آموزش تصویری نحوه تغییر پس زمینه جیمیل و یاهو در کامپیوتر، اندروید و آیفون

آموزش تغییر عکس پس زمینه جیمیل و یاهو در کامپیوتر، اندروید و آیفون

ایمیل یکی از قدیمی ترین و مهم ترین شکل های ارتباط آنلاین است. بسیاری از ما هر روزه از این سرویس استفاده می کنیم. بسیاری از ما دوست داریم که ایمیل مان را شخصی سازی کنیم. امروز در انزل وب در مورد نحوه شخصی سازی و تغییر عکس بک گراند دلخواه ایمیل یاهو و جیمیل صحبت خواهیم کرد.

روش شخصی سازی و تغییر تصویر پس زمینه یا بک گراند جیمیل و یاهو

How to Use a Custom Background in Gmail And Yahoo Mail

ایمیل یکی از قدیمی ترین ابزارهای ارتباطی برای مکاتبه در عصر کامپیوتر محسوب میشوند و با گذشت سال ها و رشد بستر های ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی هنوز هم در زندگی دیجیتالی ما کاربرد و تاثیر انکار ناپذیری دارد. از بین سرویس های ایمیل،سرویس ایمیل یاهو (Yahoo Mail) و جیمیل (Gmail) کمپانی گوگل در میان کاربران بسیار محبوب هستند. تصمیم داریم در این پست نحوه تغییر پس زمینه یا بک گراند جیمیل و یاهو را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

اگر هنوز ایمیلی برای خود نساخته اید پیشنهاد می کنیم با کمک پست آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو ، جیمیل گوگل ، اوت لوک و آی کلود، یک ایمیل برای خودتان بسازید.

نحوه تغییر عکس پس زمینه جیمیل و گذاشتن تصویر دلخواه شما

حتما شما هم از تم تکراری و کسل کننده جیمیل خسته شده اید. خبر خوب اینکه شما می توانید پس زمینه یا بک گراند جیمیل تان را تغییر دهید فقط کافی این مراحل را انجام دهید. برای تغییر پس زمینه در جیمیل ابتدا از طریق مروگر کروم و یا هر مرورگی دیگری که در سیستم دارید وارد حساب کاربری جیمیل تان شوید. روی آیکن چرخ دنده که در سمت راست و بالای صفحه است کلیک کنید. از منوی ظاهر شده گزینه Themes را انتخاب کنید.

نحوه تغییر پس زمینه جیمیل

در یک پنجره پس زمینه ها و ترکیبات رنگی که شما می توانید در جیمیل استفاده کنید به شما نمایش داده می شود. با کلیک روی یکی از تم ها، به طور خودکار تم به جیمیل شما اعمال می شود. اگر می خواهید گزینه های بیشتری را شاهده کنید روی دکمه My Photos در پنجره سمت راست – پایین کلیک کنید.

نحوه تغییر پس زمینه جیمیل

شما حتی می توانید از عکس هایی که در گوگل درایو دارید و یا عکس هایی که در Hangouts برای دیگران ارسال کرده اید استفاده کنید. حتی شما می توانید عکسی را آپلود کنید و یا URL یک عکس را از طریق گزینه هایی که در بالای صفحه وجود دارد استفاده کنید.

نحوه تغییر پس زمینه جیمیل

برای مثال برای والپیپرهایی که ما در فتوشاپ آماده کرده ایم از لینک Upload a Photo استفاده می کنیم. به طور پیش فرض این تصویر معادل با رزولوشن عکسی است که در رایانه دارید اما این اینترفیس هر تصویری (با اندازه های مختلف) را می پذیرد. روی select a photo from your computer کلیک کنید و بعد عکسی که می خواهید استفاده کنید را پیدا کنید. همچنین میتوانید از بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا استفاده کنید.

نحوه تغییر پس زمینه جیمیل

پس از آپلود شدن عکس، شما تم دلخواه خود را در جیمیل خواهید داشت. با تغییر تم در کامپیوتر شخصی، تم جیمیل گوشی شما هم تغییر خواهد کرد. اگر قصد دارید ایمیل های خود را پاک کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش صفر و پاک کردن یکباره تمام ایمیل های قدیمی جیمیل از اینباکس را مطالعه بفرمایید.

