دارک وب و دیپ وب چیست ؟ نحوه دسترسی و عواقب ورود به دیپ وب و دارک وب

دیپ وب، دارک وب و دارک نت چیست ؟ آشنایی با داستان ها، تفاوت، نحوه دسترسی و عواقب ورود به آنها

دارک وب را میتوان به سیاه چاله تشبیه کرد به همان اندازه مرموز ، مخوف و خطرناک. اینترنت خیلی بزرگتر از آن چیزی است که تا کنون درباره آن متوجه شده اید. شما در مورد فیس بوک ، گوگل و آمازون میدانید ؛ اما چه چیزی فراتر از وب سایت های کاربر پسند و قابل احترام وجود دارند ؟ پاسخ صحیح ؛ دارک وب و دیپ وب است. در این پست انزل وب قصد داریم شما را با دانستنی های مربوط به داستان های دارک وب ، دیپ وب و عواقب ورود به دیپ وب و دارک نت و تفاوت آنها آشنا کنیم.

تفاوت دارک وب و دیپ وب چیست؟ ورود به دارک وب و دیپ وب چه عواقبی دارد؟ برخی از داستان های دارک وب

What is Dark Web and Deep Web? Learn How to Access the Dark Web

دارک وب گوشه های پنهان و در سایه اینترنت را تشکیل میدهد. نحوه دسترسی به دارک وب احتمالا با استفاده از مرورگر مخصوص خود امکان پذیر است. اما سوال اصلی این است که آیا میتوانید از وب سایت دارک وب بازدید کنید یا خیر؟ دارک وب یک اصطلاح است که به طور خاص به مجموعه ای از وب سایت هایی که در یک شبکه رمز شده وجود دارند و توسط مرورگرهای سنتی و موتورهای جستجوی متداول قابل دسترسی نیستند، اشاره می کند.

تقریبا تمامی وب سایت هایی که با نام دارک وب شناخته میشوند هویت خود را با کمک ابزار رمزنگاری Tor مخفی میکنند. احتمالا شما نیز Tor را با قابلیت های مخفی سازی هویت و فعالیت میشناسید. با کمک آن میتوانید موقعیت مکانی واقعی خود را در پشت یک کشور غیر واقعی پنهان کنید. این کاربرد دقیقاً مشابه استفاده از سرویس VPN است. هنگامی که یک وب سایت از طریق Tor اجرا میشود نیز اثر مشابهی دارد.

نحوه دسترسی به دارک وب

دسترسی به دارک وب ها توسط هر شخصی ممکن است ولی نمیتوان از هویت راهبر حقیقی آن مطلع شد. زمانی که کاربر نهایی از مرورگر Tor برای دسترسی به دارک وب استفاده میکند (آدرس IP واقعی او پنهان میشود) در صورتی که از روی غفلت هویت خود را آشکار نماید ممکن است در معرض خطر بزرگی قرار گیرد. همه سایت های دارک وب از Tor استفاده نمی کنند. برخی از دارک سایت ها از خدمات مشابه I2P استفاده میکند. اما در نحوه دسترسی به دارک وب تغییری ایجاد نخواهد شد. فقط کاربر برای بازدید و یافتن دارک سایت باید از ابزار رمزنگاری مشابه سایت استفاده نماید.

مرحله ابتدایی ورود به دارک وب و یافتن آدرس سایتهای دارک وب از طریق ویکی دارک وب ها صورت میگیرد. سایت هایی هستند که وظیفه آن ها ارائه لیست ورود به دارک وب ها است. این سایت ها مشابه ویکی پدیا عمل میکنند ، به همین دلیل به آن ها ویکی دارک وب میگویند. با کلیک روی هر یک از سایت های پیشنهادی ویکی دارک وب ممکن است از محل های فروش مواد مخدر ، اسلحه ، رد روم دیپ وب و یا حتی مکان های مخوف تر سر در بیاورید.

بیان اطلاعات محرمانه درباره دارک وب ؛ نظیر آدرس سایتهای دارک وب ، چگونگی دسترسی به دارک وب از طریق Tor و سرویس های مشابه و بازدید از صفحات دارک نت به دلیل مسائل امنیتی امکان پذیر نمی باشد.

