چگونه پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام را بدون مشاهده شدن ببینیم؟

خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم

همانطور که می دانید در اینستاگرام امکان دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن وجود ندارد و حتی از طریق پیش نمایش پیام دایرکت نیز نمیتوان آن را به صورت کامل خواند. ممکن است در بسیاری از موارد اشخاص به دنبال خواندن پیام های دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل را باشند که متاسفانه اینکار از طریق اینستاگرام ممکن نیست، ما در انزل وب بهترین روش ها برای حالت روح اینستاگرام و چگونه پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام را بدون مشاهده شدن (Seen) ببینیم؟ را به شما معرفی می کنیم.

روش دیدن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن و حذف علامت چشم

Ways To Read an See Instagram Direct Messages Without Being Seen and Eye Icon

قبلا در انزل وب خواندن پیام بدون خوردن دو تیک واتس اپ را به شما آموزش دادیم و اگر با مطالب ما همراه بود باشید می دانید برای ارسال پیام خصوصی مستقیم در اینستاگرام شما می توانید وارد صفحه شخص مورد نظر خود شوید و از طریق سه نقطه بالا در صفحه وارد منو شده و سپس گزینه Send Message را انتخاب کنید.

دیدن استوری بدون مشخص شدن

سپس در صفحه جدید پیام مورد نظر خود را نوشته و با زدن Send آن را به راحتی ارسال کنید.

پیام خصوصی در اینستاگرام

و اگر پیام شما توسط فرد گیرنده مشاهده شود، زیر پیام شما کلمه Seen و یا آیکن چشم کوچکی دیده می شود. اما آیا راهی برای دیدن استوری بدون مشخص شدن و یا حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟

حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام

۳ روش فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last seen recently تلگرام و روح موبوگرام را قبلا در انزل وب توضیح دادیم و این بار نوبت اینستاگرام است. اینستاگرام هم مانند فیسبوک برای پیام های خصوصی و تیک خوانده شد تنظیمات مشخصی ندارد. به همین خاطر شما می توانید از ترفندهای خاصی برای خواندن پیام دایرکت اینستاگرام بدون seen خوردن استفاده کنید. با روش های پیشنهادی انزل وب برای حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام همراه باشید.

روش اول: ایجاد حالت روح اینستاگرام و حذف علامت چشم پیام خصوصی در دایرکت اینستاگرام

۱- به محض دریافت پیام خصوصی در اینستاگرام بلافاصله روی نوتیفیکیشن آن اشاره نکرده و آن را باز نکنید.

دیدن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

۲- اینستاگرام خود را از فهرست نرم افزارهایتان انتخاب کرده و باز کنید، سپس آیکن پیام مستقیم برای حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام را انتخاب کنید.

دیدن استوری بدون مشخص شدن

۳- اگر پیام مورد نظر را باز کنید علامت چشم در دایرکت اینستاگرام زده خواهد شد، در نتیجه پیام را باز نکنید و در همین صفحه اتصال خود به اینترنت یا وای فای را قطع کنید.

دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن

۵- حالا مجدد وارد اینستاگرام شده و دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون اینکه طرف بفهمد را انجام دهید. پس از خواندن پیام باید یا اینترنت خود را خاموش نگه دارید و یا از نرم افزار اینستاگرام خارج شده و Log Out کنید. برای خروج از اینستاگرام کافی است روی آیکن Profile در گوشه سمت راست کلیک کنید.

دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن

۶- سپس در قسمت پروفایل وارد منو سه نقطه بالا و سمت راست شده و از میان گزینه ها Log Out را انتخاب کنید تا از اکانت اینستاگرام خارج شوید.

دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن

۷- حالا می توانید مجدد اینترنت خود را روشن کرده و تا زمانی که دوباره وارد نرم افزار اینستاگرام نشوید دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن ادامه خواهد داشت. اما چگونه بدون فهمیدن شخص مقابل استوری های اینستاگرام را مشاهده و دانلود کنیم ؟ پاسخ شما در مطالب قبلی انزل وب است.

برای آشنایی کامل با این روش ویدیو زیر را تماشا کنید:

روش دوم: دیدن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون مشخص شدن علامت چشم از طریق پیش نمایش

قبل از خواندن روش دوم سری به مطلب آموزش ارسال پیام موقت و ناپدید شونده ، فهمیدن اسکرین شات در اینستاگرام بزنید. روش آسان دیگری که شاید ابتدایی باشد اما برای خواندن پیام دایرکت اینستاگرام بدون مشخص شدن و seen خوردن ممکن است، از طریق نوتیفیکیشن و پیش نمایش است. برای انجام اینکار کافی است جدیدترین نسخه اینستاگرام را نصب کرده، و دسترسی ایجاد نوتیفیکیشن و یا هشدار را به نرم افزار بدهید تا حالت روح اینستاگرام را بتوانید فعال کنید.

