ساخت بارکد خطی آنلاین ،کیو آر کد ها و..

مقایسه کامل ترین ابزار های ساخت بارکد خطی آنلاین ،کیو آر کد ها و..

ابزارهای ساخت بارکد (Barcode & QR Code) از قابلیت رمزنگاری برای مخفی سازی متون ، اعداد و.. در قالب استانداردهای خطی و یا ماتریس های صفر و یک استفاده میکنند. امروزه کیو آر کدها به شیوه ای هوشمندانه برای خرید آنلاین محصولات ، شناسایی افراد و دسترسی مستقیم به اطلاعات در کاتالوگ های فروشگاهی و یا مکان های توریستی و گردشگری نظیر موزه ها بکار گرفته میشوند. اگر قصد ساخت بارکد برای کانال تلگرام و یا اپلیکیشن اندرویدی جدید خود را دارید با انزل وب همراه شوید تا ۹ سایت برتر در زمینه ساخت بارکد آنلاین را بشناسید.

کدام سایت ها بهترین امکانات ساخت بارکد و کیو آر کد آنلاین را ارائه میدهند ؟

Which Sites Offer the Best Online Barcode and QR Code Generator

در پست های قبلی انزل وب به صورت جامع درباره کاربردهای وسیع کیو آر کدها در زندگی روزمره و نحوه خواندن بارکدها در سیستم عامل ویندوز صحبت کرده ایم. حال به معرفی و مقایسه ۹ سایت مفید برای ساخت کیو آر کد آنلاین میپردازیم.

ساخت بارکد آنلاین با استفاده از Barcode Generator

اگر به تازگی به فکر ایجاد بارکد برای کاربرد تجاری یا شخصی افتاده اید و اطلاعات چندانی درباره نوع بارکد مورد نیاز خود ندارید Barcode Generator اطلاعات مناسبی درباره کاربرد و نوع هر بارکد و همچنین نحوه ایجاد آن در اختیارتان خواهد گذاشت. در این سایت امکان ساخت بارکد آنلاین به همراه انواع متنوعی از بارکد ساز خطی در دسترس است. ساخت QR Code آنلاین رایگان فقط برای نمونه های ؛ ساخت کد qr برای لینک سایت ها، کارت ویزیت ، عبارات متنی کوتاه ، آدرس پست الکترونیک و متن پیامک کوتاه برای تلفن همراه در دسترس میباشد و برای استفاده از سایر امکانات نرم افزار ساخت بارکد qr باید در این سایت ثبت نام کنید.

ساخت بارکد آنلاین

فرمت های قابل تولید در این بارکد ساز آنلاین SVG ، EPS و JPG است. ضمن اینکه برای ساخت کیو آر کد آنلاین برای ایمیل میتوانید از بخش داینامیک برای تولید بارکدهای قابل تغییر حتی پس از انتشار و پرینت بهره ببرید. با استفاده از این ویژگی نوع بارکد و اطلاعات آن در هر زمانی قابل ویرایش خواهد بود.

تولید بارکد و کیو آر کد آنلاین به کمک Barcode Tec-It

ساخت barcode آنلاین دو بعدی با قالب کارت ویزیت به صورت رایگان و در فرمت نهایی PDF از قابلیت های منحصر به فرد Barcode Tec-It است. ضمن اینکه وجود قالب های متنوع و پوشش سلیقه های مختلف کاربران از مزایای آن به شمار می رود. برای بارکدهای مخصوص حمل و نقل و ساخت کد qr صنعتی ، امکان دانلود و پرینت مجزا به صورت رایگان و بلادرنگ فراهم گردیده است. اما در صورت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری امکان ثبت اطلاعات برچسب برای دفعات بعدی ، ورود اطلاعات از فایل های CSV و پرینت همزمان چندین برچسب در نظر گرفته شده است. همچنین به افرادی که حساب کاربری خود را فعال نمایند ۲۵ دفعه امکان ساخت بارکد آنلاین رایگان تعلق میگیرد.

ساخت بارکد آنلاین

ساخت کیو آر کد آنلاین برای بازدید از صفحات وب ، شماره تماس ، پیام متنی یا توییت ها ، اشتراک گذاری اطلاعات مخاطب و دسترسی به شبکه اینترنت وای فا از دیگر امکانات این سایت به شمار می رود. از مزایای این سایت میتوان به سرعت بالای دسترسی به ساخت انواع بارکدهای آنلاین و تحت استانداردهای متنوع را نام برد.