داستان های دارک وب ؛ تخیل تا واقعیت

اتاق قرمز دیپ وب : اتاق قرمز دیپ وب یا رد روم دیپ وب بخش تاریکی از دنیای مجازی و یک وب سایت برای پخش ویدئوهای زنده شامل بدترین آزار و اذیت ها و شکنجه های افراد و حتی کودکان است. بازدید کننده پس از ورود به وب سایت با پرداخت هزینه ای مشخص به راهبر وب سایت کنترل آنلاین را به دست میگیرد. به این ترتیب که میتواند سوژه و یا افرادی که در پخش آنلاین وجود دارند را گزینش کرده و انواع شکنجه ها را روی آن ها انجام دهد.

نحوه دسترسی به دارک وب

فیلم های دیپ وب : مجموعه ای از موارد غیر اخلاقی و آزارهای روانی و جسمی، قتل و خونریزی فیلم های دیپ وب را تشکیل میدهند. به گفته یکی از کاربرانی که به طور تصادفی به یکی از سایت های دارک وب هدایت شده است ؛ برخی از این فیلمها و تصاویر راهنمای جامع برای پخت و پز انسان به ویژه زنان را ارائه می کنند.

نحوه دسترسی به دارک وب

قاتلان دیپ وب : وب سایت های تبلیغاتی قاتلان دیپ وب بر مبنای سوءقصد به جان افراد فعالیت میکنند. در این وب سایت ها دسته بندی های خاصی برای کشتن افراد وجود دارد و مبلغ دریافتی متناسب با هویت شخص و نحوه کشتن وی متفاوت است. برخی از این دسته بندی ها عبارت است از : سیاستمداران ، پلیس ، افراد غیرنظامی ، کودکان ، قتل دردناک و.. .

نحوه دسترسی به دارک وب

بررسی تفاوت های Deep Web و Dark Web

اغلب افراد در مواجه با دو کلمه دیپ وب و دارک وب سردرگم شده و هر دو را به یک معنی می پندارند. در حالی که Deep Web مجموعه ای از تمامی سایتهایی است که توسط موتورهای جستجو قابل دستیابی نیستند. Dark Web تنها بخش کوچکی از دیپ وب را به خود اختصاص می دهد و لزوما تمامی محتوای موجود در دیپ وب مخرب و نامناسب نیستند. دیپ وب بخشی از اینترنت است که توسط موتورهای جستجوی Bing و Google قابل دستیابی نیست به این علت که موتورهای جستجو قادر به فهرست بندی آنها نیستند بنابراین در جستجوها رویت نمی شوند.

تفاوت دارک وب و دیپ وب

به عبارت دیگر هر چیزی که توسط موتورهای جستجو یافت نمی شود شامل تمامی پایگاه داده های کاربران ، صفحات وب میل ، فرمهای ثبت نام وب ، سیستم مدیریت محتوایی که برای تایپ یک پست در سایت ها استفاده میشود و همین طور بیت های رمز محافظت شده حساب کاربری مورد استفاده در بانکداری آنلاین ، نمونه هایی از دیپ وب هستند. برای درک اندازه واقعی دیپ وب به تعداد صفحاتی که در یک حساب کاربری جیمیل ایجاد میشود ، توجه کنید.

Dark Net چیست ؟

مسلماً دارک نت نیز یک اصطلاح است ولی این لفظ برای توصیف شبکه ها ، پایگاه های داده ای و وب سایت هایی بکار میرود که نمیتوان از طریق اینترنت به آن ها دسترسی پیدا کرد. عدم دسترسی به دارک نت از طریق اینترنت به دلیل مسائل فنی ، وجود داده های خصوصی و یا ماهیت اطلاعاتی است که تعداد کمی از مخاطبین قصد مشاهده آن را دارند. دارک وب و دیپ وب عباراتی هستند که اغلب برای توصیف قلمروی محرمانه و خطرناک آنلاین استفاده میشوند در حالی که Dark Net یک محل خسته کننده است که دانشمندان اطلاعات خام را به دلایل تحقیقاتی ذخیره میکنند.