حالت روح اینستاگرام

و زمانی که شما پیام خصوصی دریافت کنید می توانید ایگنور در اینستاگرام را انجام داده و خلاصه ای از پیام را بخوانید. البته این روش برای همه دستگاه ها شاید کاربردی نباشد، دیدن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن را در بسیاری از دستگاه ها ممکن می سازد. همچنین اگر می خواهید بدانید که بهترین روش فهمیدن آنفالو شدن در اینستاگرام چیست ؟ پیشنهاد می کنیم این مطلب را در انزل وب حتما بخوانید.

علامت چشم در دایرکت اینستاگرام

در منابع مختلف نرم افزارهای متنوع ایرانی مانند اینستاموس و.. برای خواندن پیام دایرکت اینستاگرام بدون seen خوردن معرفی شده اند اما از نظر امنیتی و حفظ حریم خصوصی نصب آن ها را ما به شما توصیه نمی کنیم، با این حال شما می توانید این نرم افزارها را با جستجو در گوگل پیدا کنید و نصب نمایید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

نظر شما درباره خواندن پیغام های خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و حذف علامت چشم چیست؟ آیا به نظر شما امکان ایگنور در اینستاگرام باید به آن اضافه شود؟ تجربه خود را از ترفندهای پیشنهادی انزل وب برای حالت روح اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

12 روش موثر حل مشکل دایرکت اینستاگرام برای همیشه!
۱۱ روش موثر حل مشکل دایرکت اینستاگرام برای همیشه!
آموزش کامل استفاده از قابلیت ریپلای و کوییک ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام
آموزش کامل استفاده از قابلیت ریپلای و کوییک ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام
حذف پیام خصوصی ارسالی و دریافت شده در اینستاگرام
آموزش ۴ روش حذف پیام خصوصی ارسال و دریافت شده در اینستاگرام
رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام
۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام

نظرات

  • Mehdi says:

    میشه بگید این یعنی چی. چی اتقاقی میوفته وقتی اینو میزنه… با اینستاگرام دایرکت میدم زیر پی امم مینویسه share your link یعنی بااینستای من چیکار کرده؟

  • میثم says:

    سلام
    چطور میشه فهمید پیامی که در دایرکت برای کسی فرستادیم ایشون همون پیام رو برای کسی دیگه باز ارسال کرده یا نه؟

  • حنا says:

    سلام
    من دایرکت یکی رو پاک کردم میتونم برش گردونم

  • بهار says:

    ایا می توان در اینستاگرام پیام خوانده شده ای رو unread کرد یعنی دوباره بولد کرد مثل yahoo mail

  • M says:

    اگه شما بلاک نکرده باشه بله خونده.البته در صورتی که پیج طرف قفل باشه پیام شما میره برای اون طرف ولی اون اگه تو دایرکتش بره پیاما شما میبینه ولی گزینه accept نمیزنه .چون اگه بدنه برای شما seen میفته

    • T says:

      من به یک نفر که کنار پیجش تیک آبی داره دایرکت دادم ، نمیدونم چرا اون هر روز استوری می‌زاره و پست می‌زاره اما دایرکتی که بهش دادم حتی سین هم نمیخوره ( به یه خارجی دایرکت دادم ) ، چجوریه این الان ؟؟؟ کمکم کنین پلیز

    • حنا says:

      سلام
      من دایرکت یکی رو پاک کردم میتونم برش گردونم

  • M says:

    Delivered در اینستا در پیام دایرکت یعنی چی.آیا پیام دیده اونطرف یا نه؟اکی کسی هست میتونه لطفا جواب بده.ولی seen نیومده زیر پیامها و عکسهای ارسال شده

  • M says:

    سلام مم به شخصی پیام دادم. هیچ علامتی و نشانه ای نداره زیر پیام فرستاده شده.چه جوری بفهمم خونده یا نه

  • حنا says:

    سلام تو دایرکت که با کسی در حال چت کردن هستیم ایا اون شخص مارو میبینه یا عکس مارو بدون اینکه ما بفهمیم

  • مارال says:

    ببخشید شما همه چی رو توضیح دادید…ولی توضیح ندادید که چطور حالت برعکس اتفاق میافته.
    یعنی اینکه پیغامی واسه طرف فرستادیم.ولی هیچ وقت سین نشده….
    ما از کجا بفهمیم که دایرکت رو خونده یا نه؟!

    • M says:

      بستگی به کنجکاوی طرف داره که بره تو دایرکت یا نه .که معمولا همه دایرکت سر میزنن.و اگه سر بزنه پیام شما حتما دیده.