 با Online Barcode Generator به سادگی بارکد آنلاین بسازید!

Online Barcode Generator یکی از آسان ترین روش ها برای ساخت بارکد آنلاین است. وجود رابط کاربری ساده ، یادداشت های خطای ابزارک ساخت barcode آنلاین ، فرمت های پشتیبانی متنوع ، امکان تغییر رنگ بارکد و زمینه آن ، ویرایش اندازه بارکد و دانلود فوری و ذخیره سازی آسان از مهمترین مزایای این ابزارک به شمار می روند. ضمن اینکه برای دسترسی به امکان ساخت بارکد خطی و دوبعدی و ساخت QR Code آنلاین نیازی به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام ندارید. کافی است یکی از استاندارد های بارکد مورد نیاز خود را انتخاب کرده و اطلاعات را وارد نمایید ، در زمانی کمتر از چشم به هم زدن ساخت کد qr به پایان میرسد.

ساخت بارکد آنلاین

بارکد ساز خطی Online Lables

زمینه کاری اصلی Online Lables در طراحی و تولید انبوه برچسب و لیبل محصولات است. ضمن اینکه ابزارهای آنلاین برای طراحی قالب های گوناگون برچسب توسط کاربران در اندازه ها و جنس های متنوع تعبیه شده است. در کنار این امکانات بخشی برای ساخت بارکد آنلاین البته فقط ساخت بارکد خطی وجود دارد.

با استفاده از این بارکد ساز میتوانید barcode استاندارد در هر یک از قالب های UPC-A ، UPC-E ، EAN-13 ، Code 128 ، Code 39 ، Codabar ، PostNet و Interleaved 2 از ۵ در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ را ایجاد کنید و سفارش تولید انبوه بارکد خطی خود را به شرکت واگذار نمایید. از مزایای این بارکد ساز خطی آنلاین میتوان به عدم نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری و دانلود سریع بارکدهای ساخته شده اشاره کرد.

ساخت Barcode و QR Code آنلاین برای کانال تلگرام با استفاده از Free Barcode Generator

اگر قصد ساخت بارکد برای کانال تلگرام ، ساخت بارکد اندروید (نرم افزار و برنامه) یا ساخت بارکد خطی دارید پیشنهاد ما استفاده از Free Barcode Generator است. رابط کاربری ساده این سایت امکان ساخت کیو آر کد آنلاین طبق استانداردهای QR Code ، UPC-A ، EAN و Code 128 در سه ابعاد بزرگ ، متوسط و کوچک را برایتان فراهم مینماید. ضمن اینکه از ۵ فرمت خروجی JPEG ، PNG ، PDF ، SVG و EPS نیز پشتیبانی میکند.

ساخت بارکد آنلاین

از مزایای این بارکد ساز آنلاین میتوان به رابط کاربری ساده و عدم نیاز به ثبت نام اشاره کرد اما مانند اکثر ابزارهای ساخت بارکد آنلاین فاقد امکانات لازم برای ساخت بارکد از روی فایل های تصویری است.

کاملترین امکانات ساخت کیو آر کد و بارکد آنلاین را با QR Stuff تجربه کنید

بدون تردید یکی از کامل ترین امکانات برای ساخت بارکد آنلاین توسط QR Stuff ارائه می شود. از مزایای این بارکد ساز آنلاین میتوان به امکان ساخت کیو آر کد برای آدرس وب سایت ، ویدئو یوتیوب ، فایل تصویر و فایل پی دی اف ، موقعیت مکانی خاص در گوگل مپ ، وضعیت و پروفایل توییتر ، لینک صفحه و لایک در فیس بوک ، پروفایل و بخش اشتراک در لینکدین ، نام کاربری در اینستاگرام ، لینک اپلیکیشن استور (App Store) متناسب با نوع گوشی هوشمند کاربران ، لینک آی تونز (iTounes) ، متن کوتاه ایستا و داینامیک ، لینک دراپ باکس ، شماره تماس ، نام کاربری اسکایپ ، اس ام اس ، پیام ایمیل ، آدرس ایمیل ، مشخصات به دو فرمت vCard و meCard ، کارت ویزیت تجاری با مشخصات کامل و حداکثر جزئیات ، تقویم رویدادها ، اتصال وای فای در شبکه های رمزنگاری شده و بدون رمزنگاری ، لینک خرید پی بال (paybal) و بیت کوین (Bitcoin) اشاره کرد.