نحوه دسترسی به دارک وب

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

آیا تا کنون درباره رد روم دیپ وب و ویکی دارک وب شنیده اید؟ نظرات و تجربیات خود را درباره دارک وب و عواقب ورود به دیپ وب و دارک وب با انزل وب به اشتراک بگذارید. اگر در وب گردی های خود در دیپ وب به مشکل خاصی برخورد کردید آن را در بخش نظرات پست عنوان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • Parmis8782 says:

    اینکه تو ویدعو زنده یکی رو آزار میدن راسته???????

  • Roya says:

    سلام من به طور اتفاقی با یه مرورگر عادی وارد سایت دیپ وب شدم و یه ویدیو بود برا تبلیغات و زیرش هم یه ۱۲ دلاری میخواست برای دیدن کلیپ پایینیش من فقط اون ویدیو که یه حالت کلی مث آنونس فیلما رو داشت دیدم و بعد اومدم بیرون حالا سوالم اینه احیانا خطرناک نیست یعنی هک نشم یوقت؟؟؟????

  • Parmida says:

    داداش چی میزنی؟؟
    اونجا برده میفروشن، اعضای بدن انسان رو میفروشن
    هکر های بین المللی توی دیپ وب هستن. تو اونجا مهمترین کاری که میکنی سفارش مرگه. من وارد نشدم، و مطمئنم تو هم نشدی ولی میدونم ی چیزایی رو که
    اونجا تو سفارش مرگ میکنی، فلانی با فلان عکس رو میخوام به روش چاقو و فلان در فلان جا کشته بشه، دو هفته بعد هم یه لینک میاد ایمیلت، یه فیلم از شکنجه شدن و جون دادن طرف.
    بعدشم مثلا یه قسمتی از رد روم، تو میری کلی پول میدی، بعد برات سه تا گزینه میاره. مثلا پسر بچه، دختر ۱۸ ساله و یه زن حامله. یکی رو انتخاب میکنی و همراه با هزاران نفر دیگه که همون گزینه رو انتخاب کردن به صورت آنلاین شکنجه شدن طرف رو میبینی و حتی کامنت میدی که فلان طور هم شکنجش کن
    چی میزنید خدایی؟
    با وی پی ان رفتید دو تا پورن و چمیدونم اینا رو دیدید فکر نکنین رفتین دیپ وب
    طرف میگه من همه ی دیپ وب هارو رفتم
    داداش تو واسه هرکدوم که بخوای جوین شی بایو یه خروار پول بدی تا فقط سایت اصلی رو برات باز کنه، چیزی سمت صد میلیون تومن برا هر سایت. سفارش کشته شدن و اینا هم بماند.
    شما چی از دیپ وب میدونین که میاید الکی نظر های چرت و پرتتون رو کامنت میکنید؟؟
    تویی که ادعا داری دیپ وب کف دستته، اصلا میدونی ملیسا کیه؟؟؟
    ایشون با ظاهر ماسک و تل خرگوشی، اوایل تنها کار میکردن ولی بعد ها وارد رد روم شد و الان جزو ده قاتل برتر دیپ وب هست.
    معمولا دیپ وب ها زیر یه سازمان هستن. معمولا هر دیپ وب کوچیک یه هکر داره، یه قاتل و یه عکاس.
    نمیدونید چه کارهایی اونجا انجام میشه، نصفشو براتون فاکتور گرفتم
    معمولا یه سازمان بزرگ یه تعداد زیادی افراد داره که توی دیپ وب های مختلف کار میکنن، بعد همون سازمان مخفی یه شرکت میزنه مثل تولید لباس یا کفش، برای اینکه افرادش به صورت نمایشی اونجا کار کنن که به دولت نشون بدن ما از پس هزینه ها و مالیات برمیایم.
    همین سازمان ها کلی رقیب دارن، کلی اتاق شکنجه دارن، اتاق سفید دارن(از رو اسم قضاوت نکنید بعد از چند روز توی اتاق سفید یا خودکشی میکنید یا کور میشید)، اتاق قرمز دارن، ارزیابی های کثیف دارن،
    آدم های زیادی گم میشن، قاچاق میشن، دزدیده میشن، به بدترین نوع شکنجه میشن، دلیلش یا مشتری هست، یا مسائل حقوقی و شخصی سازمان.
    حتی بعضی از پلیس ها هم مجبور میشن از دیپ وب استفاده کنن، فلان فرد سیاسی به روش خودکشی کشته بشه.
    خیلی از سلبریتی ها و افراد سیاسی با دیپ وب کشته شدن. قاتل های دیپ وب تمیز کار میکنن، و گاهی اوقات معمولا به خواسته ی پلیس کاری میکنن که قاتل کس دیگه ای به تظر برسه، یا خودکشی، یا یه قتل که پرونده اش هیچوقت حل نمیشه، یا تو درخواست مرگ عشق قبلیتو میدی جوری که به نظر برسه معشوقه اش اونو کشته
    پس لطفا
    پیلیز
    زر زیادی نزنید