تغییر بک گراند ایمیل یاهو

اگرچه Yahoo! Mail مانند Gmail قابل سفارشی سازی نیست اما شما می توانید ظاهر پیش فرض صندوق پستی تان را با انتخاب یک تم جدید تغییر دهید. کافی است یاهو میل خود را باز کنید.

تغییر بک گراند ایمیل یاهو

در سمت راست بالای صفحه روی نماد چرخ دنده کلیک کنید و بعد Themes را انتخاب کنید.

تغییر بک گراند ایمیل یاهو

یکی از تم های موجود را انتخاب کنید تا بک گراند تغییر کند.

تغییر بک گراند ایمیل یاهو

و تمام.

تغییر بک گراند ایمیل یاهو

متاسفانه یاهو میل به شما اجازه نمی دهد که فایل تصویری شخصی خود را به عنوان بک گراند ایمیل تنظیم کنید. اگر قصد دارید به ایمیل خود امضا اضافه کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک را مطالعه بفرمایید.

تغییر عکس ایمیل یاهو در iOS و اندروید

برای تغییر بک گراند یاهو در دستگاه های آیفون iOS روی آیکن منو (Menu) تپ کنید. سپس Settings را باز کنید. حالا روی themes ضربه بزنید. در صورتی که چند ایمیل یاهو دارید، اکانتی که می خواهید تم به آن اعمال شود را انتخاب کنید. در پایین برای پیش نمایش تم روی any theme to preview it تپ کنید. حالا برای اعمال تم روی Back تپ کنید.

برای بررسی چند اکانت به صورت همزمان پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ مورد از بهترین برنامه مدیریت ایمیل اندروید برای بررسی همزمان چند اکانت را مطالعه بفرمایید.

تغییر عکس ایمیل یاهو در iOS

نحوه تغییر رنگ رابط کاربری جدید ایمیل یاهو

اینترفیس ایمیل یاهو جدید نسبت به قبل خیلی قدرتمند شده است اما هنور هم گزینه های سفارشی سازی آن محدود باقی مانده است. شما نمی توانید عکس های خود را به عنوان تصاویر بک گراند آپلود کنید. شما می توانید تم و رنگ اینترفیس یاهو را تغییر دهید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

برای تغییر رنگ نوارها و اجزای اینترفیس روی چرخ دنده یاهو میل کلیک کنید. از منو، Themes را انتخاب کنید شما عکس هایی که تیم یاهو برای شما از قبل انتخاب کرده اند را مشاهده خواهید کرد. روی یکی از عکس ها کلیک کنید تا در صندوق ورودی شما ظاهر شود.

اگر قصد دارید ایمیل های مزاحم را بلک کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش مسدود کردن آدرس ایمیل های مزاحم در یاهو و جیمیل گوگل را مطالعه بفرمایید.

تغییر عکس ایمیل یاهو

اگر شما نمی خواهید از عکس استفاده کنید می توانید از گزینه solid color استفاده کنید که تنها از رنگ استفاده می کند. وقتی که تم یا رنگ دلخواه تان را انتخاب کردید روی save کلیک کنید.

برای تغییر رنگ اینترفیس کلاسیک یاهو میل، Options را انتخاب کنید. گزینه Colors که زیر Options  است را انتخاب کنید. حالا رنگ دلخواهتان را که زیر Select a theme است را انتخاب کنید. در نهایت روی Save کلیک کنید.

تغییر عکس ایمیل یاهو

در آخر اگر قصد دارید ایمیل های پاک شده را بازیابی کنید، از دست ایمیل های اسپم و مزاحم رهایی یابید، محتوا ایمیل ها را در پنجره کوچک نمایش دهید و … پیشنهاد می دهیم پست نکات و ترفند های کاربردی سرویس جیمیل و یاهو میل را مطالعه فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر روش دیگری می شناسید و یا نظر و پیشنهادی در مورد تغییر بک گراند و پس زمینه جیمیل و یاهو دارید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

رفع مشکل عوض نشدن بک گراند ویندوز 10 ، 8 و 7
۱۰ روش رفع مشکل عوض نشدن بک گراند ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
حذف پس زمینه تصاویر در گوشی های اندروید
آموزش حذف پس زمینه ( بکگراند ) عکس در تبلت و گوشی اندروید
۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار خاص
برترین وب سایت های دانلود تصاویر با کیفیت بالا
بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا

نظرات