ساخت بارکد آنلاین

از معایب آن میتوان به ارائه خدمات ساخت بارکد آنلاین برای فایل های تصویری و پی دی اف برای مشترکین سایت نام برد. ضمن اینکه خدماتی نظیر امکان ویرایش QR Code و دریافت گزارش تحلیلی صرفاً برای مشترکین امکان پذیر است.

بارکد ساز خطی آنلاین Scandit

در Scandit ساخت بارکد آنلاین فقط در قالب های خطی code128 ، code39 ، EAN-13 ، UPC-A ، EAN-8 و QR ممکن است. ضمن اینکه قالب استاندارد QR Code در این بارکد ساز خطی آنلاین فقط متن های کوتاه و آدرس سایت ها را شامل میشود.

ساخت بارکد آنلاین

در صورتی که از این ابزار برای ساخت بارکد آنلاین استفاده میکنید به خاطر داشته باشید فرمت قابل قبول برای آدرس سایت به صورت (https://www.scandit.com) است. اگر برای اولین بار از یک ابزار ساخت بارکد خطی آنلاین استفاده میکنید ، در این سایت توضیح مختصری درباره آموزش ساخت بارکد خطی داده شده است.

بارکد ساز آنلاین Go QR

در Go QR ساخت بارکد آنلاین در قالب کارت ویزیت ، متن ، شماره تماس، آدرس سایت ، موقعیت مکانی ، رویدادها ، پیام الکترونیک ، وای فای رمزگذاری شده در دو الگوریتم رمز WEP و WPA در این سایت فراهم شده است. همچنین میتوانید در هنگام ساخت کیو آر کد رنگ و اندازه آن را تغییر دهید و یا در صورت تمایل برای آن حاشیه تعیین کنید. فرمت های خروجی در دسترس EPS ، SVG ، PNG و JPEG هستند.

ساخت بارکد آنلاین

از مزایای آن میتوان به کیفیت بالای فایل خروجی ، عدم محدودیت در اسکن QR Code ، عدم وجود تبلیغات آزاردهنده در سایت ، دانلود و ذخیره سازی بلادرنگ بارکد ساخته شده ، سادگی رابط کاربری و قابلیت استفاده آسان برای افراد مبتدی اشاره کرد. اما برای استفاده از امکانات ویرایش بارکد بعد از چاپ ، باید مشترک سایت شده و حق عضویت پرداخت نمایید.

تولید  کیو آر کد آنلاین با استفاده از The QR Code Generator

برای ساخت بارکد آنلاین از روی متن و آدرس سایت میتوانید از The QR Code Generator بهره ببرید. از دیگر امکانات این کیو آر کد ساز آنلاین میتوان به قابلیت ایجاد بارکد از روی اطلاعات شخصی و کارت ویزیت ، تغییر سایز بارکد به شیوه دستی ، افزودن و حذف حاشیه کیو آر کد اشاره کرد. فرمت های خروجی مورد پشتیبانی در این بارکد ساز آنلاین عبارت است از : PNG ، SVG و EPS. برای دسترسی به امکان تغییر بارکد پس از چاپ ، باید با استفاده از اکانت گوگل خود به عضویت سایت درآیید.

ساخت بارکد آنلاین

از مزایای این روش میتوان به عدم پرداخت حق عضویت و کاربری ساده اشاره کرد. از قابلیت های منحصر به فرد و جانبی این سایت امکان خواندن محتوای بارکد ها و کیو آر کد ها با استفاده از دوربین دستگاه است. برای دسترسی به این قابلیت از منوی سمت راست سایت بخش اسکن را انتخاب کرده و پس از انتخاب وب کم خود میتوانید بارکد موجود را پویش کرده و محتوای رمز شده آن را در سایت مشاهده نمایید.

تجربیات و پیشنهادات ؟

تجربیات خود در زمینه ساخت بارکد آنلاین را با ما به اشتراک بگذارید ، در صورتی که سایت های مناسب و یا ابزارک های جدیدی برای ساخت بارکدهای خطی و کیو آر کدهای دو بعدی آنلاین میشناسید آن ها را در بخش نظرات پست عنوان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
بارکد و کیو آر کدها را براحتی در ویندوز بخوانید

نظرات