    • حامد says:

      بیشتر بچه ها دنبال خودنمایی هستند -وانمود میکنند دنبال این چیزا هستند یا سر در میارند-تو اقوام چند نفر زیر دبستان داریم اینترنت در حد پابجی بیشتر نمیدونن کاربردش چیه بعد میان ساعت ها اخبار سیاسی خارجه برای ما باچه هیجانی بازگو میکنن! بعد از دارک وب حرف میزنن که مرتب میریم تو و قیمت اسلحه هارو میبینیم! ادم خندش میگیره چی بگه به این قشر
      به قول دوستمون با ف لتر شکن رفتن چندتا سایت معمولی میگن اینجا دیپه-خلاصه همه سایت ها از رو هم کپی میکنن فالور جمع کنند اصلا به نظرم هیچ چیز خیلی جالبی منتظر ما نیست بریم اونجا-مثل برخی بازی های کامپیوتری میمونه ادم با تبلیغاتش وسوسه میکنند بعد میبینی نه بابا همش حرف بود مثل قضیه بتلفیلد ۳ :)))

  • زیرک says:

    به نظر من فقط همین چیزارو داره میدونید تقریبا همه‌ی سایت هارو گشتم درباره‌ی دیپ وب جز همین حرفا حرف دیگه‌ای ندارن بیشتر به‌درد سه نوع افراد میخوره
    اصلحه خر ها معتادا و سادیسمی ها
    به نظر من مکان کوچک و حوصله سربری است درمقایسه با گوگل

  • زیرک says:

    من یه سری بهش زدم خیلی حوصله سربره بیشتر برای افرادیه که یا معتادن یا اصلحه میخوان یا سادیسم دارن
    به نظر من مکان کوچکیه در مقایسه با گوگل

    • ههه says:

      بله چشم حتما اگر کل فضای نت رو در نظر بگیریم فقط چهار درصدش گوگل و این چرت و پرتان نود و شش درصد دیپ وب و دارک وبه پس الکی خودنمایی نکن

  • Bun bun says:

    بعضی هاتون چی فکر کردید با خودتون؟
    مگه دیپ وب و دارک وب خونه خاله هاتونه که اینجوری میگین؟
    باید باورم شه ازشون لولیتا هم خریدید حتما؟
    گایز دیپ وب پر از هکره…
    کسی که وارد میشه خودش به همه جور سخت و نرم افزاری اشناست و یا هکره یا یه کوفت حرفه ایی دیگه!
    حالا یا قاچاقچی و سیاستمداره، یا قاتل و آدم کش یا …
    کسی که از هک و افزار ها به صورت حرفه ایی سر در نیاره تو همون ثانیه اول هک میشه و فرداش پلیس کت بسته میبره تا به جرم های بین المللیش رسیدگی کنه
    حالا خوش شانس باشی هک نشی، هزارتا بلا میتونه سر آدم نابلد بیاد…
    از طرفی دارک وب یه قسمتی از دیپ وبه که کارهایی که بخاطر کارهایی که توش انجام میشه از خود دیپ وب کمی جدا کردنش
    اونم چیزهایی مثل قتل های سفارشی و فروش مواد توهم زا و قاچاق اعضای بدن یا حتی خود انسان و …است
    دوتا سایت فروش اسلحه رو با فیلتر شکن گشتید با دارک وب اشتباه نگیرید?