    • رحمان says:

      سلام به یکی دایرکت دادم ویدئو و متن هیچ علامتی نمیخوره یا دیده شد نمیزنه باید بفهمم که پیامم رو خونده یا نه ؟؟

  • gholipour_c@yahoo.com says:

    سلام خسته نباشید
    یک شخص دیگه چطور میتونه به مسیج ها ما تو اینستا گرام دست پیدا کنه و اونا رو بخونه و برای اینکه این مشکل دوباره برام پیش نیاد باید چیکار کنم؟ لطفا جواب رو برام ایمیل کنید خیلی ممنون میشم

  • حسین says:

    بسیار کامل و جامع توضیح دادین.خیلی ممنون
    یه سری هم فکر کنم اصلا متن رو نخوندن چون جواب تمام سوالاتشون تو متن داده شده

  • ترمه says:

    سلام
    واسم دایرکت میاد نمیتونم باز کنم.چند تا دایرکت آخر رو باز میکنم ک فضا خالی بشه ولی باز برمیگردن.نمیتونم دایرکتای قبل تر رو هم ببینم
    راهنماییم کنین لطفا

  • آراز آذری says:

    من مدتی هست برای کسی پیام میدم ولی نمی دونم به دستش میرسه یا نه چت رو حذف کرده یا نه از کجا میتونم مطمئن باشم ممنون میشم راهنمایی کنید .

  • Hamed yosefiyan says:

    سلام ، بنده چند روز است که به شخصی پیام میدم ولی هیچ جوابی نمیگیریم نمیدانم دریافت نمیکند یا نمیخواند چطور معلوم میشه که دریافت کرده یا نکرده ، خوانده یا نخوانده؟

    • لاله says:

      در مورد روح اینستا توضیح دادین ممنون. ولی برعکس ماجرا رو هم بگید چطور متوجه بشم که پیامهای فرستاده شده سین شده یا نه ؟ لطفا در ایمیلم جواب بدین

    • Mehdi says:

      میشه بگید این یعنی چی. چی اتقاقی میوفته وقتی اینو میزنه

  • وحید says:

    سلام
    من شخصی رو آنفالو کردم
    الان هرچی تو دایرکت بهش پیام میدم جواب نمیده
    ممکنه که به خاطر آنفالو کردن دیگه پیام من رو نتونه دریافت کنه
    ممنون

  • Omid says:

    میشه برای ایمیلم بفرستید ک چطور با کسایی ک چت کردمو پاکشون کردم ولی اسمشون مونده اگه میشه بگید چطور حذفشون کنم ممنونم از سایت عالیتپن

  • زری says:

    من زمانی که برام توی دایرکت پیام میاد ،هم میزنم روش که پیام رو ببینم ،پیاما پاک میشه نمیتونم چیزی رو دریافت کنم ،میتونید راهنماییم کنید

  • Avi says:

    سلام شرمنده من وقتی از دایرکت پب میدم ن سین میاد نمیدونم طرف گرفته یا نه وقتی هم میخوام تایپ کنم is tayip نمینویسه

  • عطیمی says:

    سلام ، بنده چند روز است که به شخصی پیام میدم ولی هیچ جوابی نمیگیریم نمیدانم دریافت نمیکند یا نمیخواند چطور معلوم میشه که دریافت کرده یا نکرده ، خوانده یا نخوانده

  • سوران says:

    سلام و خسته نباشید، جسارتا زمانی که از طریق دایرکت پیامی می فرستم ، کلمه seen ظاهر نمیشه که بفهمم طرف پیام‌و دیده یا نه، میشه راهنمایی بفرمایید

    • M says:

      سلام مال منم ظاهر نمیشه.و اصلا کلمه Delivered افتاده.موندم چرا.شایدم پیامامامون مسدود باشه

    • M says:

      اگه پیجش قفل که اون پیام بالا صفحه خودنده یعنی پیام دیده ولی تو دایرکت باز نکرده در واقع گزینه accept کرده.چون بزنه کلمه seen میفته بنابری این نزده تا شما نفهمی

      • ida says:

        سلام من یه مدتی به دایرکت پیجی پیام میدادم بعدسین میکردوجواب میداد بعداخرین بارپیام دادم سین کرد علامت Seenمعلوم شدولی فرداش نگاه کردم دیگه علامت seenپیام نبودواینکه ازاون به بعدهرچی پیام میدادم دیگه seenنمیکنه به نظرتون چیکارکرده میشه راهنمایی کنین

  • Morteza says:

    سلام.به کسی پی ام میدم زیر پی ام من مینویسه share your link یعنی چیکار کرده؟؟؟؟

  • متین says:

    سوالی دارم

  • nsrin says:

    سلام‌ببخشید من تعداد پیام های دایرکتم نزدیک ۴۰ تا میشه ولی رو ایکون بیش تر از ۲۰ تا نمیدازه؟یه تنضیمات خاصی داده که باید فعال کنم؟