوشی از طریق تلگرام

استفاده از سوال های امنیتی برای هک موبایل از طریق شماره تلفن

روش معمولی که هکرها برای پیدا کردن رمز افراد استفاده می کنند سوال های امنیتی (Security Questions) است. یعنی افراد سودجو با داشتن اطلاعات عمومی و عادی شما به جواب سوالات امنیتی و در نتیجه بازیابی و تغییر رمز عبور شما می رسند. در نتیجه از قرار دادن پاسخ آسان و قابل حدس برای این سوال ها خودداری کنید و سعی کنید جواب خیالی به این سوالات بدهید تا قابل پیش بینی نباشند. همچنین پیشنهاد می کنیم در استفاده از اینترنت بانک از رمز یکبار مصرف استفاده کنید.

برنامه هک گوشی با شماره

برای جلوگیری از نصب نرم افزار هک گوشی بدون اجازه با شماره از اینترنت عمومی استفاده نکنید

استفاده از Wifi آزاد و اینترنت مجانی در مکان های عمومی ریسک و آسیب پذیری اطلاعات شما را بالا می برد، همانطور که قبلا در مطلب ۱۰ نکته امنیتی مهم که در هنگام استفاده از وای فای عمومی باید رعایت کنید! انزل وب نیز به آن اشاره کردیم سعی کنید از Wifi عمومی استفاده نکنید و اگر هم مجبور به استفاده از این نوع اینترنت شدید به هیچ وجه اطلاعات بانکی مانند رمز دوم خود را از طریق آن وارد نکنید چون هک کردن این نوع شبکه اینترنتی برای هکرها کار آسانی است و به راحتی تلفن شما هک می شود. آیا می دانید حملات هک Spear Phishing چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟ اگر کلمه ی فیشینگ به گوش شما خورده و به دنبال معنی آن می گردید با انزل وب و این مطلب همراه باشید.

هک گوشی اندروید با شماره تلفن

تجربه و نظر شما ؟

نظر شما در رابطه با هک موبایل با طریق شماره تلفن ، اس ام اس ، ایمیل و.. چیست؟ آیا به نظر شما روش های پیشنهادی انزل وب برای مقابله با هک کاربردی دارند؟ تجربه ی خود را از روش های هک از طریق شماره موبایل با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

Ethical Hacker یا هک اخلاقی چیست؟ هکر قانون مند کیست؟
بررسی: Ethical Hacking یا هک اخلاقی چیست؟ هکر قانونمند کیست؟
آشنایی با انواع هکرها: هکر کلاه سیاه ، سفید ، قرمز و.. کیست؟
آشنایی با انواع هکرها: هکر کلاه سیاه ، سفید ، قرمز و.. کیست؟
چرا نباید از اس ام اس برای تایید دو مرحله ای استفاده کرد؟ روش جایگزین مناسب چیست؟
چرا نباید از اس ام اس برای تایید دو مرحله ای استفاده کرد؟ روش جایگزین مناسب چیست؟
هکرها چگونه شما را میبینند ؟ روش های رایج هک دوربین ابزار دیجیتال
هکرها چگونه شما را میبینند؟ روش های رایج هک دوربین ابزار دیجیتال

نظرات

  • پویا خسروی says:

    سلام وقت بخیر. من این هک را برای گوشی کسی میخام که آبروی منو برده ازش شکایت کردم بخاطر مزاحمت و تهمت و سندسازی
    قاضی فقط به ۲ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد و بهش تخفیف داد. الان بازم داره اذیت میکنه. میتونم عکس از دادنامه و برگه های دادسرا براتون بفرستم تا ثابت کنم دروغ نمیگم. در هر حال ممنونم.

  • پویا خسروی says:

    سلام وقت بخیر. آموزش هک موبایل با شماره میشه بفرستید. من مشکل مهمی دارم وگرنه اینکارو نمیکردم. شماره تماس

  • شهروز says:

    هرسوالی دارید ازاین بپرسید واقعا مخ مخ همه ی این داستانس مشکل من رو حل کردواقعا خیلی آدم خوبیه مومن و درستکار اهل خلاف واین داستانهانیست فقط برای رضای خدا انجام میده اونم اگربه کسی ظلم شده باشه پس درخواست کارخلاف نکنید۰۹۱۹۲۸۰…

  • ‌ ‌ says:

    alikakakm ایرانی رکوردار هک گوشی با شماره هست

  • Armin says:

    سلام خوبید همه لطفا بگید چطوری هک کنید و هک بشوید جواب پاسخم رو بدید

  • روح الله says:

    سلام،هکری میتونی با داشتن فقط شماره کارت،کارت بانکی رو هک کنه؟ممنون میشم پاسخ بدین

  • arad says:

    سلام دوستانی که نیاز به اموزش نفوذ به گوشی و هک نرم افزار هایی اعم از واتس ساپ ،تلگرام و اینستاگرام با شماره ۰۹۳۳۲۷۸۳… تماس گرفته یا در تلگرام پی ام بزارن تا براشون ارسال کنم تا بلکه مشکلات برخی از هم وطن های عزیزم حل بشه

  • حمزه یعقوب زاده says:

    هک واتساپ تلگرام اینستا گرام هرکی خواست بیاد دایرک

    • مجید says:

      man mikham komakam konid vared telgram va whatsaap shaksi besham chetori bahaton ertebat bargharar konam

    • سلیم says:

      سلام هک واتساپ یکیو میخوام، شمارم : صفر نهصدو سی و شش نهصد و چهل و چهار شصت و شش پنجاه و نه

  • هدا says:

    سلام یک شماره از کشور عراق از طریق واتساپبه من اس دادو کلی فحش وبد وبیرا گفت و بعدش کلی عکس از دخترای ایرانی برام فرستاد یکی از این عکسها مربوط به دوستم هست وقتی برای دوستم فرستادم کلی تعجب کرد گفت این عکسشو برای هیچ کس نفرستاده در ثانی من خودم متعجبم شمارمو از کجا اورده وقتی سوال کردم گفت که گوشی رو پیدا کرده ولی چندتا عکس از دوستام بینشون بود که قسم خوردن به کسی عکس نفرستادن بنظرتون قضیه چیه ؟

  • امیرحسین says:

    یک کد شیش رقمی میاد روی گوشیش

  • دختر says:

    سلام من بخوام واتساپ کسی رو هک کنید برام انجام میدید?هزینه هم بگید بهم

  • نوید says:

    شماره هکر ها را میخاهم

  • رضا says:

    سلام این سایته غیر عادی بدونه محتوی تنها با درخواست شماره تلفن و ارسال پیام به اکانت دیگه واتس اپ به گروههای دیگه هدف چیست؟

  • گلی says:

    امیدوارم که برنامه ی خوبی باشه ?

  • رویا says:

    سلام عذر میخوام دوتا پیام تبلیغ برام اومد که فلان چیز را فعال کردی وقتی هم که بازش کردم دیدم انگار با شمارم پیام فرستاده شده بود در حالیکه اصلا من اون پیاما رو نفرستادم آیا من هک شدم؟
    البته بگم که گوشیم دست کسی نبوده هیچوقت که برنامه نصب بشه روش و این چیزا …. تو رو خدا جواب بدین

  • نیلوفر says:

    سلام.من تاحالا پیامی نداشتم که بخوام جواب بدم که گوشیم هک بشه یا گوشیم دست کسی نبوده تاحالا.ایا میشه بدون این چیزا گوشیم هک شده باشه؟؟؟یا واتساپم؟؟
    یکی جواب بده

  • Mehdi says:

    سلام هر چی پیامک واسم میاد یه شخص بیگانه داره واسم میفرسته میدونه چه شماره هایی تو گوشیمه لطفا بگین آیا به عکس و چیز های دیگه دسترسی داره یا نه راهنمایی کمک کنید

  • Mehdi says:

    سلام یه نفر داره پیامکا که واسم میاد تو گوشیم واسم میفرسته همه پیامکا داره و میدونه چه شماره های تو گوشیمه لطفا بگین آیا به عکسها و چیز های دیگه دسترسی داره یا نه

  • م says:

    ببخشید یه سوال داشتم اگر گوشی من هک شده باشه وقتی من یه عکس بگیرم و سریع اون رو حذف کنم امکانش هست اون عکسو داشته باشن

  • باران says:

    یکی بیاد جواب بده .مشکوکم که ایا گوشیم هک شده یا نه.گوشیم پسورد داره و کسی بهش دست نزده مطمینم.ولی پیامهای عجیب عریب میاد واسم و رد تماس خود به خود و از این حرفا

    • Kobra says:

      بله هک شدید

      • N.a says:

        چرا رو هوا حرف میزنی اگه علمشو نداری جواب نده.ممکنه گوشیش صرفا ویروسی شده باشه یا مشکل به علت گذشت زمان و نقص سخت افزاری باشه . وقتی میتونه مطمئن بشه که از انتی ویروس برای یافتن فایلهای مخرب کمک بگیره واگرنه میگن دست کسی نبوده و رمز داره
        برای هکش هم اگه شماره رو داشته باشه باز هم از یه شماره تابلو نمیشه اسمس یا فایلهای مخرب رو فرستاد.حتما لازمه که در گوشی نصب صورت بگیره.حتی وقتی میگن عکسی رو الوده میکنن و میفرستن باز هم از پسوندش میشه فهمید.اینطوری باشه که کل دنیا همین حالا هک شدن