  • مهدی اتکر says:

    فقط از ایپی سوییچر برا ورود به دارک وب استفاده کنین
    با تور هک میشی قول بهت میدم

  • Melix says:

    اگر وارد سایت دیپ وب یا دارک وب بشیم مشکلی برای خودمون پیش میاد ؟

  • علی says:

    چی میگین ورود به این سایت ها بدون پول اونم به دلار و یورو امکان پذیر نیست که نیاز به حساب بین المللی داره که بانک های ایران تحریمه تازشم بیشتر سایتهاش از بیت کوین به عنوان پول استفاده میکنه از خودتون چرت و پرت تحویل ندین به ملت تفنگ خریدیم Ak 103!!! نه بابا دیگه چی حتما لولیتا هم به عنوان هدیه بهتون دادن سایتهای غیز اخلاقیش که همشون پولیه و فقط سایتهایه تفنگ و مواد مخدرش میشه رایگان وارد شد. و همچنین اطلاعاتی که در سرور ها ذخیره میشه در دیپ وب ذخیره میشه به همین دلیل دیپ وب بزرگه فقط چون رمزگزاری شده هستش میشه کار های غیر قانونی توش کرد همین شما یه حساب سر انگشتی بکنین مثلا فیسبوک که ۱.۷ میلیارد نفر کاربر داره چه حجم عظیمی از اطلاعات داره که در سرورش ذخیر میشه که کد گذاری شدس و در قضای دیپ وب ذخیر میشه.

  • حسام says:

    سلام بنده وارد شدم سایت ها از رابط کاربری ui خوبی برخوردار نبودند و از رد روم و این ها خبری نبود باید ادس سایتش باشه . سروری برای دارک وب خریدم و با دامین onion ساین کردم و الان مدیر یه سایت کوچک توی دارک وب هستم

  • Ben ten says:

    داداش من دنبال ی قاتل خوب میگردم عملی مملی ام نباشه ی ادرس بدید برم گیر بیارم ?

  • Siavash says:

    کسی لینک اموزش هک نداره ؟؟

  • علی says:

    سلام.بخوایم هکرخوب توی دارک وب پیداکنیم باید چکار کنیم؟

  • Irana says:

    وی پی عنتو وصل کن سرچ کن deep webیکم این سایت اون سایت میشی البته ب ترسنلیشن نیاز داری اگ انگلیسیت قوی نیس بعد ی لیست میاد از توش dark webرو انتخاب کن و فیلما باز میشن:/

  • MORTEZA SH says:

    اگه بایه سیستم معمولی که اطلاعات فردیو خانوادگی هست وارد سایت بشیم ممکنه هک بشیم یا با ابزار های کمکی موجود این مشکل هک میشه؟؟؟؟؟

  • مهدی گرجی says:

    سلام من از روی کنجکاوی از قسمت نات اویل وارد دارک وب شدم خیلی دنبال سایت کودک ازاری .لولیتا.وقاتلین گشتم اما موفق نشدم سایت هاش گیج کننده و عجق وجقن پسوند هاش دات انیون بودن اما پیدا کردن سایت هایی که داریم اینجا درموردش میگیم رو سخته پیدا کنی شاید باید از ی پل دیگه مثل هیدن ویکی استفاده کنی
    کسی موفق شد به این سایت ها برسه راهنمایی کنید

  • محمدمهدی says:

    دارک وب یکجور بازار سیاه مجازی و هرچیزی که بخواید از جمله اسلحه،مهمات،اجزای بدن انسان و حیوان،مواد مخدر،مواد منفجره،عتیقه،دارو،برده،حیوان و کلی چیز دیگه هم هست که تو بازارهای معمولی پیدا نمیکنید شما حتی میتونید یک مزدورهم استخدام کنید عموی من چندماه پیش یه اسلحه AK_103 رو به صورت مجازی خرید ولی تا چند هفته خبری نبود و فکر کردیم کلاه برداریه ولی همین چند روز پیش بستش به دستش رسید و همون چیزی بود که میخواستیم
    هشدار:اگه انگلیسی بلد نیستید تحت هیچ عنوان رو گزینه ای که نمیدونید چیه کلیک نکنید
    برای خرید اسلحه سرد و گرم و حیوان و دارو مشکلی پیش نمیاد یعنی تاحالا نشنیدم که پول رو بگیرن ولی جنس رو ندن اما مواد مخدرصنعتی و عتیقه جات و انسان به مشکل بر میخورید و باید بگم که برای تحویل جنس باید یه آدرسی بدید پس بهتره که یا چیزی نخرید یا یه چیزی بخرید که مثل خر تو گل گیر نکنید ولی اگه کلا بیخیالش بشین و حضوری خرید کنین خیلی بهتره

  • سامان says:

    خدایا این غرب وحشی تا کجا میخواد پیش بره

  • parsa says:

    خیلی باید حواست باشه تا خودتو لو ندی و تو دردسر نیوفتید هرکی که کنجکاوه دیدن دارک وب و دیپ وب هست حواسسش باشه که تو هیچ چیزی ثبت نام نکنه.
    پیشنهاد میکنم که از سایت های قتل و قاتل و……دیدن نکنید.اگه انگلیسی بلد نیستید از گوگل مترجم استفاده کنید باز هم میگم حواستون باشه من خودم فقط از سایت پورن و هک بازدید کردم.

  • pirmard says:

    اقا چرا الکی پیاز داغ زیاد میکنین.
    تفاوت دیپ وب و سرفیس وب دقیقا مثل تفاوت بازار سیاه و بازار رسمی هست .
    همین ، تموم شد .
    توی بازار سیاه هر چیزی که بخوای میتونی پیدا کنی ( از مطالب علمی که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته تا اعضا و جوارح انسان ) اما توی بازار رسمی فقط میتونی چیزای قانونی بخری
    دقیقا فرق این دوتا هم همینه .
    متاسفانه با اینکه دین ما بار ها گفته به بچه هاتون از بچگی کار کردن با سلاح های مختلف رو یاد بدید ( با توجه به جنگ مجازی امروزه هم سلاح روز همین دیپ وب و دارک وب هستن ) اما سایت هایی مثل شما کلا همه رو ازشون میترسونن.
    فردا جواب خدا رو چی میخواید بدید ؟

    • مهدی اتکر says:

      از من میشنوین هیچ وقت به سایت های دارک وب نروید من رفتم احتمال هک شدنتون خیلی بالاس
      اگه قصد خودکوشی دارین میتونین از دارک وب استفاده کنین

      در ضمن برای ورود به دارک وب برای جلوگیری ازهک شدن باید از آیپی سوییچر استفاده کنین

  • Me.mamad says:

    سلام من رفتم تو دارک وب ولی هیچ مشکلی برام پیش نیومد فقط باسد ناشناس وارد بشی ک با برنامه های مث تور وی پی ان و و مرورگر اورفاکس میشه وارد شد لطقا سایتهاشو بزارید

  • حسن سی وی says:

    چی میگین بابا اسونه وارد شدن بهش فقط تنها چیزی که مشکله سایتاشه که پولین…حالا میشه بگین از کجا ادرس سایت های بیشتری رو پیدا کنم ؟ولی میدونم نمیگین

  • خلیل says:

    حی چگونه به گروه DarkWeb ملحق شوم

    • امیر says:

      ببینید شما اول دوتا برنامه رو دانلود و نصب کنیر به نام orfoxو orbot بعدش وارد سایت هاش میشید مثل ردروم.خریدتفنگ.مواد.جاروبرقی . خرید عروسک لولیتا االبته جاروبرقی ذکر نکردید یک قسمت از دارک وب جاروبرقی نام داره شما ادمی رو میکشی بعد یک سری ادم میاد و تمام ردنشنون پاک میکنن و لولیتا (عروسک زنده(که دخترایی هستن که دست پاشون قطع شده و فقط برای استفاده جنسی هستن اون باقیمت ۳۰تا۴۰چهل هزار دلار بفروش میرسند

  • WebMaster says:

    یکی از تجربیات بنده از رد روم: یه دختر رو از پا تو روغن سرخ میکردن،پوست بدنشو میکندن و روش قیر داغ میریختن.درآخر هم ریز ریزش کردن

  • Mehdy says:

    خیلی راحت کپی برداری میکنین و شروع به زدن مخ مردم می کنین دیپ جزو سایتهای پنهان حساب می شه و در اعماقش هر گونه اطلاعاتی وجود داره ولی ورود به سایت به این سادگیا که بعضیا می.ن نیست اولش لازمه بدونین یه حساب ارزی ازاد باید داشته باشین چون تمام سایتهای موجود در دیپ باید هزینه پرداخت بشه در ضمن بجای رد روم می تونین به سایتهای علمی برین واطلاعات درست از سوالهایتان دریافت کنید فقط بدونین به این ساده گی نمیشه حتی به نیم متری زیر اب رفت چه برسه باعماق

  • Jak says:

    سلام دوستان این داستان که میخوام براتون بگم تجربه خودم نیست و نقل قول شذه از شخص دیگست.
    : مدتی بود که با ‌deep web و dark web اشنا شده بودم و خیلی کنجکاو بودم تا بتونم واردشون بشم ، بالاخره بعد از مشورت با چند هکر و برنامه نویس تونستم وارد یکی از این سایتا بشم ( این بخش نشون دهنده نوب بودن طرف در زمینه اینترنت بوده ، چون میشه به راحتی و فقط با چند تا مرورگر و vpn واردشون شد. ) پس از ورود به سایت صفحه ای برام باز شد که ازم درخواست کرد مبلغی رو پرداخت کنم (چیزی حدود ۵۰۰ دلار ) منم که خیلی تلاش کردم و کنجکاو بودم این مبلغ رو پرداخت کردم ،بعد صفحه ای برام باز شد با چند تا گزینه که همشونم قابل دسترس نبود از بین گزینه هایی که وجود داشت (تجاوز ، شکنجه ……) من گزینه زن باردار ۲۵ ساله رو انتخاب کردم? و بعد وارد صفحه و چت رومی شدم که به صورت زنده یک اتاق شکنجه رو نشون میداد و زنی باردار به تختی بسته شده بود و از حرکاتش هم معلوم بود که خیلی تقلا میکرد اما دهانش رو بسته بودن ، در اون لحظه فردی که بالای سر زن بود پرسید که چیکار کنم و کسایی که در چت روم بودن درخواست هایی داشتن مثلا یکی درخواست کرد زن رو به شدت کتک بزنه یا انگشت های زن رو بشکونن و مرد این کار هارو انجام میداد و بعد کسی درخواست کرد که شکم زن رو پاره کنن و مرد این کار رو با چاقو انجام داد البته به اندازه ای که زن همون لحظه نمیره چون برای ادامه شکنجه ها نیازش داشت ……………

  • anc says:

    اصلا کار سختی نیست ورود به دارک وب اما اگه لینک هاشو نداشته باشی اونجا هیچ کاری نمیتونی بکنی مرورگر های زیادی داره مثل not evil وahmia.flو duck duck go که از طریق اینها میتونید لینک هارو وارد کنید و وارد سایت بشین

  • رسول says:

    این برنامه دیپ وب اثلان مناسب خانموما نیست خیلی دل خراشه

  • M says:

    من از کنجکاوی یه سر زدم، فضایی حوصله سر بر هست و بدرد افراد خیلی خاص که دنبال اسلحه و مواد و آزار سادیسمی هستند میخوره. اکثرأ نهی کردن که فلانه بهمانه خطرناکه… ولی با داشتن اطلاعات پایه امنیتی مشکلی پیش نمیاد. در واقع فیلمای جنسی هم که دراین فضا هست با فیلمایی که در فضای عادی گوگل و بینگ و… هست تفاوتی نداره و حتی فیلمای که تو گوگل پیدا میشه ممکنه بدتر هم باشه!